Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest Waldeusz

Co noszą znani ludzie?

Recommended Posts

Co ma na ręce nowy nabytek Interu Mediolan - Diego Forlan? Jakiś model AP?

 

f6N6k.jpg


Seiko SNM033 | Casio EF-524SP-1AVDF

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest McIntosh

...czy któryś z kolegów będzie wiedział cóż to takiego ?

może to zresztą tylko jakiś designerskie świecidełko ale

na takim nadgarstku... ?

 

http://kimoracochran.com/wp-content/uploads/2010/11/mayweather.jpg

 

Przepraszam że tylko adres ale nie udał mi się skopiować tej fotki.

 

O widzę, że w temacie pojawił się mój ulubiony pięściarz (bez podziału na kategorie). Floyd ma na ręku prawdopodobnie Offshore Baguette. Zresztą on lubi AP i ma w swojej kolekcji kilka zegarków tej firmy. Nosi też Roleksy, Franck Muller itp.. Niestety zdecydowana większość jego czasomierzy to biżuteryjne modele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś mnie te zegarki ostatnio prześladują, gdzie nie wejdę, to AP ;)


"Nikt nie wymaga od Was samych zwycięstw. Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od Was ambitnej i nieustającej walki. Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali Was za niegodnych podania ręki" - Henryk Reyman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

20110812190922.png

20110812191056.png

20110812191509.png

 

 

Klip do kawałka Otis. Jay z big bangiem, co ma kanye chyba nie da się dojść. Polecam klip, pokazuje co na szybko można zrobić z maybacha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zmasowany atak zegarków AP i Hublot ....Z jednej strony oczywiście super...a z drugiej nie chciałbym aby AP stał się tak rozpoznawalny jak Rolex ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio zmasowany atak zegarków AP i Hublot ....Z jednej strony oczywiście super...a z drugiej nie chciałbym aby AP stał się tak rozpoznawalny jak Rolex ...

 

No niestety, dziś jak chcesz być trendy, to już nie oklepany Rolek, tylko AP RO. biggrin.gif


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jednak Kanye West z oklepanym Rolexem :)

Rolex Daytona Cosmograph na skórzanym pasku hehe

 

LORT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coz - tak to jest, gdy cos jest bardzo dobre i do tego ma "przystepna" cene ;)

Rolex juz od wielu lat krolowal na nadgarstkach gwiazd i nadal to robi, jednak szukajac alternatywy i wyroznienia z tlumu - padlo na... AP :)

Moze dobrze, moze zle. Ale jedno jest pewne - ci bogacze nie wybieraja tandety wiec jesli z Rolka przeskoczyli na AP, to musi to byc znak, iz po pierwsze jest to bardzo dobra manufaktura a po drugie, nie jest "skostniala" jak np. Patek i pasuje idealnie do np. mlodych i bogatych wlascicieli :)

A co z tego bedzie - zobaczymy :)

 

ps

ciekaw jestem, czy po smierci projektanta AP wzrosnie zaciekawienie tymi zegarkami jeszcze bardziej - jak sadzicie? :)

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ciekaw jestem, czy po smierci projektanta AP wzrosnie zaciekawienie tymi zegarkami jeszcze bardziej - jak sadzicie? :)

 

 

To już jest oftop :)


Lubię divery, nie lubię chronografów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mao+Zedong.jpg

 

Mao Zedong był ojcem partii komunistycznej w Chinach.

Złoty Rolex po prawej stronie zdjęcia należał do niego.

Po lewo zegarek Zhou Enlai (pierwszy premier ChRL)

Ciekawostką są chińskie znaki na datowniku.

 

Mao-Zedong-Rolex.jpg

Edited by Ciech

Share this post


Link to post
Share on other sites

A propos zegarka Mao, przypomniało mi się takie hasło reklamowe Roleksa "Men who guide the destinies of the world wear Rolex watches"

 

menwhoguidethedestinies.jpg

Edited by mylof

" Nikomu nieznane tajemne serce zegara " - Elias Canetti

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy ktoś może mi powiedzieć jaki zegarek ma Johnny Depp w filmie "Fear and Loathing in Las Vegas" ?

 

Może kto oglądał?

Na youtube są urywki... Wygląda na fajny zegarek. Dość widoczny...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest McIntosh

Coz - tak to jest, gdy cos jest bardzo dobre i do tego ma "przystepna" cene :)

Rolex juz od wielu lat krolowal na nadgarstkach gwiazd i nadal to robi, jednak szukajac alternatywy i wyroznienia z tlumu - padlo na... AP :)

Moze dobrze, moze zle. Ale jedno jest pewne - ci bogacze nie wybieraja tandety wiec jesli z Rolka przeskoczyli na AP, to musi to byc znak, iz po pierwsze jest to bardzo dobra manufaktura a po drugie, nie jest "skostniala" jak np. Patek i pasuje idealnie do np. mlodych i bogatych wlascicieli :)

A co z tego bedzie - zobaczymy :)

 

No i tę całą niszowość diabli wezmą. Dzisiaj nie można już kupić RO. Nie można, bo któregoś dnia pójdziesz na imprezę, zobaczysz tam kogoś z RO na ręku, poczujesz się beznadziejnie i będziesz musiał się zabić.

 

:P

 

A tak poważnie... nie można mieć pretensji do firmy o to, że chce zarabiać kasę. Tak długo jak mechanizmy będą na najwyższym poziomie, wielkich komplikacji bez liku, a ponadto zachowają równowagę pomiędzy ofertą klasyczną i sportową, wszystko będzie okay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarek Tomka Adamka - totalne bezguście... gejowskie kolorki i bling factor :/ Dobrze, że jego boks jest dużo lepszy niż gust zegarkowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.