Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

lomatko, to ma bak 150 litrow???

Jestem wielkim fanem LC, czekam na nowy model u nas, na filmach wygląda super, jest to na 99% moje nastepne auto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Toho napisał(-a):

lomatko, to ma bak 150 litrow???

Jestem wielkim fanem LC, czekam na nowy model u nas, na filmach wygląda super, jest to na 99% moje nastepne auto.


Dokładnie chyba 145L z uwagi na 3 rząd siedzeń w bagażniku. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tankowania do pełna w Polsce…na razie płacąc równowartość 2PLN za litr spalanie jest do przełknięcia. 
 

Tu Prado to taki „bieda LC”, 200 i 300 to dopiero prawdziwe LC. Jednak biorąc pod uwagę moje użytkowanie i chęć jeżdżenia nie po bulwarach to 150 jest idealna.

 

Nowe Prado też mi się podoba i jeśli miałbym kiedyś kupować nowsze auto to albo właśnie 250 albo wranglera rubicona. 


;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
22 minuty temu, qbapiasek napisał(-a):


Dokładnie chyba 145L z uwagi na 3 rząd siedzeń w bagażniku. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić tankowania do pełna w Polsce…na razie płacąc równowartość 2PLN za litr spalanie jest do przełknięcia. 
 

Tu Prado to taki „bieda LC”, 200 i 300 to dopiero prawdziwe LC. Jednak biorąc pod uwagę moje użytkowanie i chęć jeżdżenia nie po bulwarach to 150 jest idealna.

 

Nowe Prado też mi się podoba i jeśli miałbym kiedyś kupować nowsze auto to albo właśnie 250 albo wranglera rubicona. 

LC 150 / Prado to świetny wóz! Gratki.

Nie bez przyczyny te samochody są tak popularne w Afryce i Australii 😅 Wrangler jest dużo mniej komfortowy i bezawaryjny, choć faktem jest, że możesz go łatwo zmodyfikować, a jak zauważyłeś w Toyotach jest to droższa i często skomplikowana operacja. LC200 jeździłem w Stanach i jakoś nie poczułem przepaści pomiędzy tym a 150 a śmiem nawet twierdzić, że stosunek $ do jakości jest lepszy w 150tce 🥸

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, qbapiasek napisał(-a):

Przejrzałem temat i uznałem że i ja też się pochwalę ;) może nie jest to nowe auto, a 10 letnie, ale służy mi rok i pomimo posiadania wcześniej i nowego BMW x3 i innych podobnej klasy aut to…ja już chyba nie odejdę nigdy od Land Cruisera.

 

Oczywiście to tylko mały LC, takim to na Kaukazie i na Bliskim Wschodzie to się dzieci do przedszkola wozi 😂 ale i wielkość w środku (mam 7 osobową wersje) i komfort jazdy, a przede wszystkim świadomość że wjadę praktycznie wszędzie daje mi spokój, ale też banana na twarzy :) 

 

4.0 V6 oczywiście ciągnie to auto do przodu jak pociąg, ale spalanie jest mocno średnie - na kołach AT w rozmiarze około 32 cali, w zakorkowanym praktycznie 4 milionowym mieście niestety pali między 20 a 24 litry na 100 km. W trasie już lepiej tj. 13-14L/100km przy przelotowej koło 100-110km/h. Na szczęście to wersja na Bliski Wschód i państwa z utrudnionym dostępem do stacji benzynowych, więc bak ma 150L. 

 

Plan jest na lift 2cale i próbę wciśnięcia większego koła, chociaż w Prado nie jest to łatwe niestety. 

 

Pozdrawiam 

 

IMG_8022.jpeg

IMG_9010.jpeg

IMG_9006.jpeg

Kiedyś LC w wersji HD to było moje marzenie, najlepiej 200. Lub FJ Cruiser. Odkąd przesiadłem się do limuzyny, nigdy więcej SUVa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, facecik napisał(-a):

Kiedyś LC w wersji HD to było moje marzenie, najlepiej 200. Lub FJ Cruiser. Odkąd przesiadłem się do limuzyny, nigdy więcej SUVa.

A od kiedy Landek jest SUVem? 🤔 Idealne samochody nie istnieją - zawsze znajdzie się moment w którym przydałby się inny typ pojazdu, niż ten którym aktualnie jedziemy 🤣 Nawet posiadanie kilku samochodów w garażu nie rozwiąże tego problemu, bo możemy kierować tylko jeden w danej chwili 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, TomASH napisał(-a):

A od kiedy Landek jest SUVem?

W dużym uproszczeniu jest to SUV. Można by to nazwać samochodem terenowym, ale w obecnej nomenklaturze coś takiego już raczej nie występuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
28 minut temu, facecik napisał(-a):

Kiedyś LC w wersji HD to było moje marzenie, najlepiej 200. Lub FJ Cruiser. Odkąd przesiadłem się do limuzyny, nigdy więcej SUVa.

No takie duże uproszczenie, ale tak jeśli chodzi o podział wielkościowy to w wielu krajach jest to zaliczane do średniej wielkości SUVów. Jednak jest to nadal (nawet 250) auto na ramie.

Ja mam odwrotnie, jeździłem wcześniej osobówkami, potem suvami średniej wielkości (zgodnie z nomenklaturą europejską - X1, X3, X-trail), teraz mam LC i jak mam jechać gdzieś mercedesem E klasa (jest u mnie w Ambasadzie) to wolę prywatnym LC jechać, nawet za własne paliwo ;) 


;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, facecik napisał(-a):

W dużym uproszczeniu jest to SUV. Można by to nazwać samochodem terenowym, ale w obecnej nomenklaturze coś takiego już raczej nie występuje.

OK, w dużym uproszczeniu może i tak, ale z zasady terenówka to zawsze napęd na 4 koła a puryści napiszą że i rama i blokada/y mostów więc większość SUVów nie spełnia warunków 😆 Ale ile ludzi, tyle opinii...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, TomASH napisał(-a):

OK, w dużym uproszczeniu może i tak, ale z zasady terenówka to zawsze napęd na 4 koła a puryści napiszą że i rama i blokada/y mostów więc większość SUVów nie spełnia warunków 😆 Ale ile ludzi, tyle opinii...

Przez 16 lat jeździłem toyotą Hilux. Auto na ramie, napęd na tył z dołączanym na sztywno przodem i reduktorem, więc 4x4. Blokad nie było, tylko LSD w tylnym moście. I wiem że to nie był samochód terenowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, StaryWilk napisał(-a):

Jest i więcej informacji (spokulacji) i zdjęć na temat nowego mg hs:

https://autogaleria.pl/nowe-mg-hs-zdjecia-jak-wyglada

 

Dziś byłem w salonie MG i tamte modele nie powalały. Jak się dowiedziałem od sprzedawcy koło 11 lipca mają być nowe modele. A te wyglądają już całkiem fajnie. Walka trwa, choć teraz Forthing T5 Evo u mnie najbardziej na topie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest cięższe od Bentleya Bentayga 🤣
 

M5.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Jest cięższe od Bentleya Bentayga 🤣
 

M5.jpg

Bateria lekka nie jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Bateria lekka nie jest...

Tak nie jest. I to jest klęska.

Moje G70 jest lżejsze i to 180 kg...

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Tak nie jest. I to jest klęska.

Moje G70 jest lżejsze i to 210 kg...

To jedno z błędnych kół elektryków, zwiększony zasięg, zwiększona bateria itd. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, facecik napisał(-a):

Przez 16 lat jeździłem toyotą Hilux. Auto na ramie, napęd na tył z dołączanym na sztywno przodem i reduktorem, więc 4x4. Blokad nie było, tylko LSD w tylnym moście. I wiem że to nie był samochód terenowy.

Świadomie napisałam: ile ludzi, tyle opinii 😅 Sam mam Navarę i wiem doskonale o czym piszesz... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Paulus57 napisał(-a):

To jedno z błędnych kół elektryków, zwiększony zasięg, zwiększona bateria itd. 

 

bater.jpg

I ciekawa grafika.

 

BMWWAGA.jpg

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fizyki nie oszukasz. Przy ostrzejszej jeździe będzie to czuć. Frajda z jazdy jaką daje choćby Miata pokazuje w jak ślepą uliczkę brną auta sportowe.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Paulus57 napisał(-a):

Forthing T5 Evo u mnie najbardziej na topie. 

 

Też mnie bardzo zainteresował. Wg mnie ciekawszy niż Baic, MG czy Omoda.

 

Niestety duży minus za brak AA i ACP.

 

 

Tutaj bardzo dokładna recenzja po angielsku (gość nagrał jeszcze kilka innych filmów o tym aucie):

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna ciekawostka, wkrótce dostępna w Polsce za nieco ponad 130k zł. 

Mam nawet gotowy slogan reklamowy na polski rynek - I co? JAECOO! ;) 

 

piston-my-jaecoo-j7-1325-large_3777718_20240105215721.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Jest cięższe od Bentleya Bentayga 🤣
 

M5.jpg

baletnica na zakrętach 😅 , choć patrząc na to jak się prowadzi G60 , to może być całkiem dużym zaskoczeniem ..na plus 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Krakus1 napisał(-a):

baletnica na zakrętach 😅 , choć patrząc na to jak się prowadzi G60 , to może być całkiem dużym zaskoczeniem ..na plus 

Nie miałem okazji :)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, cordi7 napisał(-a):

Fizyki nie oszukasz. Przy ostrzejszej jeździe będzie to czuć. Frajda z jazdy jaką daje choćby Miata pokazuje w jak ślepą uliczkę brną auta sportowe.

 

Wydaje mi się, że M5 juz dawno przestało być autem sportowym. Jeżeli w ogóle kiedykolwiek nim było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Toho napisał(-a):

Wydaje mi się, że M5 juz dawno przestało być autem sportowym. Jeżeli w ogóle kiedykolwiek nim było.

Autem sportowym było i nadal jest na pewno.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy pojechac M5 - dowolnym modelem - na tor, zeby szybko zweryfikowac takie kategoryczne stwierdzenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.