Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Do zalet wyższych aut można jeszcze dodać łatwość wkładania gondoli z małym, a potem większego dzieciaka do fotelika

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam propozycję od kumpla na BMW E 46 Rocznik 2006 . 320 Coupe diesel 150 KM . Przebieg 13000 km sprawdzony w ASO BMW, bezwypadkowy full opcja  ( navi , czarne skóry )  2 komplety alu . za cenę 22000 zł . Brać ?

Edytowane przez sawcio68

Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lekko żenujące...

edit

ten wydech oczywiście ;)

Edytowane przez Adi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sawcio z tym przebiegiem to rozumiem, ze taki żarcik ;).

 

Adi, dla mnie ten wydech nie jest żenujący. Większość aut go ma tego typu. Specyfikacja pewnie zawiera, ze jest to atrapa. Może to i dobrze, ze to atrapa. Po co auto tego typu ma udawać kogoś kim nie jest tzn po co ma udawać zaped sportowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale to właśnie udawanie.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sawcio z tym przebiegiem to rozumiem, ze taki żarcik  ;)

 

No nie ,jak pisałem sprawdzone w Łodzi w ASO  BMW ale przed zakupem i tak go jeszcze raz sprawdzę w ASO BMW  Bo jak robi to właściciel auta to za friko , a jak kupujący to chcą 670 zł brutto


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

13 tys to youngtimer...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bralbym to e46. Jeżeli się nienzdecydujesz to daj znać.

 

Taplaltakl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

130 to wręcz śmieszny przebieg na ponad 10 letniego diesla :))

Kolega napisał 13000 stąd zdziwienie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja w trzy miesiące trzasnąłem prawie 8 tys. km  :huh:

 

Z kwestii estetyczno-technicznych to wyposażyłem w międzyczasie auto w powlokę ceramiczną, podobno "trwale wiążącą z lakierem". Zobaczymy w praniu. Efekt na umytym aucie jest oszałamiający. Brudzić oczywiście się brudzi, ale w połączeniu jeszcze z warstwa hydrofobową efekt "teflonowy". Poniżej kilka fot.

 

post-60501-0-22345900-1509708486_thumb.jpg

 

post-60501-0-69527500-1509708520_thumb.jpg

 

post-60501-0-46832000-1509708541_thumb.jpg

 

post-60501-0-19328200-1509708563_thumb.jpg

 

Ważniejsze obserwacje poparte już konkretna praktyką:

1. Auto w trybie komfort i całkiem żwawej jeździe pali średnio ok 6,5. Wejście w tryb dynamic i żywiołowa jazda (ale nie tak żeby gaz non stop w podłodze - z zachowaniem rozsądku i minimum bezpieczeństwa) taka że tylko skoda octavia wisi na zderzaku, to ok 8,5 średnio na setkę. Uważam, że to bardzo dobry wynik i zaskakujące, że mocna zmiana sposobu jazdy nie winduje spalania. Niestety, działa to tez w druga stronę - tryb eco i naprawdę naciskanie gazu siłą woli to max co udało mi się uzyskać ok 5,6. Śrubowanie tego wyniku to klakson tira przy ruszaniu spod świateł ;)

 

2. Pisałem kiedyś, że dynamika stokowego D4 jest wystarczająca dla ogromnej większości sytuacji drogowych. Podtrzymuję, ale oczywiście na wiosnę planuje Polestar. Przykład autopsyjny kiedy te 190 nieco razi niemocą? A4 KR-KTO, zwężka pod górkę i na lewym pasie skoda octavia tdi coś koło 140-150 KM przyblokowana przez kilka aut. Za zwężką wszystkie zjeżdżają na prawy, octavia jednak chce wszystkie wyprzedzić. Trochę to trwa, bo w międzyczasie postanawia połknąć jeszcze kilka, bujając się do ok 170 km/h. W końcu zjeżdża, zaczyna się kolejny podjazd i wówczas wyprzedzenie tejże zamiast trwać pożądane 3-4 sekundy trwa ok 10... (możliwe, że ambitna octavia jeszcze docisnęła...). Dlatego jeśli ktoś chce uniknąć takich problemów to poroponuję D5 na Polestarze. Wówczas punkt odcięcia zaczyna się dopiero przy octavii RS...  :blink:

 

3. Jestem mega zadowolony z audio, lepszy nośnik czy jakaś w miarę bezstratna kompresja i 75% mocy otwiera próg dyskomfortu. Oczywiście nawet nie wspominam o relacji do B&W, ale wg mnie H&K za grubsza kasę w BMW 5er gra gorzej.

 

4. Jakość montażu: poprawiali mi panel pod szybą w tylnych drzwiach (wibracje), ale wiem, że to sam serwis spartolił montując akcesoria. Poza tym jeden fragment obudowy tunelu pod naporem kolana lekko skrzypi, będą to przy okazji naprawiać, nie mam czasu z pierdołami jeździć. Reszta nadal na wysokim poziomie, nic się nie rozpada, nie pęka czy trzeszczy.

 

5. Światła full LED dopiero teraz jesienią w sumie dobrze nomen omen widać ich jakość. Są bardzo dobre. Napisałbym doskonałe, ale jeździłem BMW laser light w 7er..

 

6. Mało doceniany element, ale system monitorowania jakości powietrza w kabinie, przewietrzania, automatycznej klimy etc. działa perfekcyjnie i znacząco podnosi poziom komfortu użytkowania.

 

7. Jakość podświetlenia ambientowego (opcja płatna) jest bardzo przeciętna. Nie dość, że te ledy w krawędziach dają jakieś dziwne "niejednorodne" jak na ledy światło, to na dodatek zawsze świeca na biało. Natomiast personalizacja kolorów polega na zmianie ich światła na tylko kilku punktowych ledach w suficie, co daje dość żałosny efekt poświaty głównie na kilku błyszczących elementach. Qrde, wstyd. Akurat tu w porównaniu do nowej 5er volvo powinno jakoś inaczej nazwać tę opcję, lub dać to za darmo, żeby uniknąć politowania...

 

8. Nawigacja - nie wiem dlaczego, ale ona zazwyczaj wybiera trasy inne niż każe rozsądek, Google czy Hołowczyc  :blink: Fakt, że działa ten mechanizm samouczenia, ale przy nowych trasach proponuję zawsze wcześniej to zweryfikować. Oczywiście żadne problem z porównaniem z Googla na bieżąco jednak przy braku Android Auto, to nie jest tak ergonomiczne. Natomiast samo działanie nawigacji, sprzężenie z urządzeniami, komunikaty, czytelność - bajka. Aktualność map też nie jest zła, update jest za darmo i to chyba 4x w roku. Inna rzecz, że nowe auto salon mi wydał z mapami sprzed chyba kilkudziesięciu aktualizacji, tak jakby w fabryce wgrywali pierwszą wersję map po wejściu systemu Sensus, a serwis miał na to wywalone...

 

9. Android auto by się przydał. Da się żyć bez, ale... Problem w tym, że w obecnym systemie AA można mieć tylko z modułem i osobnym gniazdem, w praktyce jak nie zamówisz w fabryce to zonk. Chociaż czytałem, że userzy skarżą się na ograniczona funkcjonalność. Apple car play można "doinstalować" za ok 1,5 kpln. Inna rzecz, że zarówno AA jak i ACP współpracują tylko z wyświetlaczem centralnym, zaś z wyświetlaczem kierowcy nie.

 

10. Gniazdo 230V w aucie to jest +100 pkt. do poczucia wolności ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Apple car play można "doinstalować" za ok 1,5 kpln" - ale golą owieczki :D , naprawdę na tych wszystkich dodatkach, pierdołach, czasem tylko softowych to producent narzut robi największy. Przecież to powinno być w standardzie, a jeśli nie to za max 150zl za licencje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Absolutnie się zgadzam. A już przynajmniej mirror link. Z tego co wiem, to volvo planuje przy którymś update to wrzucić. Podobno na razie się nie wyrobili ;) Widać to zresztą po ubogim wyborze aplikacji systemowych, jest ich chyba raptem osiem, z czego jedyne dwie sensowne to spotify i pogoda.

Natomiast żeby oddać sprawiedliwość, to chociażby bezpłatne aktualizacje map są jakimś ukłonem w stronę klientów. Niektóre elementy wyposażenia również, ale to już bardzo wieloaspektowa dyskusja...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.