Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
carlito1

Klub Miłośników Zegarków Officine Panerai

Rekomendowane odpowiedzi

Też niedawno mierzyłem 40mm.
Fajne, ale szkoda, że nie pomyśleli o lepszych proporcjach koronki i jej osłonki.


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Też niedawno mierzyłem 40mm.
Fajne, ale szkoda, że nie pomyśleli o lepszych proporcjach koronki i jej osłonki.

O to, to! Proporcje koronki i osłony to bardzo ważna rzecz, prawda [mention]pisar [/mention]


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To dla porównania ta sama koperta w rozmiarze 42mm:

 

IMG_4649.thumb.jpeg.5c8359457f267731faf3560527901bab.jpeg


Leszek - Watches? I used to be a fan, now I am a full-blown airconditioner!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, lukebor napisał(-a):

Też niedawno mierzyłem 40mm.
Fajne, ale szkoda, że nie pomyśleli o lepszych proporcjach koronki i jej osłonki.

No koronka i osłonka jest chyba 1:1 z wersji 44mm i przy kopercie 40mm zdecydowanie wygląda zbyt masywnie.

 

Dla mnie osobiście w tych referencjach z subsekundą i datą dużo za dużo dzieje się na tarczy. 

Edytowane przez PatLove

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
18 godzin temu, lukebor napisał(-a):

Też niedawno mierzyłem 40mm.
Fajne, ale szkoda, że nie pomyśleli o lepszych proporcjach koronki i jej osłonki.

Nie zauważyłem tego a rzeczywiście tego nie wyskalowali:) 

Może tak ma być, żeby wygodnie sie obsługiwało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Dorian06 napisał(-a):

A tu wszystko proporcjonalne. Rozmiar jedynie słuszny.  

20231017-191600.jpg 

Prawie ideał. Wybrakowany jakiś ...osłonki koronki już nie dają? 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wskazówki się ciulowo ustawiły, ma być 10.10
Ale ostatecznie ujdzie


Pozdrawiam, Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
46 minut temu, Mirosuaw napisał(-a):

Wskazówki się ciulowo ustawiły, ma być 10.10 emoji16.png
Ale ostatecznie ujdzie emoji6.png

pełen "spontan" na kanapie oglądając Bilbo 🙂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PANERAI kocham od dawna i lubię...miałem kilka i będę pewnie mieć kolejne zegarki bo są ładne :) 

I to koniec pozytywów o tej marce...mam wrażenie, że jedyne co u nich działa to design :( 

 

Od dawna śledzę co się u nich dzieje i jeżeli chodzi o nowe wypusty oraz postępowanie firmy, to jest zwyczajnie słabo. Fima od lat bez wazeliny dyma ludzi bezczelnie ich oszukując (tych, którzy nie są w temacie zachęcam do poczytania Perezcope, który nokautuje ich bezplitośnie pokazując ich słabe zagrania i oszustwa). Btw zaskakuje mnie mała i słaba reakcja środowisk Paneristi na ich nieetyczne ruchy ale to temat na inną rozprawkę

 

Ale bronie starych modeli bo chyba już nic innego dobrego w tym brandzie nie zostało

 

Wczoraj firma weszła na wyższy poziom i odesłali mi z serwisu z Monachium zegarek elegancko przeserwisowany z kompletem nowych uszczelek i testem wodoszczelności oraz ładnym etui serwisowym. Jednym słowem cudo

Jeden mały detal to, że wysłałem im zegarek aby naprawić koronkę a o tym już zapomnieli! 

 

Po tych wszystkich przygodach z neta o których czytałem oraz po przygodzie naszego forumowego kolegi @Nuter dwa razy spisywałem protokół zdawczy aby dobrze opisać co należy zrobić 

Jak widać szpece z Monachium nie ogarniają tematu na podstawowym poziomie. To jest k***a niepojęte jak można tak zje**ć temat...ręce opadają :( 

Nie wiem kogo oni tam zatrudniają ale taka sytuacja w takiej firmie nie powinna mieć miejsca - wiem nie jestem pierwszy i nie ostatni

 

Trzeba takie tematy nagłaśniać dlatego dzielę się moją historią. Napisałem już mail do serwisu, jakiegoś dyrektora oraz jego podwładnej...zobaczymy co dalej i kiedy odpiszą

 

Na takich spotkaniach jak P-Day powinno być z nimi jechane do spodu (nie wiem jak jest bo nie jeżdżę i nie bardzo mam ochotę)

Miłego dnia kochani Paneristi....został nam tylko ładny design, stare modele i my sami. Mam wrażenie, że reszta w Panerai to już tylko ściek :(  

 

ps. zdjęcie pokazujące jak w moich oczach od jakiegoś czasu wygląda ten wspaniały brand :) 

Penio.jpg


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@pisar, w pełni rozumiem Twoje wkurwienie, współczuję, też bym miał podobne odczucia gdyby mnie coś takiego spotkało.

Jednak cytując marszałka Piłsudskiego - "naród wspaniały, tylko ludzie k**wy", to samo powiedziałbym o Paneraiu. Wspaniałe zegarki, piękny i niepowtarzalny dizajn. Inna sprawa, że w serwisie pracują pizdy.

Moim zdaniem trzeba bezlitośnie obnażać niekompetencję serwisu i bardzo dobrze, że napisałeś mail do szefostwa firmy. Nie odpuszczaj ani przez chwilę.

Natomiast zegarki Panerai wciąż kocham :wub:, nie wieszajmy na nich psów, ani tego co tam zawiesiłeś powyżej ;)

 

Edytowane przez Mirosuaw

Pozdrawiam, Mirek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do mojej historii, to zapomniałem dodać, że odezwał się do mnie po wszystkim dyrektor C(ustomer) S(ervice) w Richemont Group, na zasadzie "słyszałem, że zegarek do Pana dotarł i że wszystko jest OK, przepraszamy i polecamy się na przyszłość"

 

Odpisałem kurtuazyjnie dodając na końcu, że mając na uwadze moje wyjątkowo słabe doświadczenia z CS OP, to w przypadku pojawienia się potrzeby serwisowej, na pewno zacznę od napisania maila do niego i z-cy dyr. CS, tak "na wszelki wypadek w ramach profilaktyki". Nie wyobrażam sobie innej opcji.. żeby zaliczyć słynne do 3 razy sztuka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest fenomen z jakim uporem marka mająca najbardziej fanatyczny fanbase robi wszystko żeby im siebie obrzydzić. Od kombinacji z historią i robienie fotoszopek, przez dziadowski serwis który nie tylko nie naprawia usterek, ale uszkadza zegarki, po samą ofertę, gdzie już nawet nie ma bazowego modelu który nie byłby wykastrowany (wciskane dekle, teleskopy, wr100), wynalazki typu due to już w ogóle można przemilczeć. Zegarki nie dla mnie ze względu na rozmiar, ale i tak smuteczek.


1dFQTya.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 18.10.2023 o 17:39, sviety napisał(-a):

Prawie ideał. Wybrakowany jakiś ...osłonki koronki już nie dają? 😉

Dajo, tylko więcej kasy za to chcą.  ;)


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
12 godzin temu, nicon napisał(-a):

To jest fenomen z jakim uporem marka mająca najbardziej fanatyczny fanbase robi wszystko żeby im siebie obrzydzić. Od kombinacji z historią i robienie fotoszopek, przez dziadowski serwis który nie tylko nie naprawia usterek, ale uszkadza zegarki, po samą ofertę, gdzie już nawet nie ma bazowego modelu który nie byłby wykastrowany (wciskane dekle, teleskopy, wr100), wynalazki typu due to już w ogóle można przemilczeć. Zegarki nie dla mnie ze względu na rozmiar, ale i tak smuteczek.

Godzinę temu, Dorian06 napisał(-a):

Dajo, tylko więcej kasy za to chcą.  ;)

12 godzin temu, nicon napisał(-a):

To jest fenomen z jakim uporem marka mająca najbardziej fanatyczny fanbase robi wszystko żeby im siebie obrzydzić. Od kombinacji z historią i robienie fotoszopek, przez dziadowski serwis który nie tylko nie naprawia usterek, ale uszkadza zegarki, po samą ofertę, gdzie już nawet nie ma bazowego modelu który nie byłby wykastrowany (wciskane dekle, teleskopy, wr100), wynalazki typu due to już w ogóle można przemilczeć. Zegarki nie dla mnie ze względu na rozmiar, ale i tak smuteczek.

Boże jedyny, a ja właśnie nabyłem mój pierwszy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Boże jedyny, a ja właśnie nabyłem mój pierwszy.

I bardzo dobrze zrobiłeś. Też tak kiedyś wybrałem
Witamy na pokładzie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.10.2023 o 10:20, pisar napisał(-a):

PANERAI kocham od dawna i lubię...miałem kilka i będę pewnie mieć kolejne zegarki bo są ładne :) 

I to koniec pozytywów o tej marce...mam wrażenie, że jedyne co u nich działa to design :( 

 

Od dawna śledzę co się u nich dzieje i jeżeli chodzi o nowe wypusty oraz postępowanie firmy, to jest zwyczajnie słabo. Fima od lat bez wazeliny dyma ludzi bezczelnie ich oszukując (tych, którzy nie są w temacie zachęcam do poczytania Perezcope, który nokautuje ich bezplitośnie pokazując ich słabe zagrania i oszustwa). Btw zaskakuje mnie mała i słaba reakcja środowisk Paneristi na ich nieetyczne ruchy ale to temat na inną rozprawkę

 

Ale bronie starych modeli bo chyba już nic innego dobrego w tym brandzie nie zostało

 

Wczoraj firma weszła na wyższy poziom i odesłali mi z serwisu z Monachium zegarek elegancko przeserwisowany z kompletem nowych uszczelek i testem wodoszczelności oraz ładnym etui serwisowym. Jednym słowem cudo

Jeden mały detal to, że wysłałem im zegarek aby naprawić koronkę a o tym już zapomnieli! 

 

Po tych wszystkich przygodach z neta o których czytałem oraz po przygodzie naszego forumowego kolegi @Nuter dwa razy spisywałem protokół zdawczy aby dobrze opisać co należy zrobić 

Jak widać szpece z Monachium nie ogarniają tematu na podstawowym poziomie. To jest k***a niepojęte jak można tak zje**ć temat...ręce opadają :( 

Nie wiem kogo oni tam zatrudniają ale taka sytuacja w takiej firmie nie powinna mieć miejsca - wiem nie jestem pierwszy i nie ostatni

 

Trzeba takie tematy nagłaśniać dlatego dzielę się moją historią. Napisałem już mail do serwisu, jakiegoś dyrektora oraz jego podwładnej...zobaczymy co dalej i kiedy odpiszą

 

Na takich spotkaniach jak P-Day powinno być z nimi jechane do spodu (nie wiem jak jest bo nie jeżdżę i nie bardzo mam ochotę)

Miłego dnia kochani Paneristi....został nam tylko ładny design, stare modele i my sami. Mam wrażenie, że reszta w Panerai to już tylko ściek :(  

 

ps. zdjęcie pokazujące jak w moich oczach od jakiegoś czasu wygląda ten wspaniały brand :) 

Penio.jpg

Mnie to niestety nie dziwi - wystarczy przypatrzec sie jak traktuja zegarki w serwisie Omegi i od razu "lepiej"... 😕

Edytowane przez artme

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 19.10.2023 o 23:17, m.kuch napisał(-a):

Boże jedyny, a ja właśnie nabyłem mój pierwszy.

Bez foty się nie liczy.  :P


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołożę swoją opinię, bo niecały miesiąc temu odebrałem po full serwisie właśnie w Monachium. Wasze opinie nie nastrajały optymistycznie, ale wszystko było tip-top (po miesiącu używania, też nic mi się nie rzuciło w oczy). Kolego @pisar - z ciekawości zapytam, jaki problem kwalifikujący do naprawy miałeś z tą koronką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.