Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Longines

Rekomendowane odpowiedzi

12 minut temu, Edmund Exley napisał(-a):

Fajnie się nosi na tym Hirschu.


A do tego świetnie wygląda 👌🏻

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
34 minuty temu, Edmund Exley napisał(-a):

Świetny kadr!

 

W sieci znalazłem takie ujęcie:

 

Dzięki, tak jakoś wyszło 😉 Ten Conquest ma coś w sobie, no i rozwiązanie komplikacji jest fascynujące, tylko cena przeraża. Klasyczny 35 mm też mi się bardzo podoba i kusi. Do tego nie mam ani jednej ETY 2824-2, a to poważnie niedopatrzenie 😁

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z Longines Spirit chrono. Miałem lekko porysowaną kopertę więc dałem go do autoryzowanego serwisu na polerkę. Niestety gdy go odebrałem nie działa przycisk zmiany daty oraz co gorsza uszkodzili szkło ścierając w jednym miejscu antyrefleks. Nie mam zamiaru oddawać tego zegarka tam ponownie na reklamacje. Czy ktoś może orientuje się jaki może być koszt naprawy?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, papcio24 napisał(-a):

Mam problem z Longines Spirit chrono. Miałem lekko porysowaną kopertę więc dałem go do autoryzowanego serwisu na polerkę. Niestety gdy go odebrałem nie działa przycisk zmiany daty oraz co gorsza uszkodzili szkło ścierając w jednym miejscu antyrefleks. Nie mam zamiaru oddawać tego zegarka tam ponownie na reklamacje. Czy ktoś może orientuje się jaki może być koszt naprawy?


Sent from my iPhone using Tapatalk

współczuję sytuacji. Czy to był autoryzowany serwis Longinesa czy jakiś zegarmistrz? Bo z opisu wygląda na totalną fuszerkę. Masz jakiś ślad po wizycie? rachunek? 


quartz bandit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
współczuję sytuacji. Czy to był autoryzowany serwis Longinesa czy jakiś zegarmistrz? Bo z opisu wygląda na totalną fuszerkę. Masz jakiś ślad po wizycie? rachunek? 

Znalazłem ten serwis na stronie Longines, więc zakładam że autoryzowany. Mam paragon. Dodam tylko, że to było we Włoszech gdzie na co dzień mieszkam, teraz jestem w Poznaniu do początku stycznia, więc mógłbym podjechać do naszego polskiego serwisu.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moją prośbę i po sugestiach forumowiczów, Kolega Adam @Wacor był uprzejmy przenieść temat Klub HERITAGE do Forum Głównego, gdzie łatwiejszy dostęp będą mieć do niego posiadacze i posiadaczki innych zegarków niż tylko szwajcarskie i niemieckie. Stary link będzie działał jeszcze przez 30 dni, więc jak ktoś ma zapisaną zakładkę, to uprasza się o jej aktualizację zanim wygaśnie 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, papcio24 napisał(-a):


Znalazłem ten serwis na stronie Longines, więc zakładam że autoryzowany. Mam paragon. Dodam tylko, że to było we Włoszech gdzie na co dzień mieszkam, teraz jestem w Poznaniu do początku stycznia, więc mógłbym podjechać do naszego polskiego serwisu.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

To ja bym się skontaktował z firmą Longines bezpośrednio. Zobaczymy co powiedzą i w tej sytuacji odesłał dalej zegarek  do fabryki w Szwajcarii:

 

https://www.longines.com/pl/customer-service/send-us-your-watch

 

Trochę poczekasz tanio nie będzie ale przywrócą stan farbryczny. Jeżeli masz paragony z AD i to był rzeczywiście autoryzowany serwis możliwe, że zrobią to za darmo. Daj 

znać jak poszło i powodzenia. Zniszczony w serwisie zegarek to nic fajnego brrrr

Edytowane przez Funky_Koval

quartz bandit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie gościł na nadgarstku.  

IMG_3518.jpeg

Edytowane przez Marcin C

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To ja bym się skontaktował z firmą Longines bezpośrednio. Zobaczymy co powiedzą i w tej sytuacji odesłał dalej zegarek  do fabryki w Szwajcarii:
 
https://www.longines.com/pl/customer-service/send-us-your-watch
 
Trochę poczekasz tanio nie będzie ale przywrócą stan farbryczny. Jeżeli masz paragony z AD i to był rzeczywiście autoryzowany serwis możliwe, że zrobią to za darmo. Daj 
znać jak poszło i powodzenia. Zniszczony w serwisie zegarek to nic fajnego brrrr

Wysłałem wiadomość do Longines. Zobaczymy kiedy i co odpiszą. Dzięki.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.