Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Kolega porównuje chyba S6 z M5:) a powinien spojrzeć na porównanie rs6 i m5 w którym to drugie dostaje bęcki;) szczególnie porównując generacje c5 z e39 gdzie rs6 miało 450KM były podobno wersje 480konne a m5 400koni i napęd na jedną oś więc nie widzę w którym miejscu m5 wiedzie prym?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ja bym nie najeżal się na BMW, tylko przejechal się M5 400KM albo chociaż 540i.

M5 wiedzie jednak prym w tym towarzystwie co tu bylo wymienione...

Hmm jezdziłem i poprzednią M5 bo taką masz na myśli(świetny wóz) a 540 z 286 konny motorem miałem nawet dłużej..Ja lubię BMW ale wkurza mnie to że sie zle kojarzy..Lekko sie zestarzeje i już dresy zakupują..To jedyna wada.No i obecne modele mnie stylistycznie nie powalają(za wyjątkiem 3 coupe i X6 no X5 jeszcze uciągnie..)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega porównuje chyba S6 z M5:) a powinien spojrzeć na porównanie rs6 i m5 w którym to drugie dostaje bęcki;) szczególnie porównując generacje c5 z e39 gdzie rs6 miało 450KM były podobno wersje 480konne a m5 400koni i napęd na jedną oś więc nie widzę w którym miejscu m5 wiedzie prym?!

Mr.X nie do końca sie z Tobą zgodzę.Zależy kto co lubi.BMW jako auto tylno napędowe w wersji M5 E39 było w swej klasie bezkonkurencyjne.Poza tym RS6 było biturbo ,BMW wolnossace..Pamietaj ze ten sam motor ładowali do kultowego Z8.Panowie dajcie spokoj z takimi porownaniami one sensu nie maja..Zawsze coś ma plusy i minusy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bierz pod uwagę, że tak naprawdę w klasie tylno napędowców m5 miało tylko jednego konkurenta:) Generalnie nie neguje faktu, iż m5 jest b.szybkim i technicznie wspaniałym autem, ale w segmencie usportowionych limuzyn IMO nie było najlepsze. No i faktycznie, ciężko porównywać tego typu auta, bo każde z nich ma inne rozwiązania techniczne, mówię o rs6, m5, czy e55 amg, ja jedynie odnoszę się do osiągów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to E55 amg 476KM szło strasznie..Chryste..To był chory wóz...Tyle że sie przyjacielowi psuł jak diabli..sytuacja jedziesz 240na godzine autostrada nagle deska rozdzielcza wyje,wszystko sie swieci silnik gasnie...A wóz był nowy kupiony u dealera..Zero wypadku..Czyli wspomaganie kierownicy nie działa,hamulców też ogólnie robi sie nie wesoło..skończyło sie szczesliwie ale to był pierwszy krok do nowego A8:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem coś o tym;) szczerze mówiąc odradzałem znajomemu bo kupił taką maszynę sprzedał, zaraz po tym jak zjarał hamulce, i kwalifikowały się do wymiany, 5,5k krzyknęli za komplet przód tarcze + klocki, ale to i tak nic przy q7 4.2 bi-turbo 580kuca, gdzie heble starczaja na 7-10kkm a koszt wymiany 7k

 

aha nie wiem czy widzieliście te zdjęcia lekko uszkodzone rs6 abt

30csk6o.jpg

40aevsh.jpg

300adxv.jpg

2z3yjp2.jpg

2db78yw.jpg

 

Pan na jednym ze zdjęć z telefonem komórkowym w ręku to kierownik, przeżył nic mu się nie stało sam zadzwonił po pomoc :wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiem coś o tym;) szczerze mówiąc odradzałem znajomemu bo kupił taką maszynę sprzedał, zaraz po tym jak zjarał hamulce, i kwalifikowały się do wymiany, 5,5k krzyknęli za komplet przód tarcze + klocki, ale to i tak nic przy q7 4.2 bi-turbo 580kuca, gdzie heble starczaja na 7-10kkm a koszt wymiany 7k

A kto taki biturbo robił?Seryjnie 4.2 litra ma około 350koni a 12 cylindrowy diesel 500.Kto to obrabiał?MR.X fotki stare jak świat..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze jest:)Choć Nothelle bardziej mi się z Vw kojarzy..Wir w baku pewnie niezły zważywszy na masę,moc,i opory.. :wacko::P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze jest:)Choć Nothelle bardziej mi się z Vw kojarzy..Wir w baku pewnie niezły zważywszy na masę,moc,i opory.. :wacko::P

Ciekawe skąd wniosek że to rozbite RS6 to ABT..mnie nie wygląda..raczej seria..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie Panowie :wacko:

S6 to może się równać z 540i e39 4.4

 

Jak wiecie, seria S wziela z tego, że BMW mialo Mpower, i teraz większość ochów i achów nad RSkami, Skami, bierze się wlasnie z takiego pędu przeciwko BMW.

