Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Zdroker

Klub Miłośników Zegarków ORIS

Recommended Posts

5 minut temu, evilym napisał(-a):

Takie pytanko. 

 

Wysyłał ktoś z was, Orisa do Chrono-Serwis na naprawę gwarancyjną? Wysłać w oryginalny pudle czy kurier będzie miał swoje pudełko transportowe?

 

Narazie zapakowałem go w oryginalne pudełka, ale miałem już dawno temu, niemiłą sytuację z serwisem gdzie oddali mi zegarek bez pudełka i papierów (wtedy akurat oddawałem zegarek w sklepie stacjonarnym) twierdząc że oni zawsze biorą na gwarancję tylko zegarek... 

 

Paragon i kartę gwarancyjną z pudła wyciągąłem w razie w... 

Myślę że kurier nie będzie miał żadnego pudła, ma odebrać tylko przesyłkę. Piszę na swoim przykładzie, co prawda wysyłałem do SG Hamiltona, na mailu była załączona instrukcja pakowania (karton, folia bąbelkowa). Po naprawie dostałem w etui transportowym Hamilton (gratis).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem zgłoszenie serwisowe i dostałem automatycznego maila zwrotnego z informacją, że się ze mną skontaktują, aby ustalić szczegóły. 

 

Czekam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dwukrotnie wysyłałem zegarki do serwisu (nie Orisy). Za każdym razem tylko zegarek + karta gwarancyjna w pudełku transportowym. Moim zdaniem tak jest bezpieczniej dla zegarka. Nowe jeżdżą w blistrach i takich plastikowych pudełeczkach. Pudło, które dostajesz przy zakupie jedzie zawsze osobno.


"Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta." - Stanisław Lem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarek wysyłasz do nas zapakowany przez siebie, kurier nie będzie miał żadnego pudła. To w co zapakujesz zależy już tylko od ciebie. Możesz dać oryginalne pudełko Orisa które musisz jeszcze spakować w drugi karton a możesz spakować bez oryginalnego pudełka Orisa.


*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, planuje kupić zegarek Oris skeleton. Chciałbym jednak dowiedzieć się więcej o jego mechanizmie Oris 734. Gdzie znajdę info, recenzje itd. Warto?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Zbyszek77 napisał(-a):

Hej, planuje kupić zegarek Oris skeleton. Chciałbym jednak dowiedzieć się więcej o jego mechanizmie Oris 734. Gdzie znajdę info, recenzje itd. Warto?:)

Na internetach ;)

https://watchbase.com/oris

Share this post


Link to post
Share on other sites

W co najmniej dwóch sklepach znalazlem info, że "Oris calibre 734, base SW 200-1"

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, artooro napisał(-a):

W co najmniej dwóch sklepach znalazlem info, że "Oris calibre 734, base SW 200-1"

tak, ale Oris wprowadza do nich zmiany. Ciekaw jestem jakie. Rozumiem, że bazuje na wersji elabore- ta kilku forach to doczytałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, fanfar19 napisał(-a):

Dwukrotnie wysyłałem zegarki do serwisu (nie Orisy). Za każdym razem tylko zegarek + karta gwarancyjna w pudełku transportowym. Moim zdaniem tak jest bezpieczniej dla zegarka. Nowe jeżdżą w blistrach i takich plastikowych pudełeczkach. Pudło, które dostajesz przy zakupie jedzie zawsze osobno.

Co masz na myśli pudełko transportowe? 

Jakieś dedykowane pudełko do podróży czy po prostu pudełko do danego modelu? 

 

Nie wiem też o co chodzi z tym że pudełko jedzie osobno (przy zakupie?). Kupiłem kilka nowych zegarków przez neta i zawsze przychodziły w dwóch oryginalnych pudełkach (drewno + kartonik) a wszystko zapakowane jeszcze w folie bąbelkowe i wsadzone w karton.

 

Tak też chcę wysłać do serwisu. 

 

6 godzin temu, Jash napisał(-a):

Zegarek wysyłasz do nas zapakowany przez siebie, kurier nie będzie miał żadnego pudła. To w co zapakujesz zależy już tylko od ciebie. Możesz dać oryginalne pudełko Orisa które musisz jeszcze spakować w drugi karton a możesz spakować bez oryginalnego pudełka Orisa.

Ok. Żeby tylko wróciło, wszystko to co wysyłam... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do niczego serwisowi Twoje rzeczy się nie przydadzą.


*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pisałem wcześniej, raz mi serwis już pudełka nie zwrócił. Widocznie bardzo było im potrzebne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wkładasz w zwykle tekturowe pudełko wypełnione folią bąbelkową czy innym wypełniaczem i po problemie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, evilym napisał(-a):

Co masz na myśli pudełko transportowe? 

Jakieś dedykowane pudełko do podróży czy po prostu pudełko do danego modelu? 

 

Nie wiem też o co chodzi z tym że pudełko jedzie osobno (przy zakupie?). Kupiłem kilka nowych zegarków przez neta i zawsze przychodziły w dwóch oryginalnych pudełkach (drewno + kartonik) a wszystko zapakowane jeszcze w folie bąbelkowe i wsadzone w karton.

 

Tak też chcę wysłać do serwisu. 

 

Ok. Żeby tylko wróciło, wszystko to co wysyłam... 

etui transportowe. Wkładasz tylko zegarek.

Jak kupujesz zegarek to przyjeżdża do Ciebie w pudełku. Ale do salonu zegarek i pudełko przyjeżdża osobno. Zegarek w czymś w rodzaju blistra, pudełko osobno.


"Nikt nic nie czyta, a jeśli czyta, to nic nie rozumie, a jeśli nawet rozumie, to nic nie pamięta." - Stanisław Lem

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, peri napisał(-a):

Wkładasz w zwykle tekturowe pudełko wypełnione folią bąbelkową czy innym wypełniaczem i po problemie.

Widziałem kurierów w akcji :D kilka warst ochrony musi jednak być... 

 

26 minut temu, fanfar19 napisał(-a):

etui transportowe. Wkładasz tylko zegarek.

Jak kupujesz zegarek to przyjeżdża do Ciebie w pudełku. Ale do salonu zegarek i pudełko przyjeżdża osobno. Zegarek w czymś w rodzaju blistra, pudełko osobno.

Ok, teraz wiem o co Ci chodziło. Jak oddawałem do Kruka zegarek (w salonie) to też niczego nie chcieli. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

QaGZvNq.jpg?1


Pozdrawiam 
Marcin/kornel91 
 

Adriatica, Boldr, Casio ,Citizen, Corgeut, Deep Blue, Hamilton, Nethuns, Oceanx, Phoibos, Zelos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powrót "do korzeni":

 

IMG-20210509-131236-edit-186989819889174


Leszek

Time is on my side, yes it is. (Rolling Stones)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mój staruszek, już 7 lat razem, 43,5 na nadgarstku 21, niby sellita a do dziś bez najmniejszych problemów, ehhh te legendy….

9A1733CB-74CF-48C4-A222-F33EFC4E70A7.jpeg


Orient Star Diver, Omega Planet Ocean 45.5 Big Size , Oris WilliamsF1 Team Day/Date , Oris Flight Timer B2 , Oris Aquis Date Blue ,Tudor Chrono 20300 , Seiko Tuna 300 meter - swap Omega Mesh , Tissot Chrono pr 516 , Oriencik "sentiment"patelnia , Omega Seamaster Chrono 44mm

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Blazej napisał(-a):

Mój staruszek, już 7 lat razem, 43,5 na nadgarstku 21, niby sellita a do dziś bez najmniejszych problemów, ehhh te legendy….

9A1733CB-74CF-48C4-A222-F33EFC4E70A7.jpeg

 

Moja sellita w Aquisie nie wytrzymała 7 dni 🤣

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
37 minut temu, evilym napisał(-a):

 

Moja sellita w Aquisie nie wytrzymała 7 dni 🤣

 

Bo u nas na G. Śląsku są trudniejsze warunki eksploatacji😅


Leszek

Time is on my side, yes it is. (Rolling Stones)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.