Adi 4711 #5826 Napisano 7 Lipca 2011 (edytowane) Bartek - pisz co chcesz, ale częsci do aut, które w tej statystyce są na ostatnich miejscach to środek całkiem niezłego bogacenia się mojego kumpla prowadzącego duży sklep. Do tych co przodują, cześci zwykle na zamówienie Okupujace tyły - sporo na stanie - pięknie rotują. Nie wiem jak jest konkretnie z tym modelem Kia, ale co do zasady ranking Tuv jest w garnicach rozsądku wiarygodny. Usterkowość 90 VW Sharan 18,9 %90 Peugeot 106 18,9 %92 Suzuki Wagon R+ 19,0 %93 Fiat Bravo/Brava 19,1 %94 Renault Kangoo 19,3 %95 Seat Alhambra 20,3 %96 Ford Ka 20,4 %97 Alfa Romeo 145/146 25,9 %98 Chrysler Voyager 27,0 %99 Kia Carnival 32,9 % Pomijajać kaczkę - gdzie chodzi chyba głónie o zawiasy, i kangoo - któe co by sie nie działo to i tak sobie jedzie - to sa to auta z którymi naprawdę i w rzeczywistości jest najwięcej problemów. Edytowane 7 Lipca 2011 przez Adi 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zorka-5 62 #5827 Napisano 7 Lipca 2011 A mi się xenon zjarał i trzeba zderzak ściągać 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5828 Napisano 7 Lipca 2011 A mi się xenon zjarał i trzeba zderzak ściągać To Polacy jeszcze nie wymyślili metody na regenerację Xenonów ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
switch107 375 #5829 Napisano 11 Lipca 2011 Ponoć już to poprawiaja (poprawili) tylko nie wiadomo kiedy takie silniki zjadą(zaczeły zjeżdżać) z taśm produkcyjnych. Nie jest dobrze. 21kkm na liczniku i samochod znowu w serwisie. Tym razem turbo sprezarka padla. To moja pierwsza przygoda z Audi i jakis felerny model mi sie trafil. 0 nie spiesz się .... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5830 Napisano 12 Lipca 2011 Co myślicie o Fiat Grande Punto z salonu w najtańszej budget wersji ? Warto? Opinie są podzielone kolegi matula posiada i chwali ( ale jej wiele nie potrzeba)...w internecie trafiam znowu na opinie że zawieszenie katastrofa i hamulec potrafi wystraszyć kierowcę...nie łapie...nie łapie i nagle działa na 100% i głową w szybę. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hendrix89 0 #5831 Napisano 12 Lipca 2011 Jeździłem trochę Grande Punto. Fakt, że to nie była długa przygoda i w czasach, gdy max co jechałem to było te 120-130, ale auto prowadziło się moim zdaniem nie najgorzej i hamowało też w porządku. Mnie wkurzało w Punciaku haczenie przy zmianie biegu. Na pewno zrobił na mnie dużo korzystniejsze wrażenie jeśli chodzi o prowadzenie, niż i30, którym ostatnio miałem przyjemność jeździć. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza 0 #5832 Napisano 12 Lipca 2011 Miał ktoś z forumowiczów do czynienia z silnikiem 2.0 FSI w audi a3 ?? jak w ogóle sprawuje się taki samochodzik ?? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #5833 Napisano 12 Lipca 2011 (edytowane) Miał ktoś z forumowiczów do czynienia z silnikiem 2.0 FSI w audi a3 ?? jak w ogóle sprawuje się taki samochodzik ?? http://www.racingfor...showtopic=72935 http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-aby-na-pewno-takie-dobre.php Edytowane 12 Lipca 2011 przez Lawnowerman 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Solve 203 #5834 Napisano 12 Lipca 2011 Coś musi być w tym powiedzeniu - Ford gówno wart a Fiat jego brat. Owszem, to przysłowie powstało pewnie ze 20 lat temu - ale moich przygód z fiatem i fordem miło nie wspominam. 0 Krystian "KriSu" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5835 Napisano 12 Lipca 2011 Coś musi być w tym powiedzeniu - Ford gówno wart a Fiat jego brat. Owszem, to przysłowie powstało pewnie ze 20 lat temu - ale moich przygód z fiatem i fordem miło nie wspominam. Wydaje mi sie ze duzo zalezy od modelu i generacji. Focus I to jeden z najlepszych kompaktów wszechczasów. Focusa II niestety juz trapiły usterki podobnie jak Mondeo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytejro 3 #5836 Napisano 12 Lipca 2011 (edytowane) Z tym niełapaniem hamulców to fiat ma chyba problemy od wieków, bo moja żona ma jedynke punciaka i taki bajer jak opisujesz uraczyła.. ale... jak sie potem okazalo to byla wina usterki ukladu ham. Zatem mysle ze w/w przypadek tez kwalifikuje sie do przegladu hamulców. Focusa 1 ma tesciu.. faktycznie auto poza 1 rzecza jest niezniszczalne - koncówki drazków, albo stabilizatory padaja - juz nie pamietam - co roku na przegladzie wychodzi to do poprawy Edytowane 12 Lipca 2011 przez Frytejro 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5837 Napisano 12 Lipca 2011 Z tym niełapaniem hamulców to fiat ma chyba problemy od wieków, bo moja żona ma jedynke punciaka i taki bajer jak opisujesz uraczyła.. ale... jak sie potem okazalo to byla wina usterki ukladu ham. Zatem mysle ze w/w przypadek tez kwalifikuje sie do przegladu hamulców. Tyle ze to się dziele w nowych samochodach. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frytejro 3 #5838 Napisano 12 Lipca 2011 Nowe, a zwłaszcza nowe się tez psują 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kangie 7 #5839 Napisano 12 Lipca 2011 Coś musi być w tym powiedzeniu - Ford gówno wart a Fiat jego brat. Owszem, to przysłowie powstało pewnie ze 20 lat temu - ale moich przygód z fiatem i fordem miło nie wspominam.Nie to żebym był wielkim miłośnikiem aut marki Ford, ale słyszałem takie powiedzonko: Nie każda morda pasuje do Forda :) 0 Dobry zegarek nie jest zły! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Solve 203 #5840 Napisano 12 Lipca 2011 A tego nie znałem :) dobre 0 Krystian "KriSu" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bsk 1 #5841 Napisano 12 Lipca 2011 Co myślicie o Fiat Grande Punto z salonu w najtańszej budget wersji ? mysle, ze to golas ale ma co potrzeba. szalu nie ma Warto?warto. nie przeplacasz a rabat spokojnie dostaniesz - 10-15% na luzieOpinie są podzielone kolegi matula posiada i chwali ( ale jej wiele nie potrzeba)...w internecie trafiam znowu na opinie że zawieszenie katastrofa i hamulec potrafi wystraszyć kierowcę...nie łapie...nie łapie i nagle działa na 100% i głową w szybę.jak bedziesz dbal to sie nie zawiedziesz... i auto tez nie zawiedzie. 0 czasem cos "cyka" a czasem cos "pika" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza 0 #5842 Napisano 13 Lipca 2011 http://www.racingfor...showtopic=72935 http://pobocze.net/vw/silniki-fsi-czy-aby-na-pewno-takie-dobre.phpto mnie właśnie trochę zniechęca do tego silnika 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kierownik 117 #5843 Napisano 13 Lipca 2011 Ale co Cię zniechęca?Fakt, że zamiast 150KM hamownia pokaże 135KM?Czy boisz się, że auto w ogóle nie będzie działać? Zawalenie syfem nawet połowy pola przekroju nie oznacza spadku mocy również o połowę.Po prostu powietrze przepływające przez zwężony kanał będzie osiągało wyższe prędkości, generując większe opory przepływu i zmniejszając ilość mieszanki o kilka a nie kilkadziesiąt procent.Komputer dostosuje ilość paliwa na wtryskach i będzie jechać. Pomijając jakieś ekstremalne przypadki ten problem będzie bolał raczej fanatyków niż zwyczajnych użytkowników. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5844 Napisano 13 Lipca 2011 Miał ktoś możliwość przejechania się autem koncernu VW z silnikiem 1.6 FSI i zwykłą 1.6 benzynką ? Są jakieś odczuwalne różnice? Jak spalanie? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waza 0 #5845 Napisano 13 Lipca 2011 Boje się tego że nie wiem czego się spodziewać po zawalonym syfem silniku... Jeśli straci troszkę mocy to ok ale nie połowę tryb serwisowy na liczniku bo by mnie szlag jasny trafił... ja jechałem każdym 1.6 ze stajni vw 1.6 102 ( vw passat ) nie jest to może mocny samochód ale ciągnie zdecydowanie lepiej od 1.6 16v w seacie który prawdę mówiąc jedzie jak go kręcisz a jak kręcisz to spala nawet ok 10-11 , i ost miałem nieprzyjemność przejechania się golfem właśnie fsi ( takiego starszego pana ) silnik był chyba zamulony i zawalony syfem bo w tym przypadku nawet gaz w podłogę nie powodował jakiegoś przyzwoitego jak na tą pojemność przyspieszenia... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5846 Napisano 13 Lipca 2011 Boje się tego że nie wiem czego się spodziewać po zawalonym syfem silniku... Jeśli straci troszkę mocy to ok ale nie połowę tryb serwisowy na liczniku bo by mnie szlag jasny trafił... ja jechałem każdym 1.6 ze stajni vw 1.6 102 ( vw passat ) nie jest to może mocny samochód ale ciągnie zdecydowanie lepiej od 1.6 16v w seacie który prawdę mówiąc jedzie jak go kręcisz a jak kręcisz to spala nawet ok 10-11 , i ost miałem nieprzyjemność przejechania się golfem właśnie fsi ( takiego starszego pana ) silnik był chyba zamulony i zawalony syfem bo w tym przypadku nawet gaz w podłogę nie powodował jakiegoś przyzwoitego jak na tą pojemność przyspieszenia... Sporo jest golfów z 1.6 fsi z małymi przebiegami na aukcjach zagr i pl. Coś w tym jest. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
origin1978 2 #5847 Napisano 13 Lipca 2011 Co myślicie o Fiat Grande Punto z salonu w najtańszej budget wersji ? Warto? Opinie są podzielone kolegi matula posiada i chwali ( ale jej wiele nie potrzeba)...w internecie trafiam znowu na opinie że zawieszenie katastrofa i hamulec potrafi wystraszyć kierowcę...nie łapie...nie łapie i nagle działa na 100% i głową w szybę. Testowałem przez jakiś czas dwa Grande Punto (co prawda z mocniejszymi silnikami) ? nie miałem większych uwag co do hamowania... Kwestia prowadzenia? GP z przodu ma postawiono z przodu ma McPhersony z drążkiem stabilizującym, z tyłu belkę skrętną (z drążkiem skrętnym) ? przygotuj się, że po jakimś tam przebiegu po polskich wybojach to zawieszenie nie będzie najcichsze. Jednak to niewielka cena za naprawdę fajne, jak na tę klasę, prowadzenie Do tego jest bezpieczne i ekonomiczne (zatrzęsienie niedrogich części, dobrych mechaników znających ten model i bardzo rozsądne spalanie) Moim zdaniem to świetne samochody No i wyglądają znacznie lepiej, niż Punto Evo 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3945 #5848 Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) No i wyglądają znacznie lepiej, niż Punto Evo Dzięki za cenną opinię. Fakt Evo jest karykaturą Grande Punto....ktoś kto tak skrzywdził to auto powinien sobie strzelić w łeb. Wygląda zabawkowo z tymi doklejanymi nakładkami. Jakiś chory trend stylistyczny wkradł się do Fiatów bo nowa panda ma być designerską kopią Uno na rynek brazylijski czyli wygladac tak: Dramat. Edytowane 13 Lipca 2011 przez marcomartin 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lawnowerman 927 #5849 Napisano 13 Lipca 2011 (edytowane) Miał ktoś możliwość przejechania się autem koncernu VW z silnikiem 1.6 FSI i zwykłą 1.6 benzynką ? Są jakieś odczuwalne różnice? Jak spalanie? Z tego co kojarze to tylko 2.0 wykorzystuje w pełni idee FSI.1.6 chyba nie. IMO 115KM silnik do takiego auta to pomyłka. http://www.motoforum.pl/Magazyn/200510/octavia_fsi.html zas na silnik. Benzynowa jednostka o pojemności 1,6 litra wyposażona jest w bezpośredni wtrysk benzyny, określany przez koncern V.A.G. skrótem FSI. Zapewniać ma to większą moc przy jednoczesnym mniejszym zużyciu paliwa. Wg danych fabrycznych 1,6 FSI osiąga moc 115 KM i moment obrotowy 155 Nm. W rzeczywistości nie odczuwa się tego, jednostka jest drewniana i mało dynamiczna, zaryzykowałbym nawet stwierdzenie, że stary, 8-zaworowy silnik 1,6 ze zmiennymi kanałami dolotowymi, o mocy 100 KM radziłby sobie lepiej. O ile jednak osiągami silnik ten rozczarowuje, to apetyt na paliwo ma rzeczywiście umiarkowany, trudno jest przekroczyć 10 litrów na 100 km w ruchu miejskim przy wyciskaniu z niego ostatnich potów.http://moto.pl/MotoPL/1,99233,2330644.htmlTestowany przez nas 115-konny motor 1.6 FSI (z bezpośrednim wtryskiem paliwa) jest nowoczesną jednostką - zapewnia Golfowi V przyzwoite osiągi przy umiarkowanym apetycie na paliwo. Nowoczesny układ zasilania służy głównie obniżeniu toksyczności spalin przy zachowaniu odpowiednio wysokiej mocy i dobrej dynamiki auta. Jednostka FSI nie przynosi jednak wymiernych oszczędności paliwa tym, którzy lubią dynamiczną jazdę, ani tym, którzy poruszają się głównie po mieście . Jej zalety mogą się ujawnić dopiero podczas spokojnej jazdy poza miastem. W sukurs przychodzi też szósty bieg - jego włączenie obniża obroty silnika do poziomu, na którym może on pracować na zubożonej mieszance.Honda robiła lepsze silniki 20 lat wcześniej Edytowane 13 Lipca 2011 przez Lawnowerman 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawel1380 0 #5850 Napisano 13 Lipca 2011 Nie jest dobrze. 21kkm na liczniku i samochod znowu w serwisie. Tym razem turbo sprezarka padla. To moja pierwsza przygoda z Audi i jakis felerny model mi sie trafil.No nie zartuj.. To o problemach ze sprezarkami nie slyszałem...chyba ze katujesz to auto do n-tej potegi ale o to cie nie podejrzewam.. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach