Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
diesel

Klub Miłośników Zegarków GLYCINE

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Spatz

Sprawdz ceny w calej Europie i zobacz, ze cena na rynku w PL jest taka sama jak w UE. Podoba sie to kupowac. Ja tam kazda swoja nowa Glycine bralem u Piotrka.

Roznica nie dotyczy wiec PL/USA a EU/USA. W takim wypadku zadaj pytanie bezposrednio do Glycine.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już było o tym. Marka rzuciła na rynek usa wiele zapasów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Już było o tym. Marka rzuciła na rynek usa wiele zapasów.

A juz myslalem, ze masoneria maczala w tym palce i to element nowego porzadku swiata :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Spatz

Rozumiem że Piotrek to jakiś forumowy dystrybutor, tak? Duzo lepsze ma ceny niż w sklepach?

 

@sanik

To wiele wyjaśnia:)

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piotrek to dystrybutor Glycine na Polskę. Na forum ma nick piotrkrakow . Skontaktuj się z nim i ponegocjuj a potem porównaj cenę z ta z Massdropa j sam ocen gdzie wolisz kupić. Jedni biorę pod uwagę jedynie cenę , inni uwzględniają z kolei jeszcze fakt posiadania polskiej gwarancji i tzw.obsluge posprzedażowa .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Piotrek to dystrybutor Glycine na Polskę. Na forum ma nick piotrkrakow . Skontaktuj się z nim i ponegocjuj a potem porównaj cenę z ta z Massdropa j sam ocen gdzie wolisz kupić. Jedni biorę pod uwagę jedynie cenę, inni uwzględniają z kolei jeszcze fakt posiadania polskiej gwarancji i tzw.obsluge posprzedażowa .

No to ja napisze tak. Walnalem koronke w jednej z mich Glycine i co teraz... Kto zamowi mi nowa jak jestem zwyklym klientem a Glycine na pewno nie wysle do takiego czesci co jest zupelnie zrozumiale? Kto zamowimi jakakolwiek czesc, SET serwisowy itd? Po co mi super zegarmistrz jak nie mam czesci? Nie wiem bo nie mam takich problemow. Dzwonie do Piotrka, slysze "wysylaj domnie" i nie przejmuje sie tematem. Dlatego kupuje u Piotrka.

Edytowane przez Spatz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli w serwisie w PL nie można zamówić szkiełka/koronki/tarczy/paska itp jeżeli nie kupiło się zegarka od Pana Piotra tylko za granica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To byłby nonsens, przecież na częściach wszyscy zarabiają. Co innego uznawanie gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka sytuacja stawiałaby w bardzo złym świetle całą markę i nie wierzę że ma miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Kwiatek

To co tu piszecie to jakaś kpina! Że niby Pan Piotr po stwierdzeniu że zegarek został kupiony na massdrop nie zrobi mi serwisu posprzedażowego bo nie kupiłem zegarka u niego? Przecież to się ni kupy ni du..y nie trzyma!

Edytowane przez Kwiatek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Przeciez ja nic takiego nie napisalem...

Chodzilo mi o gwarancje uznawana w PL...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ja napisze tak. Walnalem koronke w jednej z mich Glycine i co teraz... Kto zamowi mi nowa jak jestem zwyklym klientem a Glycine na pewno nie wysle do takiego czesci co jest zupelnie zrozumiale? Kto zamowimi jakakolwiek czesc, SET serwisowy itd? Po co mi super zegarmistrz jak nie mam czesci? Nie wiem bo nie mam takich problemow. Dzwonie do Piotrka, slysze "wysylaj domnie" i nie przejmuje sie tematem. Dlatego kupuje u Piotrka.

Ale opisujesz sytuacje w okresie gwarancji/rekojmi? Bo jak tak, to to jest najwiekszy plus kupowania na miejscu i z tym nie ma co dyskutowac. Ale jezeli sytuacja miala miejsce po okresie gw/rekojni to musiales za to zaplacic.

Co wiecej uwazam ze kazdy porzadny zegarmistrz cos takiego Ci naprawi - oczywiscie kwestia ceny i czasu realizacji.

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Pisze o gwarancji.

 

A przypomne, że można przedłużyc do 48 m'cy wiec całkiem przyjemnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisze o gwarancji.

To tak jak napisalem najwieksza zaleta dystrubucji lokalnej.

W tej konkretnej sytuacji opisanej prze mnie pytanie jest takie: kupic zegarek za 2k i jak cos sie stanie w okresie rekojni to moj problem (nie wnikalem w rodzaj gw w tym konkretnym dropie) czy dokladac 2k i miec full serwis posprzedazowy na miejscu:)

Niestety bie jest to dylemat na chwile obecna, ale w najblizszej przyszlosci dlaczego nie? Bardzo mnie zaciekawily te Combat Suby...:)

 

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątek Glycine to jakaś masakra!

 

Oczywiście że u Piotra zamówisz części a serwis posprzedażowy również zostanie zrobiony/pogwarancyjny, ludzie nie demonizujcie naprawdę....

Edytowane przez KRWISTY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wątek Glycine to jakaś masakra!.[/

I pomyśleć, że to przez niższe ceny :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Spatz

Na ten moment jedyny minusem dystrybucji lokalnej jest dla mnie to, ze Piotr nie ma juz oliwkowego Combata Chrono a jednak bardzo mi sie spodobal... Pozostalo czekac,az sie komus znudzi ;)

 

Pisze o wersji ze starym logo :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę ceny z Joma czy przede wszystkim z Massdropa, albo na zatoce, nie widzę żadnych realnych korzyści w dopłacaniu za "serwis posprzedażowy" w PL czy jak się tam to zwie. Mnie się z żadnym zegarkiem kupionym w USA nic do tej pory nie dzieje, a ceny są tak korzystne, że nawet (odpukać ;) ) gdyby coś się stało to przecież koszt serwisu ety to nie koszt serwisu GS czy Rolexa. Każdy dobry zegarmistrz naprawi Glycinę za niewielkie pieniądze i jeszcze zostanie reszta z tych zaoszczędzonych na wyprzedaży.

Poza tym te zegarki mają przecież gwarancję. Pytanie, dlaczego w PL jej się nie honoruje to inna sprawa. Ciekawe jakby to było w przypadku wysyłki np. do Niemiec. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz mi sie tu nie chce zagladac. Kazdy kupuje gdzie chce. Oczywiscie ze serwis naprawi zegarek pogwarancyjny. Mam wrazenie ze niektorzy myla prawa kupujacego z gwarancja. Warunki gwarancji reguluje producent a nie sprzedawca ani dystrybutor. Odpowiedzialnosc sprzedawcy jest duzo wieksza. Warunki gwarancji realizowanej w PL podane sa na www.glycine.pl

 

Dziękuję wszystkim ktorzy odwiedzili Expo, takze tym zainteresowanym jedynie przymierzeniem SUBa ;) ;)

Edytowane przez piotrkrakow

Pozdrawiam
Piotrek
 

imageproxy1.jpg.39195932474b734d12bdf1ef8370670e.jpg 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja również dziękuję za poświęcony czas. Fajne te targi były :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz mi sie tu nie chce zagladac. Kazdy kupuje gdzie chce. Oczywiscie ze serwis naprawi zegarek pogwarancyjny. Mam wrazenie ze niektorzy myla prawa kupujacego z gwarancja. Warunki gwarancji reguluje producent a nie sprzedawca ani dystrybutor. Odpowiedzialnosc sprzedawcy jest duzo wieksza. Warunki gwarancji realizowanej w PL podane sa na www.glycine.pl

 

Dziękuję wszystkim ktorzy odwiedzili Expo, takze tym zainteresowanym jedynie przymierzeniem SUBa ;) ;)

 

Również dziękuję Piotrze za możliwość przymierzenia nowego Airman'a oraz SST, który ma chyba na chwilę obecną nr 1 lub 2 na mojej liście :)

 

ps. przez tego SST zapominałem przymierzyć SUB'a :D;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim ktorzy odwiedzili Expo, takze tym zainteresowanym jedynie przymierzeniem SUBa ;) ;)

To więcej takich było poza mną? ;)

Dziękuję także i pozdrawiam


instagram.com/average_watch_enjoyer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli w serwisie w PL nie można zamówić szkiełka/koronki/tarczy/paska itp jeżeli nie kupiło się zegarka od Pana Piotra tylko za granica?

Umknęło mi. Wskaż mi serwis który prowadzi sprzedaż części zamiennych, albo naprawia zegarek pogwarancyjny za free? Ja nie znam :)

Edytowane przez piotrkrakow

Pozdrawiam
Piotrek
 

imageproxy1.jpg.39195932474b734d12bdf1ef8370670e.jpg 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To więcej takich było poza mną? ;)

Dziękuję także i pozdrawiam

 

Oczywiście :) tzw. szybka przymiarka...pasi albo nie i wio do kompa :)


Pozdrawiam
Piotrek
 

imageproxy1.jpg.39195932474b734d12bdf1ef8370670e.jpg 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Umknęło mi. Wskaż mi serwis który prowadzi sprzedaż części zamiennych, albo naprawia zegarek pogwarancyjny za free? Ja nie znam :)

No ale na serwis mogę chyba do Ciebie wysłać a Ty zamawiasz według potrzeby części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.