Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A ja powoli chyba się będę szykował do zmiany swojej wysłużonej Celci na coś bardziej komfortowego, bo po wrocławskich dziurach jeździ się jak po klepisku. Chyba tylko Legnicka się nadaje do jakiejś tam sensownej jazdy, ale i tu można koło zgubić na studzience.

Właśnie dlaczego ku..wa w Polsce studzienki są na ogół tak umiejscowione że jadąc normalnie pasem nie ma szans żebyś się na nią nie nadział... :)

Problem dróg i niemożność posiadania przez to bezstresowo wymarzonego auta to byłby główny powód mojej emigracji jeśli do niej dojdzie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozbieżność masz poważną...

 

 

Nie, aż tak dużą:) średnio szybka limuzyna, albo bardzo szybki hetch, aha jeszcze rozważam sti albo evo, ale ze względu na spalanie raczej zrezygnuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No zwykle są tak rozplanowane że bankowo któraś stanie na drodze. Czuję, że przy projektach studzienek ostro lobbowało środowisko mechaników i wulkanizatorów :)

Ja już tak wyhuśtałem zawieszenie u siebie że ręce opadają...na początku kwietnia odstawiam na gruntowną robotę, bo już mnie szlag tafia jak ciągle słyszę klepanie za plecami, spod nadkoli :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, aż tak dużą:) średnio szybka limuzyna, albo bardzo szybki hetch, aha jeszcze rozważam sti albo evo, ale ze względu na spalanie raczej zrezygnuje.

S6 nie jest średnio szybką limuzyną w tym zestawieniu...Mało też palić nie bedzie szczególnie jak myślisz o obecnej budzie i 435 konnym motorze.Jesli bierzesz pod uwagę poprzednia 340 konna to też na stacji lekko nie będzie..Evo odpuść chyba że masz stację paliw..Miazga.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no cóż coś kosztem czegoś, imo designem ferrari bije na głowę porsche, ale jeżeli miałbym kupować auto sportowe to brałbym Porsche, do momentu kiedy nie wypuszczono GTR-a;) Jeżeli porsche to brałbym nowe turbo, ewentualnie ostatnie 911 chłodzone powietrzem czyli 993 turbo, taki zakup bym traktował raczej jako inwestycje niż auto do upalania.

Hej Mr.X zgadzam się z Tobą dokładnie w 100%.Tzn nadal auto marzeń nowe Turbo względnie gtr 2 choć to już przesada trochę,Nissanem nie jeżdziłem ani na żywo nie widziałem ciężko sie wypowiadać.(też przypuszczam że to super opcja).Auto możliwe w zasiegu do kupna 993 Turbo i to jest za***iste Porsche niestety to nie tylko nasze zdanie i ten model wciąż trzyma wysoko cenę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
S6 nie jest średnio szybką limuzyną w tym zestawieniu...Mało też palić nie bedzie szczególnie jak myślisz o obecnej budzie i 435 konnym motorze.Jesli bierzesz pod uwagę poprzednia 340 konna to też na stacji lekko nie będzie..Evo odpuść chyba że masz stację paliw..Miazga.

 

 

na nowsza 435KM mnie nie stać myślałem o starszej, w mieście w 17litrach może bym się zmieścił, evo albo sti to pewnie w moim wykonaniu 20+

za to małe japończyki (poza mazdą) 12litrów po zestrojeniu i drobnych modyfikacjach i osiągi na podobnym poziomie jak s6 a jak się pobawić trochę bardziej to mam 2litrowego hatchbaga o osiągach RS6 C5 i o spalaniu mniejszym niż 3l V6 audi, ale zobaczymy. Kusi mnie dłubanie almery

 

Hej Mr.X zgadzam się z Tobą dokładnie w 100%.Tzn nadal auto marzeń nowe Turbo względnie gtr 2 choć to już przesada trochę,Nissanem nie jeżdziłem ani na żywo nie widziałem ciężko sie wypowiadać.(też przypuszczam że to super opcja).Auto możliwe w zasiegu do kupna 993 Turbo i to jest za***iste Porsche niestety to nie tylko nasze zdanie i ten model wciąż trzyma wysoko cenę.

 

993 w chwili obecnej circa 200k:( Jeżeli chodzi o GTRa to dobrą rekomendacją jest to co zrobiło z Clarcsonem i to jak sam wypowiadał się w superlatywach o tym aucie. Dodatkowo nie jestem w stanie znaleźć bardziej zaawansowanego technicznie wozu za taką cenę a nie ukrywajmy, że nie dość, że gtr jest tak samo szybki jak 997 turbo to kosztuje prawie 200k mniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W starszej w 17 byś się zmieścił łechtając gaz.Normalnie około 18-20.Depcząc dużo więcej.Temat RS6 trochę przerobiłem było mi dane pojeżdzic RS6+ była to C5 w limicie 999 egzemplarzy z mocą 480 koni.Szła pięknie.Na stacji przy deptaniu przeżywałeś konwulsje 35 litrów na 100 km nie było problemem.Zabawa zabawą ale rano full bak codziennie zalać trzeba było.Tą nową jechałem na fotelu pasażera powiększoną do 680KM zupełnie nową była świetna ale...Ja kocham Audi a coś mi w tym aucie już tak nie grało.Nie zrobiła na mnie takiego wrażenia jak kiedys RS6+.

No nawet biorąc pod uwagę żę szła podobnie:

http://www.youtube.com/watch?v=IscVh48HFtE...player_embedded

Zobacz jak sie odpycha..masakra..

Ja chce dobre drogi!

Felgi z A8 sline

post-23770-0-46364100-1331127728.jpg

Dzwiek tej RS4 zabija..Lubię ten film.Rusza też fajnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też lubię audi, ale nie do końca wiem dlaczego, bmw i mercedes do mnie nie przemawia.

 

Hmm co do felg, wolałbym OEM od rs4 ewentualnie takie

Kundenfahrzeug_Audi_A6_MAM8_02.JPG

 

 

Co do rs6 od mtm to skomentuje to w sposób wulgarny (za co z góry przepraszam) O k*rwa :)

 

Co do brzmienia to mile mnie zaskoczył Cayenne od Tech Arta (magnum zdaje się) widziałem raz w Warszawie, nie dość, że się odpycha niesamowicie to brzmi fenomenalnie, podobnie jak r8 brzmi zabójczo. Kiedyś jak byłem młodszy bawiła mnie scena z Gone in 60sec kiedy Cage i Duval słuchali Ferrari z wyścigu Le Mans, teraz wiem o co im chodziło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felgi na A6 nie mój styl do końca.Praktycznie podobne do OEM z RS4 podałem w przykładzie wcześniej i na tego konia bym chyba jednak postawił.To Porsche Cayenne nie było przypadkiem na krakowskich blachach???Mój kumpel z Krakowa je swego czasu miał(sam je tak przerobił od nowości),dużo pomieszkiwał w Warszawie..Teraz ma nowe Turbo właśnie..Choć nie jestem na 100% pewien czy miał krakowskie blachy w tym Cayenne bo było w leasingu..Nieważne.Kolor srebrnawy to pewnie to..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kto normalny patrzy na blachy w takich momentach, był srebrny był od tech arta i jak na cayyena był za***isty, zazdroszczę kolegi, przynajmniej masz możliwość bryknięcia się. Ja tak jak mówię nie wiem czy nie zaszaleje i na początek przygody z Porsche nie kupić z US Boxtera może wersje S jakby się udało upolować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzwiek tej RS4 zabija..Lubię ten film.Rusza też fajnie :)

Co za dźwięk.... Poezja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kto normalny patrzy na blachy w takich momentach, był srebrny był od tech arta i jak na cayyena był za***isty.

100% ten.Ciekawostka.Kupił go koles jakiś zwykły burak który kazał mu przywrócić go do starego wyglądu,tzn zmienić zderzaki,felgi itd a zostawił sobie tylko progi boczne.To auto było zadbane okrutnie.Kolega jest maniakiem tak jak ja.Dba o auto tak że jak mu nakruszysz paluszkami w środku to się obrazi...Niestety na tego Cayenna choć sprzedał go za dobre pieniądze pozwolić sobie nie mogłem przez spalanie właśnie.Ale auto było ideał nigdy nie ryśnięte nawet.Jeśli kiedykolwiek swoje turbo będzie sprzedawał i będzie mnie stać biorę bez oglądania..bez!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakby to mój kolego powiedział: jedyne co ma typ, to ma najeb*ne we łbie (mowa rzecz jasna o nowym kierowniku tech arta).

 

swoją drogą co potrafi "kawałek" tytanu (dreszczyk mi po plecach przeszedł)

 

PS:Nie omieszkaj pogratulować koledze ode mnie wspaniałego gustu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja myśląc o modyfikowaniu almery myślę, o czymś takim

http://www.youtube.com/watch?v=N4ROK72zPZE...feature=related

tylko o ok 40-50koni mocniejszym a przy większym wkladzie 80 kuca więcej niż to z filmiku, zamiast 1.6 jak na tym filmiku 2.0 bazowo różnią się blokiem góra jest ta sama, ciekawostka jest to, że zwykła wersja 1.6 ze zmiennymi fazami rozrządu ma 175koni wersja N1 limitowana ma 190 co czyni ten silnik namocniejszym silnikiem 1.6litra. 2 litrowy ma 190koni z wałkami od 1.6 wydechem, dolotem, uszczelką i strojeniem ma już w granicach 215-220koni :)

 

PS:Filmik polecam od 5minuty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
kto normalny patrzy na blachy w takich momentach, był srebrny był od tech arta i jak na cayyena był za***isty, zazdroszczę kolegi, przynajmniej masz możliwość bryknięcia się. Ja tak jak mówię nie wiem czy nie zaszaleje i na początek przygody z Porsche nie kupić z US Boxtera może wersje S jakby się udało upolować.

Hmm no tylko bo nie pożycza swoich aut nikomu.Rozumiem go.Ten Tech Art był fajny choc powiem Ci szczerze że moim zdaniem felgi w tym aucie nie zabijały.Jemu sie w każdym razie podobały.Na sam tuning poszło w sumie nienajgorsze auto..A potem ktoś to zdjąć kazał..Zeszpecając auto bo zostawił boczne progi..No niewaze jak to mówia kto bogatemu zabroni..i dobrze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bo nie pożycza swoich aut nikomu.

 

I bardzo dobrze, takich aut się nie pożycza:)

Co do modyfikacji, to o ile mam dobre rozeznanie to mniej więcej koszt VW Passata w highline z 190KM dieslem w dsg:] + koszt Cayyene turbo:)

 

No nic ja na razie muszę znaleźć nową pracę i będę myślał o nowym aucie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widzę, że myślimy podobnie;)

 

 

No to jazda otwieramy salon egzotyków;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
widzę, że myślimy podobnie;)

 

 

No to jazda otwieramy salon egzotyków;)

Nadal w Polsce zbankrutujemy choć Ty z Warszawy większe szanse przeżyć w tym interesie..Strasznie zawsze chciałem być w interesie związanym z samochodami,ale na salon autoryzowany mnie nigdy stać nie bedzie,handel autami to specyficzne środowisko ludzi w Polsce i zupełnie mi nie odpowiada(kupa oszustów,naciągaczy i prostaków,kombinatorów),więc jedyne co mógłbym robić to uprawiać dziennikarstwo motoryzacyjne i to mi pasuje ale nie umiałem sie za to zabrać jak należy.Próbowałem ale nieudolne były te próby.To w Polsce ciężki kawałek chleba żeby coś lepiej zarobić..No chyba że mi teraz ktoś złoży ofertę do Top Geara w polskim wydaniu tudzież Auto Świata,rób nawet innych pism to pakuje walizki..:)Telewizja też może być! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla samego funu i testowania aut, mógłbym zostać dziennikarzem. Całkiem szczerzę muszę powiedzieć, że żałuję, że nie poszedłem do samochodówki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja też że nie na Politechnikę Krakowską.Zachciało mi się ekonomii i ładnych dziewczyn..ehh głupi byłem.. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:) Ja po prostu nie wiedziałem czego chce dodatkowo te stereotypy techników w Polsce, poza tym co rodzina powie (połowa prawników druga biznes, ekonomia itp) na to, że człowiek chce się taplać w smarze, a nie ukrywajmy, że potem jakby zaliczyć polibude i otworzyć warsztat oferujący modyfikacje mechaniczne (tunig), można z tego naprawdę żyć nie martwiąc co jutro. Jeszcze marzy mi się gotowanie, chciałbym zatrudnić się jako kucharz na początek, a potem trochę cięższy kawałek chleba czyli własna knajpa (to ostanie mam nadzieję, że mi się uda, nad przedostatnim również myślę.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja bym nie najeżal się na BMW, tylko przejechal się M5 400KM albo chociaż 540i.

M5 wiedzie jednak prym w tym towarzystwie co tu bylo wymienione...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O jakim towarzystwie mowisz??? Bo chyba nie zestawiasz auta AWD z RWD?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.