chronofil 133 #851 Napisano 27 Lutego 2014 Widać renowację. Nie ma tragedii, ale od razu widać, niestety 0 Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #852 Napisano 27 Lutego 2014 Prawda jest taka, że chyba żaden renowator po przygotowaniu projektu nie umożliwia zatwierdzenia go przez zleceniodawcę. Może wtedy dałoby się uniknąć takich felerów. A może w czasie projektowania tego nie widać? Ciekawe jak to wygląda u tych zza Odry, gdzieś tu linki były, czy też są takie niedoróbki? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicorci 19 #853 Napisano 28 Lutego 2014 A możesz sprecyzować co jest nie tak? Dla porównania daje tarcze sprzed renowacji. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #854 Napisano 28 Lutego 2014 Taką tarczę oddałeś do malowania? Czy tam jest pierścień wokól tarczy sekundowej? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicorci 19 #855 Napisano 28 Lutego 2014 To jest jeszcze zdjęcie sprzed próby usunięcia paprochów. Niestety była to nieudana próba i tarcza juz nie wyglądała dobrze. Moze tak wygląda na zdjęciu ale nie ma tam żadnego pierścienia. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
puma 227 #856 Napisano 28 Lutego 2014 Wielkość i grubość napisu zenith jest inna, oraz indeks godziny 7 różni się z oryginałem. To moje spostrzeżenia na pierwszy rzut oka. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sneer 147 #857 Napisano 28 Lutego 2014 (edytowane) Szczerze nie ma tragedii.. Ale purysci zawsze znajda niuanse do których mozna sie przyczepić . Poskladaj całość a wtedy ocenimy całokształt Edytowane 28 Lutego 2014 przez sneer 0 Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hrabia 72 #858 Napisano 28 Lutego 2014 Na tarczy sekundnika był zdaje się szlif słoneczny, teraz nie ma na pewno. To moim zdaniem największa strata. Z indeksami nie jest tak źle, napis Zenith rzeczywiście był inny, ale powiedzmy, że rzeczywiście nie ma tragedii. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Burns 4449 #859 Napisano 28 Lutego 2014 Wiadomo, że tarcza tarczy nierówna i wykonawca również,ale ile średnio to kosztuje? Za przykład weźmy powyższą Zenith 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arcicorci 19 #860 Napisano 28 Lutego 2014 Ok 250 z fosforem i wypełnieniem wskazówek Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RTK-WGM 219 #861 Napisano 28 Lutego 2014 Prawda jest taka, że chyba żaden renowator po przygotowaniu projektu nie umożliwia zatwierdzenia go przez zleceniodawcę. Może wtedy dałoby się uniknąć takich felerów. A może w czasie projektowania tego nie widać? Ciekawe jak to wygląda u tych zza Odry, gdzieś tu linki były, czy też są takie niedoróbki?Dziś odebrałem swojego Atlantica po reklamacji wskazówki sekundnika i pytałem, czy jest możliwość zobaczenia projektu "ich" tarczy przed naniesieniem i powiedzieli, że w dobie email'i nie ma problemu. Tak więc jeśli zażyczymy sobie zobaczyć przed nałożeniem pewnie nam podeślą tylko trzeba jasno poprosić. Jedno jest pewne następne tarcze jak będę robił to na pewno zrobię listę życzeń i powiem, że nie zapłacę jeśli coś będzie niezgodne z adnotacjami. 0 Kupię wszystko, rozsądek zachowując, co ma związek z marką ENICAR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość xylog #862 Napisano 28 Lutego 2014 Jeśli taką możliwość stworzą, to pewnie będzie mniej różnych "kwiatków"Może się mylę, ale oni nie tworzą nowego modelu na podstawie odnawianej tarczy, tylko próbują odtworzyć tę tarczę od nowa. Dlatego mają różne długości napisów, korzystają z bazy wzorów co powoduje różnice w czcionce.Gdyby w projekcie nakładali napisy na już istniejące takich błędów mogliby uniknąć.Ale pewnie są ograniczeni np. czcionką, która nie do końca pasuje do starych napisów, czy odstępami między literami. A pewnie praca nad każdą literą osobno jest po prostu nieopłacalna. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zasadas 5083 #863 Napisano 28 Lutego 2014 Skoro my potrafimy wyłapać różnice w napisach, to z pewnością zrobiliby to wykonawcy, gdyby im na tym zależało. Być może prawdą jest, że takie idealne odwzorowanie jest pracochłonne i mało opłacalne przy takich cenach, więc póki klient kupuje, biznes się kręci i "wszyscy" prócz forumowiczy są zadowoleni. Ale zdarzają się przyzwoicie wykonane renowacje, może nie idealne, ale akceptowalne. 