Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Wolnossace 1.3 na łancuchu, silnik nie jest problematyczny. Co do przestronności wnętrza, komfortu jazdu to  subiektywne wrazenia. Trzeba samemu ocenić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przedmówca polecasz poczekać do wiosny i kupić opony z 2018r produkcji?

Ps w związku z tym, ze profil opony mam 40 jaka oponę polecacie pod względem komfortu na nasze drogi? Goodyear jest ok, a jak reszta?

Jak masz gdzie przechować i cena jest okazyjna, ja bym brał teraz, bez specjalnego zastanawiania.


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ps w związku z tym, ze profil opony mam 40 jaka oponę polecacie pod względem komfortu na nasze drogi? Goodyear jest ok, a jak reszta?

 

Przy tym profilu jest ciężko mówić o komforcie, ja mam aktualnie profil 35 i jest ok.

Conti miałem o profilu 40 i było bardziej twardo, odczuwałem każda nierówność.

Powtórzę się, ale jeśli masz sprawdzone Goodyer, to nie ma co szukać czegoś innego.

 

 

Wysłane z iPhone


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Teufel26, coś pokręciłeś.

Opona o profilu 35 będzie mniej komfortowa od opony o profilu 40, oczywiście przy założeniu, że ma tą samą szerokość

Generalnie zmiana profilu wiąże się ze zmianą średnicy obręczy, inaczej nie da się zachować właściwego obwodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Teufel26, coś pokręciłeś.

Opona o profilu 35 będzie mniej komfortowa od opony o profilu 40, oczywiście przy założeniu, że ma tą samą szerokość

Generalnie zmiana profilu wiąże się ze zmianą średnicy obręczy, inaczej nie da się zachować właściwego obwodu.

Teraz przeczytałem swoją odpowiedz, faktycznie nie do końca wyszło to tak jak bym chciał

Juz prostuje, jeździłem na Dunlop i Conti w rozmiarze 40 (tu oczywiście te same wymiary) Dunlop bardziej mi pasuje pod względem komfortu.

Aktualnie mam profil 35 (Dunlop) oczywiście traci na tym komfort, ale to oczywiście dobrowolny wybór i tu miałem na myśli ze pomimo małej ilości gumy i tak jest ok.

 

 

Wysłane z iPhone


"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niedawno  dostalem  sluzbowa  Opel  Astra  1,4 Turbo  wersja  Dynamic  cos  okolo 150 KM.

Polecam  jako  autko  miejskie,zwrotne,ladnie  przyspiesza,ma  pare  bajerow  typu : wyłączenie systemu Start&Stop, tryb sportowy zawieszenia FlexRide, przycisk systemu alarmującego o niezamierzonym zjeżdżaniu z pasa na autostradzie (Lane Departure Warning), przycisk dezaktywujący ESP, przycisk włączający system automatycznego parkowania, przycisk wyłączenia/włączenia czujników parkowania z przodu.

Sportowe  zawieszenie  prwy  zakretach  na  luku  jezdni  i  lekkich  nierownosciach  -dziala  rewelacyjnie  jak  dla mnie.

Przetestowalem na  autostradzie  system ropoznawania  znakow  drogowych  i  linii na  jezdni,dziala  bardzo dobrze,mozna  puscic  kierownice  i  autko  samo  reaguje  na zblizanie  sie  do  linni  przerywanej  lub  ciaglej,koryguje  tor  jazdy,przekraczanie  linii  bez  wlaczonego kierunkowskazu  to  wyczuwalny  opor  na  kierownicy,ostrzezenie  przed  zdarzeniami  typu gwaltowne  hamowanie  przed  nami,mozna  sobie  ustawic  w  sekundach  czas odstepu  przed  poprzedzajacym pojazdem zeby  uniknac  najechania,sprawdzilem  dziala.

GPS fabryczny  troszke  muli  ale  chwyta  sygnal,przed  wjazdem  do  tunelu  zapamietuje  trase  i  pokazuje  mimo  braku  sygnalu  z satelity - to  mi  sie  podoba.

 

Ze  strony  dilera

 

Wyposażenie fabryczne standardowe

Układ stabilizacji toru jazdy ESP z TCS i ABS
Układ wspomagania ruszania na pochyłościach
Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtynowe poduszki w obu rzędach siedzeń
Podwójne napinacze przednich pasów bezpieczeństwa, pojedyncze tylnych, z systemem przypominania o zapięciu
Wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy
Elektrycznie sterowane przednie szyby
Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne w kolorze nadwozia
System monitorujący ciśnienie w oponach
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Fotel kierowcy z regulacją wysokości
Tylne siedzenia dzielone w proporcji 40/60
Kolumna kierownicy regulowana w pionie i poziomie
Zaczepy Isofix w oparciach tylnych zewnętrznych siedzeń nawiewy powietrza na drugi rząd siedzeń, w podłodze
Elektrycznie sterowane tylne szyby
System multimedialny R4.0 z łączami Bluetooth®, USB. Zawiera: 4 (6) głośniki, kolorowy ekran dotykowy 7”, system obsługi komend głosowych przez smartfon
Kierownica pokryta skórą
Przyciski sterowania na kierownicy Zawierają: tempomat
Komputer pokładowy, funkcja wyświetlania ciśnienia na poszczególne opony
Tempomat z ogranicznikiem prędkości
Chromowana listwa
Tapicerka materiałowa, czarna, fotele przednie typu „Sport”, kieszenie z tyłu oparć przednich foteli System Opel OnStar®
Klimatyzacja sterowana elektronicznie dwustrefowa z czujnikiem wilgotności
Reflektory przeciwmgielnetwa z logo na osłonie chłodnicy
Tryb układu jezdnego „Sport”
Konsola centralna z przesuwanym podłokietnikiem i zamykanym schowkiem
Czarna podsufitka (niedostępna z oknem dachowym)
Pakiet Oświetlenia Wnętrza: Lampki do czytania z tyłu. Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych.
Pakiet Dobrej Widoczności: Automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym). Światłoczułe lusterko wewnętrzne. Czujnik deszczu.
Pakiet Asystent Kierowcy 1 : Kamera Opel Eye - wskaźnik odległości do pojazdu poprzedzającego z systemem ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z układem utrzymania pasa ruchu, system rozpoznawania znaków drogowych.
Chromowane zewnętrzne listwy wzdłuż okien bocznych, czarne słupki dachowe

Edytowane przez janekp

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze  mowiac  cena  sie  nie  interesowalem  ale  mysle  ze  okolo 83 000 PLN  w  Polsce,Nie  wiem  jakie  ma swiatla ,w  sumie  tylko nim  jezdze  ,nie  przyzwyczajam  sie  bo  za  2  tygodnie  wymiana  na  jakies  inne autko..

post-27388-0-43764600-1507805597_thumb.jpg

post-27388-0-65699100-1507805605_thumb.jpg

post-27388-0-15181900-1507805621_thumb.jpg

Edytowane przez janekp

Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie  wiem  czy  filmik  wejdzie,slychac  jak  najezdza  na  pasy  i  korekcja  jazdy...

 


Znane są tysiące sposobów zabijania czasu,ale nikt nie wie, jak go wskrzesić.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do wyboru opon przeglądając masę testów dobrze wychodzą:

Michelin pilot sport 4

Goodyear F1 a3 (mam obecnie)

Oraz co mnie zszokowało falken fk510, który nie dość ze jest cenowo dużo tańszy to w testach raz jest przed goodyearem, a raz za.

Miał ktoś z Was styczność z ta opona? Warto ja rozważyć?

Jeśli warto dopłacić do michelin to dopłace ale jeśli mogę zaoszczędzić mając w cale nie gorsza oponę (falken fk510) to wole zaoszczędzić :).

 

Odrzuciłem conti ponieważ ponoć szybko się zużywają, pirelli i vredestein cena goodyear, a wg testów wypadają gorzej dlatego zostały mi te trzy marki do przemyślenia.

Edytowane przez overrange

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie fk510 ale miałem Falkeny (ZE914)  Wspominam bardzo dobrze.

Lekką tylnonapędową mazda jeździło się na nich łatwo, cicho i przyjemnie. Super na mokrym i suchym.

Śniegu ani błota nie widziały to się nie wypowiem.

Teraz mam Hankooki Kinergy Eco i są równie dobre dopiero jak się rozgrzeją (może dlatego że nowe to takie sprawiają wrażenie)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odrzuciłem conti ponieważ ponoć szybko się zużywają, pirelli ...

Ale conti to dobre opony :)

Nigdy nie mialem z nimi problemow i w moim odczuciu sa bardziej zywotne niz np. michelin i nokian. Pirelli to moim zdaniem najwieksza porazka w klasie premium. 3 razy dostalem te opony z nowymi samochodami, 2 komplety letnich nie dozyly do zuzycia bieznika i wymianialem je z powodu wad na inne, 1 komplet zimowych, na mokrej i gladkiej nawierzchni przy +5 potrafily stracic przyczepnosc. Moze mialem jakiegos pecha z tymi oponami, ale ja juz od nich nic nie kupie.

Edit.

Przemyslalalem to troche, ich kalendarz biore w ciemno ;)

Edytowane przez 70'

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mialem przyjemnosc jeździć na GY eagle F1, rozmiar 235/35/r19. Genialne opony, jadąc w deszczu, wlasciwie to w ulewie, opony sprawowały sie niesamowicie, prędkość 160-180 km/h, zero problemow z aquaplanigiem, swietna przyczepność, sterowalność, pełna kontrola nad samochodem, az za bardzo bo za szybko jechałem jak na takie warunki. i na tak niski profil, rzeklbym komfortowa. Samochod naped na przod, moc 180PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiec tym bardziej co test, co opinie w necie to robi się co raz większy problem przy wyborze ;).

Moze latwiej byloby Ci dokonac ostatecznego wyboru gdybys np. bral pod uwage nie tyle ostateczny wynik testu, co jego skladowe zgodne z Twoimi preferencjami i sposobem uzytkowania. Pamietam, ze mialem podobny dylemat i wybieralem pomiedzy continentalami i dunlopami. Dunlopy mialy wyzsza pozycje w testach, lepiej radzily sobie w tzw. kopnym sniegu, ale ja praktycznie tak nie uzytkuje samochodu i zdecydowalem sie na te, ktore mialy lepsza trakcje na mokrym i blocie posniegowym.


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko, mi po głowie chodzi zakup teraz letnich opon by zaoszczędzić pare groszy :)

Głównym kryterium jazda po mokrym oraz komfort.

Obecne goodyear F1 jednak a2, spisują się odpowiednio. Zastanawiam się czy zostać przy nich czy znajdę coś lepszego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Ritter

Szykuje się nowa afera, która może przyćmić tę ze spalinami. Chodzi o fałszowanie dokumentacji i dostarczanie stopów aluminium o zaniżonych parametrach  :D . Nie muszę tłumczaczyć jakie ma to znaczenie dla jakości, trwałości np. silników oraz nieco rzadziej karoserii.

Edytowane przez Ritter

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli największa teoria spiskowa dziejów p.t. "kiedyś Panie było lepiej" okazuje się być prawdziwą...


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.