Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Treevill

GERLACH

Recommended Posts

Minęło kilka dni od czasu kiedy wysłałem PW do Sierżanta, niestety brak odpowiedzi. Poniżej wklejam tekst PW jakie wysłałem do Sierżanta, wysłałem dwie takie wiadomości o identycznej treści. Zanim zarejestrowałem się na forum poprosiłem kolegę o to żeby w moim imieniu skontaktował się z Sierżantem, też brak odpowiedzi.

 

Zastanawiam się teraz czy aby wpis Sierżanta Juliana nie był kolejny fejkowym wpisem po to tylko żeby oczernić naszą firmę, wnioski wyciągnijcie sami.

 

"Cześć

Nazywam się Sylwester Szwedo( mój stary nick na tym forum to sszwedo, takiego używałem zanim odszedłem z forum) Reprezentuję G.Gerlach.

Specjalnie w Twojej sprawie założyłem konto na KMZIZ. Proszę podaj mi swoje dane na jakie zostało złożone zamówienie to znaczy imię, nazwisko i ewentualnie numer zamówienia. Niestety nie odnotowaliśmy nigdzie informacji od Ciebie że nie otrzymałeś przesyłki. Bez danych o których napisałem wyżej nie będę mógł zweryfikować czy przesyłka do Ciebie została wysłana. Jeżeli nie to natychmiast po weryfikacji wyślemy Ci zamówimy towar. Z góry przepraszam za niedogodności.

Pozdrawiam Sylwek"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na przełomie roku pojawił się problem z zerowaniem chronografu mojego jedynego zegarka ze stajni GG -Enigmy, standardowy podobno w przypaku mechanizmu tam zamontowanego. Zgłosiłem sprawę przez FB, zaproponowano mi próbe naprawy związana z wymiana wskazówki (szczegółów nie znam). Cała operacja trwała tylko kilka dni, chłopaki zrobili to gratisowo, mimo, że zegarek był po gwarancji. Zegarek po naprawie działa prawidłowo. Jestem na tyle zadowolony, że zamówiłem PZL-P11c reedycję i czekam z niecierpliwością. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

Zastanawiam się teraz czy aby wpis Sierżanta Juliana nie był kolejny fejkowym wpisem po to tylko żeby oczernić naszą firmę, wnioski wyciągnijcie sami.

 

...

Miałem zegarek firmy Gerlach,  o przebojach z firmą pisałem tutaj. Co jakiś czas czytam ten wątek, tak żeby sprawdzić czy coś tam się poprawiło czy też nie. Widzę, że nadal jakość produktu jest losowa, obsługa klienta na żenującym poziomie, a kontakt z firmą następuje z łaski właścicieli. Jednakże oczywiście jest to tylko kolejna próba oczernienia, fejk i potwarz. Jedyne czego nie brakuje firmie to tupetu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam kilka ich zegarków (oprócz wielu innych - niedrogich ale w podobnych cenach) i wręcz przeciwne doświadczenia, i to jak najlepsze. Ponieważ mam też już swoje lata to wiem, że są ludzie którzy w kółko wpadają w te same dziury, telefony im spadają i tłuką ekrany w tym samych miejscach etc.,

Nikogo nawet nie śmiem podejrzewać o złe intencje  ;) Jeśli ktoś nie ma przekonania to może zawsze kupić coś innego, w firmie która jego zdaniem da mu taki serwis na jaki zasługuje. Te '5 dych na wódkę' za opisywany pasek to jednak nie poziom tego forum, mam nadzieję.

