Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zawsze najlepszy system ESP, ESC czy jakkolwiek go nie nazwać, każdy ma między uszami


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja mam jak kolega VVV, pierwszym wyborem jest srebrny, drugi wybór to srebrny, a trzeci ... i tu Was zaskoczę: szary :D

Z tymi europejskimi autami i wlewem paliwa po prawej, to bym się zbytnio nie rozpędzał, w niektórych francuzach jest po lewo, no chybaże ich nie bierzemy pod uwagę 😜😂


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
29 minut temu, tommly napisał:

Z tymi europejskimi autami i wlewem paliwa po prawej, to bym się zbytnio nie rozpędzał, w niektórych francuzach jest po lewo

 No i w Fordzie Mondeo tyż tak JEZD. ....po lewemu..


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maritimeeng

Od pół roku jeżdżę rwd prawie 400 kunia.

Latem na nowych oponach i dobrej pogodzie, trzeba się trochę powygłupiać, żeby Esp zadzałało. Jak normalnie się używa prawego pedału, to nie ma żadnego problemu z trakcją. Oczywiście, ostry start z bocznej ulicy i skręt 90 stopni - to d*pą lekko rzuci ale ESP łatwo to wyrównuje. Zimą - trzeba jednak mieć duuuży respekt. Lacze z tylu 285.

Nie zdarzyło mi się jeszcze kontrować kierownicą nawet przy ostrzejszej jeździe - nie było potrzeby.

Ale jak kolega wspomniał - najlepsze ESP jest między uszami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, tommly napisał:

Z tymi europejskimi autami i wlewem paliwa po prawej, to bym się zbytnio nie rozpędzał, w niektórych francuzach jest po lewo, no chybaże ich nie bierzemy pod uwagę 😜😂

We francuzach to chyba pseudodostawczych lub osobowych na ich bazie. (Poprawcie jeśli jestem w błędzie.)

Co do baku i wlewu. Wydaje mi się że chodzi tu o rozłożenie równomiernie masy pojazdu.

Kierowca po prawej -> bak po lewej -> wydech po prawej... Nie opłaca się przeprojektowywać auta pod europejskie wymagania i stąd w japońskich autach tak to wygląda. Tak ja to widzę.

Co do atrap... To trochę jak wiejski tuning i sięga już nawet wnętrza. Np. BMW X3 z zegarkami analogowymi dającymi "Full digital cocpit" wygląda tak, że na wymioty zbiera.

Ale to tylko moje subiektywne zdanie. :)

Mnie żaden ankieter o to nie pytał, a widocznie miliony much nie mogą się mylić. :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O maj God, ja to się zdecydowanie za późno urodziłem, ale kiedyś w pipke wozy robiono 😍

1965 Buick Wildcat

20200805_130437.jpg

20200805_130526.jpg

20200805_130559.jpg

20200805_130649.jpg


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piękny


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I niestety czasy takich pięknych aut już bezpowrotnie minęły. Teraz tylko plastik fantastic i jednorazówki default_sad.png A jeśli już coś ładnego zaprojektują, to za miliony monet i nadaje się tylko aby wstawić do kolekcji garażowej.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaniedługo będziemy kupować samochód  obojetnie jakiej marki, bo wszystkie beda TAKIE SAME= beznadziejne w stylizacji...i bez duszy...


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, mkl1 napisał:

Zaniedługo ...

Ja ma wrażenie , że to już nastąpiło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jeszcze jest trochę różnic stylistycznych... bo trzeba nazwe firmy i znaczek wkomponowac...

 Potem bedzie jak w USA z Fordem T

Mozna wybrac kolor byle czarny :)

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam wyjazd na Kubę. Chociaż i tam te stare amerykańskie wozy są poprzerabiane. Dość często za pomocą części z nowych samochodów - tapicerki, deski rozdzielcze i silniki, a także i z Alliexpress. Niemniej wrażenie szokujące, jakby się czas zatrzymał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, Krist-off napisał:

We francuzach to chyba pseudodostawczych lub osobowych na ich bazie. (Poprawcie jeśli jestem w błędzie.)

