neuro 3 #1226 Napisano 2 Października 2006 w przypadku tego Subaru i tego Audi potężną przewagą Legacy jest napęd na 4 koła. Gdyby to Audi to było Quattro to można by się zastanawiać, ale mając do wyboru 4wd i fwd - wybrałbym to pierwsze. W tym momencie jedyną przewagą Audi są niższe koszty eksploatacji. Gdybym wybierał auto dla siebie wybrałbym Audi. Na Twoim Marcin miejscu brałbym Subaru :wink: 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dommir 3 #1227 Napisano 2 Października 2006 Ja pogodziłem przyjemne z pozytecznym. Moje Audi to właśnie quattro. Mirek 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trezio 0 #1228 Napisano 2 Października 2006 napęd w Subaru 4x4 jest o wiele lepszy od tego zastosowanego w Audi, w normalnych warunkach jazda Audi Quatrro przypomina jazdę samochodem z przednim napędem co nie znaczy że Quattro jest złe, to świetne rozwiązanie ale to z Subaru moim skromnym zdaniem jest lepsze... 0 Jestem tym co myślę...Norbert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1229 Napisano 2 Października 2006 napęd w Subaru 4x4 jest o wiele lepszy od tego zastosowanego w Audi, w normalnych warunkach jazda Audi Quatrro przypomina jazdę samochodem z przednim napędem To proste Subaru ma staly naped na 4 kola, a wiekszosc konkurencji ma odlaczany. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trezio 0 #1230 Napisano 2 Października 2006 to właśnie miałem na myśli... 0 Jestem tym co myślę...Norbert Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1231 Napisano 2 Października 2006 quattro też jest dołączany ? chyba nie.... 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1232 Napisano 2 Października 2006 W tych większych jest chyba stały (dopiero gdy się coś dzieje to zmienia proporcje). W A3 jest dołączany. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bartheck 7 #1233 Napisano 2 Października 2006 Z tego co słyszałem to zależy czy został użyty Haldex czy Torsen, w Torsenie jest stały rozdział napędu a w Haldexie zależy to od kompa, jeżeli się mylę to poprawcie. 0 "A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek 3 #1234 Napisano 2 Października 2006 W A4, A6 i A8, oraż w Passacie z silnikiem wzdłuż (platforma z A4) jest Torsen. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #1235 Napisano 3 Października 2006 Panowie. Samochody mnie nie kreca specjalnie. Ale to mnie ruszylo: http://www.autokrata.pl/lod/333/wolga_convertible/ 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soft 0 #1236 Napisano 3 Października 2006 ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #1237 Napisano 3 Października 2006 Wsio ryba. Tym by sie pokulal wolno przez glowna ulica. Zegarek na lape i za drzw. A co , niech wiedza 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ray174 1 #1238 Napisano 3 Października 2006 Cos sie ze mna zlego dzieje bo zaczzelo ostatnio podobac mi sie to No i za 10 tys euro mozna uzywke juz kupic 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #1239 Napisano 3 Października 2006 A to chyba kwarcowy jest :roll: czy diesel? 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ray174 1 #1240 Napisano 3 Października 2006 kwarcowo benzynowy nabijam sie po prostu bo swoje "zamilowanie" do japonskich samochod prezentowalem kilkanascie stron wczesniej :twisted: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #1241 Napisano 3 Października 2006 Japonczycy robia fajne auta. Moze byc. Teraz taki swiat sie ciasny jakis robi. Bo ja prywatnie to Fordy. Wlasciwie dwa. Stary Taunus. I troche nowszy Taurus. Ale jedynka. Taki jak mial Robocop. To jest frajda. Zwineli mi taki . Motor 4,3 litra i mechaniczna skrzynia ma sie rozumiec Tyle ze jak noga ciezka to lubi paliwo. Ale lykal wszystko. Nie wiem tylko jak spasione Ferrari. Bo Porsche wymiekkalo na prostej 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1242 Napisano 3 Października 2006 Cos sie ze mna zlego dzieje bo zaczzelo ostatnio podobac mi sie to To coś bez problemu objeżdża Imprezę WRX (na torze). Konkretna wysokoobrotowa wiertara. Tylko niekoniecznie na polskie drogi Bym chciał. 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ray174 1 #1243 Napisano 3 Października 2006 Akurat komfort mam gleboko gdzies :twisted: Praktyczne autko juz mam. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokop 13 #1244 Napisano 3 Października 2006 Eeeee nie. Jak dla mnie komfort musi byc. A nie zeby plomby wylatywaly na dziurach. A poza tym to co z zegarkiem wtedy? 0 Ciesz się że nie szczekasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lewandek 56 #1245 Napisano 3 Października 2006 To coś bez problemu objeżdża Imprezę WRX (na torze). Szutrowym? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1246 Napisano 3 Października 2006 Type R to magia jest każde autko tak znaczone to maszyna warta uwagi. Moim zdaniem ten Civic to strzał znacznie lepszy niż Mini. No ale... lans jakby nie ten 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ray174 1 #1247 Napisano 3 Października 2006 Kokop, zegarki sie fajnie nakrecaja jak jezdzisz samochodami z twardym zawieszeniem :twisted: Neuro, na Type R latwiej by bylo zebrac fundusze bo takie sensowne egzemplarze to jak patrze po 12 tys Euro stoja w Niemczech. Zawsze mozna znegocjowac. A Mini Cooper S w miare taki niezly zaczyna sie od 14-15 tys euro ( 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1248 Napisano 3 Października 2006 To coś bez problemu objeżdża Imprezę WRX (na torze). Szutrowym? aaaa.... w ostatniej chwili dopisałem że na torze żeby nikt sie nie dowalił ... I o tym "szczególe" zapomniałem Chyba tylko jeden seryjny samochód może objechać imprezę na szutrze... O ile evo mozna nazwać seryjnym 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soft 0 #1249 Napisano 3 Października 2006 ... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neuro 3 #1250 Napisano 3 Października 2006 soft, ale na szutrowej nawierzchni to raczej seryjną przednionapędówką nie powalczysz. I nawet ten "słaby" wrx da tu sobie rade lepiej niż wymienione przez Ciebie Saxo czy Clio I nie mowię tu o samochodach przygotowywanych do rajdów. dyskutować zawzięcie nie będę, bo masz doświadczenie większe na pewno. ale wydaje mi się że jednak na luźnej nawierzchni seryjny wrx zarządzi. na asfalcie owszem, znajdzie wielu pogromców. edit - no, może nie wielu, ale kilku na pewno (biorąc po uwagę samochody o podobnym stosunku mocy do masy ma się rozumieć ) 0 Michał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach