Gość maritimeeng #20051 Napisano 6 Czerwca 2020 1 godzinę temu, Istvan napisał: GS odebrany z AD i takie rzeczy. To nie są brudy tylko zarysowania. Fatalny egzemplarz. Zdjęcia z grupy Grand Seiko na fb. Oj tam, oj tam. Ważne, że trafia w indeksy ???? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Balansujący Na Osi 1098 #20052 Napisano 6 Czerwca 2020 No jeśli to przetarcia to słabo.. a jeszcze w GS to już kompletna porażka. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pisar 4335 #20053 Napisano 7 Czerwca 2020 Jak widać nawalony jak działo pracownik trafia się i w korporacji Seiko 0 "Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brzoza2 5827 #20054 Napisano 7 Czerwca 2020 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marak 8111 #20055 Napisano 7 Czerwca 2020 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41398 #20056 Napisano 7 Czerwca 2020 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Meches 439 #20057 Napisano 7 Czerwca 2020 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin s 137 #20058 Napisano 7 Czerwca 2020 widzę nadal nikt się nie skusił jeszcze na SARBa ???? ja obiecałem że nic nie kupię, choć korci. ale już wyobrażam sobie tą mocno gęstą atmosferę w domu ???? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41398 #20059 Napisano 8 Czerwca 2020 W dniu 27.05.2020 o 23:34, gniewko napisał: ... gdyby tylko nie to "X" na tarczy. Czasami mam wrażenie, że Seiko specjalnie szpeci swoje zegarki tym logo a wersje Premium są jego pozbawione. ???? Dokładnie. 0 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 23109 #20060 Napisano 8 Czerwca 2020 47 minut temu, Dorian06 napisał: Dokładnie. Zgadzam się 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles #20061 Napisano 8 Czerwca 2020 (edytowane) A mi się to logo podoba #niepopularnaopinia Edytowane 8 Czerwca 2020 przez Noodles 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Brzoza2 5827 #20062 Napisano 8 Czerwca 2020 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles #20063 Napisano 8 Czerwca 2020 Trochę spamu w nowych gaciach 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 23109 #20064 Napisano 8 Czerwca 2020 Znaczy że zapięcie i edlinki dotarły ? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles #20065 Napisano 8 Czerwca 2020 Tak, z tymze nie chcieli dac nowych end linkow. Wyslali nowe teleskopy i zapiecie. Teraz wszystko jest cacy. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaliusz 23109 #20066 Napisano 8 Czerwca 2020 ???????? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machlo 7512 #20067 Napisano 8 Czerwca 2020 Pojawiają się pierwsze foty produkcyjnego SLA037 6 FS: Zenith A384 | Grand Seiko SBGX093 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cordi7 7869 #20068 Napisano 8 Czerwca 2020 Co wy na nowe Seiko 5? https://wornandwound.com/new-watches-in-the-seiko-5-sports-collection-lose-the-dive-bezel-with-their-latest-update/ Dla mnie mocno w klimatach Black Bay i musze przyznac, ze wizualnie bardzo mi sie podoba, sprawia wrazenie fajnego EDC, 275 - 325 USD brzmi znosnie. 40 mm srednicy, 11,5 czy 11,7 mm grubosci, moze byc calkiem fajny zegar, koronka nie zakrecana ale 100 m wodoodpornosci jest i stop sekunda bo to 4R35. Sek w tym, ze jak tak na spokojnie pomysle, to stare Seiko 5 kosztowalo 100 - 150 USD i sie zastanawiam czy warto placic drugie tyle. Ciekaw jestem waszych przemyslen. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marak 8111 #20069 Napisano 8 Czerwca 2020 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dorian06 41398 #20070 Napisano 8 Czerwca 2020 cordi7 tanio to juz było. 1 W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał: ... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MieszkoMieszko 2781 #20071 Napisano 8 Czerwca 2020 Miłośnicy zegarków Seiko. To co spotkało@Noodles z bransa to jest pikuś przy tym co spotkało mnie z serwisem Zibi... W kwietniu złożyłem do zegarowni reklamację na mojego twiligt blue z kilku powodów. 1 koronka po odkręceniu nie była osadzona dobrze na wałku przez co po odkręceniu i ustawieniu do pozycji ustawiania godziny jak się ustawiało godzinę to kręciła ósemki. Być może ten fakt powodował że od samego początku były problemy z zakręceniem tejże koronki a ostatecznie potrzeba było coraz mniej obrotów do jej pełnego zakręcenia i dokręcenia. Prawdopodobnie uszkodzenie gwintu na koronce i tubusie.2. Wskazówki totalnie nie centrowały w indeksy. jakieś 5 minut brakowało godzinowej do indeksu.W związku z czym złożyłem reklamację do zegarowni gdzie zakupiłem ów zegar... Procedura uruchomiona zegarek spakowany i wysłany... co istotne dla dlaszej części wysyłałem wszystko tak jak dostałem po zakupie: zegarek pasek gumowy i 4 nieużywane ogniwa bransy zdjtete po skroceniu zapakowane w oryginalne pudełko ze wszystkimi papierami.Po 28 dniach (ponoć tyle ma czasu serwis na decyzję - swoją drogą myślałem że ustawowo jest 14) jest decyzja ze reklamacja jest uznana i zegarek będzie naprawiony i że dostawa (uwaga) CZĘŚCI jest przewidziana na 1 czerwca. Ok czekam. W zeszły piątek otrzymuje mail że zegarek naprawiony i jest do mnie odesłany. Dziś dociera do mnie paczka.Ku mojemu zdziwieniu dostałem z serwisu uwaga: sam zegarek w białym tekturowym pudełku Seiko oraz tyko karta gwarancyjna i wydruk maila itd. Reszty brak. Wkurzony dziwnie do serwisu gdzie pasek, ori pudełko i ogniwa a oni że nic wiedzą i że poszukają. W międzyczasie do zegarowni telefon. Oni to samo że sprawdza poszukają. No dobra sprawdzam co naprawiano. Wskazówki poprawione. Ok.Wymieniono koronkę. Po pierwszym odkręceniu i zakręceniu niby wszystko ok ale dalej opór przy zakreceniu. Przy drugiej próbie w połowie zakrecnia koronki ześlizgiwała się ona z tubusu i problem jak był tak jest dalej. Przypuszczam że gdybym spróbował jeszcze raz to to powrót do przeszłości w jeszcze szybszym czasie niż po zakupie.Jakby tego mało na ostatnim ogniwie bransolety głęboka rysa w poprzek endlinka od otworu na teleskopy do drugiego otworu. Wygląda to tak jakby ktoś nie wiedział jak założyć / zdjąć bransoletę i w momencie zdejmowania / zakładania mu się jakieś narzędzonko smyknęło i stąd ta rysa... Tu już się zagotowałem i zadzwoniłem do serwisu że odsyłam zegarek na ponowna naprawę i że problem nie jest rozwiązany. Pani mówiła (biedna ona bo musiała przyjąć na klatę gorzkich słów ode mnie ) że technik /serwisant mówił że wszystko dobrze chodziło że koronka się gładko zakręcała i że wymiana koronki zdaniem serwisu jest wystarczająca... Co z tego skoro po drugim odkręceniu i zakręceniu koronki było to samo i pewnie byłoby jeszcze gorzej...Nie wiem zegarek odesłałem po godzinie praktycznie odebrania paczki zwrotnej... I co dalej z tym będzie to nie wiem ale aż mam starych pomyśleć... Teraz to trzeba wymienić znowu koronkę i tubus pewnie bo jest po prostu jednym miejscu łysy....Po kilku godzinach zadzwoniła zegarownia że oni odeślą mi to pudełko z gumowym paskiem i ogniwami bo zapomnieli o tym zupełnie że to jest u nich....Tragikomedia 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gniewko 115 #20072 Napisano 9 Czerwca 2020 Współczuje. Nasuwa się chyba jeden wniosek, że w przypadku wyłapania takiego defektu na samym początku nie robić reklamacji tylko zwrot towaru i wymiana na nowy. Nic tak nie wkurza jak nowy zegarek dłubany przez kwiat polskiego zegarmistrzostwa. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bazant #20073 Napisano 9 Czerwca 2020 (edytowane) Zawsze do serwisu odsyłasz sam zegarek w pudełku zastępczym. W międzyczasie nowy żółw SRPE93K1, wygląda jak SRP777 ale z postarzaną lumą, albo mi się wydaje. Edytowane 9 Czerwca 2020 przez bazant 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Noodles #20074 Napisano 9 Czerwca 2020 13 godzin temu, MieszkoMieszko napisał: Miłośnicy zegarków Seiko. To co spotkało@Noodles z bransa to jest pikuś przy tym co spotkało mnie z serwisem Zibi... W kwietniu złożyłem do zegarowni reklamację na mojego twiligt blue z kilku powodów. 