Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

32 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Jest konfig z naturalną skórą, opcja fotele sportowe + skóra(pikowana feinnapa) pakiet za 44kzł.

Wrzucam kod do konfigu: A5DXAT1C

 

Jeszcze paru opcji nie zaklikałeś mi wyszło 536k 🤐  A0H3V0TL

 


Pozdrawiam,

Janek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
40 minut temu, vvv napisał(-a):

Jeszcze paru opcji nie zaklikałeś mi wyszło 536k 🤐  A0H3V0TL

 

Już widzę ten wyścig do salonów po nową A6... Znów VW będzie musiało wesprzeć sprzedaż. Słabo wygląda w środku, słabo to najdelikatniejsze określenie. Szkoda pieniędzy. Na razie z całej trójki Mercedes E klasa odstawił konkurencję; tak jak miało to miejsce gdy wyszła nowa Ska W223; zostawiła G11 i D5 daleko w tyle. Tylko tutaj mamy już nowe platformy dla 5tki i A6... Nie widzę tego.

 

Z ciekawości skonfigurowałem E klasę w kombi "dopakowaną" prawie po sam korek opcjami. 520k zł. E 450 moc 381KM + 23KM.

Poniżej link do konfiga.

https://tiny.pl/y7b61jw1

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Audi chyba nie chce sprzedawać tego auta. Nie ma silnika 2l benzyny z quattro. Tylko 3l V6, które np. jest w SQ5. Ja bym chętnie zrobił konfigurację na 2l benzynie i quattro, bo w takim aucie napęd tylko na przód to w ogóle nie ma sensu brać. Jak chce benzynę w quattro to tylko 3l i cena wywala w kosmos. Bez sensu.
Jest dociąganie drzwi, tylko nie wiem gdzie, bo konfigurator audi jest beznadziejny. Nic nie zmienili od kilku lat i nie wiadomo co się bierze i dlaczego coś wywala...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zmienili ostatnio i jest jeszcze gorzej niż było..

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
37 minut temu, bober5264 napisał(-a):

Właśnie zmienili ostatnio i jest jeszcze gorzej niż było..

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Nie wyciągaj pochopnych wniosków, po trzeszczącym głośniku od strony pasażera😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie pochopne wnioski, bardzo lubie swoja a4, ale Już w poprzednim konfiguratorze ciężko było się ogarnąć, ten jak dla mnie jest gorszy niż poprzedni, całe szczęście konfiguratorami będę się martwil dopiero za 2 lata default_wink.png

Ps. Wiem że to żartem, ale wkur.. mnie obsługa z nie glosnik, rzecz jak rzecz może się popsuc



Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka





Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobną sytuację miałem z 3er G20 , właśnie z głośnikiem centralnym gdzie podczas rozmów telefonicznych słychać było okropne brzęczenie podczas niektórych rozmów , gdzie w jednym ASO wysłali mnie do domu z zleceniem resetu systemu i ponownego instalowania wszystkiego od początku , a w drugim od razu zajęli się tematem, i po 30 minutach była informacja że głośnik jest uszkodzony i jest do wymiany , człowiek kupuje nowe auto właśnie głownie dla spokoju i komfortu użytkowania i serwisowania , niestety  wszystko zależy od ASO i osoby przyjmującej zgłoszenie awarii.

wracając do A6 , szkoda że auto takich gabarytów i charakteru  , nie został w grupie modeli super premium marki , osobiście wolę mieć A6 z premium wyposażeniem - nawet jeszcze drożej - niż być zmuszony do przesiadki do jeszcze większego auta gabarytowo jak A8 , Q8 czy Q7 . bo pewnie A7 podzieli los A6 😑

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, bober5264 napisał(-a):

Właśnie zmienili ostatnio i jest jeszcze gorzej niż było..

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Najgorszy konfigurator jaki jest chyba ogólnie dostępny. Poprzedni jeszcze był w miarę czytelny, ten jest beznadziejny.

12 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

podobną sytuację miałem z 3er G20 , właśnie z głośnikiem centralnym gdzie podczas rozmów telefonicznych słychać było okropne brzęczenie podczas niektórych rozmów , gdzie w jednym ASO wysłali mnie do domu z zleceniem resetu systemu i ponownego instalowania wszystkiego od początku , a w drugim od razu zajęli się tematem, i po 30 minutach była informacja że głośnik jest uszkodzony i jest do wymiany , człowiek kupuje nowe auto właśnie głownie dla spokoju i komfortu użytkowania i serwisowania , niestety  wszystko zależy od ASO i osoby przyjmującej zgłoszenie awarii.

wracając do A6 , szkoda że auto takich gabarytów i charakteru  , nie został w grupie modeli super premium marki , osobiście wolę mieć A6 z premium wyposażeniem - nawet jeszcze drożej - niż być zmuszony do przesiadki do jeszcze większego auta gabarytowo jak A8 , Q8 czy Q7 . bo pewnie A7 podzieli los A6 😑

Jerzy wielkich różnic gabarytowych nie ma. Te 30 - 45cm(w zależności od wersji) na długości i 10 na szerokości jest do ogarnięcia ;)

A różnica komfortu, jakości, a przez to doznań jest kosmiczna.

Pamiętam jak pierwszy raz pojeździłem W221 mojego Ojca chrzestnego, a wcześniej wymieniłem się z kumplem i dał mi pojeździć W220 - to jest przepaść w stosunku do pomniejszych modeli, które wcześniej były jeszcze traktowane przez producentów jak należy, a nie po macoszemu.

Sprawdza się to co już wcześniej dwukrotnie napisałem. Wszystko to co dobre będzie upychane do flagowców, a cała reszta "jako tako z A do B".

 


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie widzę różnicy w konfiguratorze, może wizualnie trochę, odkąd konfigurowalem swoje Q5 6 lat temu. Teraz jest tak samo beznadziejnie.
Co do A6 fajne ale z tym silnikiem i quattro lipa. No i to cholerne piano black...
Co do napraw w ASO, to nie są mechanicy, to są wymieniacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 5.03.2025 o 19:23, mario1971 napisał(-a):

Mam zabierać ze sobą 5l baniak oleju silnikowego na wyjazd do Hiszpanii? 

Nie.

Tankujesz jak dawno temu dwusuwa. ;) Pełen zbiornik i 1 litr oleju. :D


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

 

Jerzy wielkich różnic gabarytowych nie ma. Te 30 - 45cm(w zależności od wersji) na długości i 10 na szerokości jest do ogarnięcia ;)

A różnica komfortu, jakości, a przez to doznań jest kosmiczna.

Pamiętam jak pierwszy raz pojeździłem W221 mojego Ojca chrzestnego, a wcześniej wymieniłem się z kumplem i dał mi pojeździć W220 - to jest przepaść w stosunku do pomniejszych modeli, które wcześniej były jeszcze traktowane przez producentów jak należy, a nie po macoszemu.

Sprawdza się to co już wcześniej dwukrotnie napisałem. Wszystko to co dobre będzie upychane do flagowców, a cała reszta "jako tako z A do B".

 

mam psychiczną blokadę sięgającą lata dzieciństwa, przed posiadaniem flagowego modelu . mamy psychoterapeutę na pokładzie ? 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja odniosę sie do tych wymiarów, aktualne auto mam 15cm krótsze od poprzedniego i o dziwo uważam że to duża i odczuwalna różnica na plus, szczególnie jak przyjdzie zaparkować gdzieś w centrum


Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bober5264 napisał(-a):

A ja odniosę sie do tych wymiarów, aktualne auto mam 15cm krótsze od poprzedniego i o dziwo uważam że to duża i odczuwalna różnica na plus, szczególnie jak przyjdzie zaparkować gdzieś w centrum


Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

To jest oczywista oczywistość :) 

3 godziny temu, Krakus1 napisał(-a):

mam psychiczną blokadę sięgającą lata dzieciństwa, przed posiadaniem flagowego modelu . mamy psychoterapeutę na pokładzie ? 😅

Jerzy potrąciła CIę jakaś czarna S klasa W140 z gangusami w środku? ;)


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
5 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

 

Jerzy potrąciła CIę jakaś czarna S klasa W140 z gangusami w środku? ;)

gorzej , ale zostawmy to 😅 

co do wielkości,  napewno szerokość najbardziej by mnie przeszkadzała,  bo patrząc na to co się dzieje z miejscami parkingowymi pod galeriami,  to odnoszę wrażenie że są zrobione pod Smartów jedynie 😬 , co do jakości ,w przypadku MB i BMW jest różnica w odbiorze jakości wykonania kabiny miedzy modelami,  natomiast jak wsiadłem do A8 ostatnio , czułem się jak w moim -  bez różnic jeśli chodzi o jakość materiałów,  a mało zauważalne pod względem designu- niewiem jak w wyciszeniem i ogólne wrażenie z jazdy bo nigdy nie jeździłem A8

Godzinę temu, arturlep napisał(-a):

Od tygodnia moje nowe B

efe73b902df269dfc18b738e1a38d17e.jpg
gratuluję,  pięknie wygląda , X4 ? no i bez fotki wnętrza się nie liczy 😉

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Edytowane przez Krakus1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
1 godzinę temu, arturlep napisał(-a):

Od tygodnia moje nowe B

efe73b902df269dfc18b738e1a38d17e.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Witam w klubie nieużywania migaczy!

18 minut temu, Krakus1 napisał(-a):

gorzej , ale zostawmy to 😅 

co do wielkości,  napewno szerokość najbardziej by mnie przeszkadzała,  bo patrząc na to co się dzieje z miejscami parkingowymi pod galeriami,  to odnoszę wrażenie że są zrobione pod Smartów jedynie 😬 , co do jakości ,w przypadku MB i BMW jest różnica w odbiorze jakości wykonania kabiny miedzy modelami,  natomiast jak wsiadłem do A8 ostatnio , czułem się jak w moim -  bez różnic jeśli chodzi o jakość materiałów,  a mało zauważalne pod względem designu- niewiem jak w wyciszeniem i ogólne wrażenie z jazdy bo nigdy nie jeździłem A8

 

Sam prosiłeś o forumowego psychoterapeutę, spokojnie napisz, nikt się przecież nie dowie 😆 

Bo design A6 i A8 jest prawie identyczny, mowa o środku. Jeżeli chodzi o jazdę A8/S8 mam za małe doświadczenie wiec nie odniosę tego w stosunku do MB i BMW.

Ogólnie z jazdę testową S8 wspominam bardzo dobrze. Co ciekawe przyśpieszenie na poziomie 3.5 - 3.7s 0 - 100km/h nieodczuwalne. To się zbiera tak niepostrzeżenie, że prawko można stracić momentalnie 😕 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napewno A8 z podobnym wyposażeniem, wychodzi najtaniej z trójcy świętej,  ale czy jest najgorsza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze go mieć (wcześniej) w domu

 

 

Zrzut ekranu 2025-03-10 o 23.33.03.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, arturlep napisał(-a):

Jest i środek
X4 30d

56fae25b38ee4407a79b048388d942e9.jpg&key=b1e0c3daeb9dc57ca9f8e5db62ad2551450cc5355c280dfd567fcb6ce3fd8026


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Gratulacje raz jeszcze.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wczoraj odstawiłem Audi na wymianę szyby do serwisu. Jako auto zastępcze dali mi takie X6, bo nie mieli Audi w klasie mojej kukły, na podmiankę. Jak nie lubię BMW, to nowe X6 daje radę. Tylko ciasne to strasznie. Jak mam fotelik za sobą, to żeby jeden z synów mógł komfortowo siedzieć, nie mogę odsunąć swojego fotela, tak daleko jakbym chciał, a jestem średniego wzrostu. Bagażnik też mikry. Nie jest to auto dla mnie. 

IMG_3981.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 godziny temu, rafalmosty napisał(-a):

Ja wczoraj odstawiłem Audi na wymianę szyby do serwisu. Jako auto zastępcze dali mi takie X6, bo nie mieli Audi w klasie mojej kukły, na podmiankę. Jak nie lubię BMW, to nowe X6 daje radę. Tylko ciasne to strasznie. Jak mam fotelik za sobą, to żeby jeden z synów mógł komfortowo siedzieć, nie mogę odsunąć swojego fotela, tak daleko jakbym chciał, a jestem średniego wzrostu. Bagażnik też mikry. Nie jest to auto dla mnie. 

IMG_3981.jpeg

Rafał, nikt rozsądny do dziś nie wie, po co utworzono tą platformę.

To coupe na szczudłach, wiec ciasne i do niczego. Można za to podjechać na krawężnik... Ot cała korzyść.

Choć jak się patrzy na kierowców suvów coupe, to można się domyślić o co chodziło...

EDIT: Małe sprostowanie.

Na drodze głównie w X6 spotykam babeczki. Sądzę, że brany pod uwagę jest walor estetyki coupe, a zarazem możliwość "zgrabnego" poruszania się po mieście. Niewątpliwym atutem jest prześwit i napęd na 2 osie. 

Krawężniki nie dokuczają tak jak w przypadku zwykłego coupe.

Problem tak jak wspomniałeś dotyczy ograniczonej ilości miejsca zarówno na bagaż jak i w przedziale osobowym. Więc na pewno o praktyczności nie ma mowy, bo tutaj standardowy SUV ma ogrom przewagi.

Pamiętam jak BMW wypuściło pierwszy model X6 - to pisma motoryzacyjne wylewały wiadra pomyj na tą platformę, ale przyjęły się i dziś stanowią znaczną część sprzedaży. Widać to w pomniejszych modelach X4 I GLC.

I ciekawostka motoryzacyjna; prekursorem byli Koreańczycy i ich Ssangyong z modelem Actyon. Ale to BMW z modelem X6 otworzyło furtkę dla tego segmentu. Jak widać skutecznie.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 10.03.2025 o 13:30, arturlep napisał(-a):

Od tygodnia moje nowe B

efe73b902df269dfc18b738e1a38d17e.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

 

Stawał w szranki z konkurentami czy był pierwszym wyborem ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Rafał, nikt rozsądny do dziś nie wie, po co utworzono tą platformę.

do X6 na pewno łatwiej się wsiada niż do klasycznego qp. Może i ciasno z fotelikiem ale na pewno łatwiej wpakować dzieciaka do X6 niż do 4 czy 8 qp. Sens kupowania SAV jest taki sam jak nurka - kto ma nurka a nigdy nie nurkował niech pirwszy rzuci kamieniem ;)

Poza tym w większości ludzie leczą kompleksy - duży podbnosi ego. Obecne X6 ma za duży kuper, trochę proporcje skopali. 

z ciekawości - fotelik RWF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
43 minuty temu, trollu napisał(-a):

do X6 na pewno łatwiej się wsiada niż do klasycznego qp. Może i ciasno z fotelikiem ale na pewno łatwiej wpakować dzieciaka do X6 niż do 4 czy 8 qp. Sens kupowania SAV jest taki sam jak nurka - kto ma nurka a nigdy nie nurkował niech pirwszy rzuci kamieniem ;)

Poza tym w większości ludzie leczą kompleksy - duży podbnosi ego. Obecne X6 ma za duży kuper, trochę proporcje skopali. 

z ciekawości - fotelik RWF?

Ogólnie bardzo często mijam panie w X6, X4, GLE, Q8, nawet częściej niż w pospolitych "maluchach" miejskich.

Sądzę, że w przypadku kobiet znaczenie ma zarówno marka, wygląd, wygoda jak i wspomniana wielkość, która w tym przypadku raczej przekłada się na poczucie bezpieczeństwa.

 

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.