Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

 

Przykład? Poza dyskami w TT nie spotkałem się z tym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koła DT Swiss nie mogą w żadnym aspekcie być potównywane nawet z starszą generacją Csmpy Bora którą używasz. Marka która produkuje świetne piasty i sxprychy nie ma własnej fabryki obręczy. Jezdzilem dwa sezony na rrc 680 porażka nie z tej ziemi finsiszem było wyrwanie nypla z obręczy. Z twoich fur Helium Sl miażdży :-)) zerknij na Campy Hyperion kultowe koła na wysokie góry. Ewentualnie nowe Bory 35 z szerszą obreczą. Jak bym miał plecić coś dpoza włoch to na pewno Reynolds lightweight nie odnalazł się w trendzie aero, nikt w Protourze nie jezdzi już na LW...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Moje RC46 były zdecydowanie sztywniejsze niz moje Bora, ale tłumienie drgań, szybkość rozpędzania (tu pewnie kwestia wagi) i w końcu siła hamowania - Campa jest górą   :)

 

Znajomy, który ma Reynoldsy 66mm dosłownie co 1000km wymienia łozyska   :( ale moze tak trafił.

Edit - głupoty plotę ma Corima, nie Reynoldsy  

 

Nie chcę typowego koła w góry. Chcę stożek do 40mm no i warunki są takie aby wagą zestawu oscylowała do koło 1000g i były sztywne.

 

BTW ile Twoje Helium wazy?

Dlatego pisałem, że LW są technologicznie naście lat do tyłu i wtedy to było często spotykane. W TDF 2015 nie chce mi się wierzyć. Czekam na fotki. :)

 

Z wyglądu są świetne, to fakt.

 

Owszem coraz ciszej jest o LW, co nie znaczy, że Obeymayery juz nie wymiatają  :)

 

Przejrze archiwum w wolnej chwilii i wrzucę  :)

Edytowane przez SzefSzefow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O kurde... Tak czytam... I wychodzi moja amatorszczyzna na temat szos... Wiedza tylko teoretyczna :) :) e mtb już trochę prakryki na średnim szczeblu mam.

Trzeba by założyć drugi temat: zawodowcy a my amatorzy zostajemy tu ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niech i profesjonaliści zostaną. Czytając zawsze się czegoś uczysz. A przy okazji tworzy to ciekawy kontrast.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak... dlatego nadal najlepsi jeżdzą na LW, które kupuja i uzywają z naklejkami sponsorów typu Zipp, Enve, Campa, Shimano   :rolleyes:   

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

Edytowane przez Radical

Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bagażnik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagażniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bagarznik bardzo dobra rzecz. Wozić rower w bagarzniku jest dość upierdliwe... Jak z kołami to muszę siedzenia składać.

 

Matko z córą!!! A może miałem napisać CUROM? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O cholera... Autokorekta mi błędy wrzuciła.... Już pokornie poprawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Opisujesz rzeczuwistośc tak jak to precyzjnie określił kolega Sirkozi lat 2000-2005.Lightweight produkuje bardzo jakościowe koła, które są cofniete technologicznie i to znacznie do światowej czołówki, którą dzis tworzy Campagnolo, Reynolds, Zipp, Enve. Od czasu wprowadzenia trenfu aero który diamteralnie zwiekszył tez sztywnośc karbonowych obręczy LW  z swoimi 21 milimetrami został  w tyle. Prosi oczekuja maksymalnej efektywności i bezpieczeństwa od koł. Podmuch  z boku na Lightweight miot na bank kolarzem. Piszę tu o tym co najbardziej niebezpieczne zjazd 60 km /h wyjeżdżasz  zza ściany drzew i bum.

Ligtwieght patrząc  z boku ma przekrój jak Mavic Cosmic sprzed 15 lat. Sama jakość nie wystarczy... To co mi sie  w LW podpoba to nazwy ich kół Autobahn ;-) Fernweg.;-) Troche lepiej odbierają je znający niemiecki ale i laikowi może sie spodobać

 

Masz jakiegos linka do testów porównawczych oporów powietrza LW i reszty?   :)

Czasem problemy z utrzymaniem kierownicy przy wyzszych predkosciach i silniejszym bocznym wietrze miałem w przypadku RC46   :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Road-Racing.pl 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 Sama jakość nie wystarczy...

 

Z tą jakością to też podobno różnie bywa: https://masterbikepl.wordpress.com/2015/11/04/20-000-zlotych-badziewia/ Na żywo ich nigdy nie widziałem, więc sam nie mam na ten temat zdania.

 

To, że kolarzem miota na stożkach to jest fizyka i tego nie zmienisz. Możesz to minimalizować, np. przez wykorzystywany w nowoczesnych kołach profil 'U' (LW stosuje przestarzały profil 'V'). Czy ostatni wynalazek Zippa z obręczą o profilu, który bodajże nazwali zębami rekina. Druga sprawa, szerokość obręczy 20mm to, delikatnie mówiąc, pomysł przestarzały przy szeroko stosowanych oponach 25mm. Z punktu widzenia aerodynamiki najefektywniej jest kiedy obręcz ma szerokość zbliżoną do opony na niej osadzonej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porządny osprzęt :) Wygląda drogo. Ktoś kupi... Oby był zadowolony.

 

W końcu mogę kupić portki i bluzę na rower. Proszę Was o wsparcie.

@Kaido miałeś fajny pomysł z ciuchami z Decathlon. Tyle, że portki mi wykupili... A jedyny model, który zmieszcze na du... kosztuję ponad 200zł. W tej cenie mogę mieć coś innego, np. to

http://www.cycleshop.pl/rogelli-manzano-getry-rowerowe,id6517.html

http://www.cycleshop.pl/rogelli-fondo-zimowe-spodnie-rowerowe,id2901.html

 

Pytanie czy te spodnie są dobre/lepsze.

Z Decathlon mogę wyrwać coś takiego https://www.decathlon.pl/koszulka-dugi-rkaw-900-id_8343628.html. Myślę, że jest do dobry wybór.

 

Na sprzęcie już się jako tako znam. Jednak na ciuchach ni w ząb. Proszę podpowiedzcie czy to co wskazałem warto kupić. Zaproponujcie sami jakieś inne modele.

Ktoś coś podpowie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a taka troche polsko brzmiaca z nazwy firma Ursus to dobre koła robi ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dt Swiss seria RC jak widzisz u siebie to stara oparta na kształcie V obręczy seria. Poszukam ci czegos o LW i podrzuce opory to jedna drugie to stabilność na wiatrach. Fulcrum mój też nie powala jeśli chodzi o boczny wiatr 20 mm to dużo za mało.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ok, będę wdzięczny  :)

 

 

Ktoś coś podpowie?

 

Rogelli to był zawsze w dobra budżetowa marka, jak jest teraz? Nie wiem  ;)

 

 

 

a taka troche polsko brzmiaca z nazwy firma Ursus to dobre koła robi ? :)

 

Trzeba się spytać ludzi z CCC  ;)

Słyszałem wiele różnych opinii, od hurraoptymistycznych po bardzo złe. Kup, zostań testerem   ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś coś podpowie?

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem po treningu, na spokojnie dobiorę Ci ubiór, bo trochę popłynąłeś.

 

Rogelli dobra rzecz, zarżnąłem gacie w pół roku. Nie czas je zabił, a przebieg 15kkm.

Super! Czekam z niecierpliwością. Proszę od razu napisz co i dlaczego skopalem. Nowa wiedza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.