1 koronka po odkręceniu nie była osadzona dobrze na wałku przez co po odkręceniu i ustawieniu do pozycji ustawiania godziny jak się ustawiało godzinę to kręciła ósemki. Być może ten fakt powodował że od samego początku były problemy z zakręceniem tejże koronki a ostatecznie potrzeba było coraz mniej obrotów do jej pełnego zakręcenia i dokręcenia. Prawdopodobnie uszkodzenie gwintu na koronce i tubusie. 2. Wskazówki totalnie nie centrowały w indeksy. jakieś 5 minut brakowało godzinowej do indeksu. W związku z czym złożyłem reklamację do zegarowni gdzie zakupiłem ów zegar... Procedura uruchomiona zegarek spakowany i wysłany... co istotne dla dlaszej części wysyłałem wszystko tak jak dostałem po zakupie: zegarek pasek gumowy i 4 nieużywane ogniwa bransy zdjtete po skroceniu zapakowane w oryginalne pudełko ze wszystkimi papierami. Po 28 dniach (ponoć tyle ma czasu serwis na decyzję - swoją drogą myślałem że ustawowo jest 14) jest decyzja ze reklamacja jest uznana i zegarek będzie naprawiony i że dostawa (uwaga) CZĘŚCI jest przewidziana na 1 czerwca. Ok czekam. W zeszły piątek otrzymuje mail że zegarek naprawiony i jest do mnie odesłany. Dziś dociera do mnie paczka. Ku mojemu zdziwieniu dostałem z serwisu uwaga: sam zegarek w białym tekturowym pudełku Seiko oraz tyko karta gwarancyjna i wydruk maila itd. Reszty brak. Wkurzony dziwnie do serwisu gdzie pasek, ori pudełko i ogniwa a oni że nic wiedzą i że poszukają. W międzyczasie do zegarowni telefon. Oni to samo że sprawdza poszukają. No dobra sprawdzam co naprawiano. Wskazówki poprawione. Ok. Wymieniono koronkę. Po pierwszym odkręceniu i zakręceniu niby wszystko ok ale dalej opór przy zakreceniu. Przy drugiej próbie w połowie zakrecnia koronki ześlizgiwała się ona z tubusu i problem jak był tak jest dalej. Przypuszczam że gdybym spróbował jeszcze raz to to powrót do przeszłości w jeszcze szybszym czasie niż po zakupie. Jakby tego mało na ostatnim ogniwie bransolety głęboka rysa w poprzek endlinka od otworu na teleskopy do drugiego otworu. Wygląda to tak jakby ktoś nie wiedział jak założyć / zdjąć bransoletę i w momencie zdejmowania / zakładania mu się jakieś narzędzonko smyknęło i stąd ta rysa... Tu już się zagotowałem i zadzwoniłem do serwisu że odsyłam zegarek na ponowna naprawę i że problem nie jest rozwiązany. Pani mówiła (biedna ona bo musiała przyjąć na klatę gorzkich słów ode mnie ) że technik /serwisant mówił że wszystko dobrze chodziło że koronka się gładko zakręcała i że wymiana koronki zdaniem serwisu jest wystarczająca... Co z tego skoro po drugim odkręceniu i zakręceniu koronki było to samo i pewnie byłoby jeszcze gorzej... Nie wiem zegarek odesłałem po godzinie praktycznie odebrania paczki zwrotnej... I co dalej z tym będzie to nie wiem ale aż mam starych pomyśleć... Teraz to trzeba wymienić znowu koronkę i tubus pewnie bo jest po prostu jednym miejscu łysy.... Po kilku godzinach zadzwoniła zegarownia że oni odeślą mi to pudełko z gumowym paskiem i ogniwami bo zapomnieli o tym zupełnie że to jest u nich.... Tragikomedia Współczuję. Dla mnie zegarek byłby już stracony po takich akrobacjach. Życzę szybkiego wyplątania się z sytuacji... O ile rysy po serwisowe to jest temat rzeka i raczej większych/mniejszych nie unikniesz to uwalony gwint na koronce/kopercie to problem. Nie mam pojęcia czy w przypadku tego Seiko idzie wymienić to na części czy trzeba całą kopertę nową dać. Może ktoś ma większą wiedzę to się wypowie. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MieszkoMieszko 2781 #20075 Napisano 9 Czerwca 2020 Serwis uznał reklamację za zasadna ale nie dokonał pełnej naprawy.... To tak jakby pojechać do ASO na wymianę oleju wymienili by tylko olej ale filtra oleju już nie oraz porysowali karoserię... No i jakby jeszcze recepcja przyjmująca auto wyciągnęła koło zapasowe i radio i zapomniała o tym powiedzieć i przekazać do serwisu... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach