Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

W weekend zrobiłem Rumunię przy 40 stopniach ponad 900km na powrocie. Sprzęt i człowiek dali radę.


JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylną część ciała zahartowałem na Norwegii, tak że teraz to tylko upał doskwierał - ale było warto. Motocykl spisał się znakomicie.

IMG_20240816_122431646~2.jpg

Edytowane przez jacus

JACEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie posucha.

w niedzielę wróciliśmy z rodzinnego wyjazdu autem, moto do dziś w garażu ale poświęciłem 3 godzinki na szybki serwis hamulców.

klocki z przodu wytrzymają do końca sezonu, tylne jeszcze dłuugo, płyn hamulcowy wymieniony na nowy, układy odpowietrzone, jarzma, zaciski i prowadnice wyczyszczone i nasmarowane.

Można od jutra startować w drogę ;)

20240820_113454.jpg

20240820_105557.jpg

20240820_120905.jpg

20240820_122016.jpg

Edytowane przez zadra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzień jak co-dzień, a jednak troszkę inny..

Himalayan to moje dzisiejsze odkrycie roku..

Taki rozbójnik, co mimo małej mocy "rwie jak głupi" i z oszałamiającej mocy 39,5kM daje kupę zabawy.

Zaskoczył mnie pozytywnie. Nie spodziewałem się po tym jednocylindrowcu takiego wigoru.

Co prawda wsiadłem nie przygotowawszy sprzętu do jazdy - wleciałem do salonu na ostatnią chwilę i nie chciałem tracić dwugodzinnego okresu wypożyczenia motocykla na jakieś pytania i regulacje..

Wysoko posadzone siodełko powodowało, że zatrzymywanie na światłach stabilizowałem wyciągniętą w dół stopą, kierownica dla mnie odrobinę za szeroka a lusterka pokazywały nie do końca to co chciałem.

Silnik pełen wigoru - powyżej 3500obr/min wręcz wesoły, z odcinką lekko ponad 8000 obrotów pozwalał na odskoczenie w każdym zakresie prędkości przy odpowiednim wysterowaniu sześcioprzełożeniową skrzynią biegów.

Na jedynce wręcz chciał iść na koło co mnie nawet zdziwiło.

Wyświetlacz elektroniczny, ma wbudowanych kilka ciekawych funkcji które oczywiście poznałem dopiero po zwróceniu motocykla - podobnie dowiedziałem się o łatwej możliwości obniżenia siedziska o jakieś 15mm, co pozwalało już stabilniej podeprzeć się pełną stopą.

Prędkość maksymalna zdecydowanie ponad normami dozwolonymi polskim prawem, aczkolwiek brak osłony od wiatru sprawiał, że taka jazda nie może trwać długo. Generalnie powyżej tych 110km/h było już dość ciężko bo dzis dość mocno wiało a dodatkowo w czasie jazdy.. a to  moto może znacznie szybciej pojechać..

 

Ciekawy dzień - pełen pozytywnych wrażeń.

Przeleciała mi taka myśl, że gdybym chciał kupować nowe salonowe moto, to Himalayan byłby mocną figurą na mojej liście..

20240821_151529.jpg

20240821_150744.jpg

20240821_150655.jpg

20240821_150630.jpg

20240821_150640.jpg

Edytowane przez zadra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój Daxik nie jest taki mały jak kierowca jest szczupły  ☺️ - za kierownicą @facecik

20240829_112442.jpg


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, eye_lip napisał(-a):

Mój Daxik nie jest taki mały jak kierowca jest szczupły  ☺️ - za kierownicą @facecik

20240829_112442.jpg

No pode mną niestety trochę gorzej wyglądał 😕

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale Twoje moto waży ćwierć tony 😁


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, eye_lip napisał(-a):

No ale Twoje moto waży ćwierć tony 😁

Mam na myśli, że Twój gorzej wyglądał pode mną,  niż pod Facecikiem :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To konsekwencja tego co napisałem- masz duże moto boś duży chłop;)


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe jednoślady są fajne. Sam chciałem jeszcze 2 lata temu kupić sobie takie maleństwo. W sumie to nie był zły pomysł, więc zobaczymy😉

IMG_2416.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo dobry pomysł 😁

Też chętnie przejechałbym się na Monkey. Ta platforma Hondy jest fajna bo sprzęt jest superlekki (chyba nie ma nic porównywalnego), megawygdony do manewrowania i parkowania w mieście. 

Edytowane przez eye_lip

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatni wypad we 2 w te wakacje.

Ciężkowice i Nowy Wiśnicz

20240829_160812.jpg

20240830_123614.jpg

20240830_124022.jpg

20240830_125005.jpg

20240830_124944.jpg

20240830_122257.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaliczyłem paciaka.

Jak? Nie do końca wiem. Ruszając z miejsca :)

straty? Brak. Crashpad zrobił robotę 

Około miesiąc temu kupiłem plecach alpinestars tech aero. Plecak dedykowany do wożenia kasku. Super sprawa. Bagaż i 2 kask. Pasażerka mieszka 60 km ode mnie. Dużo lepiej tak się jeździ niż z kaskiem na siedzeniu

Messenger_creation_64E17B24-76BE-4DE6-9856-265C2248FDC4.png

51D1CGahQnL._AC_SY780_.jpg

ALPINESTARS-TECH-AERO-BACK-PACK-plecak-motocyklowy.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 16.09.2024 o 13:43, egzo18 napisał(-a):

Plecak dedykowany do wożenia kasku

Bagaż na motocyklu to zawsze problem.

Właśnie dlatego zdecydowałem się rok temu zmieniać maszynę na taką, która ma większe możliwości bagażowe od poprzedniego (Tak, tak - wiem, że motocykl to nie jest ciężarówka).

Aktualnie zawsze przy moto w sakwie mam płachtę do okrycia na noc, a w kufrze centralnym pozostawiam kask, kurtkę, rękawice i kominiarkę. Jadąc do pracy nie muszę wychodzić z domu ubrany całościowo i z kaskiem w ręku (nawet przekręcenie klucza w drzwiach czasami to problem, bo w ręku kask, na ramieniu torba do pracy a masz jeszcze te rękawiczki i inne gadżety ) bo ubieram się przy moto na ulicy a do kufra trafia zamiennie torba ze śniadaniem.

 

Muszę klocki z przodu wymienić.

Oryginalne nissiny się kończą. Macie doświadczenie z klockami EBC z oznaczeniem HH ?

Znalazłem oryginalne nissiny na alegro, ale wyglądają jak po demontażu (może są regenerowane okładziny?) i nie ufam do końca..

Zatem EBC to dobre rozwiązanie wg Was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak kupowałem aprilię, to byłem o krok od kupna malagutti dune. Ten sam silnik. A to taki adv mały a i pasażerka pewnie była by szczęśliwsza i z bez plecaka bym latał

Ale wygląd sporta wygrał :)

chociaż dune jest całkiem ładna 

imagemotocykle1080x720-19162-657x493.jpg

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.