Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

A Golf VI 1.6 tdi 90 KM? Mam na oku takiego z 2011. Ma na szafie prawie 250k km, ale ma wymienione wtryski. Warto?

Edytowane przez Lestaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie nie wie nikt,bo przy takim przebiegu moE być do wymiany cała masa części... Ja bym dołożył i szukał coś z mniejszym przebiegiem, jeśli chcesz parę lat mieć spokój... Popatrz na avensisa. Nudny jak flaki ale solidne auto i sporo masz egzemplarzy z polskiego salonu czyli udokumentowanym przebiegiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety ostatnie dwa wyrazy to żaden pewnik. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tego nie nie wie nikt,bo przy takim przebiegu moE być do wymiany cała masa części... Ja bym dołożył i szukał coś z mniejszym przebiegiem, jeśli chcesz parę lat mieć spokój... Popatrz na avensisa. Nudny jak flaki ale solidne auto i sporo masz egzemplarzy z polskiego salonu czyli udokumentowanym przebiegiem.

Dwumasa może się i przy 80k sypnąć, a skoro ma 250k, to już pewnie wszystko robione. Na pewno wymieniony jest rozrząd i wtryski. Silnik buczy jak gniazdo os :) To nie taki klekot jak w 1.9. Naprawdę się zdziwiłem, bo nie brzmi wogóle jak diesel.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem na myśli tylko silnika... Rozrząd to się wymienia e ty dieslu pewnie co ok.8otys. to jaką masz pewność że był wymieniony po 160 i 240? Najpewniej ostatnio już nie... Mnie bardziej chodzi o zużycie układu jezdnego itp... Sam 1,6 TDI ma opinię dobrego diesla...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciężko jest kupić używany samochód. Tyle się już ich naogladałem, że mało który kasjer na A1 tyle widział...

Edytowane przez Lestaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyjaciel szuka: Co można teraz kupić ciekawego jeśli chodzi o nowe auto, 2018 rok, na firmę, z możliwością wykupu po lizingu, ok 30 tyś km rocznie, benzyna, manual, najlepiej klasa średnia, moze być kompakt (raczej kombi), może być jakiś suv, crossover, max 100 000 brutto.

 

na tą chwilę pod rozwagą jest:

 

1. Mazda 6 2.0 polift 145 KM ok 102 000 brutto do zabrania

2. Podobnie wyposażona Mazda 3 2.0 120 KM ok 90 000 brutto

 

Ja namawiam na Passata, superba 1.4 TSI / 1.5 TSI (który lepszy, oba 150 KM), ew. Golf kombi

 

Czy macie ciekawsze propozycje?

 

Są gdzieś jakieś fajne rabaty teraz? 

 

A w takie coś warto się "pchać", co to za silnik? PSA czy Volvo?:

https://www.otomoto.pl/oferta/volvo-v60-t3-momentum-salon-pl-bezwypadkowy-1wl-aso-faktura-vat-ID6ABVKI.html#97bcbee81d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja ostatnio dostałem ofertę z Opla na nową Astrę Kombi z silnikiem 1,6 200KM w full opcji za 78 tys brutto (katalogowo 99 tys), mam hatchbacka i jest naprawde spoko jeżeli patrzymy na stosunek cena/jakość. 

 

Polecam udać się do dealera i popytać, bo potrafią dać fajny rabat.

Edytowane przez zielony.m

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To demo car, czy stockowe w foliach? Co to za wersja? Manual czy auto? Ten silnik już sprawdzony w boju i ma dobre opinie czy nowość?


A Golf VI 1.6 tdi 90 KM? Mam na oku takiego z 2011. Ma na szafie prawie 250k km, ale ma wymienione wtryski. Warto?

w odpowiedniej cenie warto.

 

Ostatnio kupowałem z ojcem takie cos. Trafiła się octavia z 11/2011, polift z dużymi lampami, 1.6 TDI 105 KM, salon pl, drugi właściciel od nowości, wersja bieda mint (czyli classic + climatic), lakier akryl granat (nieciekawy), ale przebieg sprawdzony 140 000 tyś, bezwypadkowa (na tyle na ile dało się zweryfikować), czysta, zwarta, nic nie wybita, wytłuczona za ok 21 000 zł. Od ok 0,5 roku/ 10 tyś km jeździ bardzo dobrze, żadne niespodzianki nie wyskoczyły na razie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To demo car, czy stockowe w foliach? Co to za wersja? Manual czy auto? Ten silnik już sprawdzony w boju i ma dobre opinie czy nowość?

 

 

Manual, samochód nowy, ale stał już na placu, więc nie masz wplywu na wyposazenie czy kolor. Co do silnika - musisz w necie pogrzebać, ja mam 1,4 akurat i śmiga. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

250k  w 7 letnim dieslu nie dziwi, ale jak sie zacznie sypać to $$$ popłynie. Poza tym będzie go trudno sprzedać później w PL właśnie ze względu na przebieg.

Edytowane przez rafi87

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

250k  w 7 letnim dieslu nie dziwi, ale jak sie zacznie sypać to $$$ popłynie. Poza tym będzie go trudno sprzedać później w PL właśnie ze względu na przebieg.

 

Szczerze mówiąc to bardziej bym się bał kupić taki egzemplarz jaki kupił @StaryWilk, bo większość awarii występuje między 150k a 200k. Taki 1.6 tdi po 250k ma już wszystko ponaprawiane, albo tak sypnięte, że od razu się to zauważy. Pierwsze posypią się wtryski, więc o ile nie były wymienione, to już warto dodać na allegro jakąś aukcję do obserwowanych :)

Edytowane przez Lestaf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczerze mówiąc to bardziej bym się bał kupić taki egzemplarz jaki kupił @StaryWilk, bo większość awarii występuje między 150k a 200k. Taki 1.6 tdi po 250k ma już wszystko ponaprawiane, albo tak sypnięte, że od razu się to zauważy. Pierwsze posypią się wtryski, więc o ile nie były wymienione, to już warto dodać na allegro jakąś aukcję do obserwowanych :)

Możesz podesłać źródło statystyki która podaje co po jakim przebiegu się sypie np te wtryskiwacze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz podesłać źródło statystyki która podaje co po jakim przebiegu się sypie np te wtryskiwacze?

 

Wtryskiwacze Commonrail są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, więc jeśli poprzedni właściciel tankował byle gdzie, to po takim dystansie będą już szwankować.  Co do dwumasy, to może paść nawet po 80k, więc tu przebieg nie jest głównym wyznacznikiem. Filtr DPF z kolei zapycha się jeśli nie jest odpowiednio przepalany, czyli na przykład jak ktoś jeździ tylko na trasach poniżej 15 km dziennie, więc tu mały przebieg po długim czasie, działa raczej na niekorzyść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze Commonrail są bardzo wrażliwe na jakość paliwa, więc jeśli poprzedni właściciel tankował byle gdzie, to po takim dystansie będą już szwankować. Co do dwumasy, to może paść nawet po 80k, więc tu przebieg nie jest głównym wyznacznikiem. Filtr DPF z kolei zapycha się jeśli nie jest odpowiednio przepalany, czyli na przykład jak ktoś jeździ tylko na trasach poniżej 15 km dziennie, więc tu mały przebieg po długim czasie, działa raczej na niekorzyść.

Mam nieco odmienne zdanie na powyższy temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam nieco odmienne zdanie na powyższy temat.

Ja Ci dobrze życzę, sobie zresztą też, bo jedziemy praktycznie na tym samym wózku ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję i Tobie życzę powodzenia w poszukiwaniach. Po prostu uważam że zbyt ogólnie potraktowales temat, a jest bardzo dużo zmiennych wpływających na 'wynik'.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz benzynowce są już równie skomplikowane co diesle. Wszystkie jednostki tsi to już diesle na benzynę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak przekornie zapytam: skąd wiesz przy przebiegu 250tys,że wtryski czy turbo czy DPF było wymienione na nowe czy tylko regenerowane? Jeśli to drugie,to możesz być pewien że jeśli ktoś je regenerował przy 180, to padną po kolejnych max 90 tyś... W zakładanym budżecie masz jeszcze paru producentów z silnikami Benzynowymi bez turbo. Np. Koreańczycy ze Słowacji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezeli mysli sie o zakupie samochodu z przebiegiem cwierc miliona kilometrow to chyba najbezpieczniejszy bedzie wolnossacy benzynowy z automatyczna skrzynia w okolicach 2 litrow pojemnosci wzwyz. Tak sobie tylko rozwazam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówi się, że diesle lepiej znoszą duże przebiegi, w końcu po to się je kupuje. A tak na marginesie, to pokaż mi auto za 20k PLN, które ma oryginalny przebieg poniżej 200k km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mówi się, że diesle lepiej znoszą duże przebiegi, w końcu po to się je kupuje. A tak na marginesie, to pokaż mi auto za 20k PLN, które ma oryginalny przebieg poniżej 200k km.

Nie pokaze bo rozwazam czysto teoretycznie. Ale wiem, ze np Subaru Outback 2.5 albo Forester 2.0 ( oba bez turbo ) spelnilyby te warunki. Oczywiscie nie musi byc Subaru, podalem dla przykladu, ale generalnie patrzylbym w kierunku samochodow japonskich.  Zakladajac, ze trafisz na zadbane egzemplarze. I tu zaczynaja sie schody.

Edytowane przez Parówkowy skrytożerca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoda diesel od nowosci, ponad 10 lat, ponad 200 tys km przebiegu i nigdy nie były wymieniane ŻADNE części poza olejem i filtrami.

 

 

Nie ma reguły.


Co-Axial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reguły.

Wiadomo. Mialem Grand Cherokee 3.0 CRD i po 160 oba lozyska z przodu, po drodze tu i owdzie popuscil wiec trzeba bylo uszczelnic, potem w okolicach 170 zaczelo sie branie oleju, padly poziomice reflektorow, modul alarmu, cos z oslona przegubow chyba tez bylo. Sprzedalem bo kiedy pomyslalem o turbo i innych slodyczach to niech sie martwi kto inny. A Skoda lata. :D Edytowane przez Parówkowy skrytożerca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak przekornie zapytam: skąd wiesz przy przebiegu 250tys,że wtryski czy turbo czy DPF było wymienione na nowe czy tylko regenerowane? Jeśli to drugie,to możesz być pewien że jeśli ktoś je regenerował przy 180, to padną po kolejnych max 90 tyś... W zakładanym budżecie masz jeszcze paru producentów z silnikami Benzynowymi bez turbo. Np. Koreańczycy ze Słowacji...

Mówili że wszystko jest prima sort, że Niemiec kupił i nie jeździł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.