Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Gustaw6666, na jedynce jak się uprzesz to do setki się katapultujesz, za to 5 ke od 40-50 już można śmiało mieć zapiętą :) Zresztą masz w bandycie 1200 identycznie. 6 tka by się przydała tylko żeby obniżyć obroty na trasie i przez to spalanie, dla niektórych może być to ważne. Mi CB pali koło 6 litrów, w 1250 podejrzewam ze będzie oszczędniej właśnie przez szósty bieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja 2 lata temu miałem wypadek wraz z moją panią auto wymusilo pierwszeństwo i zajechało nam drogę z prawego pasa na nasz lewy na szczęście nie zapychalem dość szybko bo pewnie było by po nas ona helikopterem do szpitala udo złamane itp ja zmiazdrzony palec(manetka zadziałała jak dzwignia ) obicia itp.

Kasacja mojej gsxf650 zrazila mnie na trochę do

jednośladów gościnnie uzyczam v roda w dość

fajnej wersji wzmocnionej itp kilka razy w roku aby nie zapomnieć wiatru na twarzy heh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często łapałem się na tym, że aby pojeździć po zakorkowanym Poznaniu - wolałem wycyganić od żony SV650N niż jechać swoim. Tymczasem i CB1300 i Bandit 1250 ciężkie klocki. Jeździł ktoś Fazerem 150 KM?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Thunderacem 150 KM a to chyba ten sam silnik (protoplasta silnika r1 - tak mi się wydaje). Zbierać się będzie dość fajnie.

 

A w temacie - ja aktualnie śmigam na Suzuki Hayabusa I gen. z 1999 r. - Wersja open z 340 km na blacie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gustaw, chcesz mocnego nakeda - https://www.yamaha-motor.eu/pl/products/motorcycles/hyper-naked/mt-10.aspx?view=featurestechspecs

 

tyle że musiałbyś budżet sporo nadwyrężyć bo to nowość i używki nie znajdziesz.

 

A w zakładanym budżecie:

 

http://allegro.pl/motocykle-i-quady-5557?string=mt%2001&bmatch=base-relevance-floki-5-aut-1-2-1025&order=p

 

Co do bandita, jesli masz 1200 to przesiadka na 1250 mija się z celem moim zdaniem. Nie poczujesz zbytniej różnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Crossplane z R1 w stosunkowo lekkim golasie to bajka ale nie kosztem sprzedaży zegarka, co to to nie ;)

 

Też obawiam się braku wyraźnego progresu po zakupie Bandita 1250 lub CB1300.

 

Może jakimś cudem udałoby mi się zwiększyć budżet do poziomu wymagalnego dla zakupu MT09.

Gdyby w takiej sytuacji porównać ww. do Fazera?

 

Jakubos, ponoć rewelacja w swojej klasie ten motocykl.

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mt 09 porównywać należy do małego Fazera. A tego zaś do małego Bandita. Duży Fazer to zupełnie inna bajka, lepsza z niego lokomotywa od dużego Bandita. 

Jednak jeśli myślisz o przesiadce z golasa 1200 na 900-kę to możesz się poczuć zawiedziony. Nawet jak będzie miał większą moc, to zauważ przy jakich obrotach. I jaka będzie różnica w momencie. Ale Tobie chyba akurat nie trzeba tego tłumaczyć że moc to nie żaden wyznacznik osiągów.

Przejedź się jak będziesz miał okazję kilofazerem, porównasz sobie do dużego Bandita. No i naprawdę polecam przejażdżkę MT-01. 1700ccm w dwugarowej V-ce naprawdę potrafi zadziwić.

 

Albo idź po bandzie wypróbuj V-Maxa. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popularna jest opinia, że MT09 ma niewspółmiernie do pojemności dużo mocy przy niskich obrotach. Przy rewelacyjnie niskiej masie podejrzewam to moto o dobry ciąg z samego dołu. No i w korku pewnie się wije jak wąż, niczym SV650.

MT01 fajny ale skreślam bo jednak nie samym dołem człowiek żyje...tzn. jedzie :)

Edytowane przez gustaw6666

Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często łapałem się na tym, że aby pojeździć po zakorkowanym Poznaniu - wolałem wycyganić od żony SV650N niż jechać swoim. Tymczasem i CB1300 i Bandit 1250 ciężkie klocki. Jeździł ktoś Fazerem 150 KM?

 

 

Jeździłem Fazerem litrem.

Mocy na górze znacznie więcej niż w CB1300, ale to moto charakterem trochę bardziej sportowe - twardsze, chętniej skręcające, ale bardziej "nerwowe". Dla mnie niewygodna kanapa, a ta w CB1300 to bajka. Ale wierz mi, Hondy mają inną jakość wykonania - samo położenie lakieru w CB1300 jest piękne, a w Yamahach ... poprawne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz o Hondzie to pozytyw w kontekście faktu, że mojej żonie kupię wiosną NC750 DCT.

 

Fazer litr - z dołu jest słabszy niż CB1300? Jeśli tak - zauważalnie?


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam, to bardzo zauważalnie, więcej niż wynikałoby z różnicy pojemności.

Pewnie to kwestia innego zestrojenia silnika, cebulka nie kręci się aż tak wysoko, ale ma za to mocny dół.

W CB1300, gdy chcesz jechać spokojnie to między 50 a maksimum nie musisz w ogóle zmieniać biegu, piątka bez przerwy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To co piszesz o Hondzie to pozytyw w kontekście faktu, że mojej żonie kupię wiosną NC750 DCT.

 

Fazer litr - z dołu jest słabszy niż CB1300? Jeśli tak - zauważalnie?

Obecnie mam nc 700 x ze skrzynią DCT... W tej chwili dla mnie optimum motocykla.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kocham wszelkiej maści automaty w samochodach (chociaż nie we wszystkich), to nie wyobrażam sobie motocykla z inną skrzynią, niż nożna :)

Wystarczy, że  sobie pomyślę, że jadę w złożeniu na śliskiej nawierzchni i nagle motocykl zmienia bieg... Brrrr. 

A poza tym to przynajmniej o 50% mniej przyjemności z jazdy!

Edytowane przez Tommaso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

20 lat temu "prawdziwi mężczyźni" musieli mieć ręczną skrzynię w autach. Myślę że to kwestia czasu gdy i w motocyklach będziemy mieli wybór.

Elektronika się rozwija. Już teraz żyroskop pomaga , to i przy złożeniu powie skrzyni nie przerzucaj .

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrzucić na niższy w każdym momencie :)

Podejrzewam, że Tomek raczej ma na myśli skokową zmianę siły napędowej na kole w momencie zmiany biegu.

 

Na śliskim można sobie włączyć tryb manualny.


Trzyzegarkowiec. No niestety już jednak ośmio-...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tylko tyle, że w nowej Africe też jest montowana taka skrzynia.... a to już daje do myślenia B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja czekam z utęsknieniem aż pojawią się na rynku na dobre elektryczne motocykle, oczywiście jako drugi sprzęt w domu.

Miałem ostatnio przyjemność jechać testowo Teslą X p90d i powiem tak, oddawanie mocy przez silnik indukcyjny jest po prostu marzeniem, moment obrotowy zabija a dozowanie jest proste jak w meleksie. Oczywiście skrzyni nie ma wcale i do setki w 4 sekundy przyśpiesza. Mam nadzieję że w przeciągu 10 lat stworzą motocykl z elektrycznym silnikiem

Edytowane przez Archi79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To tak jak sex z dziewczyną która nawet nie stęknie

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są już motocykle z silnikami elektrycznymi....podobno frajda żadna.


ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Motocykle z silnikami elektrycznymi nie powinny być dopuszczone do ruchu ulicznego, obojętnie jak super by się nimi nie jeździło.

BTW

Jest firma z Kaliforni jak się nie mylę co produkuje w miarę seryjnie motocykle elektryczne ( kiedyś miałem już jednego zaklepanego na jazdę testowa) z zasięgiem coś około 150km, z tego co pamietam


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie powinny? Chodzi Ci o bezgłośne działanie? Wystarczy dźwięk silnika puścić z głośników, tak to rozwiązał Dominos w elektrycznych skuterach w Holandii ;)https://www.youtube.com/watch?v=n17B_uFF4cA

Dokładnie chodzi mi o to o czym piszesz czyli brak "hałasu"

Jakiś porządny generator dźwięku faktycznie powinien się z tym problemem uporać.

 

No bo inaczej wyobraź sobie drogi gdzie jeżdżą same elektryczne super ciche pojazdy :).


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możesz zrzucić na niższy w każdym momencie :)

W złożeniu , szczególnie na śliskim to raczej nie chciałbym aby cokolwiek zakłócało rozkład sił na styku opony z nawierzchnią ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie to tak samo jak zegarek mechaniczny a smartwatch. Czy jak wyświetli wskazówki to już to jest zegarek. Ci co kochają motocykle to nie będą jeździć akumulatorami. Ale są tacy dla których to tylko środek komunikacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.