Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

ehhh mi moje 1.4 na krótkich trasach np warszawa-łódź pali około ~11-12litrów. Jednak jak ktoś często uderza w trasy to diesel jest nie zastąpiony, z warszawy na hel i z powrotem do tego dwa dni jazdy po helu i 2-3dni jazdy po warszawie udało mi się zrobić na jednym baku mondziakiem (tdci 130KM).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat CC?Dużo ich nie bedzie za drogi.Więc obstukany model to nie jest.Technika sprawdzona.Awaryjność mała.Spadek wartości gwarantuje że mniejszy niż w C5.I mnie sie podoba.Taki przykład na szybko bo dopiero wróciłem do domu.Za 140tys na promocji wyrwiesz niezle wyposażonego.Wolałbym to od Accorda.Nie mówię że Accord zły.Jeszcze w coupe znosny ale tylko 2 drzwi.4 drzwiowy mnie sie nie podoba.Hmm jutro pomyślimy jeszcze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat - dobry wybór. Najlepiej w dieslu. Mała utrata wartości, niezawodny i szybki.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobry pomysł.CC wizualnie zabija zwykłego.To jest dobra odpowiedz na postulaty Switcha moim zdaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Passat - dobry wybór. Najlepiej w dieslu. Mała utrata wartości, niezawodny i szybki.

 

 

jak diesel to tylko 170KM ja bym się raczej pokusił na 200kone 2.0 tsi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dobry pomysł.CC wizualnie zabija zwykłego.To jest dobra odpowiedz na postulaty Switcha moim zdaniem.

 

No dobrze, jutro jade obejrzec CC. Ale pojde jeszcze "pomacac" Accorda ;) dzisiaj nie dalem rady.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja macałem ostatnio ze znajomym, IMO poprawiło się wykonanie w środku, no i jest teraz promo na accordy -10kpln:D wiec można pokusić się o 2.4 i-vtec 200kucy (pali 1litr więcej niż 150konny 12litrów w mieście mu styka), IMO powinieneś zarezerwować sobie jazdę próbną accorda i passka

 

PS:Jeżeli sugerować się cenami accordów, to na hondzie mniej stracisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Passata szybciej sprzedasz.Ja z tych dwoch stawiam na Passata CC.A czy diesel czy benzyna zależy ile jezdzisz.Ale wolałbym 170KM diesla niż 200 konne 2.0TSI.Osiągi zbliżone a spalanie dużo mniejsze.Więc nie gadajmy tu o 11-12 litrach tylko 8 a w trasie 6 jak spokojnie jedziesz.A jak będą już porządne programy do 170 konnych diesli i zachipujesz to będzie przeciąg.Ja stawiam na CC.Skonfiguruj jak chcesz i masz super wóz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wóz ma być Tsuki nietypowy i wygodny.Zwykły Passat nietypowy nie jest..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka tam typowa-nietypowość. Poza tym pewnie go ukradną na pierwszym postoju po opuszczenia dealera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

switch107 - jak bierzesz pod uwagę Accorda, to może zainteresuj się nową Mazdą 6 (jestem tendencyjny, bo mam wersję z 2004 roku, i właśnie rozważam zmianę na nowszy model ;) ).


Neln, ezn was nith mit wine, doch ez im glich waere (...)

Gotfryd ze Strasburga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Passat - Accord.

Sekundy bym sie nie zastanawiał. Obecnie jest oraz więcej producentów od których panowie z VW mogliby uczyć sie projektowania i produkowania samochodów. Szczególnie zaś jakość dzisiejszych modeli odstaje od konkurencji.

Czysto obiektywnie. Niech ktoś postawi Accorda i podobna wyposażeniowo wersję Passata. Różnica na korzyść Hondy nie jest delikatna. Jest potężna. Co do niezawodności - có,ż Passat niezawodny był. Przed B4.

Nie użytkowałem Passata (zbyt krótko, aby o niezawodności z własnych doświadczeń mówić) , ani Hondy. MAm jednak styczność z obiema markami i modelami. W firmie w której pracowałem były od 1999 zasze Vectry jako trzon floty. Pojawiały sie Avensisy (50 szt - pierwszy i ostatni raz) Póżniej w 2006 ok 20 Passatów. Obecnie na tym poziomie stanowiskowym 100% to Vectry - a będa Insignie. Może nie piękne, może bez polotu - ale na serwisach zazwyczaj są z powodu przeglądów.

Wracając z kolegą świeżo odebranym Passatem z warszawy na Dolny Śląsk w okolicach Bełchatowa zapaliała sie kontrolka oleju, a na BP w Częstochowie kontrolka płynu chłodzącego krzyczała. Plastik maskujący okolice lewarka zmiany biegów poruszał sie nieprzyjemnie skrzypiąc pod naciskiem palca, a pseudocarbonowa listwa wzdłuż kokpitu nierówno przylegała. TAk na dzień dobry. Sam zastępczo bo stłuczce takim Passkiem jeździłem.

Jedyna przewaga nad Vectrą - to totalna cisz w zawieszeniu. Vectra słabiej izoluje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
switch107 - jak bierzesz pod uwagę Accorda, to może zainteresuj się nową Mazdą 6 (jestem tendencyjny, bo mam wersję z 2004 roku, i właśnie rozważam zmianę na nowszy model :P ).

