Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

w przypadku tego Subaru i tego Audi potężną przewagą Legacy jest napęd na 4 koła. Gdyby to Audi to było Quattro to można by się zastanawiać, ale mając do wyboru 4wd i fwd - wybrałbym to pierwsze.

 

W tym momencie jedyną przewagą Audi są niższe koszty eksploatacji. Gdybym wybierał auto dla siebie wybrałbym Audi. Na Twoim Marcin miejscu brałbym Subaru :wink:


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pogodziłem przyjemne z pozytecznym. Moje Audi to właśnie quattro.

 

Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napęd w Subaru 4x4 jest o wiele lepszy od tego zastosowanego w Audi, w normalnych warunkach jazda Audi Quatrro przypomina jazdę samochodem z przednim napędem co nie znaczy że Quattro jest złe, to świetne rozwiązanie ale to z Subaru moim skromnym zdaniem jest lepsze... :lol:


Jestem tym co myślę...

Norbert

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
napęd w Subaru 4x4 jest o wiele lepszy od tego zastosowanego w Audi, w normalnych warunkach jazda Audi Quatrro przypomina jazdę samochodem z przednim napędem

 

To proste Subaru ma staly naped na 4 kola, a wiekszosc konkurencji ma odlaczany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem to zależy czy został użyty Haldex czy Torsen, w Torsenie jest stały rozdział napędu a w Haldexie zależy to od kompa, jeżeli się mylę to poprawcie.


"A był dla kierowania zespołem tym, czym Herod dla Towarzystwa Przedszkolnego w Betlejem"

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wsio ryba. Tym by sie pokulal wolno przez glowna ulica. Zegarek na lape i za drzw. A co , niech wiedza :)


Ciesz się że nie szczekasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cos sie ze mna zlego dzieje bo zaczzelo ostatnio podobac mi sie to :)

honda_civic_type_r_02_08_05.jpg

 

No i za 10 tys euro mozna uzywke juz kupic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to chyba kwarcowy jest :roll: czy diesel? :)


Ciesz się że nie szczekasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kwarcowo benzynowy :)

 

nabijam sie po prostu bo swoje "zamilowanie" do japonskich samochod prezentowalem kilkanascie stron wczesniej :) :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Japonczycy robia fajne auta. Moze byc. Teraz taki swiat sie ciasny jakis robi. Bo ja prywatnie to Fordy. Wlasciwie dwa. Stary Taunus. I troche nowszy Taurus. Ale jedynka. Taki jak mial Robocop. To jest frajda. :D Zwineli mi taki . Motor 4,3 litra i mechaniczna skrzynia ma sie rozumiec :) Tyle ze jak noga ciezka to lubi paliwo. Ale lykal wszystko. Nie wiem tylko jak spasione Ferrari. Bo Porsche wymiekkalo na prostej :)


Ciesz się że nie szczekasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cos sie ze mna zlego dzieje bo zaczzelo ostatnio podobac mi sie to :)

 

To coś bez problemu objeżdża Imprezę WRX (na torze). Konkretna wysokoobrotowa wiertara. Tylko niekoniecznie na polskie drogi :)

 

Bym chciał.


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eeeee nie. Jak dla mnie komfort musi byc. A nie zeby plomby wylatywaly na dziurach. A poza tym to co z zegarkiem wtedy?


Ciesz się że nie szczekasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Type R to magia jest :) każde autko tak znaczone to maszyna warta uwagi.

 

Moim zdaniem ten Civic to strzał znacznie lepszy niż Mini. No ale... lans jakby nie ten :):D


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kokop, zegarki sie fajnie nakrecaja jak jezdzisz samochodami z twardym zawieszeniem :twisted:

 

Neuro, na Type R latwiej by bylo zebrac fundusze bo takie sensowne egzemplarze to jak patrze po 12 tys Euro stoja w Niemczech. Zawsze mozna znegocjowac. A Mini Cooper S w miare taki niezly zaczyna sie od 14-15 tys euro :)(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To coś bez problemu objeżdża Imprezę WRX (na torze).

 

Szutrowym? :)

 

aaaa.... w ostatniej chwili dopisałem że na torze żeby nikt sie nie dowalił ... :)

 

I o tym "szczególe" zapomniałem :)

 

Chyba tylko jeden seryjny samochód może objechać imprezę na szutrze... O ile evo mozna nazwać seryjnym :D


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

soft, ale na szutrowej nawierzchni to raczej seryjną przednionapędówką nie powalczysz. I nawet ten "słaby" wrx da tu sobie rade lepiej niż wymienione przez Ciebie Saxo czy Clio

 

I nie mowię tu o samochodach przygotowywanych do rajdów.

 

dyskutować zawzięcie nie będę, bo masz doświadczenie większe na pewno. ale wydaje mi się że jednak na luźnej nawierzchni seryjny wrx zarządzi. na asfalcie owszem, znajdzie wielu pogromców.

 

edit - no, może nie wielu, ale kilku na pewno (biorąc po uwagę samochody o podobnym stosunku mocy do masy ma się rozumieć :) )


Michał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.