Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

2.

Opierało się o adaptet tam gdzie zrobiłem kółko.

Nie były to adaptery srama.

Jakieś no name47e642daa6970b7a8b60790e1d586da6.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jestem na bierząco z cennikami ale 105 na hydraulice chyba w tym budżecie nie zdarza się często. Jak geo pasuje to chyba nie ma co wybrzydzać. Ciekawe tylko jak z miejscem na oponę w ramie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena jest spoko

 

Tu jest ciekawa opcja.

Ale drożej.

Ale twoja propozycja według mnie wypada lepiej

 

https://www.dobrerowery.pl/ns-bikes-rag-1-700c-2019?combination_id=28633&gclid=CjwKCAiA98TxBRBtEiwAVRLqu3zW-C-SFqT68_UNLPBNuL_vk9IHCrKyx1bo9UCYuYM6MJi4I65jFhoCRicQAvD_BwE

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,biorę tego Cube.

 

To jak już go odbierzesz to oddaj do mechanika na kompleksowe smarowanie, piasty potrafią być kompletnie suche, stery też. Po za tym całkiem dobrze się sprawuje, hamulce bardzo fajnie pracują.

Ja do swojego oponę 42 bez problemu zakładam. 

GarFwCa.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładne to twoje coś - pucowałeś się wcześniej ?

a jak ja pisałem wcześniej, że wiele nowych rowerów już przy przebiegu 200km, czyli ledwo po dotarciu potrzebuje smaru bo fabryki oszczędzały - to wielu chichotało pod stołem jak można nowy rower smarować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jak już go odbierzesz to oddaj do mechanika na kompleksowe smarowanie, piasty potrafią być kompletnie suche, stery też. Po za tym całkiem dobrze się sprawuje, hamulce bardzo fajnie pracują.

Ja do swojego oponę 42 bez problemu zakładam. 

 

Dzięki,tak uczynię.

GarFwCa.jpg

 

Edytowane przez skius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ładne to twoje coś - pucowałeś się wcześniej ?

a jak ja pisałem wcześniej, że wiele nowych rowerów już przy przebiegu 200km, czyli ledwo po dotarciu potrzebuje smaru bo fabryki oszczędzały - to wielu chichotało pod stołem jak można nowy rower smarować

 

A dzięki :)

 

Pisałem pisałem, całe szczęście że przekładałem część gratów ze starego i kolega mechanik przy okazji zrobił kompleksowy serwis. Piasty suche, stery suche, gwiazdka w rurze sterowej źle nabita, wychodziła przy dokręcaniu. Teoretycznie powinien ogarnąć to serwis przy wydaniu roweru, po przejechaniu 8 km stery miałe takie luzy lepiej nie mówić. 

Edytowane przez john.doe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dzięki :)

 

Pisałem pisałem, całe szczęście że przekładałem część gratów ze starego i kolega mechanik przy okazji zrobił kompleksowy serwis. Piasty suche, stery suche, gwiazdka w rurze sterowej źle nabita, wychodziła przy dokręcaniu. Teoretycznie powinien ogarnąć to serwis przy wydaniu roweru, po przejechaniu 8 km stery miałe takie luzy lepiej nie mówić.

 

I tak i nie bo główny montaż wszystkich rzeczy idzie przez fabrykę, sklep składa rower i ewentualnie reguluje go pod preferencje klienta. Za wszelkie sprawy opisane przez Ciebie odpowiada producent (lub dział montażu w fabryce) i sklep może to tylko w twoim imieniu egzekwować. Dobre firmy lecąca serwisom wykonanie takich usług na ich koszt. Serwis/sklep nie ma obowiązku rozkładać nowej piasty i jej smarować. Tak samo powinno się w zawieszeniu smarować lagi dolne i wymienić olej jak rower stoi na wystawie rok dwa. Tego tez nikt nie robi bo takie usługi są drogie i pracochłonne. :) ale prawda nowe rowery są suche i to wiadomo już nie od dziś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I tak i nie bo główny montaż wszystkich rzeczy idzie przez fabrykę, sklep składa rower i ewentualnie reguluje go pod preferencje klienta. Za wszelkie sprawy opisane przez Ciebie odpowiada producent (lub dział montażu w fabryce) i sklep może to tylko w twoim imieniu egzekwować. Dobre firmy lecąca serwisom wykonanie takich usług na ich koszt. Serwis/sklep nie ma obowiązku rozkładać nowej piasty i jej smarować. Tak samo powinno się w zawieszeniu smarować lagi dolne i wymienić olej jak rower stoi na wystawie rok dwa. Tego tez nikt nie robi bo takie usługi są drogie i pracochłonne. :) ale prawda nowe rowery są suche i to wiadomo już nie od dziś.

 

 
Co do piasty to OK, ale co do sterów to już kompletnie nie, serwisant kompletnie tego nie sprawdził, luz złapły już po przejechaniu 1 km, miałem klucz i dokręciłem, rower i tak miał trafić do mechanika na przekładkę i przegląd przy okazji. Gdyby ktoś nim jeździł przez miesiąc lub 200 km do pierwszego przeglądu to podejrzewam że stery nie były by w najlepszym stanie.
 
Dla odmiany rower moje żony Focus, przyjecjał porządnie przesmarowany, nic nie trzeba było przy nim robić.
 
Dlatego koledze kupującemu CUBEa proponuję zajrzeć w newralgiczne miejsca.
Edytowane przez john.doe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Co do piasty to OK, ale co do sterów to już kompletnie nie, serwisant kompletnie tego nie sprawdził, luz złapły już po przejechaniu 1 km, miałem klucz i dokręciłem, rower i tak miał trafić do mechanika na przekładkę i przegląd przy okazji. Gdyby ktoś nim jeździł przez miesiąc lub 200 km do pierwszego przeglądu to podejrzewam że stery nie były by w najlepszym stanie.

 

Dla odmiany rower moje żony Focus, przyjecjał porządnie przesmarowany, nic nie trzeba było przy nim robić.

 

Dlatego koledze kupującemu CUBEa proponuję zajrzeć w newralgiczne miejsca.

Wiadomo, w takim wypadku jest to wina serwisu za źle złożony rower. Gwiazdka wbita w widelec i wyciągana śrubą od mostka to wina producenta i jak jest taka wada to serwis lub sklep takie coś mimo wszystko powinien zgłosić albo zrobić dobrze i skasować producenta za zużyte części.

Rower jak każda ruchoma rzecz potrzebuje smarowania. A jakość pierwszego montażu powinna determinować o jakości producenta... tak jak w zegarkach. Dlatego za dobrze złożony i wyregulowany rower powinno się odpowiednio więcej płacić. Rowery klepane są teraz w tonach. Firmy niszowe uwierz smarują rower z pietyzmem na pierwszy montaż.

Najważniejsze że nic Tobie w rowerze się nie uszkodziło.

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rower żyje i ma się świetnie, od przeszło dwóch lat dzielnie znosi codzienne dojazdy do pracy i wypady wakacyjne. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

.. . Dlatego za dobrze złożony i wyregulowany rower powinno się odpowiednio więcej płacić.....

Nie to abym się nie zgadzał z tym co piszesz, ale smutek człowieka ogarnia, że trzeba dopłacać za to że ktoś zrobi to co do niego należy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WIem doskonale o co Ci chodzi ale takie czasy nastały.... ja akurat mam dwa swoje interesy, jeden to branża rowerowa, drugi branża motoryzacyjna (serwis opon) i w każdej z nich są straszne zaniedbania. Dlatego uważam że rzemiosło powinno być przywrócone, porządne zawodówki, technika i inne tego typu placówki. W rowerach idziemy ostro bo nie ma mechaników rowerowych z krwi i kości. Teraz mam 6 projektów, każdy rower to maszyna ponad 20k zł i to właśnie osoby które chcą mieć zrobione dobrze. Mamy ceny niższe niż sklepy a robimy jak dla siebie :D (żadna reklama czy coś). 

Pracując na etacie nie mogłem tego zdzierżyć, że muszę robić na odpie... i po walkach z właścicielami olałem temat i poszedłem na swoje. Gryzło mi się to że ludzie chcący cieszyć się pasją są tak dymani.... żal i to wielki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to nie moge zrozumiec, ze ktos wydajac 20k na rower nie chce go sobie poskladac samemu... zwlaszcza jak nie kupuje gotowca:):) wiem, wiem zaraz posypia sie komentarze;);)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe każdy by chciał ale wiesz przy dzisiejszych rowerach i zmieniających się standardach złożenie samemu roweru wymaga piekielnych nakładów na narzędzia? Do hamulców, do widelca, do suportu, do sterów, smary, kleje do gwintów, klucze dynamometryczne :) to nie jest takie proste do ogarnięcia.

Nie mówiąc o stojaku dobrym i kompresorze jak robisz tubeless żeby ci opony idealnie wskoczyły. :)

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka ze zbiornikiem ciśnieniowym zupełnie do tubeless starczy. A jak ktoś ma parę to i zwykła :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompka ze zbiornikiem ciśnieniowym zupełnie do tubeless starczy. A jak ktoś ma parę to i zwykła :)

Niestety nie :) uwierz są kombinacje opona, obręcz że czasami trzeba włożyć dętkę aby opona wskoczyła chociaż na jeden rant. Zazwyczaj jest ok, ale np Schwalbe w wersji dh jest mocno nie do ogarnięcia. Najlepiej wbijają się maxxisy ale nie mogą być załamane. Continental kaiser protection spada z randów po napompowaniu już i strzela mlekiem w powietrze :)

Dlatego nie zawsze w domu ogarniesz :) ani czasami słaba sprężarka nie dobije.

Edytowane przez sbsqad

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maxxisy dhr pompką topeak joe blow booster, którą już że 2 lata koledze wstrzeliłem. Maxxisy sobie na GT też.

Niedługo zobaczę jak pójdzie z mleczeniem nsa.

 

Czy ja jestem kuźwa niewymiarowy?

Chyba tak.

Finalnie ustawienie siodła po 100km na ns807cc19f9d54e46355258ca894e097b7.jpg

 

Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak masz już osadzone na dętkach w ns to będzie łatwiej bo masz już stopkę ułożoną i opona jest rozciągnięta idealnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.