Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

No Oki ale teraz Ciesielczyk też płaci od dużych motorów dużą akcyzę a gdy jej nie będzie to... :)

 

A z tą akcyzą to już uchwalone?

 

 

No właśnie, wtedy różnica się zwiększy.

 

Jeszcze nie, ale prawdopodobieństwo jest już spore...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bardzo podobnie, Krzysztof. Zwłaszcza długość wnętrza d*py nie urywa a co?

 

Natomiast na szerokość jest wyraźnie lepiej w e39 niż w Audi C5.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piątka dopiero w F10 podarowała klientom więcej miejsca z tyłu. W E60 było jeszcze dość ciasno, szczególnie dla osobników powyżej 190 cm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Oki ale teraz Ciesielczyk też płaci od dużych motorów dużą akcyzę a gdy jej nie będzie to... :)

 

A z tą akcyzą to już uchwalone?

 

Nic nie jest klepnięte. Są duże zastrzeżenia do nowej uchwały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że bardzo podobnie, Krzysztof. Zwłaszcza długość wnętrza d*py nie urywa a co?

 

Natomiast na szerokość jest wyraźnie lepiej w e39 niż w Audi C5.

No nic , znowu się nie mieszczę...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wojtek, czyli nie warto jeszcze dzielić skóry na niedźwiedziu, tzn. cylindrów w motorze.

 

No ewidentnie ciasno z tyłu. Z przodu, szczególnie że da się naprawdę nisko opuścić siedzisko i jest szeroko - jest miejsca dosyć dla każdego. Za to wtedy wysiada się trudniej - mój znajomy po tym jak go wyciągali w salonie z e60 bo nie mógł się wydobyć- obraził się na piątkę i zamiast niej kupił sobie Tarpana x3.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale silnik spalinowy ma tylko dwa litry i cztery cylindry, a to zawsze wpływa na kulturę pracy.

 

A tak z ciekawości skonfigurowałem sobie najbogatszą wersję Audi SQ7 - wyszło ponad 800 tys. :)

 

i takie volvo za 550 000 i takie 800 000 zł to właśnie przykład na czym najwięcej zarabia producent w przypadku sprzedaży nowego auta (marża na modelu). Mnie tylko osłabia, że producent ustalając tak absurdalne ceny za swoje dodatki, powoduje, że jego dzieło inżynierii całe auto jest warte tyle co jakaś tam lodówka w podłokietniku, ekstra skóra z wielorybiego siura, czy 20" nieużyteczne felgi, a najlepszy silnik w palecie, który dodaje mu wyjątkowości kosztuje czasem mniej niż najlepsze audio na liście opcji. Później w używanych autach >3 lat warte te wszystkie opcje jakieś max. 20% ceny wyjściowej, a niektóre jakieś problematyczne to jeszcze obniżają cenę. Kiedyś pisałem o tym na przykładzie zegarków, cen patków w stali vs tych samych w złocie.

 

Ale wiadomo zysk producenta najważniejszy, ja tam ani tego ani tego nie kupię.

Edytowane przez StaryWilk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Volvo to już premium. Nowe modela są dobrze wykonane, materiały są niezłe. Fakt, brakuje silników. Ja bym nie ujmował jakości Volvo vs Bmw czy Merc. Natomiast denowo jedt trochę lepiej u Volvo.

Ciekawa informacja z tą akcyzą.

Co do silników Forda, to suoer informacja, bo EB to niezłe silniki :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy czym materiały i jakość wykonania to nie wszystkie składowe jakości ale również a może przede wszystkim jazda.

A w tym obszarze Volvo jest daleko za BMW i Audi, pewnie również i za niższą półką od VW niż Audi.

 

Choć w kategorii jazdy Volvo niewątpliwie może bić się jak równe z Mercedesem, poniekąd też uznawanym za markę premium.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy czym materiały i jakość wykonania to nie wszystkie składowe jakości ale również a może przede wszystkim jazda.

A w tym obszarze Volvo jest daleko za BMW i Audi, pewnie również i za niższą półką od VW niż Audi.

 

Choć w kategorii jazdy Volvo niewątpliwie może bić się jak równe z Mercedesem, poniekąd też uznawanym za markę premium.

Służbowo użytkuje A6 , prywatnie MB. Oba V6 , 3 litry diesle. Jeżdżę tez czasami A4 quatro 2,0. Jako zwykły użytkownik stwierdzam że MB jest duzo lepszy i przyjaźniejszy dla użytkownika. Piszę z własnego doświadczenia - jeżdżę około 100kkm rocznie. Nie znam sie na modelach - najstarszy jest MB W204. A6 bila go tylko w wersji RS6 Edytowane przez switch107

nie spiesz się ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, szanuję Twoje preferencje.

Ja się na początku br. zakochałem bez pamięci - korespondencyjnie w A-klasie. Trzy jazdy trzema wersjami i mi trąbka szybko opadła po tym jak panzerwagen Golf okazał się lepszy w każdej poza wyglądem kategorii. A już najbardziej rozwaliło mnie "przyjazne" przełączanie się skrzyni z powrotem w tryb automatyczny z manualnego gdy tylko przez parę czy paręnaście sekund nie zmieniałem ręcznie przełożenia. Fenomenalny pomysł wręcz ;)


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gustaw6666 twierdzenie, że Mercedes jest poniekąd uznawany za markę premium jest mocnym i kontrowersyjnym nadużyciem. Ja wiem, że Ty lubisz być kontrowersyjny :) no ale z tym Mercem to już poszedłes za grubo. Mercedes jest 100% - owym autem premium i chyba nie trzeva tego nikomu udowadniać. Dla mnie od dzieciaka Mercedes taki zawsze był i będzie. Marka spełnia wszystkie wymagania do bycia premium i nią po prostu jest. To jakby twierdzić, że Ferrari jest poniekąd uznawane markę sportową. No sam przyznasz, że to brzmi dziwnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale Mercedes produkuje także glutpompy i śmieciary ;)


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za to podejście Mercedesa do klienta jest mało "premium". Szef czekał pół roku na C63 AMG i okazało się, że auto jest ale nie takie jak zamawiał. Mercedes powiedział, ok, dostarczymy auto wg zamówionej specyfikacji ale w kwietniu, jak dobrze pójdzie  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wtedy idzie się do konkurencji...


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli pol roku czekal i dostal odpowiedz, ze musi czekac nastepne pol? Kto popelnil blad? Producent, handlowiec czy dealer?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem kto zawalił, szef z handlowcem sporządzili listę wyposażenia a do salonu przyjechał "golas". Dodatkowo auto miało od razu iść do Brabusa na jakieś mody i wszystko miało być z zachowaniem gwarancji a goście z Brabusa się obudzili, że "zwykłego" nie ruszą bo nie dadzą certyfikatu na gwarancję. Szef na razie ma czym jeździć, będzie musiał tylko do GT-R założyć zimówki a z mercem na razie się dogaduje, postawił kilka warunków, jak je spełnią to weźmie od nich auto, jak nie to coś wspominał o Audi RS6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie Mercedes to premium pełną gębą jeśli chodzi o niektóre obszary ( stylistyka, jakość materiałów, wykonanie, ergonomia wnętrza ) ale totalna przeciętność jeśli chodzi o wybrane inne, jednakowoż dla mnie ważne - związane nierozerwalnie z jazdą ( np. napędy i prowadzenie, przestrzeń we wnętrzu ). Do tego w kwestii postrzegania i prestiżu to nadal odcinanie kuponów za czasy legendarnej trwałości i niezawodności, której już nie ma.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

04042012687.jpg


Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie…

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ja wiem. W okolicy gość ma e34 i W220, obydwie brał w salonie. Nie wiem jak teraz ale kilka lat temu W220 mogło tylko zazdrościć kondycji BMW. W S po kilku latach zabezpieczenie antykorozyjne na podłodze po prostu zaczęło odpadać płatami. Lata produckji W220 przypadły na okres największej kichy w mercu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W firmie mamy 10 letnie Viano i niestety jest podobnie. Ciężko znaleźć element bez rudej, a i mechanicznie wciąż coś- a niemalże wszystko do tej pory robione w aso. Tak to jest- z "jakość" zeszli na "jakoś" :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co według Was lepsze? VW Phaeton czy Audi A8? I tu i tu silnik 3.0 TDI, rocznik 2004-2006

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No z tą jakością Merca, to się zgodzę. Fakt, że mają priblem z blachami i to nie przystoi takiej marce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, co według Was lepsze? VW Phaeton czy Audi A8? I tu i tu silnik 3.0 TDI, rocznik 2004-2006

zależy co rozumiesz przez lepsze. Na pewno sam znaczek audi jest wyżej pozycjonowany niż VW, koszty serwisu pewnie będą na podobnym poziomie. Phaeton trochę mniej oklepany. Ja bym się przejechał obydwoma, zobaczył co mi bardziej pasuje i szukał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.