Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

 C8 na rynku od 7 lat. Trochę spowszedniała.

 

To prawda , szkoda że FL w 2023r. był tak minimalny , że tak naprawdę trudno odróżnić egzemplarzy przed FL , od tych po 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

To prawda , szkoda że FL w 2023r. był tak minimalny , że tak naprawdę trudno odróżnić egzemplarzy przed FL , od tych po 

Jerzy, a co ma powiedzieć Volvo 😆 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Krakus1 napisał(-a):

Volvo to chińczyk , wybaczam 😅

Ło ło ło ło hola. Pane, jaky chynczyk, tosz to najprafdzifszy ełropejczyk jest. Tylko kapitał skośny :D 

"Wbrew obawom, nowy właściciel zachował dotychczasowy szwedzki wizerunek marki, wiążący się z jej prestiżem, jednocześnie dokonując dużych inwestycji i otwierając nowe fabryki w Chinach (Chengdu i Daqing) oraz w USA (Charleston). Na skutek wprowadzenia nowych modeli, które zyskały uznanie, Volvo zwiększyło w kolejnej dekadzie produkcję i swoje dochody, a zatrudnienie dwukrotnie wzrosło. W 2011 roku sprzedaż wyniosła 449 225 samochodów, a w 2019 roku po raz pierwszy przekroczyła 700 tysięcy (705 452)"


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

https://www.renault.pl/samochody-elektryczne/r5-turbo-3e/osiagi.html

Limitka 1980 egzemplarzy.

19 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

chinczyk z blond włosami , ale chinczyk 😉

Ge GIF

 

Dobram, z wyjątkiem XC90, który nadal produkują w Szwecji :P 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Krakus1 napisał(-a):

które ładniejsze? 😉

 

20250404_100904.jpg

Zdecydowanie audi👍😃


IWC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, piteks napisał(-a):

Zdecydowanie audi👍😃

też tak uważam , ten potężny gril i oczy pitbula robią robotę 😜

1 godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

 

Dobram, z wyjątkiem XC90, który nadal produkują w Szwecji :P 

niech będzie,  ale musimy wtedy uznać że X5 to amerykańskie , a Q5 to meksykański auto 🤔 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pph

Audi, zdecydowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 godzin temu, Krakus1 napisał(-a):

chinczyk z blond włosami , ale chinczyk 😉

Ge GIF

 

 

Volvo na pewno przoduje w kwestii bezpieczeństwa, przeprowadzając różnego rodzaju testy.
Mi najbardziej zaimponował ten. XC90 uderza w tył niezabudowanej wywrotki, chwilę później w tył XC90 uderza Hunday...
image.png.3742bb2c6d70091aa22320cf633deadc.pnghttps://www.tiktok.com/@volvo.lron/video/7265212021749140741

 

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, Remy napisał(-a):

 

Volvo na pewno przoduje w kwestii bezpieczeństwa, przeprowadzając różnego rodzaju testy.
Mi najbardziej zaimponował ten. XC90 uderza w tył niezabudowanej wywrotki, chwilę później w tył XC90 uderza Hunday...
image.png.3742bb2c6d70091aa22320cf633deadc.pnghttps://www.tiktok.com/@volvo.lron/video/7265212021749140741

 

Kwestie bezpieczeństwa oraz ergonomii foteli są niepodważalnie jednymi z topowych na Świecie.

Cała reszta to nuda - czyt. poprawny dupowóz.

 

 

Niestety zdarzają się również wpadki...

 

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oraz topowe audio B&W w XC90 , to już czołówka światowa 

Łukasz ,jak oceniasz komfort foteli w XC90 w porównaniu do 7er ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Kwestie bezpieczeństwa oraz ergonomii foteli są niepodważalnie jednymi z topowych na Świecie.

Cała reszta to nuda - czyt. poprawny dupowóz.

 

 

Niestety zdarzają się również wpadki...

 

 

 

Dobitka półciężarówką - super test. 

 

XC-90 ma swój urok. Oczywiście jest nudny.

XC-90 lub XC90 w wersji Coupe przestałby być nudny.

No ale mają taką sprzedaż że pewnie nawet o tym nie myślą.