Niestety Audi próbowalo gonić BMW, RSy nigdy mocy nie trzymaly, i RS6 wlasnie dostaje baty od M5, pomino papierowych 50KM wiecej mocy.

Dopiero niby 500KM RS6 MTM jedzie identycznie jak M5 e39 poliftowe (moc ok. 420KM)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Możesz mieć każde auto. M5 i tak jest szybsze" - Jeremy Clarkson

:lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie Panowie :)

S6 to może się równać z 540i e39 4.4

 

Jak wiecie, seria S wziela z tego, że BMW mialo Mpower, i teraz większość ochów i achów nad RSkami, Skami, bierze się wlasnie z takiego pędu przeciwko BMW.

Niestety Audi próbowalo gonić BMW, RSy nigdy mocy nie trzymaly, i RS6 wlasnie dostaje baty od M5, pomino papierowych 50KM wiecej mocy.

Dopiero niby 500KM RS6 MTM jedzie identycznie jak M5 e39 poliftowe (moc ok. 420KM)

Wierzę. :):lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam calkiem powazne pytanie.

 

Gdzie i jak jestescie w stanie wykorzystac 300-400 KM.

Czy jest sens posiadania takiej mocy w samochodzie "cywilnym"? Rozumiem ze sprawa ma sie inaczej w samochodach do uzywania na torze.

Moim skromnym zdaniem, jezdzenie na zakupy do Tesco M5 to tak jak noszenie U-bota do garnituru.

 

A takie przemyslenia naszly mnie ostanio, poniewaz musze kupic samochod. W swoim mam tylko 150 KM i wcale nie zamierzam miec wiecej. Do jezdzenia 130 km/h po autostradach i 50 km/h w miescie to jest dwukrotnie wiecej mocy niz potrzeba.

 

Wcale nie zartuje i nawet ostatnio czlowiek w Volvo namawial mnie do kupienia 1,6d zamiast 2,0d (glownie ze wzgledu na ekologie)

I na prawde jak sie z tym przespalem to jestem blizej takiej decyzji.


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
"Możesz mieć każde auto. M5 i tak jest szybsze" - Jeremy Clarkson

:)

 

Lubię czytać Clarksona ale to zakapior: na samo wspomnienie marki Nissan dostaje nerwowej wysypki a o takiej np. Skodzie pisze "dobra marka". W czym Skoda ma być lepsza od Nissana ? No i do tej pory do niego nie dotarło, że nie kupuje się samochodów na "f" (Fiatów, Fordów i francuskich) :lol:


Pozdrawiam

TomeK (Teston)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, to na sieci jest sporo testów RSek i M5, wyniki jak pisalem wyżej.

 

Co do wykorzystania mocy, to jak najbardziej sie da.

I nie mówie o jeżdzeniu pod 300 km/h, ale o normalnym poruszaniu sie.

Sprawa wyprzedzania, mi zajmuje to 3 sekundy, a nie 15, z czym sie to wiąze chyba nie trzeba mówić.

Lubie też to, że nie biore udzialu w problemach innych kierowców, przepychają sie, zajeżdzają, blokują, nie pozwalają się wyprzedzić etc. wciskam gaz i zostawiam cale to towarzystwo w tyle.

Pomijam że kofort jazdy 130-150km/h autem, dla którego taka prędkość to spacer jest zupelnie inny.

Nie telepie nie wali, nie trzesie, nie ma jazgotu silnika, mechaniki etc.

 

Ja od siebie dodam, ze jezdzenie czyms co ma wiecej jak 4 cylindry jest frajdą samą w sobie :) potem jest tak że dostaje sie nudności jadąc i telepiąc się czterocylindrówką :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest sens posiadania takiej mocy w samochodzie "cywilnym"?

 

A jaki jest sens kupowania entego zegarka? W dodatku automat i w cenie kilkunastu tysięcy ojro? Sens sensu stricto jest żaden, ale przecież nie o to tu chodzi;)

 

A co do M5 vs. RS6 ja już się nie wypowiadam, każdy lubi co innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co do wykorzystania mocy, to jak najbardziej sie da.

I nie mówie o jeżdzeniu pod 300 km/h, ale o normalnym poruszaniu sie.

Sprawa wyprzedzania, mi zajmuje to 3 sekundy, a nie 15, z czym sie to wiąze chyba nie trzeba mówić.

 

Przecietny 2 litrowy diesel wyprzedza w 6 sek nie 15.

 

Lubie też to, że nie biore udzialu w problemach innych kierowców, przepychają sie, zajeżdzają, blokują, nie pozwalają się wyprzedzić etc. wciskam gaz i zostawiam cale to towarzystwo w tyle.

 

Tutaj jest pewnie sedno. Ostatnio bywam tylko w Warszawie, gdzie sie raczej stoi a nie jezdzi. Aczkolwiek gdy skorzystalem ostatnio z uprzejmosci kolegi zeby mnie podwiozl to doznania mialem podobne jak z podrozy samochodem Alahabad - Delhi.

 

Sorry za uwage, ale w krajach z cywilizowanymi drogami, wyprzedza sie tylko na autostradzie.

 

Pomijam że kofort jazdy 130-150km/h autem, dla którego taka prędkość to spacer jest zupelnie inny.

Nie telepie nie wali, nie trzesie, nie ma jazgotu silnika, mechaniki etc.

 

No i tutaj potwierdziles moja uwage. Z silnikiem ktory ma 150 KM predkosc 130-150 km to jest spacer.

Mam u siebie ustawiony ogranicznik na 145km/h. Zeby zapobiec ze sie rozpedze przez nieuwage. Na 6 biegu jezdzisz od 130 do ponad 200.

 

Ja od siebie dodam, ze jezdzenie czyms co ma wiecej jak 4 cylindry jest frajdą samą w sobie :) potem jest tak że dostaje sie nudności jadąc i telepiąc się czterocylindrówką :lol:

 

Frajda jest jezdzenie 2 cylindrowka :)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przecietny 2 litrowy diesel wyprzedza w 6 sek nie 15.

 

No i tutaj potwierdziles moja uwage. Z silnikiem ktory ma 150 KM predkosc 130-150 km to jest spacer.

 

:lol:

nie porównywalbym 2 litrowego diesla do limuzyny z V8-ką o mocy ok. 400KM, nie ta bajka.

Dla Ciebie to może być spacer, ale sądze ze jadąc np. Sklasą S500 trasę z takimi prędkościami pod 150 km/h przez pare godzin raczej bys zmienil punkt widzenia. Cięzko nawet o tym pisać, trzeba spróbować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To racja tego typu samochody dają rewelacyjny komfort imo nawet do 200km/h.

 

Generalnie dla mnie idealnym rozwiązaniem, by było posiadanie aut typu a6 3.0tdi w quattro na co dzień i piekielnie szybkiego hatchbacka dla funu i wyskoki na pojeżdżawki do lublina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka koncepcja coraz częsciej jest spotykana wśród ludzi,

ale... zależy gdzie. np. w W-wie ludziska chowają po garażach co ciekawsze auta, na codzień za bardzo nimi nie jeżdżąc, znowu w Poznaniu jest dużo mocnych eksluzywnych aut i ludzie nimi jeżdżą na codzień - pamiętam widok Bentleya Arnage wyjeżdżającego z zapylonej dzialkowej drogi :lol:

Ja osobiście wolę typ Poznański, mówiąc sobie, dlaczego mam mieć fajnie tylko w weekendy, chce mieć tak codziennie -co też czynie :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lubię czytać Clarksona ale to zakapior: na samo wspomnienie marki Nissan dostaje nerwowej wysypki a o takiej np. Skodzie pisze "dobra marka". W czym Skoda ma być lepsza od Nissana ? No i do tej pory do niego nie dotarło, że nie kupuje się samochodów na "f" (Fiatów, Fordów i francuskich) :)

 

Tu sie nie zgodze. Clarkson baardzo pozytywnie ocenil Nissana GTR. No i gada to co naprawde mysli bez politycznej poprawnosci. Mozna sie z nim nie zgadzac? Mozna. Ale facet wlasne zeby zjadl na testowaniu aut o ktorych wiekszosc z nas moze tylko pomarzyc wiec raczej wie co mowi. A ze jest kontrowersyjny? Tym lepiej. A ktoz z nas nie wypowiada na codzien podobnie dyskusyjnych opinii jak chociazby w/w o autach na F? :lol: TG to nie gazetka AutoSwiat w ktorej wyczytamy plusy i minusy 8letniego Lanosa. Zaczynali w podobnym stylu, ale juz dawno pojechali w zupelnie innym kierunku. Dalej dostaja listy od widzow z pytaniami dlaczego nie testuja tanszych aut. Recenzja nowej fiesty w ostatnim sezonie odpowiada sama za siebie :)


A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości?!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To racja tego typu samochody dają rewelacyjny komfort imo nawet do 200km/h.

 

Generalnie dla mnie idealnym rozwiązaniem, by było posiadanie aut typu a6 3.0tdi w quattro na co dzień i piekielnie szybkiego hatchbacka dla funu i wyskoki na pojeżdżawki do lublina.

 

To jest to o czym mysle. Wygodny i ekonomiczny samochod do jezdzenia na codzien (jakis 2 litrowy diesel) i np taki GTR na wypad na tor w weekend :lol: Chwilowo musze niestety o tym zapomniec - credit crunch :) zostane przy dieslu kombi.

 

Probowalem sobie przypomniec kiedy ostatni raz cos wyprzedzalem poza autostrada.

Jezeli nie liczyc ciagnikow to chyba .... nic :)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do pojeżdżawek w Lublinie :lol:

W najbliższą sobotę jest spot Porsche na torze Lublin. Ma być diesel podobno :)


FORZA Robert!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żałuje, że pracuje:( podjechałbym porobić jakieś fotki, a tak muszę czekać na urlop i dopiero na WRC się wybiorę w czerwcu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.