Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie ruszyło
W tamtym tygodniu napisałem jeszcze raz email ze szczegółami do opiekuna z Chrono24. Opisałem całą sytuację, co wyszło, że datownik nie działa, że nie ma gwarancji międzynarodowej a nowy zegarek z kartami. Wysłałem katalog i opisałem, na której stronie jest koszt serwisu i ile wynosi po przeliczeni na €. Wysłałem link z nagraniem usterki dstownika. Dzisiaj japoński dealer odezwał się, że proponuje refund 300€ albo odesłanie zegarka i pomoc w odzyskaniu cła i podatku, chrono24 podobno też miałoby pomóc. Pomyślałem, że chrono24 nie odzywa się, może lepiej brać i koniec tematu, ale powiedziałem sobie tak „jadę z grubej rury, albo dostanę cały koszt serwisu, albo wcale i zapłcę ze swoich”.

Napisałem dealerowi z chrono24, że nie zamierzam dopłacać 350€ za to, żeby zegarek wrócił do stanu jak nowy, skoro miał być nowy i nie zamierzam go oddawać i wysyłać do Japonii, bo go używam (używany stracił już na wartości i nie oddaliby mi całości).

Po chwili napisał, że zgadza się na refund 650€ i prosi o info, żeby przelać. Podobną informację dostałem od opiekuna z chrono24, tylko, że mój opiekun rozmawiał z kolegą z Azji, który rozmawiał z dealerem.

Dealerowi nie odpisałem jeszcze, natomiast podziękowałem za wsparcie i pomoc Sophie z chrono24 i powiedziałem, że potrzebuje kilku dni, ponieważ jutro zegarek idzie na serwis a 3100 pln, to koszt serwisu, do którego może dojść opłata za części zamienne (tak zostałem poinformowany). Napisałem jej, że poinformuje ją, czy będą wymagane jakieś części i jaki jest ich koszt, jeśli nie, zaakceptuje refund 650€

W razie pytań piszcie, jednak da się wyegzekwować. Jak tylko zegarek wróci, to dam znać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, a_team napisał(-a):

Panowie ruszyło emoji3059.png
W tamtym tygodniu napisałem jeszcze raz email ze szczegółami do opiekuna z Chrono24. Opisałem całą sytuację, co wyszło, że datownik nie działa, że nie ma gwarancji międzynarodowej a nowy zegarek z kartami. Wysłałem katalog i opisałem, na której stronie jest koszt serwisu i ile wynosi po przeliczeni na €. Wysłałem link z nagraniem usterki dstownika. Dzisiaj japoński dealer odezwał się, że proponuje refund 300€ albo odesłanie zegarka i pomoc w odzyskaniu cła i podatku, chrono24 podobno też miałoby pomóc. Pomyślałem, że chrono24 nie odzywa się, może lepiej brać i koniec tematu, ale powiedziałem sobie tak „jadę z grubej rury, albo dostanę cały koszt serwisu, albo wcale i zapłcę ze swoich”.

Napisałem dealerowi z chrono24, że nie zamierzam dopłacać 350€ za to, żeby zegarek wrócił do stanu jak nowy, skoro miał być nowy i nie zamierzam go oddawać i wysyłać do Japonii, bo go używam (używany stracił już na wartości i nie oddaliby mi całości).

Po chwili napisał, że zgadza się na refund 650€ i prosi o info, żeby przelać. Podobną informację dostałem od opiekuna z chrono24, tylko, że mój opiekun rozmawiał z kolegą z Azji, który rozmawiał z dealerem.

Dealerowi nie odpisałem jeszcze, natomiast podziękowałem za wsparcie i pomoc Sophie z chrono24 i powiedziałem, że potrzebuje kilku dni, ponieważ jutro zegarek idzie na serwis a 3100 pln, to koszt serwisu, do którego może dojść opłata za części zamienne (tak zostałem poinformowany). Napisałem jej, że poinformuje ją, czy będą wymagane jakieś części i jaki jest ich koszt, jeśli nie, zaakceptuje refund 650€ emoji846.png

W razie pytań piszcie, jednak da się wyegzekwować. Jak tylko zegarek wróci, to dam znać emoji6.png

Jak widać, Japoniec robi się spolegliwy 😀 

Trzymam kciuki 👍

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brawo trzymam kciuki.  

 

Wszystko wskazuje na to że że devilka potrzebuje odpowiedniej czułości - myślę że jak zrobią pełen serwis, rozbiorą, wyczyszczą, nowe oleje dostanie, poskładają w całość to na długie lata będzie cieszyć i data będzie sie zmieniać . 💪🏻😁

A co do sprzedającego… spolegliwy czy nie, kasa poszła, zegarek dojechał ale Coś się zadziało, być może w transporcie? Teraz trzeba doprowadzić sprawę do końca, z tego co piszesz wszyscy profesjonalnie podeszli i to jest ważne bo to dobrze wróży.  
 

A co tam z moonwatchem kolegi? Mam nadzieje że czekoladki zjadłeś 😁😆

 

Ja mam problem człowieka pierwszego świata i nie wiem jakiego koloru paska szukam 😂🤣😂

5FF4F659-8910-4D9A-A295-930B4375D24D.thumb.jpeg.8f0a99b3a316c0f5cf8b4e117011329c.jpeg

uśmiech na dobranoc 😆😁


90C355DC-D221-43C7-AEA6-D8769ED75042.thumb.jpeg.f3d49ba3c30ed28570a2a97ea2986948.jpeg

Edytowane przez SPS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek zrobi się i będzie cieszył a ja już kombinuje, żeby wybrac się do jakiegoś sklepu i pooglądać jeszcze coś fajnego


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też kolego ja też 🤣😂🤣

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

Edytowane przez Nomateus

instagram.com/crownandlume 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym hesalitem, to też dziwnie, bo czytałem chyba kiedyś, że to szybciej szafir się rozbije a nie zarysuje a hesalit jest podatny na rysy, ale trudniej rozbić. Musiał nieźle przywalić


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

Edytowane przez Nomateus

instagram.com/crownandlume 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, SPS napisał(-a):

Brawo trzymam kciuki.  

 

Wszystko wskazuje na to że że devilka potrzebuje odpowiedniej czułości - myślę że jak zrobią pełen serwis, rozbiorą, wyczyszczą, nowe oleje dostanie, poskładają w całość to na długie lata będzie cieszyć i data będzie sie zmieniać . 💪🏻😁

A co do sprzedającego… spolegliwy czy nie, kasa poszła, zegarek dojechał ale Coś się zadziało, być może w transporcie? Teraz trzeba doprowadzić sprawę do końca, z tego co piszesz wszyscy profesjonalnie podeszli i to jest ważne bo to dobrze wróży.  
 

A co tam z moonwatchem kolegi? Mam nadzieje że czekoladki zjadłeś 😁😆

 

Ja mam problem człowieka pierwszego świata i nie wiem jakiego koloru paska szukam 😂🤣😂
uśmiech na dobranoc 😆😁

W transporcie gwarancja raczej się nie wyczerpała 🤔

9 godzin temu, a_team napisał(-a):

Z tym hesalitem, to też dziwnie, bo czytałem chyba kiedyś, że to szybciej szafir się rozbije a nie zarysuje a hesalit jest podatny na rysy, ale trudniej rozbić. Musiał nieźle przywalić emoji22.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przy większym uderzeniu szafir rozpada się na drobne kawałeczki, hesalit pęka, ale pozostaje w całości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Nomateus napisał(-a):

 

Odświeżam status co parę godzin chociaż wiem, że dopiero w czwartek wstępna diagnoza i wycena.. 😅 Czekoladki zjedzone! Wino z żoną wypiję jutro! 

 

image.png.85f7b5f15dfa9d2d38d953add24c5caf.png

Eeee, ale nie musisz już tutaj apdejtować każdej zmiany statusu. Daj znać jak odbierzesz po naprawie. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit

Edytowane przez Nomateus

instagram.com/crownandlume 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ano racja, w transporcie gwarancja się nie kończy 😅 

to jak na kolega zda relację  „po” to może przy okazji uzyska jakiś Feedback dlaczego gwarancja nie obowiązuje? Bom

ciekaw jak to tak i o co chodzi 🤓

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach


To jest nowy nieuszkodzony zegarek, też bym przypuszczał że gwarancja jest worldwide.
Ok, widzę że wyedytowałeś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, myślałem że to o zegarku Mateusza. 

A co do gwarancji to gwarancja obowiązuje zegarki sprzedane przez AD. Z tego co tu czytałem (jeśli dobrze pamiętam) zegarek nie był pierwotnie sprzedany przez AD. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, Nomateus napisał(-a):

Najlepsze jest to, że spadł z jakiegoś metra na drewnianą podłogę... Musiałem mieć pecha. 

 

Na pecha nic nie poradzisz kiedyś dziewczyna przewróciła swoje perfumy na moja certinę z szafirem (leżała na szafce) i szkło poszło w drobny mak 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, a_team napisał(-a):

Pożegnalne foty przed serwisem emoji2.png

 

Datę masz źle ustawioną!!!

 

😈

 

MSPANC ;) 


Kto rano wstaje ten leje jak z cebra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam zacne grono miłośników owej marki, której sam nie wiedzieć czemu też jestem jej biernym zwolennikiem (nie miałem i nadal jeszcze nie mam zegarka tej marki - a przynajmniej oryginalnego).

Tak jak napisałem nie posiadam oryginalnego bo jak się okazało ten który kupiłem z 2 ręki jest fałszywką, stąd też moja obecność na forum. 

Chciałem Was zapytać, czy firma Omega w jakikolwiek sposób wspiera walkę z handlem (detalicznym) podróbkami swoich produktów czy są zainteresowani jedyni przypadkami masowych sprzedaży?

Ja zgłosiłem oszustwo jakiego dopuścił się sprzedający, ale czy firma z art 305 ustawy o ochronie praw producenckich również jest zainteresowana takimi przypadkami ? jeśli tak to do kogo w Pl można to zgłosić?

Jeśli jest jakiś wątek poświęcony takim przypadkom to przepraszam że pozwoliłem sobie napisać to tutaj i proszę moderatora o stosowne przeniesienie mego postu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Maaxx napisał(-a):

Witam zacne grono miłośników owej marki, której sam nie wiedzieć czemu też jestem jej biernym zwolennikiem (nie miałem i nadal jeszcze nie mam zegarka tej marki - a przynajmniej oryginalnego).

Tak jak napisałem nie posiadam oryginalnego bo jak się okazało ten który kupiłem z 2 ręki jest fałszywką, stąd też moja obecność na forum. 

Chciałem Was zapytać, czy firma Omega w jakikolwiek sposób wspiera walkę z handlem (detalicznym) podróbkami swoich produktów czy są zainteresowani jedyni przypadkami masowych sprzedaży?

Ja zgłosiłem oszustwo jakiego dopuścił się sprzedający, ale czy firma z art 305 ustawy o ochronie praw producenckich również jest zainteresowana takimi przypadkami ? jeśli tak to do kogo w Pl można to zgłosić?

Jeśli jest jakiś wątek poświęcony takim przypadkom to przepraszam że pozwoliłem sobie napisać to tutaj i proszę moderatora o stosowne przeniesienie mego postu.

Indywidualne oszustwo to Policja, handel/import masowy to też KAS.

Edytowane przez sanik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, sanik napisał(-a):

Indywidualne oszustwo to Policja, handel/import masowy to też KAS.

Na Policji zgłoszone, ale czy bezpośrednio firma Omega też może być lub jest zainteresowana udziałem w walce z piractwem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, a_team napisał(-a):

Zegarek zrobi się i będzie cieszył a ja już kombinuje, żeby wybrac się do jakiegoś sklepu i pooglądać jeszcze coś fajnego emoji16.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A co ci teraz chodzi po głowie ?

14 godzin temu, SPS napisał(-a):

Ja też kolego ja też 🤣😂🤣

Coś konkretnego szukasz /rozważasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Maaxx napisał(-a):

Na Policji zgłoszone, ale czy bezpośrednio firma Omega też może być lub jest zainteresowana udziałem w walce z piractwem?

W aspekcie globalnym firmy zegarkowe są jak najbardziej zainteresowane walką z podróbami. Natomiast pojedyncze przypadki raczej są ponad ich moce.

Chcesz wiedzieć konkretnie, zadzwoń do Butiku w Warszawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.