Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

luks

Użytkownik
  • Content Count

    532
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

51 Bywa pomocny

Informacje o profilu

  • Lokalizacja
    Wielkopolska

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. luks

    Porady potrzebuję 😊

    czytałem o nacinaniu i moczeniu a plecy i tak wracają do niepożądanego kształtu, nie podjąłem się tego zabiegu by jeszcze nie pogorszyć a jedną skrzynie mam strasznie wypaczoną i tak już zostanie
  2. teraz dopiero skojarzyłem że Japy Feres - ale nieco inna budowa bo nie trapezowa ale na dole okrąg na górze cienka szyjka taki kształt płyt i miały takie wycięcia i wszystkie mechanizmy tego typu również
  3. wszystkie te "barowe" podobne z tarczy do siebie ale ta rewizja na płycie to chyba samoróbka pilnikiem poszerzana
  4. luks

    Porady potrzebuję 😊

    ciekawiło mnie to i czytałem, że to problematyczna sprawa jest a czy pomogło to prostowanie czy to operacja tylko na krótki czas po którym znowu plecy powracają do stanu przed prostowaniem jak było u Ciebie
  5. co do wpisów na plecach skrzyni to myślę, że głownie sprzedawcy i wpisy z stolarni, zegarmistrzowie na tarczach, płytach mechanizmu, na bębnach a i zdarzyło mi się że w środku bębna adnotacje były spisane na kartce, mam również wpis na drzwiach skrzyni od środka
  6. dawno nie zaglądałem do radzieckich i wypadłem z obiegu czy szkiełka 258 nie można zastąpić 260 takie tez były popularne
  7. jakoś ta dwójka mi się mocno kojarzyła
  8. luks

    Porady potrzebuję 😊

    to prawda pomimo zdjęć mój sprężynowiec po wyczyszczeniu i nasmarowaniu skrócił swój czas chodu z około 14 dni do około 8 warto czasem i bębny sobie oznaczyć dla spokoju wewnętrznego
  9. taką soczewkę być może słabiej osadzoną udało mi się rozłożyć na dwie części bez rozkuwania kręcąc tyłem 360 stopni i po trochu wysuwając tylną część przez największe wyżłobienie na patyk wahadła przednia cześć bardzo cienka była mocno powgniatana wystarczyło delikatnie przydusić i ulegała odkształceniu nie próbowałem patentu z różnicą temperatur tylko palcami by chociaż zachować jakąś wypukłość u ciebie wygląda na "ostre" wgniecenie ja bym tak zostawił jak jest
  10. luks

    Identyfikacja

    biała skrzynia mogla kiedyś wyglądać tak
  11. to pewnie przypadek a tarcze w chodzikach dla rms lub fms występowały w 3 słupkach wydaje mi się ze widziałem na poprzednich stronach
  12. luks

    H.Endler & Co.

    dawno już nic nie dopisywałem, do niedawna myślałem ze kres nadszedł przy 158tys, przy 160 tys dodatkowo krój czcionki już jest inny i skrzynia już nie taka endlerowa no i ramkę tarczy dla tego zegara zabijano chyba młotkiem zastanawiające są te wskazówki bo bloczki i wagi chyba zamienne
  13. luks

    Porady potrzebuję 😊

    dziękuje również za cenną informacje bo raz po raz podnoszę ciężarki i zegar sobie tyka a przy paletach grzebałem w trzech zegarach z czego w dwóch szlifowałem palety a potem ze strachem obserwowałem czy nic złego się nie dzieje
  14. luks

    Porady potrzebuję 😊

    mam podobnie jak Gosia z tą różnicą ze zegar nie chciał chodzić bo skrzynia bardzo krzywa i wypukła na plecach i do tego krzywo wieszak przykręcony, ustawiałem palety kotwicy i długo się męczyłem zarówno z klejeniem skrzyni jak i mechanizmem ma mały wychył wahadła ale chodzi równo i trzyma czas tylko skrzynia musi być nieco przechylona na ścianie rozumiem że tak mały wychył wahadła jest nie wskazany
  15. luks

    A taki z orczykiem ?

    może Lenzkirch bo tyle tego przepychu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.