Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
memento mori

4x4 czyli im bardziej terenowe auto tym dalej trzeba iść po traktor

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, qbapiasek napisał(-a):


A gdzie pomarańczowy 😉 UAZ to juz powinno byc forumowe auto biorąc pod uwagę ile osób śledzi Twoje zmagania 😉

 

Pomarańczowy dzisiaj dostał szybę i będzie się naprawiał. 

Z szybą trochę zeszło i stąd obsuwa, ale nie pali się przecież. Czarny wciąż walczy :)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 22.12.2024 o 22:46, Wacor napisał(-a):

Dobry XJ nie jest zły…toż to legenda…jaki silnik?

 

4.0 automat, lift, AT lekko porobiony 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjęcia wrzucisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To ja wrzucę jeszcze z zeszłego roku z wyjazdu do Karabachu…niestety offroad nie był możliwy bo nie jest nadal rozminowane i pewnie nigdy nie będzie w stopniu zapewniającym wysoki poziom bezpieczeństwa…szkoda bo miejsce piękne i nieodkryte dla turystyki.

Jeszcze na fabrycznych felgach 😉

IMG_7910.jpeg

IMG_8022.jpeg

Edytowane przez qbapiasek

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przesadziłem z lanym poniedziałkiem…na szczęście niedaleko była budowa i gość mnie koparka wyjął…trochę trzeba było poczekać aż się osuszy parę miejsc i pojechałem dalej 😉

IMG_3937.jpeg


;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, qbapiasek napisał(-a):

Przesadziłem z lanym poniedziałkiem…na szczęście niedaleko była budowa i gość mnie koparka wyjął…trochę trzeba było poczekać aż się osuszy parę miejsc i pojechałem dalej 😉

IMG_3937.jpeg

Jak to nie dał rady 🤔🤔🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

byłyby felgi z beadlockiem i niskie ciśnienie to może by się toyotka wyczołgała :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
19 minut temu, trollu napisał(-a):

byłyby felgi z beadlockiem i niskie ciśnienie to może by się toyotka wyczołgała :P

Zapewnie lewa strona się zapadła i oparła na brzegu ramy, prawa strona odciążona, koła mielą w miejscu, tak to widzę 🤔🤔🤔

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja widzę samochód na plaży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjnie lany poniedziałek. 😄


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 21.04.2025 o 22:31, TomcioMiki napisał(-a):

Zapewnie lewa strona się zapadła i oparła na brzegu ramy, prawa strona odciążona, koła mielą w miejscu, tak to widzę 🤔🤔🤔

w niektórych sytuacjach nic nie pomoże i auto musi siąść. Niskie cisnienie nieco pomaga w grząskim terenie ale codów nie ma, pisałem pół żartem - poł serio;)

cisnienie.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, trollu napisał(-a):

w niektórych sytuacjach nic nie pomoże i auto musi siąść. Niskie cisnienie nieco pomaga w grząskim terenie ale codów nie ma, pisałem pół żartem - poł serio;)

cisnienie.jpg

Jeździłem swego czasu 266 po czolgowisku Żagań półk pancerny  😁😁😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Muszę powiedzieć, że jestem bardzo niezadowolony z tych opon BF Goodrich A/T. 

Obawiałem się tego, bo kiedyś miałem zimówki tej firmy,które ślizgały się niemożliwie, i tu - niestety - jest dokładnie tak samo. Trochę deszczu i auto jeździ jak na lodowisku. 

 

W czarnym 💩UAZie mam jakiś wynalazek, którego nawet nie umiem "wyguglować" - jakby nie istniał, i przez 30000km nie miałem żadnej niespodzianki, ale to żadnej. Żadnego poślizgu w zakręcie, żadnych kłopotów z hamowaniem, a jeżdżę zimą, czasem po nieodśnieżonych drogach, zero problemów. 

Pomarańczą natomiast zaliczyłem już kilka paskudnych poślizgów i jeden uszkodzony zderzak w warunkach zwykłego lekko pomoczonego asfaltu. 

I to w ciągu nie 30, a 4 tysięcy km. Auto jest takie samo, jeżdżę nimi tak samo, niestety musi to być wina opon. Bo żeby ze ślimaczej prędkości na 2-ce nie być w stanie się zatrzymać w korku i uszkodzić komuś zderzak to jest po prostu jakiś dramat, wciskam hamulec i nic, ABS chrupie jak na żywym lodzie,przyczepności zero, a po prostu się toczę w korku w deszczu. 

 

Piszę tu, bo to jednak dość popularne opony i zastanawiam się, czy macie podobne, czy inne doświadczenia, bo ja przyczepnością tych opon w deszczu jestem naprawdę bardzo niemile zaskoczony i bardzo zawiedziony. 

 

Edytowane przez pmwas

Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje Geolandar G015 sprawdzają się przez cały rok. Wczesne ejsze Maxisy wielosezonowe jednak się nie sprawdziły na śniegu i na deszczu, zwłaszcza jak już były bardziej zużycie.


Kocham Zegarki i nie dlatego, że pokazują która jest godzina.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
12 minut temu, albiNOS 01 napisał(-a):

Moje Geolandar G015 sprawdzają się przez cały rok. Wczesne ejsze Maxisy wielosezonowe jednak się nie sprawdziły na śniegu i na deszczu, zwłaszcza jak już były bardziej zużycie.

 

Dzięki za opinię, bo właśnie powoli muszę się rozglądac za czymś do czarnego. Te opony (Gold Gum, cokolwiek to jest) - choć jestem z nich bardzo zadowolony - mają już 40000km i powoli trzeba by je już wymieniać... 

A z tymi BFG to nie wiem. Lipa wywalać praktycznie nowe, drogie i ładne opony, ale na tym strach jeździć... 

Edytowane przez pmwas

Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 1.06.2025 o 19:52, pmwas napisał(-a):

 

Dzięki za opinię, bo właśnie powoli muszę się rozglądac za czymś do czarnego. Te opony (Gold Gum, cokolwiek to jest) - choć jestem z nich bardzo zadowolony - mają już 40000km i powoli trzeba by je już wymieniać... 

A z tymi BFG to nie wiem. Lipa wywalać praktycznie nowe, drogie i ładne opony, ale na tym strach jeździć... 

 

BF Goodrich są wykonane z twardszej gumy, przez co uchodzą za długowieczne, ale są zajebiście śliskie. 
Z tego co ja przejeździłem to polecam Cooper S/T Maxx - genialne opony, na kamienie, na błoto, na mokre, na śnieg - używałem ich przez dobre 10 lat (tego modelu, nie jednego kompletu opon). Minusem jest to, że po mniej więcej trzech latach tracą swoją zajebistą przyczepność (przy czym są wg mnie i tak lepsze niż nowe BFG 😜).

Teraz ujeżdżam Goodyear Wrangler Duratrac RT - nowa wersja znanych i lubianych (i niezwykle ciężko osiągalnych duratrac) i póki co jestem zadowolony. Wydaje mi się, że poziom jak coopery.

Jeśli znajdziesz swój rozmiar to bierz któreś z tych - będziesz zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.