0 "You may delay but time will not" Benjamin Franklin Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Ratyński 407 #864 Napisano 28 Lutego 2014 Pisałem to juz wielokrotnie, ale stale temat wraca, więc jeszcze raz:Gdy zegarek kosztuje kilkaset złotych, cena renowacji tarczy nie może przecież przekroczyć jakiegoś pułapu, to wtedy renowatorowi nie opłaca się robić specjalnej matrycy do (najprawdopodobniej) jednorazowego użytku, której koszt wytworzenia może przekroczyć koszt renowacji. Każdy renowator ma jakąś tam "bibliotekę" gotowców i w tym przypadku z niej korzysta. Jest chyba oczywiste, że zakład który działa na rynku od dawna ma większą tą "bibliotekę" i dlatego prawdopodobieństwo, że tarcza robiona u niego nie bedzie zbytnio odbiegała od oryginału jest większe niż u świeżego renowatora. Miedzy innymi dlatego zakłady zagraniczne (niektóre) są tu lepsze od naszych. Z tarczami do drogich zegarków takich problemów nie ma, bo koszty specjalnych wymagań co do renowacji, to i tak niewielki procent ceny zegarka.To jedna sprawa, a druga to zwyczajne błędy i niedoróbki, które zdarzaj się w każdym zakładzie renowacyjnym, ale w zakładzie o wysokiej renomie, który o te renomę dba, powinny one być wyłapywane przed wydaniem tarczy właścicielowi i poprawiane. 0 Piotr Ratyński Adhibe rationem difficultatibus. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jurand79 0 #865 Napisano 2 Marca 2014 Zebrało mi się kilka zegarków do odnowienia. Niestety tarcze muszą iść do renowacji. Problem w tym, że już nie wiem do kogo to puścić w kraju. Większość komentarzy w tym wątku jest negatywnych. Kiedyś robiłem kilka tarcz w Wawie, ale nie do końca byłem zadowolony z obsługi. Korzystałem też z jednego zakładu w Łodzi - może znowu tam wyślę....Kogo aktualnie polecacie?Mam do zrobienia Doxę, dwie Delbany, Pallasa, Certinę i Tissocika: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
OmegaDeVille 59 #866 Napisano 2 Marca 2014 Firma Chronos w Poznaniu. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RTK-WGM 219 #867 Napisano 11 Marca 2014 2. tarcza Bałtyk kupiona za pięć złotych z mechanizmem i tutaj zależało mi na wiernej kopii o czym poinformowałem a mam: na indeksach kropki z lumą oraz napis made in poland pisany razembaltyk.jpga prosiłem i pokazałem w książce, która u nich leży. Na szczęście miała zamienić tarczę inną, którą mam w oryginale. I teraz dylemat. Odebrana tarcza z poprawki, muszę przyznać, że jest dobrze. Napis Made in Poland właściwy jak w oryginale oraz znikły kropki lumy.Oceńcie sami... 0 Kupię wszystko, rozsądek zachowując, co ma związek z marką ENICAR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lec 61 #868 Napisano 11 Marca 2014 Zaiste lepiej ale jeszcze są mankamenty.1. przy 12 jakiś był pęcherz przy malowaniu i się nie rozszedł.2. przy 2 indeksie też jakieś zadrapania?3. przy indeksie 8 jakiś farfocel. Ja też wybieram się z tą mą tarczą Omegi na poprawki. Zobaczymy jak Panowie sobie poradzą. Czy któryś z panów posiada lub wie gdzie zdobyć fotki Omegi bumperka pozłacanego w wersji na Hamerykę. Potrzebne właśnie do renowacji a Głowaccy twierdzą, że nie mają żadnych wzorów. Na stronie Omegi według numeru koperty nie ma zamieszczonej fotki.Cholera gdzieś zapodziałem nr ref. a zegar jest na Pięknej. Jutro zadzwonię i spytam o niego. 0 <p>Czasem lec-e w gruchy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robredo 21 #869 Napisano 11 Marca 2014 Indeks na 10 za bardzo nie styka poza tym lepiej niż było. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolak 24 #870 Napisano 11 Marca 2014 Zaiste lepiej ale jeszcze są mankamenty.1. przy 12 jakiś był pęcherz przy malowaniu i się nie rozszedł.2. przy 2 indeksie też jakieś zadrapania?3. przy indeksie 8 jakiś farfocel. Ja też wybieram się z tą mą tarczą Omegi na poprawki. Zobaczymy jak Panowie sobie poradzą. Czy któryś z panów posiada lub wie gdzie zdobyć fotki Omegi bumperka pozłacanego w wersji na Hamerykę. Potrzebne właśnie do renowacji a Głowaccy twierdzą, że nie mają żadnych wzorów. Na stronie Omegi według numeru koperty nie ma zamieszczonej fotki.Cholera gdzieś zapodziałem nr ref. a zegar jest na Pięknej. Jutro zadzwonię i spytam o niego. Ślij do Poznania, mają więcej wzorów i czas oczekiwania krótszy, jakość lepsza... 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kiniol 2281 #871 Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) Poproszę kolegę, właściciela zakładu, by się przyłożył Ale on tak czy siak trzyma poziom. Edytowane 11 Marca 2014 przez kiniol 0 Porządek na serwisie o niczym nie świadczy. Często najlepsze usługi świadczone są przez geniuszy w totalnym bałaganie… Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lec 61 #872 Napisano 11 Marca 2014 Dacie mi ewentualny namiar i tel.? 0 <p>Czasem lec-e w gruchy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kolak 24 #873 Napisano 12 Marca 2014 Łap ---> http://www.renowacjatarcz.pl/kontakt.html 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RTK-WGM 219 #874 Napisano 12 Marca 2014 Czy można dla orientacji jakie ceny są w Poznaniu ?? Jaki koszt by był takiej tarczy Bałtyka - tak dla porównania. 0 Kupię wszystko, rozsądek zachowując, co ma związek z marką ENICAR. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr Ratyński 407 #875 Napisano 12 Marca 2014 Zadzwoń i zapytaj. 0 Piotr Ratyński Adhibe rationem difficultatibus. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach