Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, TomcioMiki napisał(-a):

Z tego co pamiętam to gdzieś w tunelu, popraw mnie jak by co 😁😁😁

Że w tunelu, to jeszcze nic. Ono było tak umieszczone, że przód radia (z przyciskami do jego sterowania) był skierowany w stronę przedniej szyby. I teraz spróbuj, będąc kierowcą, cokolwiek zobaczyć lub ustawić w radiu, którego panel sterowania jest umieszczony w taki sposób, że musiałbyś przekręcać głowę do tyłu podczas jazdy, aby cokolwiek dojrzeć 🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, beniowski napisał(-a):

Że w tunelu, to jeszcze nic. Ono było tak umieszczone, że przód radia (z przyciskami do jego sterowania) był skierowany w stronę przedniej szyby. I teraz spróbuj, będąc kierowcą, cokolwiek zobaczyć lub ustawić w radiu, którego panel sterowania jest umieszczony w taki sposób, że musiałbyś przekręcać głowę do tyłu podczas jazdy, aby cokolwiek dojrzeć 🤣

Radio nie jest od patrzenia :D

Pokrętło głośności i przyciski zmiany stacji są tylko potrzebne podczas jazdy.

A w ogóle przy takich autach to się słucha silnika bo to z niego płynie najlepsza muzyka :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, pechagto napisał(-a):

Radio nie jest od patrzenia :D

Pokrętło głośności i przyciski zmiany stacji są tylko potrzebne podczas jazdy.

A w ogóle przy takich autach to się słucha silnika bo to z niego płynie najlepsza muzyka :P

Jak pisałem, sprawdź jak to w Countachu wyglądało i spróbuj zmienić stację przyciskiem - powodzenia 😉 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio musialem dwa razy wyskoczyc do PL i z tej okazji postanowilem potestowac BMW serii 5. Raz 2500km machnalem w BMW G31, druga 2500 kilometrowa "wycieczke" zrobilem w G60. Oba samochody byly wyposazone w silnniki diesla o oznaczeniu 520d, ale G60 wspomagala jednostka elektryczna. Zaznnacze ze dosc duzo jezdzilem nowa A6, Macan, Pannamera, Volvo XC60, a sam mam SQ5, natomiast nie jestem fanem Audi. Przejechalem sie raz W216, ale nie na tyle zeby wrzucac go do porownania.

 

Wlasnosci jezdne:

Po wjezdzie na autostrade G31 bylem rozczarowany tym samochodem, zachowywal sie jak ponton, kazda zmiana pasa odbywala sie z opoznieniem i wymagala kontry z mojej strony. Samochod mial adaptacyjne amortyzatory i problem wystepowal nawet w ustawieniu SPORT. Przy predkosciach ponad 160km/h oblewalem sie potem, poniewaz musialem byc non stop czujny. Bleeee...
Dla odmiany G60 prowadzila sie swietnie, dokladnie, zawieszenie bylo zestrojonne idealnie - komfortowo-sportowo.

 

Wielkosc:

W G60 czulem sie jak w czolgu, po obnizeniu fotela, linia deski oraz poczatek okien przebiega bardzo wysoko, daje to poczucie bezpieczenstwa. G60 jest zdecydowanie wieksza od G31, ma teraz ponad 5 metrow. Zeby uzmyslowic sobie jak duza jest to... jest porownywalna do Mercedesa S-klasy 220 i 221 (1998-2013), do Audi A8 D3 (2002-2010) i BMW 7 E65 i F01 (2001 - 2015). Jednak tej wielkosci nie czuc, wydawalo mi sie ze jestem w o wiele mniejszym samochodzie. Do tego skretna tylna os, robi robote. Zawracam mozna bez problemu.

Spalanie:

Oba BMW mnie zaskoczyly. G31 miedzy CH a PL, spalila 6.3l (srednia 110km/h), G60 przy gorszych warunkach (wiecej korkow), ale podobnej predkosci sredniej 5.8l. Bardzo malo. Na krajowce z wieloma wioskami i swiatlami, z bardzo wieloma tirami, kilkoma wyprzedzeniami (70km) G31 zlazla do 4.3l, a G60 4.1l. Duze, ciezkie limuzyny... 😳

Obsluga:

O ile szybko rozminilem menu w G31, o tyle G60 i ich system 8.5 to tragedia. Zrobiony jest w formie aplikacji, ktore mam wrazenie sa porozrzucane losowo. Np zeby skasowac spalanie nalezy wejsc w "wyswietlacze". Nie udalo mi sie znalezc komputera pokladowego 🙈 Chyba za glupi jestem. Do tego G60 nie zapamietywalo pewnych ustawien. Za kazdym razem musialem zmieniac tryby jazdy. Za kazdym wlaczeniem samochodu musialem zmieniac co ma byc wyswietlane na HUD. Nie wszystkie tryby sa konfigurowalne. Nie uzywalem aplikacji BMW ID, moze tam mozna wszystko poustawiac? Jedna z najwiekszych porazek jest brak na kierownicy ustawiania dystansu adaptacyjnego tempomatu. O ile w wiekszosci samochodow to jest (w G31 bylo) o tyle w G60 trzeba wejsc w menu. Glupota. Tak sie sklada, ze na autostradzie dosc czesto uzywam tej fukcji, przy wiekszych predkosciach mam ustawiona odleglosc na srednia, przy nizszych na najmniejsza. Kolejna tragedia jest brak kratek nawiewow w G60, ok nie tyle sam ich brak, co ich malutka regulacja (w czerwonych kolkach). W dzien jest spoko, ale w nocy... Musialem za kazdym razem zapalac swiatlo zeby to znalezc, bo nie jest podswietlone - masakra.

 

Minusy:
Duzym problemem BMW jest o dziwo technologia. Tryby Efficient sa kiepskie, Audi potrafi przewidziec swietnie czy bedzie skrzyzowanie, poinformowac o tym kierowce wibracja pedalu gazu, a po jego sciagnieciu podtrzymywac predkosc silnikiem elektrycznym. Teoretycznie BMW potrafi to tez, ale w praktyce jest to tragedia. Adaptacyjne tempomaty... w G31 dzialal on bardzo kiepsko. Mialem nadzieje, ze ze wzgledu na to, ze to schodzacy model i ze w G60 bedzie lepiej. Jest odrobine lepiej, ale nie dobrze. Nadal gdy ktos za szybko zjedzie na nasz pas, ale jedzie szybciej niz my, samochod hamuje. Gdy jest ktos przed nami, kto przyspiesza i hamuje (jazda w malym korku), to tempomat robi to samo ale z opoznieniem, wiec musi o wiele bardziej hamowac i przespieszac niz samochod przed nami. Porazka... Lepiej jest nawet w plastikowej Toyocie... ze o Audi czy Volvo nie wspomne. G60 raz mnie zdziwil, wyjezdzalem z podporzadkowanej i samochod nie chcial przespieszyc, jakby zlapal zadyszke. dobrze, ze bylo szeroko, to uniknalem wypadku z tirem 😱 Pakiet M jest z glupimi znaczkami M - wyglada jakby wlasciciel sam je dolozyl zeby udawac, ze ma M5. 

Plusy:

G60 nie jest najcichszym samochodem swiata, ale dzieki pochodzace z kol zostaly bardzo wyciszone (szum wiatru juz nie). Trzeba uwazac, bo mozna sie zdziwic - nie czuje sie predkosci. Komfort, spalanie, prowadzenie. Jakosc wykonczenia wnetrza jest troche gorsza od G31, ale nadal bardzo dobra. Hamulce w G60 sa swietne. O dziwo, G60 robila w PL wrazenie, ludzie jeszcze nie przyzwyczajeni sa, zatrzymywali sie, robili zdjecia, ogladali. Mysle, ze wypasiona 5tka moze teraz spokojnie konkurowac z 7ka, tym bardziej, ze jest ladniejsza.

 

IMG_6239.jpg

IMG_6301.jpg

IMG_6601.jpg

IMG_6620.jpg

IMG_6630.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, SzefSzefow napisał(-a):

Ostatnio musialem dwa razy wyskoczyc do PL i z tej okazji postanowilem potestowac BMW serii 5. Raz 2500km machnalem w BMW G31, druga 2500 kilometrowa "wycieczke" zrobilem w G60. Oba samochody byly wyposazone w silnniki diesla o oznaczeniu 520d, ale G60 wspomagala jednostka elektryczna. Zaznnacze ze dosc duzo jezdzilem nowa A6, Macan, Pannamera, Volvo XC60, a sam mam SQ5, natomiast nie jestem fanem Audi. Przejechalem sie raz W216, ale nie na tyle zeby wrzucac go do porownania.

 

Wlasnosci jezdne:

Po wjezdzie na autostrade G31 bylem rozczarowany tym samochodem, zachowywal sie jak ponton, kazda zmiana pasa odbywala sie z opoznieniem i wymagala kontry z mojej strony. Samochod mial adaptacyjne amortyzatory i problem wystepowal nawet w ustawieniu SPORT. Przy predkosciach ponad 160km/h oblewalem sie potem, poniewaz musialem byc non stop czujny. Bleeee...
Dla odmiany G60 prowadzila sie swietnie, dokladnie, zawieszenie bylo zestrojonne idealnie - komfortowo-sportowo.

 

Wielkosc:

W G60 czulem sie jak w czolgu, po obnizeniu fotela, linia deski oraz poczatek okien przebiega bardzo wysoko, daje to poczucie bezpieczenstwa. G60 jest zdecydowanie wieksza od G31, ma teraz ponad 5 metrow. Zeby uzmyslowic sobie jak duza jest to... jest porownywalna do Mercedesa S-klasy 220 i 221 (1998-2013), do Audi A8 D3 (2002-2010) i BMW 7 E65 i F01 (2001 - 2015). Jednak tej wielkosci nie czuc, wydawalo mi sie ze jestem w o wiele mniejszym samochodzie. Do tego skretna tylna os, robi robote. Zawracam mozna bez problemu.

Spalanie:

Oba BMW mnie zaskoczyly. G31 miedzy CH a PL, spalila 6.3l (srednia 110km/h), G60 przy gorszych warunkach (wiecej korkow), ale podobnej predkosci sredniej 5.8l. Bardzo malo. Na krajowce z wieloma wioskami i swiatlami, z bardzo wieloma tirami, kilkoma wyprzedzeniami (70km) G31 zlazla do 4.3l, a G60 4.1l. Duze, ciezkie limuzyny... 😳

Obsluga:

O ile szybko rozminilem menu w G31, o tyle G60 i ich system 8.5 to tragedia. Zrobiony jest w formie aplikacji, ktore mam wrazenie sa porozrzucane losowo. Np zeby skasowac spalanie nalezy wejsc w "wyswietlacze". Nie udalo mi sie znalezc komputera pokladowego 🙈 Chyba za glupi jestem. Do tego G60 nie zapamietywalo pewnych ustawien. Za kazdym razem musialem zmieniac tryby jazdy. Za kazdym wlaczeniem samochodu musialem zmieniac co ma byc wyswietlane na HUD. Nie wszystkie tryby sa konfigurowalne. Nie uzywalem aplikacji BMW ID, moze tam mozna wszystko poustawiac? Jedna z najwiekszych porazek jest brak na kierownicy ustawiania dystansu adaptacyjnego tempomatu. O ile w wiekszosci samochodow to jest (w G31 bylo) o tyle w G60 trzeba wejsc w menu. Glupota. Tak sie sklada, ze na autostradzie dosc czesto uzywam tej fukcji, przy wiekszych predkosciach mam ustawiona odleglosc na srednia, przy nizszych na najmniejsza. Kolejna tragedia jest brak kratek nawiewow w G60, ok nie tyle sam ich brak, co ich malutka regulacja (w czerwonych kolkach). W dzien jest spoko, ale w nocy... Musialem za kazdym razem zapalac swiatlo zeby to znalezc, bo nie jest podswietlone - masakra.

 

Minusy:
Duzym problemem BMW jest o dziwo technologia. Tryby Efficient sa kiepskie, Audi potrafi przewidziec swietnie czy bedzie skrzyzowanie, poinformowac o tym kierowce wibracja pedalu gazu, a po jego sciagnieciu podtrzymywac predkosc silnikiem elektrycznym. Teoretycznie BMW potrafi to tez, ale w praktyce jest to tragedia. Adaptacyjne tempomaty... w G31 dzialal on bardzo kiepsko. Mialem nadzieje, ze ze wzgledu na to, ze to schodzacy model i ze w G60 bedzie lepiej. Jest odrobine lepiej, ale nie dobrze. Nadal gdy ktos za szybko zjedzie na nasz pas, ale jedzie szybciej niz my, samochod hamuje. Gdy jest ktos przed nami, kto przyspiesza i hamuje (jazda w malym korku), to tempomat robi to samo ale z opoznieniem, wiec musi o wiele bardziej hamowac i przespieszac niz samochod przed nami. Porazka... Lepiej jest nawet w plastikowej Toyocie... ze o Audi czy Volvo nie wspomne. G60 raz mnie zdziwil, wyjezdzalem z podporzadkowanej i samochod nie chcial przespieszyc, jakby zlapal zadyszke. dobrze, ze bylo szeroko, to uniknalem wypadku z tirem 😱 Pakiet M jest z glupimi znaczkami M - wyglada jakby wlasciciel sam je dolozyl zeby udawac, ze ma M5. 

Plusy:

G60 nie jest najcichszym samochodem swiata, ale dzieki pochodzace z kol zostaly bardzo wyciszone (szum wiatru juz nie). Trzeba uwazac, bo mozna sie zdziwic - nie czuje sie predkosci. Komfort, spalanie, prowadzenie. Jakosc wykonczenia wnetrza jest troche gorsza od G31, ale nadal bardzo dobra. Hamulce w G60 sa swietne. O dziwo, G60 robila w PL wrazenie, ludzie jeszcze nie przyzwyczajeni sa, zatrzymywali sie, robili zdjecia, ogladali. Mysle, ze wypasiona 5tka moze teraz spokojnie konkurowac z 7ka, tym bardziej, ze jest ladniejsza.

 

IMG_6239.jpg

IMG_6301.jpg

IMG_6601.jpg

IMG_6620.jpg

IMG_6630.jpg

Świetna recenzja, nie wiem na ile bym się zgodził z opinią, bo g30 jeździłem przez kwartał i dla mnie to najlepiej prowadzący się sedan jakimi jeździłem w ogóle.

Z pięknością jest dyskusyjnie jak w przypadku 7. Ktoś nie może na to patrzeć, a inny się zachwyci.

Dodam jeszcze, że BMW faktycznie produkuje silniki, które są oszczędne. Zarówno w nowej 5 i poprzedniej,

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem 4 lata G30 540xi i też uważam, że prowadził się genialnie. Były wprawdzie na forum BMW informacje o nadmiernej wrażliwości na boczny wiatr i problemami z utrzymaniem kierunku, ale ja u siebie nigdy tego nie zaobserwowałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, Tommaso napisał(-a):

Ja jeździłem 4 lata G30 540xi i też uważam, że prowadził się genialnie. Były wprawdzie na forum BMW informacje o nadmiernej wrażliwości na boczny wiatr i problemami z utrzymaniem kierunku, ale ja u siebie nigdy tego nie zaobserwowałem.

Ja miałem 520xDrive, tym samochodem można było naprawdę sobie na wiele pozwolić. Świetnie prowadzący się wóz.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój odwiedził alpejskie przełęcze w towarzystwie M2-ek i nawet tam nie było wstydu przy dynamicznej jeździe, jedynie z chłodzeniem i hamulcami było gorzej, po 15-20 minutach ostrej jazdy trzeba mu było na chwilę odpuścić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja jeździłem 4 lata G30 540xi i też uważam, że prowadził się genialnie. Były wprawdzie na forum BMW informacje o nadmiernej wrażliwości na boczny wiatr i problemami z utrzymaniem kierunku, ale ja u siebie nigdy tego nie zaobserwowałem.

Aaaa wlasnie… nie wspomnialem o tym… podatnosc na boczny wiatr G31 miala jak Fiat Siena G60 nie miala takich problemow.

Moze z zawieszeniem bylo cos nie tak, moze z oponami, nie wiem. Egzemplarz, ktorym jezdzilem (mial kilka tysiecy km nalatane), prowadzil sie bardzo kiepsko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, SzefSzefow napisał(-a):

 

 

Wlasnosci jezdne:

Po wjezdzie na autostrade G31 bylem rozczarowany tym samochodem, zachowywal sie jak ponton, kazda zmiana pasa odbywala sie z opoznieniem i wymagala kontry z mojej strony. Samochod mial adaptacyjne amortyzatory i problem wystepowal nawet w ustawieniu SPORT. Przy predkosciach ponad 160km/h oblewalem sie potem, poniewaz musialem byc non stop czujny. Bleeee...
Dla odmiany G60 prowadzila sie swietnie, dokladnie, zawieszenie bylo zestrojonne idealnie - komfortowo-sportowo.

 

Moment. Tak przepisy respektujesz, a 160 km/h jeździsz😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 
A serio - no ok, świeci może trochę za bardzo. Ale... wybierzmy przyszłość! 


wracając do dyskoteki z MB - przecież można to wyłączyć - tak całkiem…. albo wcale nie zamawiać, więc nie ma co dramy robić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):


Jakbys jechal z CH do PL? emoji848.pngMoze przez Niemcy? A jakie ograniczenia predkosci sa na niemieckich autostradach? No wlasnie… emoji28.pngemoji106.png

Tak myślałem, że w Niemczech, w Szwajcarii byś się bał 😂.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.12.2023 o 12:55, loco50 napisał(-a):

20231220_180209.JPG

O kurcze ominąłem taki cukierek. Gratuluję Koledzy jeżdżą RR i chwalą sobie. A tutaj taki pocisk. Domyślam się, że wersja Ultimate Edition


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
48 minut temu, plszcto napisał(-a):

 


wracając do dyskoteki z MB - przecież można to wyłączyć - tak całkiem…. albo wcale nie zamawiać, więc nie ma co dramy robić emoji851.png

 

 

Ja nie wiem, gdzie oni tam "dyskotekę" widzą. Chodzą po jakichś spelunach chyba, dziadersi!  :D  ;) 


WARTO POMAGAĆhttps://www.siepomaga.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak myślałem, że w Niemczech, w Szwajcarii byś się bał .

Oczywiscie! Prawko mi jest potrzebne
Świetna recenzja, nie wiem na ile bym się zgodził z opinią, bo g30 jeździłem przez kwartał i dla mnie to najlepiej prowadzący się sedan jakimi jeździłem w ogóle.
Z pięknością jest dyskusyjnie jak w przypadku 7. Ktoś nie może na to patrzeć, a inny się zachwyci.
Dodam jeszcze, że BMW faktycznie produkuje silniki, które są oszczędne. Zarówno w nowej 5 i poprzedniej,

Na zdjeciach nowa 5tka jest brzydalem, ale na zywo zyskuje wiele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, SzefSzefow napisał(-a):


Oczywiscie! Prawko mi jest potrzebne emoji28.png
Na zdjeciach nowa 5tka jest brzydalem, ale na zywo zyskuje wiele emoji4.png

Przyglądałem się jej ostatnio i też mi się podoba. Ogólnie fajnie można skonfigurować. A nawet już mijałem na ulicach.

Tutaj sparing z nową E klasą.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

O kurcze ominąłem taki cukierek. Gratuluję Koledzy jeżdżą RR i chwalą sobie. A tutaj taki pocisk. Domyślam się, że wersja Ultimate Edition

To nie rendż. To dżag😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, loco50 napisał(-a):

To nie rendż. To dżag😁

No to niezły kocur. W Rendżu svR wygląda identycznie.

Gratuluję.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przyglądałem się jej ostatnio i też mi się podoba. Ogólnie fajnie można skonfigurować. A nawet już mijałem na ulicach.
Tutaj sparing z nową E klasą.
 

Ciekawy jestem nowej E klasy… I generalnie nowych mercedesow. Musze cos wymyslic, zeby potestowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, SzefSzefow napisał(-a):


Ciekawy jestem nowej E klasy… emoji848.png I generalnie nowych mercedesow. Musze cos wymyslic, zeby potestowac emoji2960.png

Wizualnie jest super i w tym przypadku sądzę, że nawet ciekawsza od 5.

Co tam będziesz wymyślał... Kup ;)

Coś dla wielbicieli youngtimerów.

bmw 7.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wizualnie jest super i w tym przypadku sądzę, że nawet ciekawsza od 5.
Co tam będziesz wymyślał... Kup
Coś dla wielbicieli youngtimerów.
997817212_bmw7.thumb.jpg.31355a6434bd17f1e54fb06b00820a28.jpg

jest śliczna, zawsze była.
nie jestem fanem BMW, ale taką bym dostojnie się woził :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, plszcto napisał(-a):


jest śliczna, zawsze była.
nie jestem fanem BMW, ale taką bym dostojnie się woził 🙂

E38 zawsze mi się widziała, ale wówczas miała konkurenta nie do przebicia.

Do dziś się mówi, że komfort i wygłuszenie jest niesamowite. A technicznie deklasował wszystkich, wypuszczony 3 lata wcześniej od konkurenta z Monachium.

Sąsiad mojego Ojca chrzestnego kupił taką. Wówczas robił niesamowite wrażenie, a o jakim mowa?

O loszce. Czyli Mercedesie W140. Niektórzy twierdzą, że LS był jeszcze lepiej wyciszony, ale kto to wie...


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Wizualnie jest super i w tym przypadku sądzę, że nawet ciekawsza od 5.

Co tam będziesz wymyślał... Kup ;)

Coś dla wielbicieli youngtimerów.

 

Jestem fanem takich starych aut klasy premium. Miałem nawet ten model jako plan awaryjny gdyby nie wyszło z planem nr 1. Niestety, zadbane egzemplarze bez rdzy, która atakuje ten model BMW (i nie tylko ten) raczej ciężko trafić. Większość egzemplarzy w Polsce to zaniedbane i zardzewiałe padaki z brudnymi skórami i wypalonymi wyświetlaczmi. Dramat.

Ale styl, linia nadwozia i projekt wnętrza są za***iste. Wizualnie ten samochód jest dla mnie ideałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.