Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

Cos ciekawego juz jest na oku? Madone jest rowerem wyscigowym, takze bedzie ciezko znalezc cos jeszcze bardziej 'sportowego'.  Nie wiem jak teraz jest ustawiony ten Trek, ale z poprzednich zdjec kojarze, ze tam mostek byl wysoko na podkladkach :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, fonfelinni napisał(-a):

Cos ciekawego juz jest na oku? Madone jest rowerem wyscigowym, takze bedzie ciezko znalezc cos jeszcze bardziej 'sportowego'.  Nie wiem jak teraz jest ustawiony ten Trek, ale z poprzednich zdjec kojarze, ze tam mostek byl wysoko na podkladkach :) 

 

Tak, wysoko... Za wysoko jak dla mnie. Pinarello Dogma F8 albo F10. Względnie coś od Bianchi... Generalnie włoszczyzna... 


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, fidelio napisał(-a):

 

Tak, wysoko... Za wysoko jak dla mnie. Pinarello Dogma F8 albo F10. Względnie coś od Bianchi... Generalnie włoszczyzna... 

jak włoszczyzna to jeszcze Basso, Wilier, De Rosa - piękne rowery

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mostek zawsze mozna obnizyc przekladajac podkladki na gore robiac 'komin', jak ktos chce zachowac dlugosc rury sterowej. Polecam obnizyc mostek o dwie podkladki i pojezdzic troche, bo mozna sie zdziwic po takiej zmianie, zwlaszcza na rowerze o wyscigowym charakterze.

 

Za Bianchi w celeste bedac malolatem sie slinilem. Teraz jakos sie boje tej wloszczyzny :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli się na Bianchi zdecyduję, to raczej nie na celeste... 😉


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurczę, odważna decyzja z tą dość radykalną zmianą :)

Ja w tym roku obniżyłem mostek o 1,5cm i czuć zdecydowaną  zmianę.

Ale podobno do odważnych świat należy...


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może zacznij od porównania rozmiaru główki ramy, bo jak się okaże, że nowa maszyna na sporo niższą i do tego uwzględniasz kilka cm podkładek w Treku, to zmiana może okazać się zbyt radykalna :)


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj pokręcone choć wiatr mógł załamać człowieka, nie ma chyba nic gorszego.
Pierwsza jazda z Ultra Tobolek od Jack Pack , idealnie dla mnie na co dzień lub dłuższe wypady na lekko. Polecam. 493651b377081dd7a0e3ca1da904bea3.jpg9800d927d7483dd84fe22f04d190e945.jpga12c84f80e4d9677722b940e1e789d05.jpg

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minut temu, fidelio napisał(-a):

Jeśli się na Bianchi zdecyduję, to raczej nie na celeste... 😉

 

To nie bierz Bianchi, bo wziąć inny kolor to jak ubrać skarpetki do sandałów :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, tessio napisał(-a):

 

To nie bierz Bianchi, bo wziąć inny kolor to jak ubrać skarpetki do sandałów :P

pełna zgoda :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ecipeci napisał(-a):

jak włoszczyzna to jeszcze Basso, Wilier, De Rosa - piękne rowery

 

 

Tak wygląda roczny rower, którego nie da się naprawić, a reklamacja idzie tak dobrze, że kumpel nie czekając już na jej rozpatrzenie kupił nową ramę innego producenta, też włoskiego, sławnego kolarza ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, tessio napisał(-a):

 

To nie bierz Bianchi, bo wziąć inny kolor to jak ubrać skarpetki do sandałów :P

 

Mam troszkę inne podejście do tej kwestii... Tych celeste jak psów, na każdym rogu, w lodówce, po otwarciu drzwi do piwnicy, garażu, itp. Nie ma co się ograniczać. A poza tym, nie warto dać się zaszufladkować 😉


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zrobisz jak chcesz, ja Ci tylko mówię, że zrobisz źle 😛

3 minuty temu, ecipeci napisał(-a):

Cipollini ? :)

 

Tak jest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, zaq napisał(-a):

Może zacznij od porównania rozmiaru główki ramy, bo jak się okaże, że nowa maszyna na sporo niższą i do tego uwzględniasz kilka cm podkładek w Treku, to zmiana może okazać się zbyt radykalna :)

 

Dziś w czasie jazdy przyglądałem się temu S-Worksowi... Od razu rzuciło mi się w oczy jedno, siodełko nieco wyżej niż u mnie, kiera zdecydowanie niżej. I to rzucało się w oczy. I po całej przejażdżce pojeździłem tym S-Worksem, na luzie, na spokojnie, spacerowo i na zamkniętym osiedlu, bo strach coś zepsuć... I pomijając rozmiar - dla mnie za mały. To jeździło się tym super, także w tych niższych chwytach... Zobaczymy, co najbliższy czas przyniesie... 


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ok, ale Madone i Tarmac maja podobna geometrie. Tylko u tego Pana mostek jest maksymalnie obnizony, a u Ciebie odwrotnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ecipeci napisał(-a):

co sądzicie o takim np. rowerze ? i ogólnie o opcji typu mullet ?

 

 

Specialized-Status-140-2021-nowy-specialized-eduro-trail-mtb-statuz-001.jpg

 

Myślę, że jeżeli nie zajmujesz się tym zawodowo, gdzie liczą się osiągi w lotach lub sekundy w zawodach to nie ma sensu. Pojedziesz rekreacyjnie w góry coś pierdyknie i zaczyna się podwójna sztukateria. Ja np. mam w bagażniku zawsze mam jedną oponę na wypadek rozcięcia. Tak bym musiał mieć dwie. Dużo jeszcze pisania na ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Burns napisał(-a):

 

Myślę, że jeżeli nie zajmujesz się tym zawodowo, gdzie liczą się osiągi w lotach lub sekundy w zawodach to nie ma sensu. Pojedziesz rekreacyjnie w góry coś pierdyknie i zaczyna się podwójna sztukateria. Ja np. mam w bagażniku zawsze mam jedną oponę na wypadek rozcięcia. Tak bym musiał mieć dwie. Dużo jeszcze pisania na ten temat.

A co jeszcze bys napisal ? 

Sporo firm teraz idzie w mullety i taka jest tendencja zauwazylem

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie chce mi się, naprawdę - i tak zrobisz jak uważasz.

wolę se pooglądać takie rzeczy, chyba w ten sam deseń

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, ecipeci napisał(-a):

 

Sporo firm teraz idzie w mullety i taka jest tendencja zauwazylem

tendencja jest zawsze jedna - kasa. Suporty były gwintowane, zrobili presfity, dorobili ideologię - wszyscy w to poszli. Teraz odchodzą od pf bo coś tam. Trek miał |pływający damper" bo lepiej wybierał etc. Teraz nie ma bo zwiększyli sztywność ramy o ileśtam %. Za 5 lat wrócą do full floatera bo dorobią jakiś pierdzielnik, powiedzą że sztywność ramy znowu wzrosła a jednak lepiej wybiera :lol: itd 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, fidelio napisał(-a):

 

Dziś w czasie jazdy przyglądałem się temu S-Worksowi... Od razu rzuciło mi się w oczy jedno, siodełko nieco wyżej niż u mnie, kiera zdecydowanie niżej. I to rzucało się w oczy. I po całej przejażdżce pojeździłem tym S-Worksem, na luzie, na spokojnie, spacerowo i na zamkniętym osiedlu, bo strach coś zepsuć... I pomijając rozmiar - dla mnie za mały. To jeździło się tym super, także w tych niższych chwytach... Zobaczymy, co najbliższy czas przyniesie... 

Tyle tylko, że krótka jazda pitu pitu to trochę inna bajka niż dajmy na to 3h w siodle...


Mniejsza z perfekcją, wystarczy być bardzo dobrym...

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, zaq napisał(-a):

Tyle tylko, że krótka jazda pitu pitu to trochę inna bajka niż dajmy na to 3h w siodle...

 

To oczywista oczywistość 😉


"Do not squander time for that is the stuff life is made of" - B. Franklin

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
32 minuty temu, fidelio napisał(-a):

 

To oczywista oczywistość 😉


Ja tam dalej obstaję przy swoim MBT 😁

Raz ze jest bardziej uniwersalny, dwa pozwala unikać bitych dróg. To co tam się dzieje to horror -telefony, malowanie się, przyklejanie tipsów , C2H5OH ... sami wiecie. Unikam jak ognia 😱
Moze przejadę mniej kilometrów jak Rafał, ale zmęcze się tak samo. A o to chyba w tym wszystkim chodzi najbardziej

Edited by Jędrula.wawa

"Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
8 godzin temu, trollu napisał(-a):

tendencja jest zawsze jedna - kasa. Suporty były gwintowane, zrobili presfity, dorobili ideologię - wszyscy w to poszli. Teraz odchodzą od pf bo coś tam. Trek miał |pływający damper" bo lepiej wybierał etc. Teraz nie ma bo zwiększyli sztywność ramy o ileśtam %. Za 5 lat wrócą do full floatera bo dorobią jakiś pierdzielnik, powiedzą że sztywność ramy znowu wzrosła a jednak lepiej wybiera :lol: itd 

no racja

 

 

a tymczasem na pinkbajku polszczyzna :

 

https://www.pinkbike.com/news/review-antidote-carbonjack-29-2021.html

 

Edited by ecipeci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.