Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

4 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

No właśnie jak to jest z tym pluginem w Volvo, bo słyszałem opinię, że 250-konny mild hybrid to lepszy wybór z uwagi na klasyczne AWD z haldexem? Bo podobno jak w pluginie skończy się bateria to auto jest już tylko FWD.

Tomek wiesz, że są trzy rodzaje prawdy? To jest ta trzecia ;) 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Tomek wiesz, że są trzy rodzaje prawdy? To jest ta trzecia ;) 

Tak myślałem 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Tommaso napisał(-a):

No właśnie jak to jest z tym pluginem w Volvo, bo słyszałem opinię, że 250-konny mild hybrid to lepszy wybór z uwagi na klasyczne AWD z haldexem? Bo podobno jak w pluginie skończy się bateria to auto jest już tylko FWD.

Testowałem B5, T6 i T8. Wybrałem T6, bo ma więcej mocy, niż B5 i mniej pali. Poza tym 264 a 350 KM to jednak robi różnicę. Kusiła T8, ale tu już chyba za bardzo wyżyłowany silnik spalinowy. W T6 jest 250 a T8 aż 310 KM. Silniki o tej samej pojemności 2,0. 

Do tej pory nie miałem auta z napędem na 4 koła, to nawet brak haldexa nie powinien być problemem. Co do baterii, to ona nigdy nie rozładowuje się do 0%. W XC60 rezerwa, to 15%, więc w razie czego elektryki z tyłu też zadziałają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paulus57 napisał(-a):

Testowałem B5, T6 i T8. Wybrałem T6, bo ma więcej mocy, niż B5 i mniej pali. Poza tym 264 a 350 KM to jednak robi różnicę. Kusiła T8, ale tu już chyba za bardzo wyżyłowany silnik spalinowy. W T6 jest 250 a T8 aż 310 KM. Silniki o tej samej pojemności 2,0. 

Do tej pory nie miałem auta z napędem na 4 koła, to nawet brak haldexa nie powinien być problemem. Co do baterii, to ona nigdy nie rozładowuje się do 0%. W XC60 rezerwa, to 15%, więc w razie czego elektryki z tyłu też zadziałają.

Ten T6 fajnie jeździ :) 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba przyznać, że przy rabatach jakie teraz dają w Volvo, XC60 i XC90 to bardzo mocne pozycje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
35 minut temu, Paulus57 napisał(-a):

Testowałem B5, T6 i T8. Wybrałem T6, bo ma więcej mocy, niż B5 i mniej pali. Poza tym 264 a 350 KM to jednak robi różnicę. Kusiła T8, ale tu już chyba za bardzo wyżyłowany silnik spalinowy. W T6 jest 250 a T8 aż 310 KM. Silniki o tej samej pojemności 2,0. 

Do tej pory nie miałem auta z napędem na 4 koła, to nawet brak haldexa nie powinien być problemem. Co do baterii, to ona nigdy nie rozładowuje się do 0%. W XC60 rezerwa, to 15%, więc w razie czego elektryki z tyłu też zadziałają.

Mogę powiedzieć że do tej pory (co prawda tylko jedna zima) nie miałem problemu z napędem 4x4 w moim t8. Jak zjechaliśmy z autostrady pomimo tego, że pokazywało 0km zasięgu na baterii, bez problemu ciągnął pod górę na mocno ośnieżonych i śliskich drogach

Edytowane przez Olo_H
autokorekta 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Tommaso napisał(-a):

Trzeba przyznać, że przy rabatach jakie teraz dają w Volvo, XC60 i XC90 to bardzo mocne pozycje.

XC 40 też jest w dobrej cenie, ale w XC 60 najlepszy rabat dawali na wersję Ultra.

Teraz, Olo_H napisał(-a):

Mogę powiedzieć że do tej pory (co prawda tylko jedna zima) nie miałem problemu z napędem 4x4 w moim t8. Jak zjechaliśmy z autostrady pomimo tego, że pokazywało 0km zasięgu na baterii, bez problemu ciągnął pod górę na mocno ośnieżonych i Śląskich drogach

Bo 0% na wyświetlaczu, to tak naprawdę 15.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Paulus57 napisał(-a):

Bo 0% na wyświetlaczu, to tak naprawdę 15.

Mniej więcej tak mówili w salonie. Poza tym tak naprawdę bateria w trakcie jazdy cały czas się doładowuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Czytając Twój wpis, przypomniałem sobie te o Volvo XC90 i mam diagnozę.

 

Nie no bez przesady. RX przy Volvo to nie miał żadnej awarii 🙂

Godzinę temu, Autor1984 napisał(-a):

Czytając Twój wpis, przypomniałem sobie te o Volvo XC90 i mam diagnozę.

 

Nie, no bez przesady. RX przy Volvo to nie miał żadnej awarii 🙂

Edytowane przez Osiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, Olo_H napisał(-a):

Mniej więcej tak mówili w salonie. Poza tym tak naprawdę bateria w trakcie jazdy cały czas się doładowuje

Jeździłem T8 i nie czułem żadnych zmian po wyczerpaniu baterii. T6 wziąłem na jazdę próbną specjalnie z rozładowaną baterią. W obu przypadkach auta jadą jak HEV, a więc doładowują baterię. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, działam już jakiś czas przy starym 1,9TDI.

Się okazało, że w silniku a i owszem, był robiony rozrząd, ale albo ktoś kupił oryginalny napinacz, albo siedział on tam od 96 roku. No, i się tłoki z zaworami spotkały 

IMG_20251029_211914.jpg

IMG_20251030_195854.jpg

IMG_20251024_180129.jpg

IMG_20251022_201929.jpg

IMG_20251022_200321.jpg


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, pmwas napisał(-a):

Ciekawostka, ale kto bogatemu zabroni 😡

 

Wymieniałem opony w Giulii na zimowe. Wiedziałem, że te letnie już do utylizacji, natomiast pan mi powiedział, że geometria do kitu, bo nierówno starte. 

I faktycznie, bieżnik jest nieco bardziej wytarty z jednej strony (tylko głowy nie dam, czy od wewnątrz czy od zewnątrz) , natomiast uderzające jest to, że wszystkie cztery opony są wytarte dokładnie idealnie tak samo. I teraz sobie czytam, że Alfy tak mają...

Ale czy mają tak mieć ;)

Te przejechały gdzieś między 35 a 40 tysięcy, więc w sumie bez dramatu... 

BMW mają podobnie, jak auto ma się prowadzić na zakrętach to trzeba ponosić tego konsekwencje. Można spróbować ustawić mniejszy negatyw ale może to mieć zły wpływ na prowadzenie się auta 

 

ale masakra w tym tdi 😕

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, trollu napisał(-a):

BMW mają podobnie, jak auto ma się prowadzić na zakrętach to trzeba ponosić tego konsekwencje. Można spróbować ustawić mniejszy negatyw ale może to mieć zły wpływ na prowadzenie się auta 

 

ale masakra w tym tdi 😕

 

Nie będę tego ruszał, żeby nie spieprzyć. Pan narobił dramy, że szkoda kasy na nowe opony, ale czy 35000km to aż tak mało? 

Bo one są tak idealnie tak samo zużyte, że to myszą być nastawy, a nie awaria. 

Zresztą jest w necie zdjęcie tego samego Good Yeara w Giulii zużytego dokładnie tak samo przy podobnym przebiegu. 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuzyn jest oponiarzem i opowiadał mi, że kiedyś był jegomość z BMW, który uparł się na idealnie równo ustawione koła, gość na zbieżności nieco protestował ale klient nasz pan, ustawił na 0. Chłop wrócił po 3 dniach bo ledwo utrzymał się w zakręcie, gdzie do tej pory auto jechało jak należy. Teraz na geometrii komputerowej niby system potrafi wprowadzić korekty dla danego modelu ale BMW kiedyś do poprawnej zbieżności powinny być specjalnie dociążane w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń. Alfa jako, że też ma się prowadzić odpowiednio w zakrętach pewnie ma podobną filozofię.

To ile km wytrzymała opona to loteria, zbyt wiele zmiennych. Wiadomo, że każdy jakoś sobie to tłumaczy ale doszukiwanie się wyższych prawd to strata czasu i energii. Jak opony się skończyły to znaczy, że trzeba szukać nowych 😉

Kiedyś, gdy wybierałem opony do swojej BMW kuzyn zwrócił mi uwagę, że auto będzie nieco szybciej ścierać bok opony więc lepiej na początku odrzucić te modele, które maja "płytszy" bieżnik na krawędziach. Zanim opona zdąży się zużyć to bok opony dla policjanta będzie już pretekstem do zabrania dowodu

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, trollu napisał(-a):

kuzyn jest oponiarzem i opowiadał mi, że kiedyś był jegomość z BMW, który uparł się na idealnie równo ustawione koła, gość na zbieżności nieco protestował ale klient nasz pan, ustawił na 0. Chłop wrócił po 3 dniach bo ledwo utrzymał się w zakręcie, gdzie do tej pory auto jechało jak należy. Teraz na geometrii komputerowej niby system potrafi wprowadzić korekty dla danego modelu ale BMW kiedyś do poprawnej zbieżności powinny być specjalnie dociążane w pierwszym i drugim rzędzie siedzeń. Alfa jako, że też ma się prowadzić odpowiednio w zakrętach pewnie ma podobną filozofię.