Co do baku i wlewu. Wydaje mi się że chodzi tu o rozłożenie równomiernie masy pojazdu.

Kierowca po prawej -> bak po lewej -> wydech po prawej... Nie opłaca się przeprojektowywać auta pod europejskie wymagania i stąd w japońskich autach tak to wygląda. Tak ja to widzę.

 

Niestety nie, nie tylko w dostawczych, np.: 207, 208, C-ellyse, ... Ford S-Max, Fiesta, Mondeo, to tylko kilka przykładów. Hyunday, Kia z Azjatów podobnie do japońskich tez ma często z lewej,

Myślę, że to kwestia ilości miejsca w aucie na bak, ot wszystko, ewentualnie może kwestie stylistyczne przy projektowaniu, tak tylko gdybam.


..."Wszys­tko jest możli­we. Niemożli­we po pros­tu wy­maga więcej cza­su"... Dan Brown

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To i ja sie wypowiem w temacie wlewu paliwa:

VW LT - po stronie kierowcy zaraz przy drzwiach ( lewa strona samochodu )

VW Caddy - po stronie kierowcy, ale z tylu ( lewa strona samochodu )

zalete takiego polozenia jest to, ze nie musze obchodzic samochodu, aby zatankowac 😁

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
57 minut temu, Andrzej Wachowicz napisał:

To i ja sie wypowiem w temacie wlewu paliwa:

VW LT - po stronie kierowcy zaraz przy drzwiach ( lewa strona samochodu )

VW Caddy - po stronie kierowcy, ale z tylu ( lewa strona samochodu )

zalete takiego polozenia jest to, ze nie musze obchodzic samochodu, aby zatankowac 😁

 

pozdrawiam

Ale przy wysiadaniu możesz przywalić drzwiami w dystrybutor. ;)


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
59 minut temu, mario1971 napisał:

Ale przy wysiadaniu możesz przywalić drzwiami w dystrybutor. ;)

Ja "waliłem" w kosz na śmieci ( przed dystrybutorami, lub w zimie w wiadro z płynem do mycia szyb  :)

Była jedna zaleta.

 Większość "polowała" na dystrybutor po prawej, a ja miałem czesto puste miejsce... :)


Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Walenie" drzwiami w dystrybutor czy kosz na smieci to NIC, gorzej jak sie na parkingu walnie drzwiami w obok zaparkowany samochod albo jego lusterko 😡.

Ja jestem juz "uczulony" na otwieranie drzwi kierowcy.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie! Bez przesady, ale wiem jedno przy wysiadaniu NIE WOLNO sie spieszyc, poniewaz np sterczace slupki pojawiaja sie ni stad ni zowad.

Edytowane przez Andrzej Wachowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego napisałem "waliłem"

 bo wystarczy odpowiednio zaparkować/zatrzymać się  :)

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
47 minut temu, Andrzej Wachowicz napisał:

optymista 🙂

 

Bo nie jestem tak dobrze poinformaowany :)

 Jakbym dobrze poinformowanym optymistą to byłbym.... "pesymistą"

Edytowane przez mkl1

Pozdrawiam Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy zapomnieli napomknąć o długości drzwi w nadwoziach 3 drzwiowych. Kupowałem takowy z myślą, że będzie się wygodniej wsiadać a jest wprost odwrotnie. Otworzyć te wrota od stodoły na parkingu czy w garażu i zostaje szczelina do przeciskania.


Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, souls_hunter napisał:

Koledzy zapomnieli napomknąć o długości drzwi w nadwoziach 3 drzwiowych. Kupowałem takowy z myślą, że będzie się wygodniej wsiadać a jest wprost odwrotnie. Otworzyć te wrota od stodoły na parkingu czy w garażu i zostaje szczelina do przeciskania.

 

A jak jeszcze dodatkowo masz samochód w którym siedzisz praktycznie na jezdni to wysiadanie może być nie lada problemem.

Jeżdżąc mazdami MX-5 czy sportowymi Prosiakami zawsze szukałem takich miejsc do parkowania, żeby nikt mi nie stanął po lewej stronie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.