Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, trollu napisał:

teraz takie silniki już chyba tylko w amerykańcach zostały

Klasyka .250 prawdziwych niewysilonych amerykańskich kucyków.

IMG_20200726_131059.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, kiniol napisał:

Moja historia... Ukochany Dodge z racji przebiegu upomniał się o nowe półosie... Dostał zakupione w sklepie z częściami do aut amerykańskich półosie firmy Protech CV...

Po przejechaniu 1000 km prawy przegub zaczął strzelać przy ruszaniu, i drgać przy około 40 km/h... Reklamowałem i dostałem kolejną nową półoś... W międzyczasie zaczął strzelać lewy przegub... Po kolejnych 500km również ów wymieniony w ramach gwarancji zaczyna się sypać... Noszsz... co za szajs... Zamówiłem używki z rozbitego auta z 2016 roku... powinno być dobrze... ;) Zobaczymy...

Protech to co produkuje na AM (aftermarket) to jest.... (dopisz sobie sam) i problem jest...

 Jak będziesz miał jakieś potrzeby to PW.

Coś poyślę...


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, maritimeeng napisał:


Niestety tak. Teraz już nawet AMG są doładowane 🙁

w sumie to już od dawna ale kiedyś duże V8 z kompresorem chyba idealnie łączyło osiągi z niezawodnością. Dzisiaj na dobrą sprawę wszędzie jest ten sam silnik. Ma to swoje plusy ale też gdzieś po drodze ucieka wyjątkowość topowych wersji 

a z V8 MB niedawno pożegnał się znajomy - doładowane kompresorem M113 w ostatecznej konfiguracji na etanolu było wystrojone na 603KM i 750Nm ale chyba poszli zbyt mocno po bandzie, silnik bez odprężania więc dmuchane na ostro - jak padł na zawodach 3 silnik (w ciągu 2 lat) - historia BMW z silnikiem MB dobiegła końca. Chociaż bez doładowania latał bez awarii ;) 

 

a co do klasyki w amerykańcu - ok, historia amerykańskich V6 jest chyba dość długa ale jednak jak ktoś myśli nad hasłami "klasyka" i "USA" to przed oczami ma wielkie V8 z okrągłym filtrem na gaźniku :P

Edytowane przez trollu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, trollu napisał:

teraz takie silniki już chyba tylko w amerykańcach zostały

 

Jeszcze w Lexusach RCF jest wolnossące V8.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, wanderer1975 napisał:

Klasyka .250 prawdziwych niewysilonych amerykańskich kucyków.

IMG_20200726_131059.jpg

O, cegła... też myślałem, żeby kupić... Jak tym się jeździ? Faktycznie ma podwozie od MB W210?

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Teraz, kiniol napisał:

O, cegła... też myślałem, żeby kupić... Jak tym się jeździe? Faktycznie ma podwozie od MB W210?

Z tego co wiem,płyta w211.Jezdzi się tak,że można zasnąć😁. Osobiście mam z 5-biegowa skrzynią mb.Duzo lepsza niż Dodge chrysler cztero biegowa .Polecam autko,ciężko znaleźć bez korozji.Ale jak znajdziesz,nie będziesz chciał jeździć wyzylowanym gównianym Europejczykiem z mnóstwem psujących się pierdoletow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
56 minut temu, mkl1 napisał:

Protech to co produkuje na AM (aftermarket) to jest.... (dopisz sobie sam) i problem jest...

 Jak będziesz miał jakieś potrzeby to PW.

Coś poyślę...

Ale to g... kosztuje prawie 600 zł za sztukę... Wysłałem PW...

1 minutę temu, wanderer1975 napisał:

Z tego co wiem,płyta w211.Jezdzi się tak,że można zasnąć😁. Osobiście mam z 5-biegowa skrzynią mb.Duzo lepsza niż Dodge chrysler cztero biegowa .Polecam autko,ciężko znaleźć bez korozji.Ale jak znajdziesz,nie będziesz chciał jeździć wyzylowanym gównianym Europejczykiem z mnóstwem psujących się pierdoletow

Hehe... od dwudziestu lat tylko amerykańskie auta ujeżdżam... no może z małym wyjątkiem w postaci VW, przez czas jakiś, ale to Bóg mi wtedy rozum odebrał... ;) 300C seryjnie wychodziły z automatami MB? W jakich latach?

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żonie sprzedałem a4 i kupiłem cegłę...Żadnego innego nie chce.Nie sprzedam,nie oddam.Derma udająca skórę też jest fajna.Kocham ten wóz.Ciekawostka:Kluczem do odkręcania kół można odkręcić korek wymiany oleju😁

7 minut temu, kiniol napisał:

Ale to g... kosztuje prawie 600 zł za sztukę... Wysłałem PW...

Hehe... od dwudziestu lat tylko amerykańskie auta ujeżdżam... no może z małym wyjątkiem w postaci VW, przez czas jakiś, ale to Bóg mi wtedy rozum odebrał... ;) 300C seryjnie wychodziły z automatami MB? W jakich latach?

Mój z 2006.skrzynia prawie niezniszczalna Nag1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Dodge GC 4.0 z 2008, ale dobijam 430.000 i czas na zmianę...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście Dodge GC ale po 2011 z 3,6 Pentastar...no może Ford Explorer.  Pewnie z końcem roku coś nabędę, chciałem w USA, ale boję się tych firm "ściągających"...

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, kiniol napisał:

Oczywiście Dodge GC ale po 2011 z 3,6 Pentastar...no może Ford Explorer.  Pewnie z końcem roku coś nabędę, chciałem w USA, ale boję się tych firm "ściągających"...

Hammond z byłego top gear-teraz the grand tour jeździł w jednym z odcinków jakimś amerykancem z silnikiem pentastar..dobrze się to nie skończyło😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla Hammonda czy Pentastara? Może chodzi o 4,6 Northstar?

Edytowane przez kiniol

Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, kiniol napisał:

Dla Hammonda czy Pentastara? Może chodzi o 4,6 Northstar?

Raczej dla auta.. Wrócę do domu, napiszę sprawdzę w którym odcinku.Jakas wielką gablota sedan po amerykańskim wojskowym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chodzi o Cadillaca z silnikiem 4,6 Northstar... ale sprawdź... Ten 3,6 Pentastar to nowy motor Chryslera ze zmiennymi fazami rozrządu oraz chłodzonymi olejem denkami tłoków... Bardzo dobry i szeroko stosowany silnik.


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Oczywiście Dodge GC ale po 2011 z 3,6 Pentastar...no może Ford Explorer.  Pewnie z końcem roku coś nabędę, chciałem w USA, ale boję się tych firm "ściągających"...
Mogę Ci z własnego doświadczenia polecić 2 różne firmy, jedna z Łodzi, druga z Krakowa.

Wysłane z mojego moto g(8) power przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę się odzywał... dzięki...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jest diagnoza z awarii w moim samochodzie. Auto podłączyli pod komputer, który wskazał usterkę w czipie, spowodowaną prawdopodobnie nagłym skokiem napięcia elektrycznego. Mając zbyt wysokie ciśnienie doładowania, komputer w celu ochrony silnika wprowadzał go w tryb awaryjny, stąd te szarpnięcia i automatyczne odłączenie zapłonu. Po zamontowaniu fabrycznej kostki wszystko wróciło do normy.  Teraz zdobią jeszcze testy, jeżeli wszystko będzie grało, jutro auto dostarczą mi pod dom... :)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mariusz, dobra wiadomość. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naklejka 45 TFSI Quattro prowokuje pytania jak jeździ się V8 ;-)

Nie bardzo wiadomo co odpowiadać...

Edytowane przez meXy

Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, Dorian06 napisał:

Mariusz, dobra wiadomość. 

Michał, dziękuję! Przekazałem tę wiadomość do mojego rodzimego serwisu, a oni odpowiedzieli mi, że wymontowywali czipy Mansory już w niejednym aucie. Że to jest zwykłe gówno i że wyłączny dealer Duda Cars już ich nie instaluje. Wg nich jedynie oryginalny Brabus dobrze współpracuje z silnikami Mercedesa. 

Edytowane przez mario1971

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng
29 minut temu, mario1971 napisał:

Michał, dziękuję! Przekazałem tę wiadomość do mojego rodzimego serwisu, a oni odpowiedzieli mi, że wymontowywali czipy Mansory już w niejednym aucie. Że to jest zwykłe gówno i że wyłączny dealer Duda Cars już ich nie instaluje. Wg nich jedynie oryginalny Brabus dobrze współpracuje z silnikami Mercedesa. 


Czyli miałeś boxa a nie wgrany program, jak dobrze rozumiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli miałeś boxa a nie wgrany program, jak dobrze rozumiem?
Tak, wczepianą kostkę. Na szczęście oryginalnej nie wyrzuciłem ;)

To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng
20 minut temu, mario1971 napisał:

Tak, wczepianą kostkę. Na szczęście oryginalnej nie wyrzuciłem ;)


Generalnie żaden tuner nie poleca boxow. Koło twojej wiochy jest kilku dobrych tunerów, którzy napiszą Ci program pod Twoje auto i zestroją na hamowni. W moim Pasku (od dzisiaj już nie moim) od 5 lat jest wgrany soft i wszystko chodzi bez problemów.

Fajnie, że skończyło się bez większych kosztów...

 

Zobacz tutaj czym różni się box od strojenia softu:

https://tuneforce.pl/chiptuning-faq

Edytowane przez maritimeeng

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
53 minuty temu, mario1971 napisał:

Tak, wczepianą kostkę. Na szczęście oryginalnej nie wyrzuciłem ;)

 

Dobrze że to nic poważnego, a tylko dynamo miało przepięcie, to od szybkiej jazdy :lol:

Trzymam kciuki :)

 

1509299281_by_Sebastian_500.jpg.a963837573d3f1a6b5904f9af77417ea.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.