To ile km wytrzymała opona to loteria, zbyt wiele zmiennych. Wiadomo, że każdy jakoś sobie to tłumaczy ale doszukiwanie się wyższych prawd to strata czasu i energii. Jak opony się skończyły to znaczy, że trzeba szukać nowych 😉

Zgadza się. Mi 370Z wycierał wewnętrzną część opon do slicków jak dobrze pamiętam w ~ 15kkm. Na kołach założone były Bridgestone Potenza.

IMG_20170422_095241.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 7.11.2025 o 18:48, Paulus57 napisał(-a):

Jeździłem T8 i nie czułem żadnych zmian po wyczerpaniu baterii. T6 wziąłem na jazdę próbną specjalnie z rozładowaną baterią. W obu przypadkach auta jadą jak HEV, a więc doładowują baterię. 

Jeśli tego nie zrobiłeś, a zamierzasz użytkować te Volvo dłużej, jak 2-3 lata - koniecznie wykup rozszerzenie gwarancji do 5 lat.  Po zakupie można kupić już tylko takie ubezpieczenie.

Na pewno się przyda :)Miałem XC60 T6, fajne auto i świetny napęd !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
31 minut temu, wieloryb napisał(-a):

Jeśli tego nie zrobiłeś, a zamierzasz użytkować te Volvo dłużej, jak 2-3 lata - koniecznie wykup rozszerzenie gwarancji do 5 lat.  Po zakupie można kupić już tylko takie ubezpieczenie.

Na pewno się przyda :)Miałem XC60 T6, fajne auto i świetny napęd !

Przedłużenie gwarancji do 5 lat oczywiście zrobię. Jak trafię dobry egzemplarz, to zostanie na dłużej. Gdyby się coś z nim działo, to zawsze można sprzedać przed upływem 4-5 lat.  Wybrałem T6 Ultra Black Edition. Jak się wszystko finansowo zepnie, to będzie i Bowers & Wilkins. Myślałem o zawieszeniu pneumatycznym, ale ostatecznie odpuszczam, zamiast tego prawdopodobnie dokupię koła zimowe 19".  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

33 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Przedłużenie gwarancji do 5 lat oczywiście zrobię. Jak trafię dobry egzemplarz, to zostanie na dłużej. Gdyby się coś z nim działo, to zawsze można sprzedać przed upływem 4-5 lat.  Wybrałem T6 Ultra Black Edition. Jak się wszystko finansowo zepnie, to będzie i Bowers & Wilkins. Mwyślałem o zawieszeniu pneumatycznym, ale ostatecznie odpuszczam, zamiast tego prawdopodobnie dokupię koła zimowe 19".  

jak masz  jeszcze możliwość, to dopłać do szyb laminowanych.  Ja swoje XC60 wygłuszyłem profesjonalnie (podłogi, drzwi, wszystko) ale i tak przy prędkościach autostradowych brakowało trochę do moich oczekiwań. Z tym zawieszeniem bym trochę jeszcze pomyślał, jeśli kupujesz na dłużej. Ja nie miałem - prowadzi się spoko, ale też w porównaniu do X3,, czy szczególnie do obecnego RXa  {bez pneumatyki - tylko adaptacyjne AVS} volvo odstaje komfortem jazdy i to nie mało...  Natomiast Bowersa bym znowu odpuścił, też kiedyś byłem na niego napalony, natomiast zamiast 15k na BW, wydałem ok 9k na totalne wygłuszenie auta, co podniosło jakość audio o jakieś 100% ;)   dodatkowo wygłuszając  podwozie itp.  IMHO lepiej te 15k z B&W wydać na wygłuszenie i szyby laminowane. będzie świetnie grało {mam na myśli Harmana) i cicho w trasie.  

Tak, czy inaczej - szerokiej drogi i wiele radości z Volvo! 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
26 minut temu, wieloryb napisał(-a):

 

jak masz  jeszcze możliwość, to dopłać do szyb laminowanych.  Ja swoje XC60 wygłuszyłem profesjonalnie (podłogi, drzwi, wszystko) ale i tak przy prędkościach autostradowych brakowało trochę do moich oczekiwań. Z tym zawieszeniem bym trochę jeszcze pomyślał, jeśli kupujesz na dłużej. Ja nie miałem - prowadzi się spoko, ale też w porównaniu do X3,, czy szczególnie do obecnego RXa  {bez pneumatyki - tylko adaptacyjne AVS} volvo odstaje komfortem jazdy i to nie mało...  Natomiast Bowersa bym znowu odpuścił, też kiedyś byłem na niego napalony, natomiast zamiast 15k na BW, wydałem ok 9k na totalne wygłuszenie auta, co podniosło jakość audio o jakieś 100% ;)   dodatkowo wygłuszając  podwozie itp.  IMHO lepiej te 15k z B&W wydać na wygłuszenie i szyby laminowane. będzie świetnie grało {mam na myśli Harmana) i cicho w trasie.  

Tak, czy inaczej - szerokiej drogi i wiele radości z Volvo! 

Nie no, laminowane szyby są też. Jak już się chce top audio, to bez tego byłoby bez sensu. Podam szczegółowe wyposażenie: kolor Crystal White, przyciemniane szyby, pakiet Climate, pakiet Lounge (masaż, nappa/wentylacja, B&W), chlapacze i nakrętki zabezpieczające na koła, spryskiwacz kamery tylnej. W wersji Ultra jest szyberdach, kamera 360, HUD. 

Pneumatyki nie biorę, bo to zawsze większe ryzyko kosztownych napraw, a nie wykluczam posiadania po gwarancji. Zresztą jeżdżę "usportowioną" i dosyć sztywną Kią ProCeed GT, więc jestem przyzwyczajony. :) 

Zamówiony we wrześniu, do połowy marca ostateczna konfiguracja, odbiór w maju 26. 

 

exterior-studio-threeQuartersFrontLeft_6C9A2C1C39FDF9E6222134195538B5080E828C55.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Paulus57 Volvo w tej konfiguracji worek pieniędzy będzie kosztował,  nie chciałeś sprawdzić innych chińskich marek, co oferują za połowy tej ceny ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Paulus57 napisał(-a):

Nie no, laminowane szyby są też. Jak już się chce top audio, to bez tego byłoby bez sensu. Podam szczegółowe wyposażenie: kolor Crystal White, przyciemniane szyby, pakiet Climate, pakiet Lounge (masaż, nappa/wentylacja, B&W), chlapacze i nakrętki zabezpieczające na koła, spryskiwacz kamery tylnej. W wersji Ultra jest szyberdach, kamera 360, HUD. 

Pneumatyki nie biorę, bo to zawsze większe ryzyko kosztownych napraw, a nie wykluczam posiadania po gwarancji. Zresztą jeżdżę "usportowioną" i dosyć sztywną Kią ProCeed GT, więc jestem przyzwyczajony. :) 

Zamówiony we wrześniu, do połowy marca ostateczna konfiguracja, odbiór w maju 26. 

 

exterior-studio-threeQuartersFrontLeft_6C9A2C1C39FDF9E6222134195538B5080E828C55.jpg

Gdyby nie to, ze ja wszystkie auta zawsze kupuje czarne to taki konfig bralbym, super to wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, Paulus57 napisał(-a):

Nie no, laminowane szyby są też. Jak już się chce top audio, to bez tego byłoby bez sensu. Podam szczegółowe wyposażenie: kolor Crystal White, przyciemniane szyby, pakiet Climate, pakiet Lounge (masaż, nappa/wentylacja, B&W), chlapacze i nakrętki zabezpieczające na koła, spryskiwacz kamery tylnej. W wersji Ultra jest szyberdach, kamera 360, HUD. 

Pneumatyki nie biorę, bo to zawsze większe ryzyko kosztownych napraw, a nie wykluczam posiadania po gwarancji. Zresztą jeżdżę "usportowioną" i dosyć sztywną Kią ProCeed GT, więc jestem przyzwyczajony. :) 

Zamówiony we wrześniu, do połowy marca ostateczna konfiguracja, odbiór w maju 26. 

 

exterior-studio-threeQuartersFrontLeft_6C9A2C1C39FDF9E6222134195538B5080E828C55.jpg

prezentuje się fajnie !

Bez pneumatyki - max 19 cali imho

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, wieloryb napisał(-a):

prezentuje się fajnie !

Bez pneumatyki - max 19 cali imho

 

Prawdę mówiąc nie widzę specjalnie sensu większych felg przy tym samochodzie i silniku. Po co sobie pomniejszać komfort i dodatkowo dopłacać do większych felg. Jedyna rzecz, która mnie wkurza w wersji ultra to "obowiązkowy" szyberdach. Wygląda fajnie, ale jak się wrzuci na dach "trumnę" to hałas się robi dość nieprzyjemny. Może przy laminowanych szybach jest lepiej, a u mnie w V90 nie miałem takiej opcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

@Paulus57 Volvo w tej konfiguracji worek pieniędzy będzie kosztował,  nie chciałeś sprawdzić innych chińskich marek, co oferują za połowy tej ceny ? 

Oglądałem chińczyki, ale odpuściłem. Jednak chyba za wcześnie ryzykować tak produkty nowe na rynku przy zakupie na własność. Idealnie będzie dać pole do popisu leasingobiorcom. Jak się bierze w leasing na 3-4 lata i samochód będzie kiepski, to można sprawdzać kolejny. Za kilka lat będzie jasne, które marki chińskie są warte uwagi, a które nie. Zapewne wtedy te lepsze też niestety zdrożeją. 

Co do ceny, to trochę kosztuje, ale dostałem dosyć dobry upust od ceny wyjściowej, a w wersji Ultra było dodatkowo prawie 10k zł zniżki.

3 godziny temu, Toho napisał(-a):

Gdyby nie to, ze ja wszystkie auta zawsze kupuje czarne to taki konfig bralbym, super to wygląda.

Czarnym jeździłem w weekend i potwierdziło się, że ładnie wygląda tylko kilka minut po wyjechaniu z myjni. Dlatego wybrałem białą perłę, bo miałem okazję zobaczyć min. RAV4 (też próbowałem) w takiej kolorystyce (biała perła plus czerń) i bardzo mi się podobało.  Wbrew pozorom — mniej "brudzący".

57 minut temu, wieloryb napisał(-a):

prezentuje się fajnie !

Bez pneumatyki - max 19 cali imho

 

Dzięki. Wersja Black Edition najlepiej wygląda z czarnymi felgami 21'. Można ewentualnie zamienić na 22' w innym kolorze (srebrno-czarne), ale po pierwsze 22 cale to już za dużo, mniejszy komfort i bez pneumatyki ani rusz, a po drugie sporo droższe opony, poza tym te czarne 21 są najładniejsze. Jak się finansowo zepnie, dołożę do zamówienia koła zimowe 19' i jakby co można będzie wybierać. Jeździłem na jazdach próbnych na 21' bez pneumatyki i gorzej niż w moim ProCeedzie (18') nie było. Jestem przyzwyczajony. :) 

 

54 minuty temu, Olo_H napisał(-a):

Prawdę mówiąc nie widzę specjalnie sensu większych felg przy tym samochodzie i silniku. Po co sobie pomniejszać komfort i dodatkowo dopłacać do większych felg. Jedyna rzecz, która mnie wkurza w wersji ultra to "obowiązkowy" szyberdach. Wygląda fajnie, ale jak się wrzuci na dach "trumnę" to hałas się robi dość nieprzyjemny. Może przy laminowanych szybach jest lepiej, a u mnie w V90 nie miałem takiej opcji

Dodatkowy bagażnik mi niepotrzebny. Będę nim jeździł co najwyżej z żoną, więc dla dwóch osób bagaż się zmieści bez dodatków. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, Paulus57 napisał(-a):

Nie no, laminowane szyby są też. Jak już się chce top audio, to bez tego byłoby bez sensu. Podam szczegółowe wyposażenie: kolor Crystal White, przyciemniane szyby, pakiet Climate, pakiet Lounge (masaż, nappa/wentylacja, B&W), chlapacze i nakrętki zabezpieczające na koła, spryskiwacz kamery tylnej. W wersji Ultra jest szyberdach, kamera 360, HUD. 

Pneumatyki nie biorę, bo to zawsze większe ryzyko kosztownych napraw, a nie wykluczam posiadania po gwarancji. Zresztą jeżdżę "usportowioną" i dosyć sztywną Kią ProCeed GT, więc jestem przyzwyczajony. :) 

Zamówiony we wrześniu, do połowy marca ostateczna konfiguracja, odbiór w maju 26. 

 

exterior-studio-threeQuartersFrontLeft_6C9A2C1C39FDF9E6222134195538B5080E828C55.jpg

Twoja konfiguracja Pawle jest konkretna, w zasadzie to już pole XC90 :)

@Krakus1Jerzy produkcja XC60 powróciła do Szwecji.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.