neixet 11 #2301 Napisano 26 Stycznia 2008 http://www.autocentrum.pl/spalanie/bmw/m5/ 0 Pozdrawiam, Daniel Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomASH 2130 #2302 Napisano 26 Stycznia 2008 M5 to smok i nic tegonie zmieni Widać, że nigdy nie siedziałeś nawet w M5 Siedziałem a nawet jechałem... i to nie raz Nie zapomnij iż ilość pożeranego paliwa to pojęcie względne :wink: Ja po prostu uważam iż M5 pali dużo, gdyż wiem że grupa odbiorcówjest też inna więc 14l benzyny to dla tej grupy pikuś Moja logika jednak bardziej pasuje do 530D które oferuje dobre osiągioraz (jak dla mnie) ciekawe spalanie ropy :roll: Do czego to doszło... dyskutuje o BMW :shock: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2303 Napisano 26 Stycznia 2008 M5 to smok i nic tegonie zmieni Widać, że nigdy nie siedziałeś nawet w M5 Siedziałem a nawet jechałem... i to nie raz Nie zapomnij iż ilość pożeranego paliwa to pojęcie względne :wink: Ja po prostu uważam iż M5 pali dużo, gdyż wiem że grupa odbiorcówjest też inna więc 14l benzyny to dla tej grupy pikuś Moja logika jednak bardziej pasuje do 530D które oferuje dobre osiągioraz (jak dla mnie) ciekawe spalanie ropy :roll: Do czego to doszło... dyskutuje o BMW :shock: Jeździłem takim autem i 16 litrów w mieście w zamian za osiągi to jest mało. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #2304 Napisano 26 Stycznia 2008 (chyba tylko super-diesel z doładowaniem w przyszłości!) Czipniete 535d zdecydowanie rozwiazuje problemy z moca i momentem obrotowym ambitnych kierowcow 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 55 #2305 Napisano 26 Stycznia 2008 Jeździłem takim autem i 16 litrów w mieście w zamian za osiągi to jest mało. Jak na jezdzenie to jasne. Gorzej ze staniem w korkach - wtedy znacznie latwiej mi zaakceptowac 5,5 litra/100 km w TDi i tankowanie raz w tygodniu. A nie 2x w trasie... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2306 Napisano 26 Stycznia 2008 Jeździłem takim autem i 16 litrów w mieście w zamian za osiągi to jest mało. Jak na jezdzenie to jasne. Gorzej ze staniem w korkach - wtedy znacznie latwiej mi zaakceptowac 5,5 litra/100 km w TDi i tankowanie raz w tygodniu. A nie 2x w trasie... Mieliśmy tu kilka sportowych wieczorów.Było M3 w E36, Vette w C4, Supra Biturbo...Kończyło i zaczynało na stacji ale 3-miasto w 12 min. to było dopiero przezycie :wink: :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2307 Napisano 26 Stycznia 2008 (chyba tylko super-diesel z doładowaniem w przyszłości!) Czipniete 535d zdecydowanie rozwiazuje problemy z moca i momentem obrotowym ambitnych kierowcow Oj tak !!!! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiob 231 #2308 Napisano 26 Stycznia 2008 ...Ja też nie kupiłem BMW, ponieważ trafiłem na całkowicieodjechanego Saaba 9-5. Ma wpakowany tuning silnka. I tak z2,3 T (170KM) zrobiło się 230KM. Zapewniam, że zabawa jestzdecydowanie lepsza niż w 528i, czy 530i, a i spalanie maniespodziewanie niskie (szczególnie w mieście).Jakby ktoś chciał kupić dobrego Saaba, tozapraszam na saabklub.pl, tam pomogą, doradzą, pouczązupełnie jak Tutaj w sprawie zegarków.PozdrawiamJarek Każda pliszka swój ogonek chwali, ale ja stanowczo odradzałbym wszelkie eksperymenty. Miałem Saaba 9000 turbo, rocznik 1986. W tamtych czasach był to naprawdę szybki samochód, z pominięciem takich extremalnych konstrukcji jak BMW Alpina był jednym z najszybszych czterodrzwiowych sedanów na świecie. Do tego praktyczny, przestronny, niewiele palił. Ale Saaby nie są tak bezawaryjne jak niemieckie i japońskie samochody i nie każdy mechanik się w ogóle za nie zabiera. Dlatego w Polsce znacznie rozsądniejsze jest rozglądanie się za niemieckim samochodem. hiob ta mazda nie jest zaturbiona? jeśli piszesz że dzwięk zanika chwilę po wyłączeniu wskazuje to na jakiś element który jest w ruch po zgaszeniu... jakiś wentylatorek może coś od klimy, albo pompa vaacum? Sam myślałem o pompie, ale masz rację, że to może być jakiś wiatraczek. Muszę obejrzeć okolice wymiennika ciepła klimatyzacji. Nawet poszedłem teraz do garażu, żeby włączyć auto z wyłączoną klimą, ale nic to nie zmieniło. Co dziwniejsze, po pięciu sekundach wyłączyłem silnik, a reakcja identyczna, jak po godzinie jazdy, dwie-trzy sekundy "popiskiwania" w coraz niższej tonacji. Brzmi dokładnie, jak zwalniający ślizgający się pasek klinowy, ale to niemożliwe, bo silnik zatrzymuje się natychmiast. :? Byłem głupi, jestem głupi i zapewne umrę głupi. Albo po prostu zamienię tą Mazdę na Chryslera 300 z silnikiem Hemi. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enzo 1 #2309 Napisano 29 Stycznia 2008 Odgrzewam temat, poniewaz naszlo mnie na nowe auto. Budzet to okolice 100kzl, auto raczej nowe. Moje, wstepnie planowane typy to: Nowy Civic Type-R, Golf V GTI (raczej niechetnie, bo raz, ze model ma zaraz wypasc z oferty to i Golf jest srednio emocjonujacy, ze tak to ujme, nawet taki z 200-konnym motorem), Leon FR lub Cupra. Civic jest taki sobie z wygladu, ale mam zaufanie do marki, Golf to Golf. Ciekawy jestem natomiast Seata - wyglada fajnie, nie tak kosmicznie jak Civic a odwazniej niz Golf, ma fajne silniki a i cena jest nizsza od CTR'a. Co byscie wybrali na moim miejscu? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #2310 Napisano 29 Stycznia 2008 Mitsubishi Outlander, pierwsza wersja, nowy z wyprzedaży lub mało uzywany, 2.0 Turbo i jeszcze na zegarek zostanie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tsuki 0 #2311 Napisano 29 Stycznia 2008 gti z dsg 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lalus 0 #2312 Napisano 29 Stycznia 2008 Z Twoich typow wybralbym Type R-ke, mozna ja miec juz za 99k zl. Natomiast sam pomyslalbym o Imprezie w Polsce uzywka, a w USA nowka (od ok 35000$). Mruczenie boxerka - bezcenne 0 ...Dominic_________________Tempus Fugit jak jasna cholera!_________________ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gasior 1 #2313 Napisano 29 Stycznia 2008 gti z dsg Nie spodziewałem się tego po Tobie IMHO Golf to jeden z najnudniejszych i najbardziej opatrzonych samochodów na rynku. Enzo, z Twoich propozycji zdecydowanie Type-r. Oryginalny, u nas jeszcze nie tak popularny, naprawdę ma charakter. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rjanusz 0 #2314 Napisano 29 Stycznia 2008 Z tych typow - Type-R. Bez watpliwosci. Ja ostatnio kupilem Type-S i jestem wiecej niz zadowolony. To moje najlepsze dotychczas auto. Golf - tak, jak pisali inni - nudny, schodzi z rynku, no i - Type-R robi go jak chce ;-). Seat? No coz - wg mnie nie.Kup honde, nie bedziesz zalowac!I - zapraszam na www.civicklub.pl. Tam utwierdza Cie, ze Type-R jest najlepszym wyborem z Twoich propozycji . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2315 Napisano 30 Stycznia 2008 Nowy Civic Type-R, To już nie jest ten ogień co w poprzednim...Odpuściłbym... Golf V GTI (raczej niechetnie, bo raz, ze model ma zaraz wypasc z oferty to i Golf jest srednio emocjonujacy, ze tak to ujme, nawet taki z 200-konnym motorem), Przejedź się.Start z DSG jest odlotem.Super wrażenia. Leon FR lub Cupra. Nie jeździłem.Wygląd do d*py. Civic jest taki sobie z wygladu, Z jeżdżenia też nic szczególnego. co byście wybrali na moimmiejscu? Golfa albo Octavie RS ew. ja bym kupił M5 w obojętnym roczniku. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tsuki 0 #2316 Napisano 30 Stycznia 2008 gti z dsg Nie spodziewałem się tego po Tobie IMHO Golf to jeden z najnudniejszych i najbardziej opatrzonych samochodów na rynku. 200 koni w kompakcie i skrzynia jak z F1 to jednak nie najnudniejszy samochód na rynku. Weź też poprawkę na jakość dróg w Polsce - Type R od zawsze są ekstremalnie twarde a nie zawsze kierowca jest w trybie "sportowym" P.SGTI z DSG jest też po prostu szybszy od Type R. Gdy Type R zmienia biegi, golf ciągnie równo. Poza tym na samym starcie Golf ma przewagę w postaci . i na koniec:http://www.youtube.com/watch?v=di4AIQtQifohttp://www.youtube.com/watch?v=dn9pIlRWL5g 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enzo 1 #2317 Napisano 30 Stycznia 2008 Moj problem z Civiciem to glownie ten wyglad - jak dla mnie za duzy festyn a i slyszalem wlasnie sporo opinii, ze nowy CTR to juz nie to co stary, moze to i prawda bo masa wieksza a mocy tyle samo. Leon mi sie po prostu podoba, do tego jest najmocniejszy a i cenowo dobrze wypada, tyle, ze to Seat i tu tez slyszalem juz opinie, ze wykonanie i materialy jednak gorsze niz w VW. Golf raczej odpadnie poniewaz w tym roku ma wejsc nastepca, co prawda jezdzilem nim i jest (technicznie) fajny, minus oczywiscie za stylistyke ;-) Skrzynia DSG jest fajna, ale na prostej i, ewentualnie do miasta (jako klasyczny automat. Osobiscie wole manuala, bo w normalnej jezdzie (a nie sprincie na prostej) ja sam wole decydowac kiedy zmieniam biegi. BM'ka odpada - M5 jest za duze, poza tym chce cso (raczej) nowego a 100kzl na swiezy egzemplarz M5'tki (nawet M3'ki) nie starczy. >>Rjanusz A jak Ci sie sprawuje ten Type-S? Mowiac szczerze zastanawialem sie nad nim. Jezdzi to jakos? Nie psuje sie? (bo slyszalem rozne opinie). 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2318 Napisano 30 Stycznia 2008 A jak Ci sie sprawuje ten Type-S? Mowiac szczerze zastanawialem sie nad nim. Jezdzi to jakos? Nie psuje sie? (bo slyszalem rozne opinie). Type-S'em jeździłem w 6-genieOgólnie jak na Civica wypas. Szyber, klima, alcantara.Smiesze się tym jeździ, bo w aucie do 5.5 tyś nie dzieje się nic - jedziesz jakby miał 1.3 a potem urywa ci łeb.Jako zabawka na pewno fajny.Na codzień do miasta wolałbym TDI z "czipem" 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
enzo 1 #2319 Napisano 30 Stycznia 2008 >>Tryton 3'ke rozwazalem, tak samo Audi A4, ale 100kzl starcza jedynie na podstawowy silnik i slabe wyposazenie a osobiscie nie posiwce tego wszystkiego zeby miec BMW. (chociaz oczysicie dla spokoju ducha na jazde probna sie wybiore). >>Lawnowerman Civic 6gen to moj ulubiony, ba mam jeszcze takiego w wersji 5D jako drugie auto w rodzinie i pewnie jeszcze ze mna zostanie bo mimo, ze to tylko 1.4 i nie wygledny to potrafi dac duzo satysfakcji z jazdy :-) 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gasior 1 #2320 Napisano 30 Stycznia 2008 gti z dsg Nie spodziewałem się tego po Tobie IMHO Golf to jeden z najnudniejszych i najbardziej opatrzonych samochodów na rynku. 200 koni w kompakcie i skrzynia jak z F1 to jednak nie najnudniejszy samochód na rynku. Weź też poprawkę na jakość dróg w Polsce - Type R od zawsze są ekstremalnie twarde a nie zawsze kierowca jest w trybie "sportowym" Idąc tym tropem, za bardzo interesujący możemy także uznać np. 2,2l pojemności i też równe 200KM. Mówiąc nudny miałem na myśli raczej stylistykę, bo każdy z tych samochodów ma silnikowo wiele do zaoferowania. Ale nawet jeśli, to sam silnik mnie też nie zachwyca. Mam często okazje jeździć nowym Passatem, też 200-konny 2.0 TFSI i mocy oczywiście odmówić mu nie można, ale paliwożerny strasznie i dużo bardziej podoba mi np. słabszy 165KM 2,5l od Subaru. Moc to nie wszystko 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nick555 25 #2321 Napisano 30 Stycznia 2008 gti z dsg Nie spodziewałem się tego po Tobie IMHO Golf to jeden z najnudniejszych i najbardziej opatrzonych samochodów na rynku. Enzo, z Twoich propozycji zdecydowanie Type-r. Oryginalny, u nas jeszcze nie tak popularny, naprawdę ma charakter. czy aby na pewno olf V ewolucji jest taki popularny na naszych drogach ?Moim zdaniem nie. A gti z dsg tak mi się micha smiała jak tym jeździłem. 0 FORZA Robert! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JG 0 #2322 Napisano 30 Stycznia 2008 Odgrzewam temat, poniewaz naszlo mnie na nowe auto. Budzet to okolice 100kzl, auto raczej nowe. Moje, wstepnie planowane typy to: Nowy Civic Type-R, Golf V GTI (raczej niechetnie, bo raz, ze model ma zaraz wypasc z oferty to i Golf jest srednio emocjonujacy, ze tak to ujme, nawet taki z 200-konnym motorem), Leon FR lub Cupra. Civic jest taki sobie z wygladu, ale mam zaufanie do marki, Golf to Golf. Ciekawy jestem natomiast Seata - wyglada fajnie, nie tak kosmicznie jak Civic a odwazniej niz Golf, ma fajne silniki a i cena jest nizsza od CTR'a. Co byscie wybrali na moim miejscu? Witam,Jeżeli ma być nowe, szybkie i "odjechane" za ok 100 tys. PLN,to moim zdaniem Forg Mustang jak najbardziej by Ci pasował.Przy obecnym kursie PLN/$ jest to super możliwość, np: http://www.carpaka.com/auto/oferta/368/ Może warto się zastanowić,Jarek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soft 0 #2323 Napisano 30 Stycznia 2008 Co byscie wybrali na moim miejscu? za malo danych: - kredyt, leasing, czy gotowka?- ile lat zamierzasz nim jezdzic?- dopuszczasz zakup gdziekolwiek w unii, w innym miescie, czy tylko w salonie we wroclawiu?- musi byc segment c, czy moze byc rowniez b, albo jeszcze cos innego?- umiesz skrecac (ew. zamierzasz sie nauczyc), masz zamiar czasem pojechac na tor, czy to ma byc tylko "mistrz prostej"?- 100k +- ile? bo gti z wyposazeniem jak ctr kosztuje 30k wiecej niz honda... ja stoje przed podobnym wyborem - zblizona kwota i wsrod rozwazanych samochodow sa trzy wymienione przez ciebie. w moim przypadku odpowiedzi na powyzsze wyladaja jak nastepuje: - leasing- 5- tylko salon warszawa- a, b, c lub "sportowy".- umiem skrecac, upalam po kretym, poswiece osiagi na prostej dla lepszego chassis.- +- 30k dodatkowo - wole silnik n/a niz doladowany, wole fwd i niz rwd. moja dotychczasowe przemyslenia w temacie: - kocham hondy, mialem kiedys dawno temu civica vti ek3 i jeszcze bardzo chcialbym miec jakas ich wiertarke, najchetniej z czerwonymi znaczkami ale nie ctr fn2 - to typowy samochod zrobiony przez ksiegowych robiony w swindon na jednej tasmie z reszta civow, fotele hondy a nie recaro, wyglad jak z jarmarku, denne chassis ktorego niedoskonalosc honda probuje zatuszowac makabrycznie, niedopuszczalnie twardym zawieszeniem. za ciezki jak na te swoje 200km, probuje nadrabiac bardzo krotka (za krotka) skrzynia. osiagi na prostej baaardzo marne, za ciezki na tor, za lekkie dupsko, nie skreca, za twardy na warszawskie drogi (i mowie to z punktu widzenia osoby jezdzacej na codzien samochodem z profi zawiasem proflexa ). - golf gti - niestety podobnie jak bmw dotkniety "klatwa dresa". wychodzi z produkcji w tym roku. w standardzie ma kola i kierownice, wszystko w opcji i doposazenie go do standardu ctr sprawi, ze bedzie kosztowal wiecej niz mazda rx-8... nie mialem okazji upalac, wiec jak skreca i jak przyspiesza tylko widzialem, ale podobno dobrze. wybor ctr vs gti bylby dla mnie prosty - na pewno gti, na pewno z manualem a nie z zadnym dsg. ale sa lepsze samochody... - leon cupra - plusy: tani i dobrze wyposazony, mocny, ladny, niedawno zaczeli robic, kute graty w serii, wiec tanio mozna z niego wykrecic 300+ koni. nie mialem okazji pogonic go po kretym, wiec nie wiem jak sie zachowuje na granicy przyczepnosci ale chassis golfa 5 i wielowahacz niezle rokuje. minusy - tandetny, plastikowy kokpit, slabe fotele, cichy i kiepsko brzmi. z trzech powyzszych na pewno leon. mam inne propozycje, pisac? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gasior 1 #2324 Napisano 30 Stycznia 2008 czy aby na pewno olf V ewolucji jest taki popularny na naszych drogach ? Biorąc pod uwagę, że wygląda jak Golf IV, który przypomina III ewolucję po liftingu jest ich całkiem sporo :wink: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #2325 Napisano 30 Stycznia 2008 - na pewno gti, na pewno z manualem a nie z zadnym dsg. Czemu??? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach