Paweł Bury. 5731 #18501 Napisano 28 Marca 2017 Deski kantówki i takie tam .... głównie drewno 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1a2b 127 #18502 Napisano 28 Marca 2017 Auto ma co ciągnąć. Ja kiedyś pod 307 podczepiłem przyczepę podobnych gabarytów ale z plandeką.To na pusto jak jechałem było ok ale jak zapakowałem około 500 kg i przejechałem 600 km toauto totalnie oszalało spalanie wzrosło z niecałych 5 litrów do 7-miu i jeszcze długi czas po odczepieniu przyczepy szalał i chlał wachę jak dziki. gdzieś po dwóch tankowaniach wrócił do normy. Tyle że mam mniejszy silnik niż w Twoim . 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5731 #18503 Napisano 28 Marca 2017 (edytowane) Auto ma co ciągnąć. Ja kiedyś pod 307 podczepiłem przyczepę podobnych gabarytów ale z plandeką.To na pusto jak jechałem było ok ale jak zapakowałem około 500 kg i przejechałem 600 km toauto totalnie oszalało spalanie wzrosło z niecałych 5 litrów do 7-miu i jeszcze długi czas po odczepieniu przyczepy szalał i chlał wachę jak dziki. gdzieś po dwóch tankowaniach wrócił do normy. Tyle że mam mniejszy silnik niż w Twoim .Może średnią ci wyliczył i tylko tak pokazywało - w komputerze masz spalanie chwilowe pewnie pokazywało normalnie czyli te 5 co ci normalnie pali - jak ciągnąłeś przyczepę to wiadomo spalanie idzie w górę dodatkowo wysoka plandeka stawia opór czasem spory jak pod wiatr sie jedzie - do tej przyczepy tez mam górę ale ściągniętą - często wożę nie tyle ciężkie belki co długie 4 -5 metrów i kiedyś gdy miałem jedno osiową przyczepkę i krótszą to wioząc długie belki strasznie wpadała w boczne kołysania które przenosiły się na samochód szarpiąc d*pą, było to wkurzające i czasem wręcz niebezpieczne - dwu osiowa eliminuje te szarpanie na boki poza tym ona stoi na tych 4 kołach i samochód tylko ja ciągnie zamiast podtrzymywać jest to coś podobnego do holowania drugiego samochodu tylko lekkiego Przyczepa ma 350cm na 150cm paka wewnątrz plus 140cm dyszel z przodu - idealna do 5-5.5 metrowych elementów A Śnieżkę w tle widzita ?? specjalnie się na jej tle ustawiłem - po kliknięciu sie powiększy Edytowane 28 Marca 2017 przez Paweł Bury. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafi87 585 #18504 Napisano 28 Marca 2017 Dobry zestaw Paweł, niech się sprawuje, tankować i jeździć 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1a2b 127 #18505 Napisano 28 Marca 2017 Może średnią ci wyliczył i tylko tak pokazywało - w komputerze masz spalanie chwilowe pewnie pokazywało normalnie czyli te 5 co ci normalnie pali - jak ciągnąłeś przyczepę to wiadomo spalanie idzie w górę dodatkowo wysoka plandeka stawia opór czasem spory jak pod wiatr sie jedzie - do tej przyczepy tez mam górę ale ściągniętą - często wożę nie tyle ciężkie belki co długie 4 -5 metrów i kiedyś gdy miałem jedno osiową przyczepkę i krótszą to wioząc długie belki strasznie wpadała w boczne kołysania które przenosiły się na samochód szarpiąc d*pą, było to wkurzające i czasem wręcz niebezpieczne - dwu osiowa eliminuje te szarpanie na boki poza tym ona stoi na tych 4 kołach i samochód tylko ja ciągnie zamiast podtrzymywać jest to coś podobnego do holowania drugiego samochodu tylko lekkiego Przyczepa ma 350cm na 150cm paka wewnątrz plus 140cm dyszel z przodu - idealna do 5-5.5 metrowych elementów A Śnieżkę w tle widzita ?? specjalnie się na jej tle ustawiłem - po kliknięciu sie powiększy Komputer oszalał to jedno a że spalanie faktycznie wzrosło to inna sprawa.Normalnie na baku robię około 850-950 kma wtedy robiłem maks 700 km patrzyłem aż pod silnikiem czy mi paliwo nie wycieka. Widok fajny świetne miejsce na domek na starość. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18506 Napisano 28 Marca 2017 Paweł Ile ta Twoja przyczepa waży? I jaki możesz ciągnąć max.ciężar ( legalnie) swoim samochodem? 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek1a2b 127 #18507 Napisano 29 Marca 2017 Paweł Ile ta Twoja przyczepa waży? I jaki możesz ciągnąć max.ciężar ( legalnie) swoim samochodem?Ja? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5731 #18508 Napisano 29 Marca 2017 Paweł Ile ta Twoja przyczepa waży? I jaki możesz ciągnąć max.ciężar ( legalnie) swoim samochodem?DMC przyczepy to 750kg oni takie same rejestrują na coś 1.5 t ale ta jest na kat B W samochodzie na haku mam 1300kg z hamulcem i 600 bez hamulca Przyczepa waży 300kg 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18509 Napisano 29 Marca 2017 dzieki 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3912 #18510 Napisano 30 Marca 2017 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admof 2261 #18511 Napisano 31 Marca 2017 (edytowane) Kolega Marek z filmiku nie słyszał o Lagunie królowej lawet? Zastanawia mnie tylko skoro to auto nie jest jego tylko Masterlease dlaczego nie zwrócił samochodu po wypowiedzeniu umowy, potem z policją mu wjadą na chatę i będzie miał gorzej w przypadku ewentualnych sądowych roszczeń. Edytowane 31 Marca 2017 przez Admof 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #18512 Napisano 31 Marca 2017 Problem tutaj w mniejszym stopniu dotyczy samochodu, bo importer postanowił oddać pieniądze, więc można uznać, że sprawa jest załatwiona.Problemem jest twór zwany leasingiem, który jest u nas bardzo popularnym sposobem finansowania zakupu auta. Jest to taki dziwny twór prawny będący gdzieś pomiędzy zakupem na raty a klasycznym wynajmem. Z reguły wszystko jest dobrze, dopóki nie nastąpi sytuacja niespodziewana, typu kradzież auta, szkoda całkowita czy zwrot samochodu sprzedawcy, jak nastąpiło to w linkowanym filmiku. Zasady postępowania pisane są przez leasingodawcę, spisane małym drukiem, który mało kto czyta więc są skrajnie korzystne zgadnijcie dla kogo? A dodatkowo umowy zawierane są z przedsiębiorcami, którzy w rozumieniu przepisów prawa nie są konsumentami, więc praktycznie żadne ustawy i zapisy o niedozwolonych klauzulach ich nie dotyczą.Problemem we wspomnianym przypadku nie jest podwójne żądanie zwrotu (Zachar najprawdopodobniej źle to zrozumiał), ale fakt, że Masterlease nie zamierza zwrócić leasingobiorcy dotychczas wpłaconych środków, mimo, że otrzymał od Polmotoru całą kwotę zakupu na konto. Ale to niestety regulują zapisy umowy pomiędzy leasingobiorcą i Masterlease i prawdopodobnie racja prawna w dużym stopniu leży po stronie Masterlease. A, że jest to racja sku....ńsko niekorzystna dla leasingobiorcy? Cóż, jak to mówią, wiedziały gały co brały... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
orlis 1688 #18513 Napisano 31 Marca 2017 tyle, że cały szkopuł w tym, że leasingodawca nie dość że pobierał raty + wpłatę własną za samochód, dostał pełną kwotę za samochód to jeszcze każe go zwrócić...trochę chore. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tommaso 2409 #18514 Napisano 31 Marca 2017 Zauważ, że mowa jest w filmiku o wynajmie długoterminowym. Czyli płaci za okres wynajmu a potem oddaje auto. Cały problem w tym, że w tego typu wynajmach wpłaca się sporą opłatę początkową, której nikt Ci nie odda, nawet gdy z jakichkolwiek powodów okres wynajmu skończy się dwa tygodnie po odebraniu auta od dealera. To, że w tym wypadku mamy do czynienia z nieuzasadnioną korzyścią Masterlease kosztem użytkownika jest rzeczą bezsporną na t.zw. chłopski rozum. Ale udowodnić to prawnie nie będzie prostą sprawą, a wszystko przez umowy i ich zawartość. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
QuadrifoglioVerde 3912 #18515 Napisano 31 Marca 2017 Dlatego leasing wcale nie jest taką fajną formą. Jest OK jak wszystko przebiega dobrze, ale jak wystąpi jakiś problem do dochodzenie swojego to katorga.Renault znowu zrobiło bardzo ładne auto, dobrze go wykończyło, wyciszyło a poległo jak zwykle na elektronice którą z uporem maniaka ładują do swoich aut. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18516 Napisano 31 Marca 2017 Chyba zazdroszcze kumplowi nowego Chevroleta, nie przypuszczalem ze kiedys tak bede pisal o samochodach tej marki , w poniedzialek go odbiera Sent from my SGP312 using Tapatalk 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18517 Napisano 31 Marca 2017 Coś przekoloryzowany ten Chevrolet 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18518 Napisano 31 Marca 2017 (edytowane) Mi się podoba, sylwetka dosyć agresywna, ale ten samochód rozpędza się do ponad 300km/h, pewnie dlatego też tak wygląda Edytowane 31 Marca 2017 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Admof 2261 #18519 Napisano 31 Marca 2017 (edytowane) A to u was za wielką wodą za 300km/h to nie dają krzesła elektrycznego? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka Edytowane 31 Marca 2017 przez Admof 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18520 Napisano 31 Marca 2017 A to u was za wielką wodą za 300km/h to nie dają krzesła elektrycznego? Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu TapatalkaMozliwe ze tak , u nas na autostradzie prawo pozwala na prędkość do 120km/h . Do 140km/h policja przymyka oko, lub ja poprostu mam takie szczęście. Ale wg prawa przekroczenie prędkości o 40km/h ( excessive speeding) daje policji możliwość zabrania samochodu na okres do 30dni, koszta mandatu coś około $500.00 plus opłata za zaciągnięcie i parkowanie samochodu może uzbierać się do całkiem poważnej sumy. Przekroczenie prędkości o chyba 70km/h ( stunt driving), policja ma prawo zarekwirowac i wystawić na aukcje twój samochód. W Vancouver było kilka takich przypadków gdzie młode gnojki robiły sobie wyścigi po mieście, ograniczenie 50-60km/h a policja złapała ich ba prędkościach ponad 200km/h. Po takich właśnie historiach wprowadzili takie prawo u nas 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5731 #18521 Napisano 31 Marca 2017 Są gdzieś w Kanadzie autostrady bez ograniczeń prędkości?Teraz przeczytałem - więc raczej nie ma 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
overrange 47 #18522 Napisano 31 Marca 2017 Maja auta, a nie maja warunków. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18523 Napisano 31 Marca 2017 No wlasnie. Warunków to nie brakuje, tylko ze to troche nielaglne jest . Wracajac do ograniczen predkosci to chyba glowna roznica pomiedzy EU a tu gdzie mieszkam jest taka ze u nas ograniczenia sa takie same dla wszystkich pojazdow. Tzn jeżeli jest 120km/h to dotyczy to samochodow osobowych, samochodow z przyczepa, ciezarowek, autobusow etc. 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł Bury. 5731 #18524 Napisano 31 Marca 2017 Niemcy pod tym kątem maja raj - ograniczenia najpierw do 140 potem 100-110 są przy zjazdach / rozjazdach potem ile fabryka dała a wypadków jest mniej niż w Polsce - często zdarza mi się tam jeździć w granicach 180-200 km/h i co rusz ktoś miga ci światłami abyś spieprzał na środkowy bo leci 250 albo więcej - to ograniczenia powodują kolizje, nagłe hamowania a to policja stoi itd... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irekm 1050 #18525 Napisano 31 Marca 2017 (edytowane) Tak było też kiedys w Montanie, zniesli ograniczenia predkosci to zmniejszyla im sie liczba smjertelnych wypadków, tylko wkurzyli sie bo ludzie zjezdzali sie z innych stanow na jazdy. Tam bylo nawet lepiej niż w germani bo zmiesli ograniczenie predkosci na wszystkich drogach poza obszarem zabudowanym. Na znakach ograniczenia predkosci pisalo " reasonable and prudent " Wracajac do BC to też nasze ograniczenie bez wzgledu na rodzaj pojazdu ma swoje wady, jak wracalem z nart ( jechalem tak około 140+) to jechal za mna gosciu z dwukoloowa przyczepa. Jak szybko ja jechalem tak szybko jechal I on Edytowane 31 Marca 2017 przez irekm 0 Beware the fury of a patient man. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach