Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość dryblus

No to teraz pogadamy o telefonach

Rekomendowane odpowiedzi

Gość fankaDaktarina

Dopóki koszt naprawy jest mniejszy niż wymiana serwis będzie zawsze naprawial. Info o 3 naprawach to w praktyce mit. Klient musi być wyjątkowo cierpliwy i faktycznie najlepiej wesprzeć się rzecznikiem - wtedy jest szansa. Pamiętaj, żeby powoływać się na niezgodność towaru a nie oddawać do naprawy gwarancyjnej.

A jeśli na infolinii Samsunga Ci powiedzieli, że będzie wymiana to poproś niech Ci na maila wyślą. Wtedy dorzucasz to do papierów z tabletem.

Edytowane przez fankaDaktarina

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Info o 3 naprawach nie jest mitem jeśli za każdym razem upomnimy się o protokół z tego co zostało naprawione, wymienione. Jeśli mamy takie kwity to powinno się obyć bez problemów bo mamy dowody, jeśli sprzedawca/serwis coś kręci to dopiero wtedy wesprzeć się rzecznikiem. Serwisy często coś wymieniają, a żeby odwlec opcje wymiany itp na kwicie wpisują np. Software update co oczywiście nie kwalifikuje się jako naprawa. Niestety, żeby wszystko było zrobione po naszej myśli, musimy włożyć w to sporo czasu i uwagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Remy, bo często są dwa protokoły:

1. Ten, który spisuje z Tobą sprzedawca lub osoba przyjmująca na serwis

2. Ten, gdy zegarek przechodzi od sprzedawcy/przyjmującego reklamację do serwisu - jest tam opis serwisowy w momencie przyjęcie przez nich produktu.

Na podstawie tego co napisał kolega Diego04 - tablet porysowała pani przyjmująca reklamację :)

Dokładnie tak jak napisałeś bo oddawałem w punkcie samsunga ktory przesylal do serwisu centralnego a oni dopisali sobie co chcieli. Na razie nie stanowi to problemu tylko zauwazylem taką rozbieżność.

 

 

Info o 3 naprawach nie jest mitem jeśli za każdym razem upomnimy się o protokół z tego co zostało naprawione, wymienione. Jeśli mamy takie kwity to powinno się obyć bez problemów bo mamy dowody, jeśli sprzedawca/serwis coś kręci to dopiero wtedy wesprzeć się rzecznikiem. Serwisy często coś wymieniają, a żeby odwlec opcje wymiany itp na kwicie wpisują np. Software update co oczywiście nie kwalifikuje się jako naprawa. Niestety, żeby wszystko było zrobione po naszej myśli, musimy włożyć w to sporo czasu i uwagi.

Czy jesli po 3 naprawie z udokumentowaną wymianą czesci przywrócą urzadzenie do stanu zgodnego z umową mogę mimo wszytko żądać wymiany na nowy sprzęt? Wydaje mi się że tak.

"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak napisałeś bo oddawałem w punkcie samsunga ktory przesylal do serwisu centralnego a oni dopisali sobie co chcieli. Na razie nie stanowi to problemu tylko zauwazylem taką rozbieżność.

 

 

Czy jesli po 3 naprawie z udokumentowaną wymianą czesci przywrócą urzadzenie do stanu zgodnego z umową mogę mimo wszytko żądać wymiany na nowy sprzęt? Wydaje mi się że tak.

 

 

 

Jak robią badziewie to niech wymieniają.

Rzecznik praw konsumenta i jazda...

Jeszcze lepiej odebrać nowe i kupić coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Klikajacy ekran w ip6 uległ samo naprawieniu po oderwaniu szkła ochronnego. Szukam szkła które nie powoduje tego efektu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdyby nie ta rysa to dzis bym odebral ale wczesniej wyświetlacz został źle zamontowany. No a dzisiaj zarysowana obudowa.

Tablet nie nosił żadnych śladów uzywania bo byl używany 4 tygodnie w oryginalnym etui i szkłem ma wyswietlaczu. Zwrocilem na to uwage przy oddawaniu ale Pani tylko napisala że są "delikatne zabrudzenia od pokrowca" z czym sie zgodzilem ale juz noe napisla że nie ma zadnych uszkodzen mechanicznych. Ale zauwazylem dzisiaj ze na protokole odbioru z serwisu wpisali sobie w polu USZKODZENIA: RYSKI.

 

Ale to szczegoly zależy mi na pomocy w meritum sprawy. Sadzicie że moge sie powołać na ustawę o Szczególnych warunkach konsumenckich art. 8 ust.4. ?

 

Wczoraj zgłosiłem się po odbiór po 3 naprawie i tak jak sądziłem nie odebrałem - tym razem zarysowali wyświetlacz.

