Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Capra jest w dwóch wariantach alu, Jeffsy w jednym i to na starej ramie - nie rozumiem tej ich koncepcji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby było na czym jeździć wiosną, musiałem już pod koniec roku zamówić, z realizacją na kwiecień...

 

Takie coś:

attachicon.gifSmartSelect_20190110-205617_Chrome.jpg

 

Aż tyle trzeba czekać? To pewnie z katalogowej ceny niewiele da się urwać? Sam się przymierzam do tego modelu. Cenowo brak mu konkurencji przy tym co oferujei chyba będę się musiał ze Scottem przeprosić. Tylko ciekawe jak ten kolor na żywo...?  Jeździłem gravelem addictem 30 w bardzo podobnym malowaniu tylko że szary ciemniejszy i na żywo akceptowalny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, z dostępnością kiepsko, bo cenowo w tym roku właściwie nie ma konkurencji.

 

Na żywo go jeszcze nie widziałem, bo nie mieli żadnego na stanie. Wersja na Ultegrze ma fajniejsze malowanie, ale wolałem nową 105 i mieć trochę w kieszeni.

 

Cenowo nie liczyłbym na wiele. Pewnie coś urwę przy odbiorze, bo kupiłem ostatnio rower w tym samym sklepie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie też ten brązik podchodzi bardziej, chociaż ultegra to dla mnie za dużo. Jest szansa dostać bikefitting za free dodatkowo przy tej cenie.

 

Ps Przy treku i specu z nowego rocznika 10% jest do urwania.

Edytowane przez Błyskawiczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Trek i Spec w podobnej specyfikacji ponad 11 tys. Do tego cięższe około 1 kg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Chcę na przyszły sezon kupić sobie węższe, bardziej pod asfalt opony 29 cali. Cały rok śmigałem na maxisach icon 2,2 i to jest opona w teren. Idzie jak burza ale u mnie 80% wycieczek to jednak asfalt albo jakieś szutry. Myślałem o smart samach od Schwalbe. Co jeszcze warte jest uwagi?


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam Kendy Khan. Fajna opona. Szerokość to 35C.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko Trek i Spec w podobnej specyfikacji ponad 11 tys. Do tego cięższe około 1 kg.

 

Wiem, po rabacie i tak będą droższe a osprzęt gorszy. Jeśli nie gorszy to rama w alu... Na początku tak chciałem ale generalnie alu + osprzęt z pełną grupą jest prawie na poziomie tego Scotta w carbonie. Myślałem, że mam jeszcze sporo czasu na podjęcie decyzji a tu się okazuje że już trzeba do kwietnia czekać bo taka kolejka. Pośpiech nie jest wskazany. Jak żyć...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak alu, to tylko Cannondale. Cena podobna. W każdym razie, trzeba podjąć niedługo decyzję, bo na wiosnę może nie być na czym jeździć :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. Chcę na przyszły sezon kupić sobie węższe, bardziej pod asfalt opony 29 cali. Cały rok śmigałem na maxisach icon 2,2 i to jest opona w teren. Idzie jak burza ale u mnie 80% wycieczek to jednak asfalt albo jakieś szutry. Myślałem o smart samach od Schwalbe. Co jeszcze warte jest uwagi?

 

Vittora saguaro

Schwalbe racing ralph

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ładuj się w smart samy. Jeździłem o na starych i na nowych .

Opona świetna na asfalt, ale na teren już średnio to schwalbe thunder burt. Na szutry się nada .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mrovka

Ja śmigam na Thunder Burt'ach Evolution dwa pełne lata i podejrzewam ze na długo się nic nie zmieni - ale w moim odczuciu jest bardzo wymagającą oponą z racji problemów z przyczepnością na mokrej nawierzchni.Ale wybrałem ja świadomie,ze względu na minimalne opory toczenia,wagę i na to ze 90% roweruje po płaskim i asfaltowym.

 

Z mojego doświadczenia:

Na  suchym asfalcie,na długiej w miarę prostej szutrówce,na LIŚCIASTYCH* ścieżkach leśnych i suchych łagodnych korzeniach nie ma sobie równych bo zachowuje się jak każda inna opona i jak wspomniałem ma minimalne opory toczenia.Niestety jak poczuje wodę to już trzeba uważać.Szczególnie na mokre studzienki w chodnikach i drodze oraz na korzenie w lesie.

Nie wyobrażam sobie tez na nich szybkiego zjazdu na szutrówce z ostrymi zakrętami i trzeba uważać w błocie.

 

*dlaczego wspomniałem o liściach.Jest to bardzo cienka opona i na dodatek ma bardzo skromny i delikatny bieżnik. Przez co moim zdaniem wymaga zalania mlekiem /system bezdętkowy/ Miałem dwa przypadki wbicia się kolca z ostrężnic i dzikich róż w zaroślach. Poza tym nawet po płaskim i utwardzanym terenie zauważam nano wycieki mleka na oponie.Oznacza to że system zadziałał,ale w przypadku dętki mogło by być różnie.

 

Ja sobie pozwoliłem na tą oponę bo moja jazda jest naprawdę delikatna i rekreacyjna - oczywiście lubię jechać szybko po prostym asfaltowym lub szutrowym,no i wpadam w teren niezależnie od warunków.Ale ze względu na jej ułomność,na pewnych odcinkach,nie mogę mieć ciśnienia na prędkość.

 

Muszę zauważyć - ja wybrałem model Thunder Burt Lite Skin Evolution. Jest to najlżejsza i jednocześnie najdelikatniejsza odsłona tej opony.

Jest jeszcze model Snake Skin - tutaj są wzmocnione boczne ściany,to wiem na pewno - ale nie wiem czy to wzmocnienie obejmuje całą wewnętrzną powierzchnie

 

No i pisze cały czas o wersji Evolution.Jest jeszcze wersja Performance.

Ta wersja //TYLKO ZGADUJE// może być bardziej odporna na przebicia bo jest cięższa wagowo,ale walory przyczepności pewnie się nie zmienią

 

Jest jeszcze coś co mi w niej bardzo odpowiada.Mogę trzymać rower na ścianie w pokoju,bo jest dość czystą oponą,Nie trzyma się jej błoto - no ale to już czysto indywidualne zagadnienie  :)

Edytowane przez mrovka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem chwilę te opony dawno temu jak miałem jeszcze superiora na 29 . Odczucia miałem takie, że faktycznie wody to nie lubiło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jak nie ma górki to nie ma zabawy. Stąd "śliska" opona odpada. W zasadzie to chyba każda 29 2.0 może być w miarę ok. Na razie oglądam propozycje.


rXQHFG4.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze na schwalbe racing ralph 2.1 cala w sumie to podobne trasy jak u ciebie asfalt szuterek lesna sciezka w 2018r przejechalem na nich 3150km i jestem bardzo zadowolony spelniaja moje oczekiwania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tessio, dzięki za link - polecam, niezwykle wartościowe treści.

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takich skarbnic jest więcej i obejmujących więcej modeli :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.