Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Paweł Bohacz

Stowarzyszenie
  • Liczba zawartości

    2681
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Paweł Bohacz w dniu 4 Maja 2014

Użytkownicy przyznają Paweł Bohacz punkty reputacji!

Reputacja

2822 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Suisse

Ostatnie wizyty

7372 wyświetleń profilu
  1. Cala przyjemnosc po mojej stronie Rafał. Mam nadzieje, ze do wszystkich uczestnikow spotkania, ktorzy wyslami mi swoj adres upominki dotrą
  2. Napisz o swoich wrazeniach jak sie przejedziesz.
  3. Tez tak uwazam, a jesli wyjatkowo cos sie wydarzylo, to powinno byc usuniete jak najszybciej 👍 jezdziles juz C9ka? I to jest dobry plan. Jesli chodzi o LBX vs Yaris to nie pomoge, ani jednym, ani drugim nie jezdzilem 🙃
  4. I nie zostalo to naprawione na gwarancji? 😶 Dla mnie niedopuszczalne
  5. Osobiscie wybieram premium, bo mam to szczescie, ze moge, jest wg mnie bezpieczniejsze, wygodniejsze, przyjemniejsze. I ocyzwiscie, kiedys Maluchami jezdzilo sie do Wloch i Hiszpanii - mozna, tylko po co Ale oczywiscie kazdemu wg potrzeb, kazdy moze miec inne spojrzenie na samochody czy zegarki. Przykladem zawsze bedzie Ingvar Kamprad, stan konta nie jest rownoznaczny z luksusowymi samochodami.
  6. G60 nie ma chcyba w opcki typowych akustykow, ale seryjnie jest wyposazony w jakis rodzaj izolacji, juz nie pamietam o co chodzilo sprzedawcy
  7. Aktualne Toyoty sa epoke za czolowymi markami. Szczegolnie jesli chodzi o "systemy inforozrywki". Zegary przed kierowca i wyswietlacz na konsoli to praktycznie osobne twory, ktore sie nie komunikuja. Zeby bylo ciekawiej, czesc opcji jest upakowana w zegarach, a czesc z wyswietlaczu glownym, a ze nigdy nie wiedzialem gdzie jest co, to tracilem mnostwo czasu. Nowa Ravka powinna otryzmac to, co nowy NX, wiec nie bedziesz miec tego problemu. Jesli chodzi o wpadki Toyoty i Lexusa to nie chcesz, zebym rozpoczynal sagi rozczarowania, ktora mnie spotkala z GR Yaris. Nigdy nie wiesz, ale i tak, Ravka powinna byc o wiele bardziej dopieszczona Oczywiscie, piszemy tu o subiektywnych odczuciach wszyscy. Wg mnie, system Volvo jest z poprzedniej epoki. O wiele latwiej mi parkowac z systemem 3D gdzie moge sobie ustawic widok jak chce, a z boku mam dodatkowy widok z gory. Tak jak mowisz, dla Ciebie kilkukrotne zawieszenie systemu czy wizyty w serwisie z powodu webasto to nie problem - i to jak najbardziej jest ok. Dla mnie - eliminacja. Nie chce ponownie doswiadczyc wylaczenia wszystkiego przy predkosci 180km/h. To trzeba przyznac Volvo, ze skrzynia w testawie T8 dziala dobrze.
  8. O to w Twoim nowym Volvo sa kamery 3D? Chetnie zobacze jak to wyglada, bo i w UK i u mnie system zostal ten sam: od 15:50 A6 to bardzo dopracowany samochod pod kazdym wzgledem, ergonomia to wyzsza szkola jazdg. Ale w BMW czulem sie lepiej, jak w czolgu, jest ciszej (oba samochody mialy akustyczne szyby), oferowalo wiekszy zakres regulacji kierownicy i siedzenia. W BMW wkurzaly mnie proste rzeczy jak male i niepodswietlone suwaki do reg kierunku nawiewu, brak regulacji odleglosci aktywnego tampomatu na kierownicy, czy tanie plastiki gdzieniegdzie. Ciekawy jestem nowej C9, mam nadzieje, ze niedlugo potestuje 🙂
  9. Pewnie masz racje wypisuje bzdury. ale biorac pod uwage fakt, ze S90 T8 mial kilkaset km przebiegu jak go testowalem w grudniu zeszlego roku. XC60 T8 byl w wersji Recharge, po lifcie chyba bylo to na poczatku zeszlego roku, to niekoniecznie rzeczy, ktore mi sie zdarzyly dotyczyly kwestii sprzed 10leci. Wrecz przeciwnie, Twoje stare XC90 na senusie to bylo swietne Volvo. Android wszysto zepsul i sam przyznawales mi racje zaraz po zakupie 😂 Pisze bzdury, ale jednoczesnie potwierdzasz to, co napisalem. Nie ma ustawien, system sie “jedynie” zamrozil kilka razy 😂 Spadnie snieg to tez poczujesz jak naped sie dolacza. I zeby na koniec odpowiedziec na Twoje teksty dotyczace zamierzchlych czasow motoryzacji z ktora mialem stycznosc, to samochody ktore mialem przyjemnosc lub nieprzyjemnosc testowac* ostatnio to: - BMW G60 - Audi C8 - Volvo C40, XC40, XC60, S90 - Mercedes C206 - Toyota Rav4 *jak wyglada testowanie u mnie? Mam samochod miedzy 2, a 6 tygodni. Robie 2-3tys km, dluzsza trasa, kulanie sie po miescie. Samochody sa zazwyczaj swieze, testowe, maja maly przebieg. Nie wspominam nawet o krotkich jazdach probnych, ktore odbylem. I tak, moje opinie sa subiektywne i opisuje moje doswiadczenia z samochodami. Mam nadzieje, ze zakupione wolowiny przez naszych klubowiczow beda sie sprawowac bezproblemowo. Ja, poki co, Volvo nie kupie. Rozdzielczosc kamer w Volvo tez pozostawia wiele do zyczenia. Oczywiscie, Audi najlepsze nie jest, ale Volvo dzieli epoka. Chyba najlepszy system jaki widzialem ma aktualnie Mercedes - tak, wg mnie 🙂
  10. Naprawde uwazasz, ze to: Jest lepsze od tego? https://youtu.be/QD0XMCUv5Xg?si=ln1NYaIMZIiVO2_7 😶 W Volvo S90T8 robiac jakies 2500-3000km system zawiesil mi sie wielokrotnie. Do tego na autostradzie postanowil sie zresetowac dwa razy przy predkosciach dochodzacych do maksymalnych - nie polecam takich przygod. System takze po zamknieciu samochodu sie obudzil i wyswietlal wszystko - nie wystarczylo wejsc i wyjsc - musialem pojezdzic samochodem przez jakis czas, zaparkowac ponownie i wtedy po zamknieciu samochodu wszystko zgaslo. W XC60T8 bylo lepiej, ale tez co chwila cos nie dzialalo. A to Webasto, a to redukowana predkosc bo wyskakiwal jakis alarm. Zeby bylo smieszniej, testowalem wiele samochodow premium na podobnym dystansie, przez podobny czas i... odpukac nigdy nie mialem problemu ani z Audi, ani z BMW ani z Mercedesem.
  11. Maly test modelu schodzacego w wersji 300 konnej Plug-in-Hybrid zrobilem chyba w zeszlym roku i opisywalem go tutaj. Ale rozumiem, ze piszesz o tym nowym modelu, bardzo ladnym zreszta. Z zakupem samochodu, ktorego nie ma na rynku, to troche jak z ruletka. Nie wiadomo co wypadnie. Z jednej strony nowa RAV4 to jeden z wazniejszych modeli Toyoty, wiec powinna byc dopracowana. Z drugiej strony natomiast nowe A4/Q5 powinno byc najwazniejszymi modelami Audi, a co sie z nimi dzieje, to juz legendy mozna pisac.
  12. Na co sie finalnie zdecydowales?
  13. - Zauwazalne dolaczanie sie tylnego napedu. - Nowy system oparty na androidzie, ktory potrafi sie wylaczac, zamrazac, nie dzialac na dotyk. - Bardzo ograniczone mozliwosci ustawienia ekranu glownego. - Brak mozlowscii ustawienia zawieszenia pneumatycznego. Zawieszenie ustawia sie do wybranego trybu jadzdy i tyle. Czyli w trybie Power masz utwardzone i obnizone zawieszenie. Jesli chcialbys miec pelna moc i komfortowe zawieszenie to musisz kupic inny samochod. - Kiepskie swiatla w porownaniu do konkurencji - Jak na 455KM to osiagi pozostawiaja troche do zyczenia - Problem z dzialaniem aplikacji - nie dalo sie ustawic temperatury zdalnie - kiepska kamera 3D Jesli rozwazalbym Volvo to jeszcze z systemem Senus, te oparte na Androidzie sa straszne. Bardziej szczegolowo to musialbys zlalezc moj maly opis, ktory opelnilem po testach XC60tki T8 (mozesz tez dodac sobie ten o s90 T8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.