Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz tej dyskusji już nie rozumiem. Podobno kwestia została rozwiązana przez Omegę, a tu dalsze drążenie tematu zwrotu zegarka, którego już nie ma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w myśl zasady chytry i niedouczony dwa razy traci trafił dusigrosz (Rafał) na handlarza prawdopodobnie bez autoryzacji i narzędzi na handel tymi zegarkami. A nawet jak ma zarejestrowaną działalność to sprzedaż nie została zarejestrowana fiskalnie - nie ma paragonu. Co tu jeszcze rozumieć. ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale nie ma sensu snuć kolejnych bajek i kłócić się i udawaniać kto ma rację a kto nie. Kto kręci czy żwirek czy muchomorek. Proponuje takie rozwiązanie kwestii pomówień i uczciwości. Kolega MAXSEM111 dostarcza mi dowód zakupu na zegarek który mi sprzedał ja na podstawie dowodu zakupu zwracam towar jako niezgodność z umową. Kolega uznaje reklamacje a ja otrzymuje zwrot gotówki. Co wy na to ? To będzie dobra weryfikacja i rozwiązanie ?

Ale jak nie ma sensu , to na co nam tu pisałeś w temacie swoje wywody , dopóki Mariusza nie było?

I całe stronice oskarżeń pod adresem AD , Serwisu Maxsema i prawnicy  i Bóg wie co jeszcze

Teraz jak się zarejestrował i może odpowiedzieć na Twoje oskarżenia to nagle Ci" nie warto roztrząsać"?


e8Me4oa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

No właśnie nie dopowiedziałem trochę sprawy. Ja z Omegą kwestie rozwiązałem. A Omega nie powiedziała co zrobi z poprzednim problematycznym zegarem. Dlatego proponuję rozwiązanie. Korzystam z prawa rękojmi na poprzedni zegar a pieniądze zostają wpłacone na fundacje ORBIS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze ze nie jestem już modem, dyskusja jałowa i nic nie wnosząca...


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ale nie ma sensu snuć kolejnych bajek i kłócić się i udawaniać kto ma rację a kto nie. Kto kręci czy żwirek czy muchomorek. Proponuje takie rozwiązanie kwestii pomówień i uczciwości. Kolega MAXSEM111 dostarcza mi dowód zakupu na zegarek który mi sprzedał ja na podstawie dowodu zakupu zwracam towar jako niezgodność z umową. Kolega uznaje reklamacje a ja otrzymuje zwrot gotówki. Co wy na to ? To będzie dobra weryfikacja i rozwiązanie ?

Ale to jest juz chyba niemozliwe, bo lada dzien masz otrzymac " brand spanking new " zegarek prosto ze Szwajcarii


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie dopowiedziałem trochę sprawy. Ja z Omegą kwestie rozwiązałem. A Omega nie powiedziała co zrobi z poprzednim problematycznym zegarem. Dlatego proponuję rozwiązanie. Korzystam z prawa rękojmi na poprzedni zegar a pieniądze zostają wpłacone na fundacje ORBIS

Juz nie masz zadnego prawa do poprzednego zegarka. Koncz wasc wstydu oszczedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli Ty rozwiązałeś kwestię reklamacji z Omegą. Dostałeś nowy zegarek to już nie Twoją sprawą jest co się stanie ze starym. Jest on własnością Omegi. Nie bardzo rozumiem dlaczego pośrednik czy AD miałby go odbierać od Ciebie i wpłacać gdziekolwiek pieniądze... Co teraz chcesz uzyskać? Jakaś prywatna zemsta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Nie no taki to mój pomysł tylko był. Ja sprawę mam rozwiązaną. Ale postaram się o zegar poprzedni z tymi wszystkimi wadami. Uczciwy sprzedawca wystawi w końcu na niego dowód sprzedaży nastepnie przyjmie go na podstawie rękojmi a pieniądze zostaną wpłacone na konto fundacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie dostałeś od maxem dowodu sprzedaży? Bo przejrzałem jego oferty i pisze że wystawią fakturę VAT marża. To jest dla Ciebie dowód sprzedaży. Rachunku od AD to na bank nie dostaniesz. Kolego temat zakończył się dla Ciebie pozytywnie. Tu nie ma co kombinować dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Nie chodzi o kombinacje tylko uczciwość sprzedawcy. Z 10 razy pisałem że nie dostałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie przepraszam ale pan Rafał zapomniał wam dopowiedzieć że gwarancja jest podbita przed AD i sprawę usterki w mechanizmu mógł naprawić tylko serwis SG

a teoria o tym że zegarek był noszony przed tym jak pan Rafał dostał go do rąk jest wyssana z palca i jak wiele innych postów które przeczytałem na mój temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w konfrontacji okazało się że kolega Rafał jednak trochę zmyśla  -_-


e8Me4oa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Postaram się wpisać w merytorykę....

Edytowane przez Master Yoda

Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

A zanim wysłałem zegarek do SGP to napisałem pierwsze do sprzedawcy po sugestiach żeby u niego załatwić sprawę. Mail powyżej

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozumiem jego rozgoryczenie faktem że zegarek był czy nie był z defektem bo kilka wersji słyszałem to pomijam

ale pisanie że zegarek był wcześniej używany i taki dostał Pan Rafał to już nie jest smaczne

następnie Panowie dodam że każdy diler jak zauważy defekt zegarka ma obowiązek oddać go do producenta

Jaki sens jest sprzedaż dla Omega uszkodzonych zegarków  czy to dla klienta czy pośrednika ? czy to jest ich polityka ?

proszę pomyśleć


Panie Rafale do tej pory jak nie byłem zarejestrowany na forum to odbierał Pan telefony jak dzwoniłem aby się dowiedzieć co z zegarkiem , jak przebiega reklamacja.

Myślę że Pan pamięta?

dziwnie jak się zarejestrowałem na forum i zobaczyłem te posty i Pana wypociny na mój temat to telefon zamilkł .

co się stało ?

niech koledzy forumowicze wiedzą o całej sprawie a może telefon Pan oddał do reklamacji?


A zanim wysłałem zegarek do SGP to napisałem pierwsze do sprzedawcy po sugestiach żeby u niego załatwić sprawę. Mail powyżej

Panie Rafale do tej pory jak nie byłem zarejestrowany na forum to odbierał Pan telefony jak dzwoniłem aby się dowiedzieć co z zegarkiem , jak przebiega reklamacja.

Myślę że Pan pamięta?

dziwnie jak się zarejestrowałem na forum i zobaczyłem te posty i Pana wypociny na mój temat to telefon zamilkł .

co się stało ?

niech koledzy forumowicze wiedzą o całej sprawie a może telefon Pan oddał do reklamacji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega Rafal teraz juz najwyrazniej szuka zainteresowania swoja osoba nic wiecej.  Pouzalajmy sie nad nim  do konca dnia to moze w koncu sie ten temat zakonczy. 


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim tym z forum którzy są obiektywni co całej zaistniałej sprawy i dzielą się swoimi uwagami

przepraszam jeżeli kogoś uraziłem moimi postami 

chciałem całą sprawę wyjaśnić z Panem Rafałem sam na sam przez telefon zanim opisałem zaistniałą sytuację na forum , ale niestety nie odbierał telefonów i wybrał drogę konfrontacji na  forum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zróbmy z Rafała idiotę, niech pośrednicy bez odpowiedzialności przed kupującym sprzedają Omegi, które nigdy się nie popsują i zawsze będą bez wad.

Z takim podejściem społeczeństwa interes Mariusza będzie miał się jeszcze przez długi czas bardzo dobrze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobrze, to wprost do Ciebie skierowane pytanie - czy kupując zegarek za twoim pośrednictwem można skorzystać z prawa: "Odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującegoz tytułu niezgodności towaru z umową". i tego co z tego tytułu przysługuje.

Powinno być krótko i na temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zglosilem do urzedy skarbkowego uzytkownika allegro z podejrzeniem nie wystawiania rachunkow za sprzedawany produkt jak pisze kolega Rafal. Zalaczylem tez linki do postow z forum.  Kontrola wszystko rozwiaze - problem rozwiazany :D

 

Rafal: starego zegarka to ty nie zobaczysz, Omega wysyla nowy i nie spodziewaj sie w przesylce dwoch. Sprawa jest juz rozwiazana i nie ma co rozdmuchiwac i jakies fundacje wymyslac. Miales trefny produkt, ktory zostal popsuty bardziej na serwisie. Szwajcaria pomogla i masz nowy zegar.

Ten problem tez rozwiazany.

Edytowane przez stateless

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość norbie

stateless - przyznaję Ci z największą przykrością złoty medal im. Pawki Morozowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.