Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Gdyby ktoś był zainteresowany to wczoraj sprawdziłem ceny polskiego serwisu Panerai czyli Wrzeciono Czasu

 

Podstawowy przegląd z wymiana uszczelek to koszt około 2000 zł czyli cena nieco niższa od ceny serwisu oficjalnego, który kosztuje 550 euro

 

Nie robią na miejscu przeglądów werków in-house


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gdyby ktoś był zainteresowany to wczoraj sprawdziłem ceny polskiego serwisu Panerai czyli Wrzeciono Czasu
 
Podstawowy przegląd z wymiana uszczelek to koszt około 2000 zł czyli cena nieco niższa od ceny serwisu oficjalnego, który kosztuje 550 euro
 
Nie robią na miejscu przeglądów werków in-house

Nie takie nieco.
W praktyce serwis w Panerai z przesłaniem wyjdzie Ci dokładnie 3664 zł.
Wiem z autopsji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przymierzałem dzisiaj w Singapurze takie Pamy. Ale chciałem napisać co innego: zostawiłem im w butiku nr telefonu (co rzadko robię). Po 3 godzinach od wizyty dostałem na Whatsapie podsumowanie z opisem zagarków jakie dzisiaj oglądałem plus info że jeśli jestem zainteresowany to pozostają do dyspozycji; ba, chętnie przyślą samochód do hotelu jeśli będę zdecydowany na zakup. Poziom obsługi nieosiągalny w Europie. Zresztą w każdym salonów w jakim tu byłem (oprócz AP i R. Mille’a) obsługa fantastyczna.

IMG_4060.jpeg

IMG_4058.jpeg

IMG_4055.jpeg

IMG_4054.jpeg

IMG_4051.jpeg

IMG_4050.jpeg

IMG_4052.jpeg

IMG_4053.jpeg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minuty temu, beniowski napisał(-a):

Przymierzałem dzisiaj w Singapurze takie Pamy.

Nie znam się to się wypowiem. 

Żadnego bym nie kupił. 

 

 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
27 minut temu, Dorian06 napisał(-a):

Nie znam się to się wypowiem. 

Żadnego bym nie kupił. 

 

 

Przyznam się że ja też żadnego nie kupiłem 🤣.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
15 minut temu, beniowski napisał(-a):

Przyznam się że ja też żadnego nie kupiłem 🤣.

👏 Ty. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Update w sprawie serwisu mojego 372.
Dziś odezwał się Dyrektor CS & PROJECT na Europę. Znalazłem go na LinkedIn.

Miły e-mail, zawierający przeprosiny, zapewnienie że tematem faktycznie zajmuje się osobiście wspomniana wcześniej pani, ale on również upewni się, że wszystko jest w należytym porządku.

Dodatkowo podziękowania, za eskalację, która na pewno pomoże zrozumieć błędy i zapobiec podobnym w przyszłości, bo bardzo zależy im na zadowoleniu swoich klientów o co walczą każdego dnia.

No czyli jak teraz coś będzie nie tak, to wsiądę w samolot i osobiście się tam pojawię.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
51 minut temu, Nuter napisał(-a):

pomoże zrozumieć błędy i zapobiec podobnym w przyszłości, bo bardzo zależy im na zadowoleniu swoich klientów o co walczą każdego dnia.

Zaraz pęknę ze śmiechu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zaraz pęknę ze śmiechu.

Hehe no no, ale w sumie czemu? Czy myślisz, że celem tej firmy jest otrzymywanie maili od niezadowolonych klientów? Cała większość ludzi chce dobrze wykonywać swoje zadania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 minut temu, Nuter napisał(-a):


Hehe no no, ale w sumie czemu? Czy myślisz, że celem tej firmy jest otrzymywanie maili od niezadowolonych klientów? Cała większość ludzi chce dobrze wykonywać swoje zadania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opinia o serwisie Panerai jest znana od dawna i takie deklaracje ja ta, którą  przytoczyłeś, po prostu są śmieszne. To tylko kurtuazja. Nic więcej. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
10 minut temu, facecik napisał(-a):

Opinia o serwisie Panerai jest znana od dawna i takie deklaracje ja ta, którą  przytoczyłeś, po prostu są śmieszne. To tylko kurtuazja. Nic więcej. 

 

Jak to w każdej nieco większej firmie - zawsze procedury jakieś kuleją i nie ogarniają, jak je usprawnić i móc je weryfikować, itd. Taki feedback od klienta, który dociera do decydentów teoretycznie może pomóc zrozumieć, w którym punkcie coś nie działa i kto daje ciała, że sytuacja miała miejsce. Pytanie jeszcze, czy kultura korpo jest taka, żeby naprawiać błędy, czy zamiatać pod dywan i malować trawę na zielono, byleby w excelu wszystko się zgadzało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie potępiam interwencji kolegi. Z tego co zauważyłem chociażby w tym wątku, gros zegarków wraca do serwisu po serwisie. Nie wierzę, że to nie ma wpływu na refleksję z ich strony. I co? I nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
41 minut temu, facecik napisał(-a):

Ja nie potępiam interwencji kolegi. Z tego co zauważyłem chociażby w tym wątku, gros zegarków wraca do serwisu po serwisie. Nie wierzę, że to nie ma wpływu na refleksję z ich strony. I co? I nic.

 

Ktoś bardzo dobrze maluje trawę na zielono i na górze udają, że tego nie widzą. 😁

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opinia o serwisie Panerai jest znana od dawna i takie deklaracje ja ta, którą  przytoczyłeś, po prostu są śmieszne. To tylko kurtuazja. Nic więcej. 

Na bank jest w tym kurtuazja - i powinna być. Poprawność polityczna wobec klienta to podstawa komunikacji. Wiadomo, że celem takich deklaracji jest łagodzenie niezadowolenia, i tu sam bym robił co się da.
Gdyby pisali, że u nich panują najwyższe standardy w branży i surowa kontrola jakości, a ten smutny przypadek jest absolutnie odosobniony, to wtedy bym parsknął.
Sam pracuję w fabryce, która jest częścią dużej grupy. Reklamacji od klientów nie da się ukryć. Nikomu by to do głowy nie przyszło. Trzeba analizować, ustalać przyczyny, ograniczać skutki i wprowadzać działania prewencyjne.
Oni tego nie uszminkują, bo każdy zwrot to koszty, choćby transportu. A te nie zmieniają się magicznie w księgowości.
Cywilizowane firmy mają wskaźniki na każdą okazję. A kwestie jakościowe to w większości coś, na co naprawdę się patrzy.
Nadal uważam, że z mojego przypadku będzie jakiś pożytek na przyszłość. Owszem eskalując gdzie się da, dbałem głównie o swój interes. Ale „skrzywienie zawodowe” pozwala mi wierzyć, że o takich rzeczach się ot tak, nie zapomina, tylko coś kurde trza z tym zrobić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, Nuter napisał(-a):


Nie takie nieco.
W praktyce serwis w Panerai z przesłaniem wyjdzie Ci dokładnie 3664 zł.
Wiem z autopsji.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ale twój to inhause. Piotr przytoczył koszt serwisu mechanizmu na unitasie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




Nadal uważam, że z mojego przypadku będzie jakiś pożytek na przyszłość.



Nie będzie. Mi w 2019 pisali to samo, nawet gratis pasek dali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach






Nie będzie. Mi w 2019 pisali to samo, nawet gratis pasek dali

No pasek, to już jakiś pożytek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 20.07.2023 o 10:27, pisar napisał(-a):

Nie robią na miejscu przeglądów werków in-house

No to "prawdziwy" serwis 😂

Ety, to dobry "pan Kazio" ogarnie a wiekszosc Pamow, to inhousy, wiec szczerze... troche kpina 🤭

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.