Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wygaszenie liczników to super sprawa, miałem wiele lat temu i do dzisiaj mi brakuje.

 

Gdy jedziesz w długą nocną trasę, podświetlone są tylko najważniejsze wskazania. Dzięki temu nie męczą się oczy, a drogę widać zdecydowanie wyraźniej.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygaszenie liczników to super sprawa, miałem wiele lat temu i do dzisiaj mi brakuje.

 

Gdy jedziesz w długą nocną trasę, podświetlone są tylko najważniejsze wskazania. Dzięki temu nie męczą się oczy, a drogę widać zdecydowanie wyraźniej.

No mnie jest jakoś za ciemno wtedy i brakuje mi obrotomierza w ogóle... nie wspominając, że lubię też wskaźnik turbo

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygaszenie liczników to super sprawa, miałem wiele lat temu i do dzisiaj mi brakuje.

 

Gdy jedziesz w długą nocną trasę, podświetlone są tylko najważniejsze wskazania. Dzięki temu nie męczą się oczy, a drogę widać zdecydowanie wyraźniej.

 

Są ludzie co nocą jeżdżą z włączonym światłem we wnętrzu samochodu tego w ogóle nie rozumiem...

 

Zaciemnienie pomoga też jak ma się pasażera z przodu który po prostu chce zasnąć ;) 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie co nocą jeżdżą z włączonym światłem we wnętrzu samochodu tego w ogóle nie rozumiem...

 

może boją się ciemności  :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja lubię sobie maksymalnie ściemnić wskaźniki i zamknąć środkowy ekran w nocy. Ale podstawowe informacje o obrotach, ilości paliwa, wskazówki nawigacji itp wolę cały czas widzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widać, że nie miałeś do czynienia z nowoczesnymi dieslami. Mój ma czerwone pole od 5200 obrotów i do tego momentu ciągnie bez chwili zawahania.

 

 

Kolega pisał o 1.9 TDI i porównywał benzynę bez turbo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są ludzie co nocą jeżdżą z włączonym światłem we wnętrzu samochodu tego w ogóle nie rozumiem...

 

Tez to zauwazylem, szczegolnie dotyczy to autobusow podmiejskich :)

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ceteth a może Mitsubishi Eclipse


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisał o 1.9 TDI i porównywał benzynę bez turbo...

2.0 TDI Superb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były Sklasa oraz A8 więc do kompletu  7er.

...

Gdzie jest A8

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie się wysypało albo cały post bo nie widać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 TDI Superb

Pisałeś, że 90 konny lepiej "szedł" może błędnie założyłem że to 1.9 tdi. Nie zmienia to faktu, że jakbyś benzynę kręcił odpowiednio to i dynamika by się pojawiła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak ktoś latami jeździ turbodieslem i  chce na takich samych obrotach jak w dieslu jeździć to nic dziwnego, że benzyna nie idzie, tam zupełnie gdzie indziej jest max moment dostepny :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdjęcie się wysypało albo cały post bo nie widać

 

Czyli nie tylko ja nie widzę. :( A szkoda, bo fajne te porównania. A w necie też nie mogę znaleźć. :(

W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisałeś, że 90 konny lepiej "szedł" może błędnie założyłem że to 1.9 tdi. Nie zmienia to faktu, że jakbyś benzynę kręcił odpowiednio to i dynamika by się pojawiła.

90 konna była Cordoba ale to z 10 lat temu - ona była 1,9 TDI

90 koni ale lekki samochód naprawdę fajnie to szło 

A jeszcze wcześniej był passat 1.6Tdi ten w trasie nad morze spalił mi 4.2 litra na 100km pomiar na podstawie dolanego paliwa pod korek z odpowietrzaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90 konna była Cordoba ale to z 10 lat temu - ona była 1,9 TDI

90 koni ale lekki samochód naprawdę fajnie to szło A jeszcze wcześniej był passat 1.6Tdi ten w trasie nad morze spalił mi 4.2 litra na 100km pomiar na podstawie dolanego paliwa pod korek z odpowietrzaniem.

Pewno, że mało paliły. Suoerb 1.9 tdi 130 potrafił mi w trasie też poniżej 5 spalać i ciągnął ładnie od dołu jak to turbo ma w zwyczaju. Ale teraz od 7 lat jeżdżę benzynowymi i w moim zasięgu cenowym nie wróciłbym do diesla. Tym bardziej że aktualne auto w trasie poniżej 6 też spala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz Mazdą, dobrze kojarzę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na fotkach są oznakowania carvld. :) Foto z audi wstawiałem na 1211 stronie, ale post usunięty.

 

 

no jak ktoś latami jeździ turbodieslem i  chce na takich samych obrotach jak w dieslu jeździć to nic dziwnego, że benzyna nie idzie, tam zupełnie gdzie indziej jest max moment dostepny :P

O to chodzi :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teściu jak się czasem przesiądzie z Pajero w dieslu (nie automat) do naszego benzyniaka to jedzie tak jakby się dziwił, że musi biegi w ogóle zmieniać :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W BMW jest od 10lat R6 3l diesel w dwóch kombinacjach 245PS i 286PS. Montowany już w E90. Dieselek który równiutko ciagnie do 5000 obr/min i oba jeżdżą 5.9s do 100 km/h (245PS to xdrive)


nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten R6 o ile dobrze wiem zaczął się w e39/e46 w 25d i 30d. Zmieniają tylko osprzęt. Silnik ogólnie doceniony, nie siedzę w temacie ale chyba dość często swapowany do jakichś przeprawówek 

 

nowa B7  :rolleyes:

przód jak to w nowych BMW, pewnie z czasem każdy się przyzwyczai. Reszta całkiem całkiem

51763959_10156412815778495_3336584844711

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździsz Mazdą, dobrze kojarzę?

Tak demon prędkości to nie jest ale mając też 136 konnego nowoczesnego Diesla uważam że Mazda jedzie zdecydowanie lepiej. Tyle, że nie ma dołu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam jeżdżę wolnossacym benzyniakiem i do turbo diesla mnie nie ciągnie.

Benzyna daje rade


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.