Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Dzwoniłem się dopytać. Serwis gwarancyjny w zależności czy trzeba coś robić, ale max.90zł. i nie ma problemu z obsługą gwarancyjną. Nie wiem czy wymagany jest paragon z zagranicznego sklepu...... niestety nie mam się gdzie przymierzyć do ramy. Nie wiem czy brać XL czy XXL :unsure: . Pan mnie przekonywał jednak do mniejszej, bo będzie bardziej zwrotna. Ale ciężko o te rozmiary w PL.

ja bym szedł w XXL. Zauważ, że rozmiary delikatnie nachodzą na siebie - Ty jesteś na limicie proponowanym przez Treka dla XL - więc automatycznie łapiesz się na XXL. Ja miałem x-calibra 19.5 przy 183cm wzrostu i sztyca była już mocno wysunięta do jazdy drogowej. Kwestia tylko czy lubisz wyciągniętą pozycję bo Treki są dość długie chociaż w ostatnich latach - wszyscy (a zdecydowana większość na pewno) poszli w nowoczesne geo i w sumie teraz większość ram jest długa.

Ja Treku kupowałem w sklepie X a serwis gwarancyjny robiłem w Y - przy zakupie powiedzieli mi, że Trek nie robi problemów jeśli nie ma wbitego pierwszego przeglądu ale dla spokoju - ta stówka z hakiem to jakiś wielki wydatek? Przynajmniej w razie problemów mamy jakąs podstawę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramy treka są zaniżone. Ja przy 188 miałem w superfly 19,5 a potem w stache wziąłem 21,5 i to było to. Potem miałem fuela ex i tez wziąłem 21,5.

Dawaj na gwarancyjny dla dobrego utrzymania relacji z serwisem i tyle :) będzie Pan zadowolony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne te twoje wyliczenia, takie nie za prawidłowe.

50N (niutonów) to ~ 5kg więc 50Nm to oznacza że np. na 25 centymetrowy klucz trzeba zadziałać masą 20kg co potrafi zrobić ręką nawet średnio silna kobieta. Przy metrowej rurce wystarczy 5kg więc nie wiem na czym ty byś chciał stanąć...

Odkręcone i przkręcone. Po temacie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne te twoje wyliczenia, takie nie za prawidłowe.

50N (niutonów) to ~ 5kg więc 50Nm to oznacza że np. na 25 centymetrowy klucz trzeba zadziałać masą 20kg co potrafi zrobić ręką nawet średnio silna kobieta. Przy metrowej rurce wystarczy 5kg więc nie wiem na czym ty byś chciał stanąć...

z fizyki niezły, ale widać, że nigdy takiej śruby nie odkręcałeś, no i chyba nie chcę wiedzieć w jakich kobietach gustujesz ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ramy treka są zaniżone. Ja przy 188 miałem w superfly 19,5 a potem w stache wziąłem 21,5 i to było to. Potem miałem fuela ex i tez wziąłem 21,5.

Dawaj na gwarancyjny dla dobrego utrzymania relacji z serwisem i tyle :) będzie Pan zadowolony.

 

Mam treka x Calibra 9. Mój wzrost to 188cm ramę mam 21.5 i jest idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba z ciekawości założę nasadkę na dynamometryka i na śrubie od koła w samochodzie zobaczę ile to te 50Nm  :P  30Nm dynamometrykiem 40cm to pierdnięcie. A jak Krzysiek zauważył, przy metrowej przedłużce to nie ma śruby która by się oparła, albo się odkręci albo ukręci  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja za cholerę tej 50 nie mogłem ruszyć.

Ale ona była zapieczona. Bo w podszedłem udarem 160Nm. Nie poszło.

Po wd40 poszło w rękach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostawcie te śruby! Fizyk teoretyk i doświadczalny nie zawsze chodzą tymi samymi ścieżkami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to wiadomo, moment dokręcania to jedno a jak później śruba się ułoży, czy był smar/klej/na sucho, czynniki zewnętrzne i sama praca materiałów na styku gwintu - robią się cuda czasami. Ale walić pneumatem w nowym rowerze (wogóle w rowerze  :lol: ) - nieźle 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chyba z ciekawości założę nasadkę na dynamometryka i na śrubie od koła w samochodzie zobaczę ile to te 50Nm  :P  30Nm dynamometrykiem 40cm to pierdnięcie. A jak Krzysiek zauważył, przy metrowej przedłużce to nie ma śruby która by się oparła, albo się odkręci albo ukręci  ;)

Słyszał, że dymo do odkręcania nie używa się bo się zepsuje ? Poza tym siła dokręcenie nie musi równać się potrzebnej do odkręcenia, chociażby przez kleje do gwintów ... 

 Ale walić pneumatem w nowym rowerze (wogóle w rowerze  :lol: ) - nieźle 

Wcześniej nam się z tego nie zwierzał  :lol:  :lol:  :lol:

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat nie pneumatem. A akumulatorowy.

Ale jak i to nie pomogło, to dałem spokój i zalałem wd40

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z fizyki niezły, ale widać, że nigdy takiej śruby nie odkręcałeś, no i chyba nie chcę wiedzieć w jakich kobietach gustujesz ...

Najwyraźniej każda z nich jest silniejsza od ciebie, i to nie wynika z ich siły tylko z tego jakim cieniasem jesteś...

 

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem tam zdesperowany że liczyłem się z tym, że korba nie przeżyje.

Ale jak udar wymiękł, to dałem wd40, zostawiłem na noc, i potem poszło pięknie.

Gwinty całe i zdrowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słaby ten udar masz, ja pożyczyłem kiedyś udar aku (teraz to 2 najmocniejszy model milwakye) i śruba na piaście w e46 (nasadka 62 chyba) nawet nie stawiała oporu ;)

Krzysiek - widze, ze znowu chcesz żeby czyścili temat po Tobie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udar makita. Specyfikacja mówi 160Nm

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowane, odpowietrzene dotarte wstępnie. Latam na nich od piątku. A że pogoda ładna, to nabiem 50km.

Głównie po lesie. Zjazdy podjazdy.

Hamulce bardzo mocne. Z bardzo dobrym dozowaniem siły. Modulacja lepsza znacząco niż xt z gt.

 

Regulacja upierdliwa. Dość mało miejsca w zacisku. Ale da się ustawić, by nic nie tarło 7bfd4173be05b8c43e1db5e461801f1f.jpg911ecc5ee5747d0ae9358a7b3e944e77.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacisk nie mieścił się w te co były.

Grubasy straszne ( wysokość )

Adaptery kupiłem na miejscu.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ty coś kręcisz, sramy były przymocowane do ramy/amora na dwie czy 4 śruby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.