 

Mialem Mazde6 - niecale 3 lata, swietne auto, przejechalem nia 275 tys km i jedyne co sie psulo to lozyska w tylnych kolach (co 100 tys km - regularnie). Swietne auto ale raczej pozostane przy jednej kobiecie a auta bede zmienial ;)

 

Pawel, jak dostane ceny puszcze Ci PM zebys mi podpowiedzial. Sprawdzilem ze na Honde mam wiekszy rabat ale zobaczymy.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok Switch.Adi Twoje wypowiedzi apropo motoryzacji są czasem lekko mówiąc kontrowersyjne.No ale cóż masz do tego prawo..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale Passata szybciej sprzedasz.Ja z tych dwoch stawiam na Passata CC.A czy diesel czy benzyna zależy ile jezdzisz.Ale wolałbym 170KM diesla niż 200 konne 2.0TSI.Osiągi zbliżone a spalanie dużo mniejsze.Więc nie gadajmy tu o 11-12 litrach tylko 8 a w trasie 6 jak spokojnie jedziesz.A jak będą już porządne programy do 170 konnych diesli i zachipujesz to będzie przeciąg.Ja stawiam na CC.Skonfiguruj jak chcesz i masz super wóz.

Racja, ja też brałbym DIESLA ! ! ! Przede wszystkim ze względu na potężny moment obrotowy. Nie musisz kręcić wysokich obrotów, ciągnie od dołu no i o wiele mniej pali.


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na podgrzanie atmosfery choć juz na żywo widziałem w Krakowie ładniejszego.Ciężko coś w internecie znalezć...

post-23770-0-30636200-1331128374.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak, jakby było mnie stać to wolałbym benzynę. Cichsza, fajniej się kręci, mniej awaryjna i jak już to naprawa nie idzie w naście tys. A przypadek koleżanki, której na gwarancji padła meganka i po ekspertyzie ASO wydało wyrok, że w paliwie było za mało czynników smarowniczych (mogłem coś pokręcić) w związku z tym nie uznają gwarancji. Naprawa tylko 18 tys ;)

2 litrowa i więcej benzyna też zbiera ładnie, nie tak nisko jak diesel, ale na pewno nie tak jak 1.4 16V 75KM :P

 

A może Subaru? Na pewno egzotyczne, tylko chyba przekracza budżet.


Spacelovematic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny...

17.jpg


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....A jak będą już porządne programy do 170 konnych diesli i zachipujesz to będzie przeciąg.....

 

Raczej nie bede, jakos nie widze sensu wycigania 8,6 sek na 7,8 sek do 100km.

 

A tak wlasnie z wlasnego podworka. Kolega (dobry) mial po tuningu u Schnitzera na Slasku BMW 3. 205KM po chip-tuningu ze standardowych 176. Cos tam kopcil (ciagle taki umorusany byl z tylu), cos nie tak palil ale w koncu zrobili i jezdzil. Zajelo to chyba ze 3 wycieczki z Warszawy do Bielska.

Gdy Auto mialo 3 lata i 1 miesiac (ten miesiac istotny bo juz po fabrycznej gwarancji), zakopcilo, strzelilo i zdechlo pod Gdanskiem. Wal wyszedl bokiem, zawory powyginane i jeszcze pare innych rzeczy uszkodzonych. Poniewaz jednak auto bylo regularnie serwisowanie etc BMW Polska uznalo ze to wada ukryta i wymieni na swoj koszt silnik (juz po okresie gwarancji). Samochod zostal wstawiony do serwisu (calosc tuningu wyjeta i wrocila do perwotnej postaci) ale znalezli jakies slady modyfikacji w programie. Poinformowali ze samochod byl tuningowany i nie wymienia silnika. Zabawa kosztowala 23k PLN.

Tuning niby sprawdzony, dobry serwis i taka masakra...


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

170 koni w dieslu wystarczy w zupełności i ja nic bym nie "czipował".


Demokracja - ustrój w którym dwóch meneli spod budki z piwem ma 2 głosy, a profesor uniwersytetu ma 1 głos...

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja powiem tak, jakby było mnie stać to wolałbym benzynę. Cichsza, fajniej się kręci, mniej awaryjna i jak już to naprawa nie idzie w naście tys. A przypadek koleżanki, której na gwarancji padła meganka i po ekspertyzie ASO wydało wyrok, że w paliwie było za mało czynników smarowniczych (mogłem coś pokręcić) w związku z tym nie uznają gwarancji. Naprawa tylko 18 tys :D

2 litrowa i więcej benzyna też zbiera ładnie, nie tak nisko jak diesel, ale na pewno nie tak jak 1.4 16V 75KM :)

 

A może Subaru? Na pewno egzotyczne, tylko chyba przekracza budżet.

Może zwróć uwagę że Switch napisał że w niecałe 3 lata zrobił Mazdą 275 tys.km...Więc Twoje argumenty wpakuj do kosza.A że mniej awaryjna to sie nie zgodzę.I żeby nie było że jestem totalnym obrońcą diesli bo sam mam benzynę.No cóż żal mi koleżanki,mojemu koledze w dwuletnim Citroenie koło odpadło..Cholera co to ma do rzeczy????? :P;)

Subaru nie ma stylu teraz wogóle.Jakoś tak czuję że Subaru to nie to czego Switch szuka..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Może zwróć uwagę że Switch napisał że w niecałe 3 lata zrobił Mazdą 275 tys.km...Więc Twoje argumenty wpakuj do kosza.A że mniej awaryjna to sie nie zgodzę.I żeby nie było że jestem totalnym obrońcą diesli bo sam mam benzynę.No cóż żal mi koleżanki,mojemu koledze w dwuletnim Citroenie koło odpadło..Cholera co to ma do rzeczy????? :D;)

 

ale to bylo jak jezdzilem samochodem sluzbowo. Teraz zajmuje sie czym innym i samochod sluzy mi do jazdy praca-dom, co mnie strasznie cieszy :P

 

wlasnie urabiam moja Pania na passata, zdjecie Micha ja urzeklo, jest dobrze :-)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.