Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Odechciało mi się szukać konfiguratora. Ze strony Niemieckiej można wybrać g90, angielskiej już nie.

Co ciekawe, można skonfigurować każdy model, ale G90 nie 😕

Cena startuje od 116 000 Euro czyli jakieś 500 000 - 510 000zł :)

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Autor1984 napisał(-a):

Odechciało mi się szukać konfiguratora. Ze strony Niemieckiej można wybrać g90, angielskiej już nie.

Cena startuje od 116 000 Euro czyli jakieś 500 000 - 510 000zł :)

Ja myślałem o skromnym G70. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
4 minuty temu, Paulus57 napisał(-a):

Ja myślałem o skromnym G70. 

Skonfigurowałem na wypasie g80 i wyszło 80 000 Euro :)

G80

https://www.genesis.com/de/de/configurator/build-your-genesis/g80/3d/result?code=CCLEIS&packages=p01p03p05p06&acc=

 

G70

https://www.genesis.com/de/de/configurator/build-your-genesis/g70/3d/result?code=DEQGKL&packages=p01p02p03p04p05p07&acc=

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, Autor1984 napisał(-a):

Skonfigurowałem na wypasie g80 i wyszło 80 000 Euro :)

A miało być auto dla klasy średniej - cóż to jest 80k euro dla polskiej klasy średniej😂. Albo ja jakiś dziwny jestem, albo ceny samochodów już dawno w kosmos odjechały. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
3 minuty temu, beniowski napisał(-a):

A miało być auto dla klasy średniej - cóż to jest 80k euro dla polskiej klasy średniej😂. Albo ja jakiś dziwny jestem, albo ceny samochodów już dawno w kosmos odjechały. 

Cena normalna jak na ten segment. Nowa E klasa winduje z przyzwoitym wyposażeniem pod 90 000 - 100 000 Euro...

Zaznaczę, że wrzucałem praktycznie wszystko co było w opcjach, Więc można rzec; OKAZJA.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Autor1984 napisał(-a):

 

5 minut temu, beniowski napisał(-a):

A miało być auto dla klasy średniej - cóż to jest 80k euro dla polskiej klasy średniej😂. Albo ja jakiś dziwny jestem, albo ceny samochodów już dawno w kosmos odjechały. 

G70 startuje od 43.800 euro, to wychodzi 190k zł a to już na poziomie Skody. Więc... nie narzekać i kupować. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, beniowski napisał(-a):

To wersje na Azję biegu wstecznego nie mają?

Podobno nie. Jak chcą cofnąć, to muszą okrążyć Ziemię.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, Lincoln Six Echo napisał(-a):

Mam wrażenie, że chłopak w Audi jednak używa biegu wstecznego ;), a Wy, zżarci (nomen omen) żółcią :D Polacy po prostu zazdrościcie kolesiowi umiejętności.  :P

Wydaje Ci się. Film puścili od tyłu.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podczas tego "lewitowania" nie było widać przodu i tyłu samochodu. :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mansory

 

Mansory1.jpg

Mansory2.jpg

Mansory3.jpg

Mansory4.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mansory
 
Mansory1.thumb.jpg.c8813a4750f3d6eb08eaf0b2500d321a.jpg
Mansory2.thumb.jpg.cdfad40e46e8c6770415a309826c8df5.jpg
Mansory3.thumb.jpg.f305924d151f2690bfe123196d1fba16.jpg
Mansory4.thumb.jpg.bb4337bb5205248ca21d13b91d823420.jpg

tak patrzę i nie mogę odgonić skojarzenia pewnym zdjęciem z wątku "co noszą znani ludzie", które wywołało tam żywą dyskusję ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, plszcto napisał(-a):


tak patrzę i nie mogę odgonić skojarzenia pewnym zdjęciem z wątku "co noszą znani ludzie", które wywołało tam żywą dyskusję 😉

Byłbym skłonny przytaknąć, gdybym zamieścił to zdjęcie ;)

russian-tuning.jpg


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.01.2024 o 12:48, Autor1984 napisał(-a):

Wielka szkoda, że nie ma u nas Genesisa. Właśnie sobie doczytałem, że w longu mierzy prawie 5,5 metra 😵

interioorg90.jpg

 

W dniu 3.01.2024 o 13:19, Paulus57 napisał(-a):

I to w zasięgu finansowym klasy średniej, nawet polskiej (może tu nieco powyżej). 

 

23 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Odechciało mi się szukać konfiguratora. Ze strony Niemieckiej można wybrać g90, angielskiej już nie.

Co ciekawe, można skonfigurować każdy model, ale G90 nie 😕

Cena startuje od 116 000 Euro czyli jakieś 500 000 - 510 000zł :)

 

23 godziny temu, Paulus57 napisał(-a):

Ja myślałem o skromnym G70. 

 

23 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

 

23 godziny temu, Autor1984 napisał(-a):

Cena normalna jak na ten segment. Nowa E klasa winduje z przyzwoitym wyposażeniem pod 90 000 - 100 000 Euro...

Zaznaczę, że wrzucałem praktycznie wszystko co było w opcjach, Więc można rzec; OKAZJA.

 

23 godziny temu, Paulus57 napisał(-a):

 

G70 startuje od 43.800 euro, to wychodzi 190k zł a to już na poziomie Skody. Więc... nie narzekać i kupować. ;) 

 

Jak widać z powyższych doszło do niemałej manipulacji 😃

Polinkowano wnętrze najwyższej wersji wyposażenia, najwyższego modelu, odpowiednika mercedesa klasy S, bmw 7 itd, a potem się mówi, że chodziło o G70. 

 

Ale faktem jest, że obecne Genesisy G70 / G80 / G90 są tańsze od niemickiej trójcy premium, szczególnie jeśli zrównamy wyposażenie i wyklikamy różne opcje o ok 20-30%. 

Więcej o cenach Genesisa na tle konkurencji, na bazie rynku niemieckiego i USA, modelu topowego G90 np. tutaj - końcówka filmu: 

 

Can this Genesis G90 beat S-Class, A8 and 7 Series? REVIEW - YouTube

albo tu:

2023 Genesis G90 Vs. 2022 Mercedes-Benz S580 – Battle Of Uber Luxury Sedans – Redline: Comparison (youtube.com)

 

Problem jest taki, że w Polsce (nie wiem jak w np. Niemczech, czy USA wyglądają statystki), klienci indywidualni marek premium to tylko ok 15% rocznej sprzedaży.

Dla klientów firmowych bardziej istotne są: lepsza oferta finansowania, potencjalne rabaty do uzsykania, dostępność konfiguracji, czas oczekiwania, serwis itd. a o to dużo łatwiej w niemieckiej trójcy, ze względu na wolumen sprzedaży i popularność. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać z powyższych doszło do niemałej manipulacji 😃

Polinkowano wnętrze najwyższej wersji wyposażenia, najwyższego modelu, odpowiednika mercedesa klasy S, bmw 7 itd, a potem się mówi, że chodziło o G70. 

 

Ale faktem jest, że obecne Genesisy G70 / G80 / G90 są tańsze od niemickiej trójcy premium, szczególnie jeśli zrównamy wyposażenie i wyklikamy różne opcje o ok 20-30%. 

Więcej o cenach Genesisa na tle konkurencji, na bazie rynku niemieckiego i USA, modelu topowego G90 np. tutaj - końcówka filmu: 

 

Can this Genesis G90 beat S-Class, A8 and 7 Series? REVIEW - YouTube

albo tu:

2023 Genesis G90 Vs. 2022 Mercedes-Benz S580 – Battle Of Uber Luxury Sedans – Redline: Comparison (youtube.com)

 

Problem jest taki, że w Polsce (nie wiem jak w np. Niemczech, czy USA wyglądają statystki), klienci indywidualni marek premium to tylko ok 15% rocznej sprzedaży.

Dla klientów firmowych bardziej istotne są: lepsza oferta finansowania, potencjalne rabaty do uzsykania, dostępność konfiguracji, czas oczekiwania, serwis itd. a o to dużo łatwiej w niemieckiej trójcy, ze względu na wolumen sprzedaży i popularność. 

Najwyższa jest G90 ja podlinkowałem G80 i G70. Fakt nie "żałowałem" sobie ;) zaraz włączam filmy, które załączyłeś w poście.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Autor1984 napisał(-a):

Najwyższa jest G90 ja podlinkowałem G80 i G70. Fakt nie "żałowałem" sobie ;) zaraz włączam filmy, które załączyłeś w poście.

 

Tak wiem, na przykładzie wypsionej G80 za ok 80 keuro vs wypasionej e-klasy za ok 100 keuro widać te 20-30% różnicy. 

Manipulacja dotyczyła wnętrza topowego G90 w longu i informacji, że można to dostać w cenie skody, dla średnio zamożnego Polaka ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, StaryWilk napisał(-a):

 

Tak wiem, na przykładzie wypsionej G80 za ok 80 keuro vs wypasionej e-klasy za ok 100 keuro widać te 20-30% różnicy. 

Manipulacja dotyczyła wnętrza topowego G90 w longu i informacji, że można to dostać w cenie skody, dla średnio zamożnego Polaka ;) 

Poszedłeś na skróty. Rozstęp pojęciowo-cenowy wynikał ze spojrzenia kogoś, kto jakby się "uparł" mógłby mieć golasa G70 ze spojrzeniem Łukasza, który niedługo będzie ujeżdżał "wypasioną Beemę". ;) Portfel ma znaczenie. Ja mając alternatywę Skody i Genesisa G70 wybrałbym ten drugi. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie oglądam pierwszy film i już mi się podoba, bo prowadzi go "mój ulubieny" vloger motoryzacyjny.


"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mansory
 
Mansory1.thumb.jpg.c8813a4750f3d6eb08eaf0b2500d321a.jpg
Mansory2.thumb.jpg.cdfad40e46e8c6770415a309826c8df5.jpg
Mansory3.thumb.jpg.f305924d151f2690bfe123196d1fba16.jpg
Mansory4.thumb.jpg.bb4337bb5205248ca21d13b91d823420.jpg
Brakuje karabinów

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Autor1984 napisał(-a):

Mansory

Mansory czerpie garściami z wizjonerstwa lat 90' czyli gdzie się tylko da poszerzenia, wlociki, wylociki, spoilerki, lotki. Dzisiaj tylko materiały się zmieniły bo z włókna szklanego przeszli na węglowe i siatexów w zderzakach nie ma ;)

0f8e64fd920757101dc410f0006b907fn9wgtK7k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
2 godziny temu, StaryWilk napisał(-a):

 

 

 

 

 

 

 

Jak widać z powyższych doszło do niemałej manipulacji 😃

Polinkowano wnętrze najwyższej wersji wyposażenia, najwyższego modelu, odpowiednika mercedesa klasy S, bmw 7 itd, a potem się mówi, że chodziło o G70. 

 

Ale faktem jest, że obecne Genesisy G70 / G80 / G90 są tańsze od niemickiej trójcy premium, szczególnie jeśli zrównamy wyposażenie i wyklikamy różne opcje o ok 20-30%. 

Więcej o cenach Genesisa na tle konkurencji, na bazie rynku niemieckiego i USA, modelu topowego G90 np. tutaj - końcówka filmu: 

 

Can this Genesis G90 beat S-Class, A8 and 7 Series? REVIEW - YouTube

albo tu:

2023 Genesis G90 Vs. 2022 Mercedes-Benz S580 – Battle Of Uber Luxury Sedans – Redline: Comparison (youtube.com)

 

Problem jest taki, że w Polsce (nie wiem jak w np. Niemczech, czy USA wyglądają statystki), klienci indywidualni marek premium to tylko ok 15% rocznej sprzedaży.

Dla klientów firmowych bardziej istotne są: lepsza oferta finansowania, potencjalne rabaty do uzsykania, dostępność konfiguracji, czas oczekiwania, serwis itd. a o to dużo łatwiej w niemieckiej trójcy, ze względu na wolumen sprzedaży i popularność. 

Z przyjemnością obejrzałem Autogefuhl. I szczerze przyznam jestem jeszcze bardziej zaskoczony przez samo podsumowanie, zestawienie Genesisa z... No właśnie. Szokujące.

Drugi film w wolnej chwili też obejrzę.

"Cieszy" mnie natomiast fakt, że wg prowadzącego to auta niemieckie są jednak lepsze dla samego kierowcy.

43 minuty temu, trollu napisał(-a):

Mansory czerpie garściami z wizjonerstwa lat 90' czyli gdzie się tylko da poszerzenia, wlociki, wylociki, spoilerki, lotki. Dzisiaj tylko materiały się zmieniły bo z włókna szklanego przeszli na węglowe i siatexów w zderzakach nie ma ;)

0f8e64fd920757101dc410f0006b907fn9wgtK7k

O Mansory nasłuchałem się trochę opinii. Przyznam szczerze, że w tym pakiecie podobają mi się felgi. Ich zestawienie kolorystyczne jest świetne, a sama felga z typu tych typowo luksusowych "jachtów" na kołach.

Edytowane przez Autor1984

"Człowiek tyle jest wart, ile warte są sprawy, którymi się zajmuje." Marek Aureliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 3.01.2024 o 10:19, czervony napisał(-a):

Panie / Panowie, macie jakieś doświadczenia z SQ7? Ktoś ma / miał, a może testował? W testach wypada rewelacyjnie, ale chętnie usłyszałbym coś od kogoś, kto pojeździł trochę w różnych warunkach. I od razu drugie pytanie, właśnie nadchodzi facelift. Ktoś, coś, czy należy się spodziewać jakichś istotnych zmian?

 

Z góry dzięki.

 

Wygląda na to, że SQ7 nie cieszy się tutaj popularnością. To też (chyba) jakaś informacja 🤔.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był moment, że mocno zastanawiałem się nad SQ8 i się nim przejechałem. IMO bardzo dobre auto ze znakomitym silnikiem, ale niestety bardzo drogie w porównaniu z konkurencją np z BMW. Zawieszenie komfortowe (pneumatyka w standardzie), ale dość dobrze trzymające się drogi, dobre hamulce, silnik mocny od samego dołu, właściwie ciężko się do czegoś przyczepić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.