Sierżant Julian może je ode mnie dostać zupełnie gratis pod warunkiem, że usunie te żenujące wpisy a ja będę mógł w razie co opublikować wydruk przelewu, jako potwierdzenie, że  się wywiązałem  - tak na wszelki wypadek  :)  Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w poszukiwaniach ideału. Bo raczej o to tu wszystkim chodzi jak mniemam, może naiwnie  :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak z ciekawości, kolega Sierżant udziela się w innych wątkach, a tu nie reaguje na odpowiedź Gerlacha...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tez bardzo chętnie wyślę  zamówiony pasek (a nawet dwa) Sierżantowi , pod warunkiem że będę wiedział komu mam go wysłać i  że ta osoba rzeczywiście taki pasek u nas kupiła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

... Ponieważ mam też już swoje lata to wiem, że są ludzie którzy w kółko wpadają w te same dziury, telefony im spadają i tłuką ekrany w tym samych miejscach etc.,...

Sęk w tym, że tutaj chodzi o reklamację/rękojmię, które nie obejmują szkód wywołanych przez nieuwagę użytkownika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przyjemnością informuję, że pasek dzisiaj został dostarczony. Rzeczywiście wcześniej nie zwróciłem uwagi na pw, ale przynajmniej jak widać mój adres gdzieś w archiwach firmy się zachował. Trwało bo trwało, ale zawsze.


...

Sierżant Julian może je ode mnie dostać zupełnie gratis pod warunkiem, że usunie te żenujące wpisy a ja będę mógł w razie co opublikować wydruk przelewu, jako potwierdzenie, że  się wywiązałem  - tak na wszelki wypadek  smile.png  Pozdrawiam wszystkich i życzę powodzenia w poszukiwaniach ideału. Bo raczej o to tu wszystkim chodzi jak mniemam, może naiwnie  unsure.png

Dlaczego zaraz żenujące?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z przyjemnością informuję, że pasek dzisiaj został dostarczony. Rzeczywiście wcześniej nie zwróciłem uwagi na pw, ale przynajmniej jak widać mój adres gdzieś w archiwach firmy się zachował. Trwało bo trwało, ale zawsze.

Dlaczego zaraz żenujące?

Dlatego, że można a nawet wypada używać kulturalnych sposobów przekazu nawet w chwili frustracji, zwłaszcza w środowisku ludzi którzy wydaje mi się jednak aspirują do tego. Nie wnikam w to kto tu zawinił i nie o to mi chodzi. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OCZYWISCIE. To bardzo słuszne postawienie sprawy. Zawsze tak postępuję. Natomiast z przykrością muszę stwierdzić, że nie pomogło ani wcześniejsze wysłanie dwóch czy trzech emaili na oficjalny adres sklepu, ani też wysłanie sprzedawcy wiadomości przez facebook. Po każdej takiej próbie odczekałem sporo czasu. Dopiero ten (uznany za niekulturalny) sposób odniósł skutek. Zatem był właściwy. Tu l’as voulu, George Dandin.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Patrzac calkiem z boku na ta sytuacje odnoszę wrazenie. ze racje ma sierżant J.

Tym bardziej ze jak pisze oczekiwał dłuższy czas bezskutecznie. 

Natomiast kolega Kopec chyba niepotrzebnie staje w roli" advocatus diaboli "

Mysle ze sierżant nie chce dwóch cudzych pasków tylko jeden swoj .

Bez niczyjej laski.

Pozdrawiam wszystkich uczestników dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sierżant Julian otrzymał pasek za który zapłacił, to że przez długi czas nie odpowiadał na moje dwa PW pozostawiam do oceny forumowiczów ( a nie odpowiedział do dzisiaj), a otrzymał dlatego że po przeszukaniu wszystkich kanałów korespondencji w końcu nasz kolega odpowiedzialny za zamówienia  doszedł o kogo chodzi i skontaktował się z Sierżantem.  

Ja w swoim imieniu i w imieniu G.Gerlach mogę tylko jeszcze raz przeprosić za całą zaistniałą sytuację co niniejszym czynię.

 

PS. 

Sierzancie Julianie odpowiadając na Twoje pytanie     "Pytałem ich o to regularnie co sześć miesięcy przez pięć lat, ale systematycznie nie odpowiadali. To był chyba taki ich sposób dyskretnego powiadomienia, ze zrezygnowali z planów."  ???

Regularnie od momentu pojawienia się informacji o chęci wyprodukowania tego modelu i zweryfikowaniu  chęci z możliwościami,odpowiadam po raz kolejny.  Zegarek roboczo nazwy "Tryciak" trafi do produkcji wtedy gdy G.Gerlach  będzie na to gotowe logistycznie, organizacyjnie i finansowo.Informowaliśmy o tym gdzie się tylko da że ze względów iż tryt jest radioaktywny  nie jesteśmy w stanie  dokonać końcowego montażu zegarków w Polsce i musimy zamówić całą produkcję w wyspecjalizowanej firmie która wykonuje takie zegarki i ma na to stosowne certyfikaty. Dlatego też decyzja o wykonaniu całej partii zegarków  jest odkładana na dalszy plan, miedzy innymi dlatego że w międzyczasie pojawiają się nowe projekty które przez to że powstają w Polsce  jest nam łatwiej przeprowadzić.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Buszujący_w_Ciecierzycy

 

"....dlatego że po przeszukaniu wszystkich kanałów korespondencji w końcu nasz kolega odpowiedzialny za zamówienia  doszedł o kogo chodzi i skontaktował się z Sierżantem..."  

 

1. Sierżant pisał, że kilkukrotnie kontaktował się i nie otrzymał odpowiedzi.

Proszę o potwierdzenie lub zaprzeczenie. Sytuacja taka miała miejsce?

2. Na forum można wyczytać negatywne opinie w związku z komunikacją po Waszej stronie.  Ty zaś pisałeś, że to jakaś próba pomawiania.....

Wszystkie te historie opisane na forum to wymyślone sytuacje aby Was oczernić? Wszystkie te historie nie miały miejsca?

Nie ukrywam, że wiele razy myślałem o zakupie jednego z Waszych zegarków, ale te informacje na forum mnie odstraszały.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zgadzam się. W moim przypadku kontakt ze strony G.Gerlach był natychmiastowy nawet w godzinach wieczornych co szczerze pozytywnie mnie zaskoczyło. Oczywiście pisałem na FB tak jak wiele osób już to podkreślało. Skoro większość sugeruje najszybszą drogę kontaktu to po co iść w zaparte i pisać maile a potem wylewać swoją frustrację na forum?

 

Gdy jedziesz samochodem i znaki nakazują Ci skręcić w lewo to po co skrecasz w prawo?

 

Tak tylko w obronie G.Gerlach bo każdej firmie zdarzają się wpadki i nic na to się nie poradzi. Ja jestem zadowolony z Submarina, świetny zegar :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Buszujący_w_Ciecierzycy

Oczywiście pisałem na FB tak jak wiele osób już to podkreślało. Skoro większość sugeruje najszybszą drogę kontaktu to po co iść w zaparte i pisać maile a potem wylewać swoją frustrację na forum?

 

Nie uważasz zatem, że reprezentujący firmę jeśli nie odpowiadają poprzez jakiś kanał komunikacyjny np ten który wymieniłeś "e-mail" to najlepiej aby usunęli go z działu "kontakty" tylko zostawili te formy kontaktu, z których korzystają...z których będę wstanie odpowiedzieć klientowi? To się chyba wydaje oczywiste niż wymienić wszystkie formy kontaktu, a później czytać frustrację o sobie na forach, że ktoś nie dostał odpowiedzi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komunikacja w moim przypadku nie szwankuje. Mam wałek uszkodzony w Jastrzębiu. Zegarek kupiony kilka lat temu. Swoją drogą jakość tego pozostawia wiele do życzenia. Napisałem na msg, firma odezwała się po 1.5h chyba. Akurat mam to szczęście, że serwis albo jeden z serwisów jest w Szczecinie wiec po świętach idę zanieść wałek do naprawy. Jak dla mnie kontakt szybki.

Edited by Sebolski

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tylko tu zostawię...

 

svedos: PW:

"Proszę podaj mi swoje dane na jakie zostało złożone zamówienie to znaczy imię, nazwisko i ewentualnie numer zamówienia. Niestety nie odnotowaliśmy nigdzie informacji od Ciebie że nie otrzymałeś przesyłki. Bez danych o których napisałem wyżej nie będę mógł zweryfikować czy przesyłka do Ciebie została wysłana. Jeżeli nie to natychmiast po weryfikacji wyślemy Ci zamówimy towar"

 

svedos:

"Sierżant Julian otrzymał pasek za który zapłacił, to że przez długi czas nie odpowiadał na moje dwa PW pozostawiam do oceny forumowiczów ( a nie odpowiedział do dzisiaj), a otrzymał dlatego że po przeszukaniu wszystkich kanałów korespondencji w końcu nasz kolega odpowiedzialny za zamówienia  doszedł o kogo chodzi i skontaktował się z Sierżantem."  

 

 Czasem warto po prostu przyznać się do błędu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pg1972 zapomniałeś zacytować moje ostatnie zdanie

 

" Z góry przepraszam za niedogodności."

 

 

Tak tylko tu zostawię...

Tego też zapomniałeś zacytować

 

"Ja w swoim imieniu i w imieniu G.Gerlach mogę tylko jeszcze raz przeprosić za całą zaistniałą sytuację co niniejszym czynię"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ważne, że sprawa załatwiona.

Dobrze też, że mamy tutaj na forum kontakt do przedstawiciela Gerlacha.

Nie ma co się spinać.

Święta są :)


Myślę, że bez Słońca nie byłoby zegarów...  www.mojekrajobrazy.pl

Galeria zegarkowa: zegarekonline.pl/galeria/

Share this post


Link to post
Share on other sites

pg1972 zapomniałeś zacytować moje ostatnie zdanie

 

" Z góry przepraszam za niedogodności."

 

 

Tak tylko tu zostawię...

Tego też zapomniałeś zacytować

 

"Ja w swoim imieniu i w imieniu G.Gerlach mogę tylko jeszcze raz przeprosić za całą zaistniałą sytuację co niniejszym czynię"

 

Przeczytaj proszę wytłuszczone fragmenty z obu wypowiedzi...

Czy tylko ja widzę w nich sprzeczność ?

Ale to już nieistotne, bo...

 

Ważne, że sprawa załatwiona.

Dobrze też, że mamy tutaj na forum kontakt do przedstawiciela Gerlacha.

Nie ma co się spinać.

Święta są :)

.

Życzę wszystkim zdrowia w tym trudnym czasie.

Dbajcie o siebie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komunikacja w moim przypadku nie szwankuje. Mam wałek uszkodzony w Jastrzębiu. Zegarek kupiony kilka lat temu. Swoją drogą jakość tego pozostawia wiele do życzenia. Napisałem na msg, firma odezwała się po 1.5h chyba. Akurat mam to szczęście, że serwis albo jeden z serwisów jest w Szczecinie wiec po świętach idę zanieść wałek do naprawy. Jak dla mnie kontakt szybki.

Jak obiecali tak zrobili wymiana koronki po okresie gwarancyjnym z powodu wady fabrycznej. Akurat mnie się trafiło ale jest już w porządku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktoś wie jakie tempo ma Gerlach w udzielaniu odpowiedzi?

Zbiłem wkładkę bezela w Żabolu, wysłałem zapytanie o nowa sztukę i zero odpowiedzi juz dłuższy czas. 

Koronabzdura ich pokonała czy to standard?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przejrzysz poprzednie strony to wszystko stanie się jasne :D  Aczkolwiek obecność na forum  od niedawna jednego z właścicieli pewnie Ci pomoże.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.