Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Accord, którego miałeś to była generacja VI - produkowany w Anglii, Accord obecny VIII generacji to produkcja japońska. Większość problemów, które opisałeś wynikają z niskiej jakości montażu, która wg obiegowych opinii w Angielskich modelach była niższa niż w japońskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Też to wiem, ale dowiedziałem się o tym po fakcie.

A czego się dowiemy o nowych modelach? Przykład Mercedesowskiego SBC daje sporo do myślenia.

Generalnie firmy samochodowe traktują nas jak beta-testerów i biorą za to sporą kasę. Ktoś gdzieś kiedyś napisał, że samochód trzeba kupić dopiero po face-liftingu i jest w tym sporo racji. A już na pewno nie wolno kupować auta w pierwszym roku produkcji.

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znowu się zgodzę, jednak o ile kupno auta z pierwszego roku produkcji jest obarczone podwyższonym ryzykiem, o tyle lifting w wielu wypadkach wychodził na niekorzyść...właśnie pod względem trwałości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli 6 rdzewieje tak jak mazda 3 mojego kumpla to słabo.

jezdze mazdami od 8 lat, sladu rdzy nie mam, nie wiem o co chodzi z ta opinia o slabych blachach. Fakt, ze lakier jest cienki ale to troche inny temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdze mazdami od 8 lat, sladu rdzy nie mam, nie wiem o co chodzi z ta opinia o slabych blachach. Fakt, ze lakier jest cienki ale to troche inny temat

 

Pytanie też jaką najstarsza mazdą jeździłeś i ją dokładnie oglądałeś pod kątem korozji. Poza tym w Polsce te same auta bardziej rdzewieją niż w Niemczech czy Szwajcarii, ze względu na obfite solenie dróg i używanie innej chemii. Ja sporo jeżdżę rowerem, nawet i w zimie - korozja alu części jest bardzo mocna, nawet po jednym sezonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezdze mazdami od 8 lat, sladu rdzy nie mam, nie wiem o co chodzi z ta opinia o slabych blachach. Fakt, ze lakier jest cienki ale to troche inny temat

 

Pytanie też jaką najstarsza mazdą jeździłeś i ją dokładnie oglądałeś pod kątem korozji. Poza tym w Polsce te same auta bardziej rdzewieją niż w Niemczech czy Szwajcarii, ze względu na obfite solenie dróg i używanie innej chemii. Ja sporo jeżdżę rowerem, nawet i w zimie - korozja alu części jest bardzo mocna, nawet po jednym sezonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ok, zadna nie byla starsza niz 3 lata, jakies drobne elementy podwozia przy ukladzie wydechowym owszem mialy minimalne slady korozji. Fakt, ze w Szwajcarii nie sypie sie soli zima

Edytowane przez nash13

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

A to nasze autko użytkowane w sezonie podczas weekendów "na działce". Oficjalnie jest mojej żony :D. Suzuki Vitara I generacji - malutka ale prawdziwa terenówka - na ramie, z reduktorem itp. Daje kupę frajdy i pewnie zostawiłaby w błocie niejedno wypasione Q-, RAV- itp., pomimo, że pewnie jest warta tyle, co opony do nich... :D.

post-46051-0-78871400-1399985781_thumb.jpg

post-46051-0-56776100-1400062005_thumb.jpg

Edytowane przez Szlamfajer

[wysłane z mojego Atari 65XE]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli się zgadzamy w pełnej rozciągłości :)

Niektórzy nie wiedzą, że jak sie wpisze np. w mobile.de Merc E -od 2009 (max 5 letnie), przebieg min. 300 000 km - wyskakuje aż 120 wyników. Z czego rekordowe są oczywiście budynie po taxi nawet 660 000 w 2009 rok:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-200-ngt-2x-sitzheizung-16-zoll-alufelgen-hamburg/191966449.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=300000

 

inny ciekawy przykład 2011 rok - kombi, czarny 515 000 km:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/mercedes-benz-e-200-t-cdi-neues-modell-orginal-farbe-schwarz-hamburg/191438200.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=17200&makeModelVariant1.modelId=47%2C48%2C49%2C50%2C51%2C52%2C53%2C54%2C55%2C56%2C57%2C58%2C59%2C60%2C61%2C62%2C177%2C64%2C178%2C66%2C179&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&minMileage=300000

 

cena zależy głównie od przebiegu, nie rocznika, w Polsce na odwrót. Dziwnym trafem sprowadzone z Niemiec z zarobkiem handlarza i niskim przebiegiem są 25% tańsze niż odpowiednich na rodzimym rynku. :)

Kolega ktory handluje autami mi mowil ze z E klasa trzeba uwazac bo zdarzaja sie przypadki sprowadzone z niemiec ze jezdzily na taksowce chociaz maja inny lakier niz srebrny......taksowkarze potrafia okleic foliami a przy sprzedazy zerwac folie.


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja Honda Accord była z 1998 lub 1999 roku, kupiona nowa w salonie. 

W ciągu pierwszego roku miałem następujące problemy:

- cieknąca przednia szyba - podczas jazdy w deszczu woda lała się na wycieraczkę pasażera !

- samoczynnie opadające szyby boczne przednie w czasie jazdy, potrafiły się otworzyć na kilka centymetrów na dziurawej drodze.

   Po naprawie już się nie opuszczały. W ogóle. Nawet gdy tego chciałem :)

- luzy na stelażu fotela. Każde hamowanie i przyspieszanie to głośne stuk-puk, wymienili.

- klimatyzacja miała fochy, czym więcej padało, tym mniej chętnie się włączała, nie naprawili do końca.

- zwarcia w instalacji elektrycznej - w głośnikach cały czas słyszałem zakłócenia silnika, czym wyższe obroty, tym większe. Naprawili.

Więcej nie pamiętam, ale były jeszcze jakieś drobiazgi.

 

Ja też powoli się skłaniam do wolnossącego, benzynowego V6 lub V8 w następnym samochodzie. Nie wierzę w te wszystkie turba, intercoolery, EGR-y itp.

 

Pozdrawiam

Tomek

Oooo, tak, tak. Onegdaj Bóg rozum mi odebrał i kupiłem czteroletniego VW Tourana 1,9TDI. Przedtem miałem Explorera i wydawało mi się, że sporo wydaję na paliwo... kruca bomba...

teraz sporo wydaję na naprawy tego g... Ale właśnie sprowadziłem sobie  Hondę Legend z 2000 roku z heimatu i jestem bardzo zadowolony, bo nie ma to jak 3,5 V6 w benzynie.

Jeszcze tylko LPG i w drogę.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ją lubię

 

post-69575-0-89258000-1399754907_thumb.jpg


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A114EDEA-7D45-4681-B651-B17B798E8496_zps

Mozna zjechac z asfaltu i sie ukryc na male tetate;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ulotny

Ten model jest ładniejszy od nowego. No i ten kolor... Super

 

 

Wysłane z Tapatalk przez A1457

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ją lubię

Tak bardzo, ze az ja sprzedajesz? ;);).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A114EDEA-7D45-4681-B651-B17B798E8496_zps

Mozna zjechac z asfaltu i sie ukryc na male tetate;-)

Bardzo ładna kobieta ...a samochód-rzecz nabyta :)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest nowa miłość :)


Sprawdź moją aktualną ofertę na: www.chroneo.pl 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna kobieta ...a samochód-rzecz nabyta :)

Zawsze cenilem Cie za gust Marek:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komfortowe fotele są rewelacyjne. Adaptacyjnych ledów jeszcze nie było, jak brałem swojego.

Ja natomiast za nic nie oddałbym head-up displaya.

 

Mam bieda-piątkę - 525d z czterocylindowym dieslem. Ale z dobrym wyposażeniem.

znaczy, że masz wersję po lifcie? Bo przed liftem 525 to była stara dobra R6 - ka. Trochę szkoda, że BMW idzie na całość z downsizingiem. To moja ulubiona marka, ale im nowsze modele tym niestety mniej do mnie gadają. Ideał to E39 530d manual, po lifcie. Jak wrażenia F10 w porównaniu z E60 - też miałeś? - jaką wersję? Pytanie z ciekawości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze cenilem Cie za gust Marek:-)

Piękna kobieta ,to piękna kobieta....nic jej nie " przebije" :)

 

Dziękuje.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mój "Czarnuch",polubiłem te 2.5t żelastwa..

fd5846eaa25a4702m.jpg

 

No i kokpit bardzo przyjazny pilotującemu..

b47b07598011f225m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to mój "Czarnuch",polubiłem te 2.5t żelastwa..

---ciach---

 

No i kokpit bardzo przyjazny pilotującemu..

---ciach---

 

Duży facet, duży samochód - wszystko pasuje :)

 

 

 

znaczy, że masz wersję po lifcie? Bo przed liftem 525 to była stara dobra R6 - ka. Trochę szkoda, że BMW idzie na całość z downsizingiem. To moja ulubiona marka, ale im nowsze modele tym niestety mniej do mnie gadają. Ideał to E39 530d manual, po lifcie. Jak wrażenia F10 w porównaniu z E60 - też miałeś? - jaką wersję? Pytanie z ciekawości.

 

R6 było od 2009 do początku 2011, od bodajże marca jest już dwulitrowe R4, wprowadzono go jeszcze przed LCI i ja właśnie takiego mam.

Poprzednio miałem E60 też 525d, ale to był 2,5l R6 177KM (po lifcie był 3,0l R6).

Generalnie wszystko poza silnikiem jest w F10 lepsze - przede wszystkim komfort resorowania, jakość i stylistyka wnętrza, automatyczna skrzynia. Zachowanie na drodze też uległo poprawie moim zdaniem. Silnik osiągi ma nawet lepsze, spalanie 1,5l mniejsze, ale kultura pracy... Cóż, jest dramatycznie gorsza, kiepska nawet jak na diesla R4. No i zawieszenie jest mniej trwałe - w E60 zrobiłem 150 tys. na fabrycznym komplecie, a w F10 przy 85 tys. już wymieniałem wahacze.

 

Generalnie bardzo polecam to auto, ale z minimum 6 cylindrami. Ja właśnie zastanawiam się nad wymianą na 550i, bo ostatnio mniej jeżdżę :)

 

Pozdrawiam

Tomek

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękna kobieta ,to piękna kobieta....nic jej nie " przebije" :)

 

Dziękuje.

Też lubię szybkie kobiety i piękne samochody, a może odwrotnie.......w każdym razie jakoś tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy moze ktos polecic w Krakowie lub okolicach dobry i sprawdzony zaklad zakladajacy folie na szyby w samochodzie? Z gory dzieki za pomoc.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie mazdy. Brat szwagra kupił niedawno od swojego szwagra mazdę 6 kombi 2.0 mzr cd (czy jak to tam zwą) z 2003 roku.Auto od drugiego właściciela(wspomniany szwagier)jeździło do tej pory tylko w DE.Pełna historia serwisowa,przebieg ok 140 tys km

(potwierdzony), bezwypadkowy ale rdza go chrupie przy nadkolach.Mazda podobno poprawiła zabezpieczenie antykorozyjne w modelach po 2008 (piszę podobno bo nie miałem z styczności z tymi pojazdami, zasłyszana opinia).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.