Tyle że jak ktoś nie myśli o rozwoju gamy, to może się obudzić za jakiś czas z....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

Oraz topowe audio B&W w XC90 , to już czołówka światowa 

Łukasz ,jak oceniasz komfort foteli w XC90 w porównaniu do 7er ?

Nie można ich zestawiać, bo to trochę jakby zestawić but ortopedyczny z ultrawygodnym obuwiem sportowym.

W BMW na kanapie, choć siedziałem raz i to jeszcze przed zakupem czułem się niesamowicie. W Volvo jak za karę.

Jeżeli chodzi o siedzenie kierowcy i pasażera w 7mkce masz fotele, w XC90 krzesła.

Ale choć początkowo mniej komfortowo, lepiej się czuję po dłuższej jeździe (min.300km) wysiadając z Volvo.

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i zamówiłem BMW M135🤩. Planowany odbiór w lipcu. Jazdy testowej jednak dzisiaj nie odbyłem, bo auto było jeszcze na serwisie (dokładali jakiś pakiet). W najbliższym czasie jak będę przy okazji w Krakowie, to oczywiście pojeżdżę.


IWC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
9 minut temu, piteks napisał(-a):

No i zamówiłem BMW M135🤩. Planowany odbiór w lipcu. Jazdy testowej jednak dzisiaj nie odbyłem, bo auto było jeszcze na serwisie (dokładali jakiś pakiet). W najbliższym czasie jak będę przy okazji w Krakowie, to oczywiście pojeżdżę.

Gratuluję i z niecierpliwością czekam na zdjęcia z odbioru. 

21 minut temu, Remy napisał(-a):

 

Dobitka półciężarówką - super test. 

 

XC-90 ma swój urok. Oczywiście jest nudny.

XC-90 lub XC90 w wersji Coupe przestałby być nudny.

No ale mają taką sprzedaż że pewnie nawet o tym nie myślą.

Tyle że jak ktoś nie myśli o rozwoju gamy, to może się obudzić za jakiś czas z....

Wiesz, klientela XC90 to raczej bardzo konserwatywna grupa ludzi, którzy pewnie nie oczekują udziwnień.

Stąd decyzja o III face liftingu. Na szczęście zachowują jeszcze krztę rozumu i zostawili wersję spalinową, choć wcześniej deklarowali się, iż zaprzestaną produkcji tego typu pojazdów.

Na pewno nowe modele elektryczne kierowane są do innej klienteli, więc wspomniane przez Ciebie coupe otrzymujesz w wersji ES90. W zasadzie to grand coupe. Choć pozycjonowane jest jako "sedan".

 

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Gratuluję i z niecierpliwością czekam na zdjęcia z odbioru. 

Wiesz, klientela XC90 to raczej bardzo konserwatywna grupa ludzi, którzy pewnie nie oczekują udziwnień.

Stąd decyzja o III face liftingu. Na szczęście zachowują jeszcze krztę rozumu i zostawili wersję spalinową, choć wcześniej deklarowali się, iż zaprzestaną produkcji tego typu pojazdów.

Na pewno nowe modele elektryczne kierowane są do innej klienteli, więc wspomniane przez Ciebie coupe otrzymujesz w wersji ES90. W zasadzie to grand coupe. Choć pozycjonowane jest jako "sedan".

 

 

Myślałem że ta pani tam przypadkowo swojego tableta oparła na panelu sterowania, a to okazuje się być część wyposażenia. Nie ma to jak kazać klientom płacić coraz więcej za coraz gorsze i beznadziejnie zaprojektowane rzeczy. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Byłem na jazdach subaru. Nowy OBK - fajny, ale cenowo +250k. Jeździłem też nowym forresterem i... zlinczujecie mnie... było fajnie! Wiadomo, mocy trochę za mało, ale prowadzi się dobrze i generalnie dobry dziadkowóz za ok 180k. 

Jeszcze sprawdzę VW tayron (ok 250k), rav4 (ok 220k) i skodę kodiaq. Potem muszę coś wybrać i kupić. Sprawdziłem też nowego hyundai SantaFe (ok 250k) - nie pasuje mi.

Edytowane przez szuwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Gratuluję i z niecierpliwością czekam na zdjęcia z odbioru. 

Dzięki. Nie omieszkam się pochwalić.


IWC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, szuwi napisał(-a):

Byłem na jazdach subaru. Nowy OBK - fajny, ale cenowo +250k. Jeździłem też nowym forresterem i... zlinczujecie mnie... było fajnie! Wiadomo, mocy trochę za mało, ale prowadzi się dobrze i generalnie dobry dziadkowóz za ok 180k. 

Jeszcze sprawdzę VW tayron (ok 250k), rav4 (ok 220k) i skodę kodiaq. Potem muszę coś wybrać i kupić. Sprawdziłem też nowego hyundai SantaFe (ok 250k) - nie pasuje mi.

 

W tych widełkach cenowych masz jeszcze pierwsze i drugie miejsce w kwestii sprzedaży SUV w Polsce:
Lexus NX i Volvo XC60. Ten pierwszy w hybrydzie to ciekawy wybór. 

Co do Rav4 to jestem ciekaw czy cena ubezpieczenia AC odbiega od pozostałych, ponieważ z tego co mi się wydaje jest na pierwszym miejscu najchętniej kradzionych samochodów. 

3 godziny temu, piteks napisał(-a):

Dzięki. Nie omieszkam się pochwalić.

 

To przewieziesz forumowiczów?

Wirtualnie... 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Remy napisał(-a):

 

W tych widełkach cenowych masz jeszcze pierwsze i drugie miejsce w kwestii sprzedaży SUV w Polsce:
Lexus NX i Volvo XC60. Ten pierwszy w hybrydzie to ciekawy wybór. 

Nx jest chyba bliżej 300k, a tyle, to ja wydałbym na zegarek, nie na auto :-) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, beniowski napisał(-a):

Myślałem że ta pani tam przypadkowo swojego tableta oparła na panelu sterowania, a to okazuje się być część wyposażenia. Nie ma to jak kazać klientom płacić coraz więcej za coraz gorsze i beznadziejnie zaprojektowane rzeczy. 

Jesteśmy pokoleniem, które wychowywało się w czasach, gdzie montowano radia na kasety.

Pamiętam jak w latach 90tych, gdy zaczęły na rynku pojawiać się radia z panelami, to był tak chodliwy towar, że najlepiej było zostawić owczarka niemieckiego zakażonego wścieklizną w środku. Później nastąpiła era odtwarzaczy CD, jak ktoś posiadał zmieniarkę, często montowaną w bagażniku lub schowku to znaczyło mniej więcej tyle, że poruszał się klasą premium.

Nadeszły czasy mp3 i pendrive i jeszcze jakoś to "przechodziło".

Waldek jestesmy dinozaurami! Ty pewnie jeszcze starszym ode mnie. Więc pokolenie młodych wychowywanych wśród tabletów, smartfonów oczekuje tego w środkach lokomocji.

Patrząc na ludzi jeszcze starszych od nas, często poruszających się eleganckimi klasykami takimi jak Pagoda docenić powinniśmy, że żyjemy w okresie, gdzie motoryzacja rozkwitła. Mamy to szczęście, że doświadczamy takich przemian, od Garbusa, aż po dziejsze elektryczne, nafaszerowane ekranami nowinki technologiczne.

Dlatego ja zachwycony jestem takim produktem jakim jest Bugatti Tourbillon, który nie tylko jest zaawansowany technologicznie, ale jest również tworem ukazującym kunszt inżynierów łączące "stare" z "nowym".

Niestety dostępnym tylko dla nielicznych.

Uwierz mi, naprawdę mamy wiele szczęścia, że żyjemy w tym okresie.

Być świadkiem takich przemian w historii "życia" wszechświata, którego wiek szacuje się na 13,82 mld lat;  można uznać, za mniej niż 1/10000 czasu potrzebnego na mrugnięcie powieką w proporcji do długości życia ludzkiego. A jednak jesteśmy tego świadkami.

Więc na starość będziesz opowiadał wnukom, a i daj Ci Boże prawnukom, że odpalałeś "kaszlaka" dźwignią cięgna rozrusznika, a jak się linka zerwała, to trzonkiem od szczotki.

Wówczas prawnuki poproszą Cię o wiarygodne "źródło" tych informacji, bo inaczej uznają w swej dziecięcej arogancji, że dziadkowi już styki szwankują i bredzi; może nawet czapeczką z folii "amelinowej" ukoronują króla fantastycznych opowieści 😆 

5 godzin temu, szuwi napisał(-a):

Byłem na jazdach subaru. Nowy OBK - fajny, ale cenowo +250k. Jeździłem też nowym forresterem i... zlinczujecie mnie... było fajnie! Wiadomo, mocy trochę za mało, ale prowadzi się dobrze i generalnie dobry dziadkowóz za ok 180k. 

Jeszcze sprawdzę VW tayron (ok 250k), rav4 (ok 220k) i skodę kodiaq. Potem muszę coś wybrać i kupić. Sprawdziłem też nowego hyundai SantaFe (ok 250k) - nie pasuje mi.

Odświeżyli XC60 może tak jak @Remywskazał warto się zainteresować.

Lexus to też świetny wybór.
 

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

Jesteśmy pokoleniem, które wychowywało się w czasach, gdzie montowano radia na kasety.

Pamiętam jak w latach 90tych, gdy zaczęły na rynku pojawiać się radia z panelami, to był tak chodliwy towar, że najlepiej było zostawić owczarka niemieckiego zakażonego wścieklizną w środku. Później nastąpiła era odtwarzaczy CD, jak ktoś posiadał zmieniarkę, często montowaną w bagażniku lub schowku to znaczyło mniej więcej tyle, że poruszał się klasą premium.

Nadeszły czasy mp3 i pendrive i jeszcze jakoś to "przechodziło".

Waldek jestesmy dinozaurami! Ty pewnie jeszcze starszym ode mnie. Więc pokolenie młodych wychowywanych wśród tabletów, smartfonów oczekuje tego w środkach lokomocji.

Patrząc na ludzi jeszcze starszych od nas, często poruszających się eleganckimi klasykami takimi jak Pagoda docenić powinniśmy, że żyjemy w okresie, gdzie motoryzacja rozkwitła. Mamy to szczęście, że doświadczamy takich przemian, od Garbusa, aż po dziejsze elektryczne, nafaszerowane ekranami nowinki technologiczne.

Dlatego ja zachwycony jestem takim produktem jakim jest Bugatti Tourbillon, który nie tylko jest zaawansowany technologicznie, ale jest również tworem ukazującym kunszt inżynierów łączące "stare" z "nowym".

Niestety dostępnym tylko dla nielicznych.

Uwierz mi, naprawdę mamy wiele szczęścia, że żyjemy w tym okresie.

Być świadkiem takich przemian w historii "życia" wszechświata, którego wiek szacuje się na 13,82 mld lat;  można uznać, za mniej niż 1/10000 czasu potrzebnego na mrugnięcie powieką w proporcji do długości życia ludzkiego. A jednak jesteśmy tego świadkami.

Więc na starość będziesz opowiadał wnukom, a i daj Ci Boże prawnukom, że odpalałeś "kaszlaka" dźwignią cięgna rozrusznika, a jak się linka zerwała, to trzonkiem od szczotki.

Wówczas prawnuki poproszą Cię o wiarygodne "źródło" tych informacji, bo inaczej uznają w swej dziecięcej arogancji, że dziadkowi już styki szwankują i bredzi; może nawet czapeczką z folii "amelinowej" ukoronują króla fantastycznych opowieści 😆 

Odświeżyli XC60 może tak jak @Remywskazał warto się zainteresować.

Lexus to też świetny wybór.
 

 

 

Przed radiami ze zdejmowanymi panelami była jeszcze era radiomagnetofonów wyjmowanych w całości :-).

Bezpiecznie, tylko trzeba było nosić taką cegiełkę, na rączce 🙂  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 4.04.2025 o 20:19, Autor1984 napisał(-a):

https://www.renault.pl/samochody-elektryczne/r5-turbo-3e/osiagi.html

Limitka 1980 egzemplarzy.

Dobram, z wyjątkiem XC90, który nadal produkują w Szwecji :P 


alez to kosiarz 🤩

Edytowane przez Paweł Bohacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.