Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

wristwatch

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Początkujący

Kontakt

  • Strona WWW
    http://www.pate.pl

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Kęty

Ostatnie wizyty

914 wyświetleń profilu
  1. W pażdzierniku 1996 kupiłem Seiko 5 automat (mam go do tej pory), kosztował 230 złotych, przypuszczam że to było 2/3 najniższej krajowej. Kwarcową Delbanę na pasku można było kupić za 280-300zł. Mam również Omegę De Ville kupioną w warszawskim oddziale Pewexu w październiku 1991. Kwota na rachunku to 5.280.000 złotych, czyli dwie bardzo dobre pensje, licząc medianę ówczesnych zarobków. Nowy pegueot 405 diesel z salonu kosztowł wtedy 220.000.000 złotych.
  2. Wprowadzić opłatę 30 zł ważną przez okres 6 miesięcy dla forumowiczów sprzedających na bazarku.
  3. Bulovy latają na Japończykach. Starsze modele wyposażano również w szwajcarskie mechanizmy.
  4. To fakt, jeżeli byłby pocałunek śmierci. Ewentualnie, pomyślałem o przeskoczeniu paska o kilka ząbków ale wtedy pracowałby głośniej niż zwykle. Dzięki.
  5. Myślisz? Nie poczułem żadnego swądu, sprzęgło normalnie bierze. Pod koniec miesiąca jadę pojadę na wymianę oleju w skrzyni, zobaczymy co tam wypłynie:)
  6. Panowie, potrzebuję porady (wywróżenia z fusów). Jechałem sobie dzisiaj ekspresówką i mając prędkość 100km/h zredukowałem z 6 biegu na 2 (chciałem na 4 ale ....nie wyszło). Obroty wystrzeliły w kosmos, błyskawicznie ponownie włączyłem sprzęgło i włożyłem wyższy bieg. Auto jeździ normalnie ale cały wieczór czytam fora i resztki włosów stają mi dęba. Może uda mi się jutro podjechać do znajomego mechanika i z grubsza oceni skutki tego manewru. Pytanie brzmi - czy rozrząd mógł przeskoczyć? Silnik to fiatowskie 1.4 90km.
  7. PRW-2500, zegarek z 2010 roku, poziom naładowania wciąż na H. Ustawiony na półce tak aby złapał możliwie najwięcej promieni słonecznych.
  8. wristwatch

    GW-9400 Rangeman

    @plejadianin: Nie martw się brakiem naklejki. Od 2015 roku zegarki przysyłano już bez hologramów ale z opcją ich naklejania dla bardzo chcących klientów. Teraz chyba zrezygnowano z tej możliwości.
  9. Jest sporawy ale dyskomfort był minimalny - mam nadgarstek 17,5 cm.
  10. Piękny ten GS a zarazem bardzo wygodny. Koronki wcale w niczym nie przeszkadzają, zegarek świetnie leży na nadgarstku. Rzeczywiście, to jeden z ładniejszych chrono, dodatkowo wskazówki w odpowiednim oświetleniu robią znakomity efekt.
  11. No to jadymy: 1. Vintydże - wyjmę je ze skrzynki, popatrzę na nie, trochę ponoszę i odkładam - jako edc praktycznie ich nie noszę. 2. Moja ruhla chrono - nakręcam ją od czasu do czasu ale myśl kto mi ją naprawi jak się sypnie napawa mnie niepokojem. 3. Nie uznaję rotomatu - gdy mam zegarek na nadgarstku to dodatkowo kręcę ręką, czasem się zapominam i wykonuję ten ruch mając ubrany zegarek kwarcowy lub z naciągiem manualnym. 4. Ubierając automata po długim nienoszeniu, wsiadając do samochodu przepinam go na prawą rękę - szybciej się nakręci. 5. Przechodząc obok ściany w ąskim miejscu lub w tłumie trzymam rękę za sobą żeby nie uszkodzić zegarka. 6. Nie moczę zegarków w wodzie- nawet z wr 10 atm, wyjątkiem jest mój stary protrek. 7. Pracując w domu przy komputerze lubię położyć na biurku nakręconą kieszonkową ruhlę - głośno tyka - lepiej zbieram myśli, takie przyzwyczajenie z dzieciństwa. 8. Irytują mnie zegarki bez sekundnika, nie przepadam za zegarkami bez daty ale tutaj już jestem skory do ustępstw. 9. Nie przepadam za Certiną (zegarki przerysowane w swojej formie i Tissotami za wskazówką sekundową w formie T (chrono lub zwykłą). 10. Nie wyjdę z domu bez zegarka, to tak jakbym nie założył bielizny. 11. Staram się nie zostawiać zegarków w innym miejscu niż skrzynka lub obok niej, mam jakieś natręctwo że trafią w niepowołane ręce i ktoś je uszkodzi.
  12. To już jest konkret. Bardzo dziękuję za poradę, wiem co powiem zegarmistrzowi:)
  13. Witajcie, kupiłem niedawno rezonatora, niestety po 2-5 godzinach zatrzymuje się. Po ponownym ustawieniu prawidłowego czasu ponownie pracuje odmierzając prawidłowy czas aż do zatrzymania. W poniedziałek oddam go do zegarmistrza, moje pytanie do Was: czy powinienem zwrócić zegarmistrzowi uwagę na jakieś nietypowe kwestie (delikatny mechanizm- żeby nie uszkodził,itd). To nie jest żaden wymieniacz bateryjek ale sami wiecie jak jest, wolę dmuchać na zimne. Przypuszczam że będzie chciał wyczyścić styki. Dzięki za porady.
  14. Ktoś we wcześniejszych postach wspomniał,że boi się dwumasy. Dlaczego? Jeżeli silnik ma poniżej 250 niutków momentu to nie ma się czego bać. Generalnie to dwumasę wymienia się raz na 250 tys km podczas eksploatacji diesla (niewysilonego) zakładająć, że nikt wcześniej nie mulił silnika i nie był rajdowcem, takie dwie skrajności.
  15. Pewnie tak, trzeba będzie wybadać temat:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.