Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest

Pogadajmy o samochodach :-)

Recommended Posts

ja kocham Mazdy (nawet jestem w klubie miłosników tej marki)

No proszę...A ja nawet mam Mazdę. Co prawda nie taką, o jakich się śni po nocach, tylko zwykłą, rodzinną „szóstkę”, ale i tak fajne autko. V6, 3 litrowy silnik, 220 KM i setka w osiem sekund. Miewałem szybsze autka, ale nie narzekam.

 

Kupując to auto odwiedziliśmy najpierw dealera Hondy. Myślałem o Accordzie. To inne auto niż w Europie, większe. Także V6, jeszcze mocniejsza, ma 240KM, setkę w 7 sekund. Już prawie kupiliśmy, ale zbliżał się lunch i sprzedawca zapytał, czy nie możemy dokończyć za godzinę, bo się umówił z narzeczoną… Jasne, zgodziłem się, tym bardziej, że za płotem był dealer Mazdy. Chciałem zobaczyć tę nową „szóstkę”. I jak się przejechałem Mazdą, nie chciałem już nawet słuchać o Hondzie. Po godzinie zajechałem nową Mazdą do dealera Hondy, powiedzieć mu, żeby nie czekał już na mnie.

 

Nie mowie, ze Accord jest złym autem. Pewnie nawet pod wieloma względami lepszym od Mazdy, ale Mazda ma pewną sporą zaletę. Zawieszenie bardzo komunikatywne i dobrze przekazujące informacje o drodze do kierowcy i reakcje kierownicy do kół. Inaczej mówiąc dużo bardziej sportowe niż Honda. Honda bardziej izoluje od drogi. Mazda jest więc takim autem jak, powiedzmy, BMW, Honda jak Mercedes. Mówię o koncepcji projektantów, nie twierdzę, że są to auta równe klasowo BMW 5, czy Mercedesowi E.

 

A z tych cudownych, sportowych Mazd, to przyjaciel w Charlotte ma Mazdę RX7, ostatnią naprawdę sportową. Tą poprzedniej generacji, nie to, co teraz produkują. Niesamowite auto teraz, a kiedy było nowe, było naprawdę rewelacją. Do tego żółte… dla mnie bomba. Ale ja mam dzieci i teściową, więc na razie dwuosobowe autko odpada.

 

weseleartka13469zv_000.jpg rx7_6_000.jpg

 

Na zdjęciach ta popielata Mazda i ten chłopak to moje. Rejestracja na aucie polska, bo u nas obowiązuje tylko jedna, z tylu, więc z przodu każdy przykręca, co chce. Albo zostawia puste miejsce. Ta żółta RX7 jest taka, jak Krzyśka, ale to zdjęcie gdzieś z netu, a nie jego konkretnie auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki zegarek bedzie pasowal do lamborghini gallardo waszym zdaniem ???

 

 

post-1076-0-02553100-1330478674.jpg

 

 

 

 

moge sie pochwalic ?? :D)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zegarkiem czy tym, że jesteś szczęśliwym posiadaczem Lamborghini ? :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

na ten zegarek to jeszcze mi troche przyjdzie poczekac :D,, na samochod tym bardziej ,, ale za to pochwalic sie moge ze powiedzmy ze przetestowalem ten samochod w pewnym stopniu :D))))))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pytanie pozostaje aktualne, jaki zegarek dobralibyscie do gallardo , nie wspominajac juz o murcielago ... ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

IWC do Lamborghini Gallardo. Tylko jakiś na ETA żeby pasował do części od Volkswagena. Ale Murcielago to inna historia, wymyslono go przed erą VW więc raczej jakiś in-house.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a moze do murcielago jakis frank muller , w sumie mozna powiedziec ze to tez inna zupelnie bajka i odstaje od forma i trescia od reszty p[odobnie jak lambo ... tam nie ma miejsca na kompromis ..

A czy IWC nie jest za spokojny i stonowany troche,, ???? tak tylko pytam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

IWC podałem jako przykład jak ze zwykłych podzespołów (ETA) zrobić niezwykły zegarek. A Gallardo to jak z części od Audi/VW zrobić niezwykły samochód.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Lamborghini proponowałbym zegarek z równie dużym temperamentem, np:

JLC Master Compressor Extreme World Chronograph :shock:

JLC_WorldChrono_01_tn.jpg

 

ewentualnie JLC Master Compressor Memovox :D

comsihh.jpg

 

:twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

... albo któryś z zegarków marki Rolex tylko, że tutaj mechanizm byłby "in-house" a to jest atutem :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wybrałbym coś zupełnie mało znanego, np: Jacquet Droz, albo FP Journe :shock:

 

BTW, miałem okazję oglądać z baaardzo bliska Gallardo- cudo....aż strach pomyśleć jak to jeździ :!: :shock:

 

 

Marcin


"Największą przyjemnością w posiadaniu psa jest to, że możesz się przed nim wygłupić, a on nie tylko, że się nie będzie śmiał, ale też zrobi z siebie głupka"

Samuel Butler

Share this post


Link to post
Share on other sites
A czy IWC nie jest za spokojny i stonowany troche...

 

W moim odczuciu zegarki IWC nie mają tego czegoś. Może ciut mało sportowe :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Jest szansa, że będę jeżdził Golfem GTI ze skrzynią DSG

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest monk

eye_lip

silnik 2.0l w benzynie najlepiej (nie chce diesla juz jakos) ale zgazuje go IVgen (wtrysk) ...niestety musze też myśleć o ekonomii

gdyby to ode mnie zależało a pieniądze nie stanowiłyby problemu to wziałbym 620Ti z 2l turbodoładowanym motorem (200KM) ... ale gdzie znajde takiego w dobrym stanie :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jest szansa, że będę jeżdził Golfem GTI ze skrzynią DSG

 

Jesli mowisz o Golfie GTI w 5 odslonie to warto by sie zastanowic nad Fordem Focusem ST. IMO lepszy samochod. 2,5 litrowy turbodoladowany silnik, 225KM, moment obrotowy 320Nm, 0-100km/h 6,6sek, v-max 240km/h.

A wiec o 25KM wiecej niz w Golfie GTI.

No i ten swietny dyferencjal z Focusa RS, dajacy wiele przyjemnosci z jazdy.

 

Wersja 3 drzwiowa 105,7 tys. zl, 5 drzwiowa 107,1 tys. zl.

 

 

focusst2006.jpg

 

ford_focus_st_g.jpg

 

e-go_o_focus-st-05f[1].jpg

 

Cudowny:D


wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę powiedzieć nic złego o Focusie II (może poza tym, że siedzi się za wysoko-może w ST jest niżej), jednak skrzynia DSG :shock: kto nie jeździł ten nie zrozumie. Ona jest chyba sterowana myślami kierowcy :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
BTW, miałem okazję oglądać z baaardzo bliska Gallardo- cudo....aż strach pomyśleć jak to jeździ

 

a tak sie wlasnie sklada ze jezdzilem :D)) i sie nie mylisz, jeździ sie kompletnie jak nie samochodem,, ale najlepszy jest i tak odgłos,, to jest cos jak ... nie da sie tego nawet opisac..

choc niektorzy pewnie powiedza ze to raczej zabawka i niepraktyczna i nieekonomiczna, ale o to chodzi , nie ma kompromisu ,,

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie mogę powiedzieć nic złego o Focusie II (może poza tym, że siedzi się za wysoko-może w ST jest niżej)

 

Nizej o 30mm w stosunku do standardu (o tyle zostalo obnizone zawieszenie) . Co do ustawienia foteli to nie wiem.

 

Zgadzam sie ze skrzynia DSG jest swietna ale nowy Golf jako calosc mnie nie przekonuje. Nadal wybieral bym ST.


wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myślałem o odległości od d... do podłogi :roll: Właśnie fotel mi nie leży, moze nie tyle fotel co jego umiejscowienie względem podłogi/pedałów/kierownicy. Co nie zmienia faktu, że Focus jest jedną z ciekawszych propozycji w swojej klasie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nowe fordy moze nawet sa i lepsze , ale w tych wszystkich testach co do tej pory widzialem , pokazywane byly tylko w takich lekko nietypowych kolorach jak pomaranczowy np ... jest jakis powod dla ktorego to robia ???

 

 

a to kolejne pytanie ,, cos moze do maserati da sie dobrac odpowiedniego, model dopiero wchodzi ... wiec jakies opcje , Audemars Piguet sie kolo niego kreci, robia jakies wyscigi razem..,, ale czy to najlepsza opcja, nie wiem ...

 

[img=post-1076-0-94210800-1330478745.jpg]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Skrzynia DSG <uwaga!> obniża zużycie paliwa w stosunku do skrzyni manualnej! Mało tego! Ze skrzynią DSG Golf jest szybszy! Niezłe, co?

 

Focus jest chyba bardziej "hardcorowy". Poza tym tych 0.3 sekundy do setki nie robi mi różnicy a jest o 7000 zł. droższy od GTI DSG.

 

fotki:

http://img51.imageshack.us/img51/565/pict01087pa.jpg

http://gticonsciousannex.cocolog-suruga.co...s/golf5_gti.jpg

http://www.webwombat.com.au/motoring/news_.../vwgolfgti5.JPG

 

http://vortex3.rely.net/gallery/albums/Eve...V%20GTI/008.jpg

 

Extra! Szkoda tylko, że VW są tak kradzione. To jedyny argument, który mnie zdniechęca do tej marki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nowe fordy moze nawet sa i lepsze , ale w tych wszystkich testach co do tej pory widzialem , pokazywane byly tylko w takich lekko nietypowych kolorach jak pomaranczowy np ... jest jakis powod dla ktorego to robia ???

 

Focus ST to taka "extremalna" edycja, dlatego zeby zapasc w pamiec klijentom we wszystkich reklamach pokazuja go w tym "nurkowym" (hehe :D ) kolorze:D

 

Pomaranczowy, a dokladniej "elektric orange" wymaga doplaty 5 tysiecy zlotych.


wojtek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.