 

Szczerze nie polecam serwisu CCS w Piasecznie - indolencja najwyższego stopnia. Nawet nie odpisali na mojego maila, skierowanego w związku z ciągnącymi się naprawami.


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używacie Yanosika w telefonie? Działa online to ile pobiera danych ? Zależy od  długości działania/przejechanych km,  ale  +/-.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używacie Yanosika w telefonie? Działa online to ile pobiera danych ? Zależy od  długości działania/przejechanych km,  ale  +/-.

 

niedużo...

tak wiem, zbytnio nie rozświetliłem tematu

konkretnych danych typu dane/km nie mam ale zazwyczaj sobie sprawdzam po użyciu i nie zauważyłem nigdy niepokojącego skoku w użytych danych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie wiem ile dokładnie Yanosik pobiera danych :ph34r: , ale dla kogoś kto nie jest smarkaczem z prepaidem, to jest wartość pomijalna ;) .

 

Natomiast sama apka to jest najlepszy pomysł na wsparcie kierowców ever   :wub:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też nie wiem ile dokładnie Yanosik pobiera danych :ph34r: , ale dla kogoś kto nie jest smarkaczem z prepaidem, to jest wartość pomijalna ;) .

 

Natomiast sama apka to jest najlepszy pomysł na wsparcie kierowców ever   :wub:

Dokładnie mi to z ust wyjąłeś ;)

Yanosika używałem na Androidzie jeszcze kiedy jeździło na nim kilka tys. ludzi w porywach... potem przeszli chyba najtrudniejszy czas gdy bywało z 70tys. ludzi ale dali radę, zainwestowali, popracowali i teraz nie ma żadnych problemów. Najlepsza appka.

Obecnie używam na WM choć na Androidzie z tego co widzę jest bardziej rozwijana.

Jedyne czego jej brakuje to punkty pośrednie przy planowaniu trasy. Nawet nawigacja już się wyrobiła, a kiedyś to była tragedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie: możecie porównać ip6s i huawei p9 ma to być telefon dla kobiety, która nie jest zbyt ogarnięta ze sprzętem i raczej nic nie bedzie kombinować. Istota to łatwość obsługi przeglądarki i poczty, smsy.

Dzieki z góry za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bart8

Pytanie: możecie porównać ip6s i huawei p9 ma to być telefon dla kobiety, która nie jest zbyt ogarnięta ze sprzętem i raczej nic nie bedzie kombinować. Istota to łatwość obsługi przeglądarki i poczty, smsy.

Dzieki z góry za pomoc.

Iphone 6s bez dwóch zdań i zapewniam, że już nigdy nie będzie chciała zmienić telefonu na inny model chyba, że zobaczy u innej kobiety jak wyciaga z torebki nowszy model iphone'a :D Edytowane przez bart8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Jash

Pytanie: możecie porównać ip6s i huawei p9 ma to być telefon dla kobiety, która nie jest zbyt ogarnięta ze sprzętem i raczej nic nie bedzie kombinować. Istota to łatwość obsługi przeglądarki i poczty, smsy.

Dzieki z góry za pomoc.

 

Jeśli będzie żywać zgodnie z tym co piszesz to nie ma różnicy co wybierze. Zapytaj raczej co jej się bardziej podoba :D

Edytowane przez Jash

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

P9 ma wiekszy ekram wiec lepiej sie obsluguje poczte ale wiekszosc kobiet wizualnie wybierze Iphona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za podpowiedzi. Tak własnie myśle ze stanie na ocenie wizualnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będzie żywać zgodnie z tym co piszesz to nie ma różnicy co wybierze. Zapytaj raczej co jej się bardziej podoba :D

 

Albo który kolor telefonu ładniejszy i niech ten wybierze :D


"Kiedyś traktowałem ludzi dobrze. Teraz z wzajemnością."

Cierpliwość popłaca...jeśli Cię na nią stać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z moja zona byl ten sam klopot ale w zwiazku z tym ze na pierwszym miejscu jest dla niej wyglad a nie moc to zaproponowalem jej Sony XA lub Iphone SE - parametry obu przekraczajace jej potrzeby a cena o 1000 PLN nizsza (szczegolnie Sony) wiec do zegarka sie dolozy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A teraz ma iPhone czy Androida? To może pomóc w decyzji...:-P

 

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co kobiecie iphone 6s???

Zwykły ip6 wystarczy - 3D touch komuś potrzebny?

Nie pamiętam kiedy ostatni raz był mi przydatny...

 

Możesz jej kupić Samsunga S6 edge za około połowę ceny.

A najlepiej Motorolę (nie pamiętam nazwy) o podwyższonej odporności w razie upadku.

Edytowane przez Remy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

 

 

Po co kobiecie iphone 6s???

 

A po co mężczyźnie ip 6s? A po co komukolwiek ip6s? Tak to można pytać w nieskończoność. Do "mania" ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.