Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
chrono-craze

Klub Miłośników Zegarków ROLEX

Rekomendowane odpowiedzi

Tu miało być weekendowe zdjęcie Suba, ale od lipca miałem go tylko przez tydzień. Serwis w tym kraju to jakieś pier**lone nieporozumienie. Właśnie byłem odebrać zegarek z reklamacji, ale konieczna będzie reklamacja reklamacji...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu miało być weekendowe zdjęcie Suba, ale od lipca miałem go tylko przez tydzień. Serwis w tym kraju to jakieś pier**lone nieporozumienie. Właśnie byłem odebrać zegarek z reklamacji, ale konieczna będzie reklamacja reklamacji...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

A co się z nim dzieje ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zegarek na gwarancji do 2026 roku. Zauważyłem, że przestał trzymać rezerwę chodu i spóźniał się 5-6 sekund na dobę. Postanowiłem, że oddam go do serwisu. Zegarek trzymali mi 10 tygodni. Odebrałem bez marudzenia, ale w domu, w sztucznym świetle pod pewnym kątem, u dołu tarczy zauważyłem zaciek widoczny na zdjęciach. Zrobiłem zdjęcie i wysłałem obsłudze salonu, w którym oddawałem zegarek. Prosili bym go zwrócił i złożył reklamację. Prosiłem o priorytetowe potraktowanie, lecz otrzymałem go dopiero po kolejnych trzech tygodniach. Dziś byłem go odebrać i co? Zaciek nie do końca został usunięty, dlatego znowu wróciłem bez zegarka. Szczerze mówiąc, mam już dość...

A to fotki po odebraniu za pierwszym razem:
81f585cf5e2f202f86f6bd63da33d8f5.jpg
38eccbe2774f0b96d6887903307bb433.jpg


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zegarek na gwarancji do 2026 roku. Zauważyłem, że przestał trzymać rezerwę chodu i spóźniał się 5-6 sekund na dobę. Postanowiłem, że oddam go do serwisu. Zegarek trzymali mi 10 tygodni. Odebrałem bez marudzenia, ale w domu, w sztucznym świetle pod pewnym kątem, u dołu tarczy zauważyłem zaciek widoczny na zdjęciach. Zrobiłem zdjęcie i wysłałem obsłudze salonu, w którym oddawałem zegarek. Prosili bym go zwrócił i złożył reklamację. Prosiłem o priorytetowe potraktowanie, lecz otrzymałem go dopiero po kolejnych trzech tygodniach. Dziś byłem go odebrać i co? Zaciek nie do końca został usunięty, dlatego znowu wróciłem bez zegarka. Szczerze mówiąc, mam już dość...

A to fotki po odebraniu za pierwszym razem:
81f585cf5e2f202f86f6bd63da33d8f5.jpg&key=4164a5edbae24d036bb320fd8ac8e60c2a565b103e118d6b493766d795d494b2
38eccbe2774f0b96d6887903307bb433.jpg&key=3f610695e2cddf9acc4a1542210b8d758a2eaa289d6ac50dde7221576be695ad


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

No niestety idzie to do zegarmistrza jakiegoś do Warszawy a nie do Szwajcarii. Widocznie jakiś partacz, bo inaczej tego nazwać nie można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie do Warszawy. Jeżeli chodzi o KRUKa to w Wielkopolsce też jest serwis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli kupujemy często zegarek za ponad 50tyś. i mamy takie problemy z serwisem. Żeby kupić to trzeba się w kolejce ustawić jak po świętego Grala. Jestem ciekaw kto nakręcił taki hype na te zegarki. Szkoda słów. Mój Casio Oceanus nie ma takich problemów :)

 


CASIO: GW-9200 Riseman, GW-2000, Timber Cruiser. Vostok Europe: AN-225 MRIYA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej byloby oddac na serwis do np Czasowni, zaplacic ok tysiaka i miec z glowy, bo gwarancyjnie to widac ze cudownie traktuja te zegarki

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, K_J napisał(-a):

Czyli kupujemy często zegarek za ponad 50tyś. i mamy takie problemy z serwisem. Żeby kupić to trzeba się w kolejce ustawić jak po świętego Grala. Jestem ciekaw kto nakręcił taki hype na te zegarki. Szkoda słów. Mój Casio Oceanus nie ma takich problemów :)

 

Casiolepsze# 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, bober5264 napisał(-a):

Czyli lepiej byloby oddac na serwis do np Czasowni, zaplacic ok tysiaka i miec z glowy, bo gwarancyjnie to widac ze cudownie traktuja te zegarki

Wysłane z mojego SM-S921B przy użyciu Tapatalka
 

Cóż, też mam wrażenie, że lepiej oddać do sprawdzonego zegarmistrza, niż bawić się w taki oficjalny serwis, na tak przypadkowym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 godzin temu, K_J napisał(-a):

Czyli kupujemy często zegarek za ponad 50tyś. i mamy takie problemy z serwisem. Żeby kupić to trzeba się w kolejce ustawić jak po świętego Grala. Jestem ciekaw kto nakręcił taki hype na te zegarki. Szkoda słów. Mój Casio Oceanus nie ma takich problemów :)

 

 

#CasioLepsiejsze 😅

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż. Po to jest gwarancja. Oddawać do skutku. W momencie kiedy oddamy zegarek do innego nieautoryzowanego serwisu stracimy gwarancję. Pisać reklamacje i oddawać aż będzie idealnie. Choćby paproch jeden został na tarczy. Ma być idealnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, mario1971 napisał(-a):
Weekend z Pepsi.

43288184148db97c5660546e0a4f1b67.jpg&key=12fe9a31719afd4af8315b68fa314f58cceb44d3f45dd5357a6a7d9caf658fa0


Dobrze go widzieć

 

 

U mnie za to niezmiennie Polar 😉

 

 

IMG_8659.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
38 minut temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):


Dobrze go widzieć emoji6.png

 

 

U mnie za to niezmiennie Polar 😉

 

 

IMG_8659.jpeg

Pepsi jest tym najbardziej uniwersalnym zegarkiem w moich zbiorach, stąd najczęściej na nadgarstku. 


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMG_20251115_134422.jpg


Wszystko zależne jest od czasu, ostatecznie od Boga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W poszukiwaniu Rolexa dla mnie - podejście szóste :D

IMG_4365.jpg


Kto rano wstaje ten leje jak z cebra...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Butik napisał(-a):

W poszukiwaniu Rolexa dla mnie - podejście szóste :D

IMG_4365.jpg

No tak. 🤭


To jest moje zdanie i ja je całkowicie popieram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Butik napisał(-a):

W poszukiwaniu Rolexa dla mnie - podejście szóste :D

To co tam jeszcze zostało, land dweller ?😄

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 godzin temu, Piotr Piątkowski napisał(-a):

 Ma być idealnie emoji846.png

 

Sądząc po tym w jakim stanie serwis oddał "naprawiony" zegarek, trudno uwierzyć, że są w stanie zrobić to dobrze. Każda kolejna ingerencja takich fachowców to IMO psucie zegarka ... współczuję właścicielowi :( zgłosiłbym sprawę do firmy ROLEX.


 
 
 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 14.11.2025 o 14:14, hylu napisał(-a):

weekend czas zacząć!:)

L1040713.JPG

Bardzo ładne zdjęcie, zegarek też fajny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.