Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
MichałZet

Vratislavia

Recommended Posts

 Pilota tez bym nabyl. Duzego, klasycznego, manuala.

Tutaj też jestem jak najbardziej za - pod warunkiem że zegarek będzie miał minimum 44mm  będzie więcej niż 20mm w uszach :D


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj też jestem jak najbardziej za - pod warunkiem że zegarek będzie miał minimum 44mm  będzie więcej niż 20mm w uszach :D

 

 

20mm przy kopercie 44 to bezsens.

22 musi być


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

20mm przy kopercie 44 to bezsens.

22 musi być

Wiem że bezsens - ale... sam wiesz jak jest "lobby cienkich pasków" czuwa  :D  - w sumie najlepiej by wyglądało 24mm w uszach przy 44mm - Mam pilota stenka on ma 22mm w uszach i jest średnio... :)


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dawna jest pomysł na pilota, a w zasadzie jego design tarczy ( nie typowo pilotowaty - żadne A i B-uhry jakich jest po prostu cała masa ). Pytanie czy idziemy w taniego kwarca do 480zl czy mechanika 900-1000zl.

Wolałbym kwarca bo na mechanika cięzko będzie uzbierać odpowiednią ilość chętnych. A i portfele mogą nie wytrzymać bo VIS i Formmeister musza powstac. Coś by pewnie odbyło się kosztem czegoś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To widac,że trzeba będzie ostro pracowac w nowym roku, żeby zarobic na wszystkie pomysły Marcina :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zalewie pozytywów na temat zegarka mało kto zauważa równie fajne stylistycznie pudełko! Brawo, jako varsawianista szczerze zazdroszczę takiego pomysłu, świetnie wyszło!

Share this post


Link to post
Share on other sites

W zalewie pozytywów na temat zegarka mało kto zauważa równie fajne stylistycznie pudełko! Brawo, jako varsawianista szczerze zazdroszczę takiego pomysłu, świetnie wyszło!

 

Bo warszawiacy mają podobną "sentymentię" do historii :-) co świadomi wrocławianie To samo zdjęcie z pudełka jest wrzucone na facebook, robiłem sam :D, zostało tylko wysaturowane.

Cała strona www, będzie utrzymana w takiej konwencji, layout jest gotowy ale nie mam czasu zapełnić danymi :-(

Przydałby mi się od tego człowiek :D

Edited by QuadrifoglioVerde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście lubię trzymać zegarek w oryginalnym pudełku, już kiedyś niektórzy  koledzy pisali, że jest to mało znaczący dodatek, który ląduje w kącie.

W moim przypadku tak nie jest, jeśli oczywiście budżet by na to pozwolił odszedł bym od tego typu opakowania i nie chodzi tu o żaden przerost formy nad treścią jak na przykład w TX ale o coś ciekawszego niż karton

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od dawna jest pomysł na pilota, a w zasadzie jego design tarczy ( nie typowo pilotowaty - żadne A i B-uhry jakich jest po prostu cała masa ). Pytanie czy idziemy w taniego kwarca do 480zl czy mechanika 900-1000zl.

Wolałbym kwarca bo na mechanika cięzko będzie uzbierać odpowiednią ilość chętnych. A i portfele mogą nie wytrzymać bo VIS i Formmeister musza powstac. Coś by pewnie odbyło się kosztem czegoś.

 

 

Kwarc


 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli chodzi o pilota to zdecydowanie wolałbym mechanika, nakrecanego ręcznie z taką wielką koronką. Kwarcowy pilot do mnie nie trafia. Design może być ok, ale nie będzie takiej radości z użytkowania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się kolegą powyżej. Fajny mechaniczny, ręcznie nakręcany pilot to jest to. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

z mechanizmami z recznym naciągiem jest problem niestety. Japońscy producenci werków nie mają nic do zaproponowania.

Unitas - za drogi i zegarek musi miec min 42mm aby sie zmiescil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i nie ma daty.

No i świetnie... jeden punkt do dyskusji mniej :D


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilot mechanik. 44mm srednicy z duza koronka w ksztalcie diamentu. W uszach 22. Totalny klasyk. Kwarc nie pasuje do pilota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno nie zrobimy pilota 44mm takich jest pelno i zazwyczaj kiepsko leza na nadgsrstkach przecietnych. Mysle raczej o pilocie kosmicznym a nie fligerze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pilot mechanik. 44mm srednicy z duza koronka w ksztalcie diamentu. W uszach 22. Totalny klasyk. Kwarc nie pasuje do pilota.

 

Tylko nie 44. To wyglada fatalnie i to nie tylko na mniejszych nadgarstkach.

A ten werk od myioty fajnie wyglada w wersji szkieletowej. Moze zostawic transparentny dekiel? W przeciwienstwie do innym myiot tutaj mozna nacieszyc oko

Edited by maze123

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie 44. To wyglada fatalnie i to nie tylko na mniejszych nadgarstkach.

A ten werk od myioty fajnie wyglada w wersji szkieletowej. Moze zostawic transparentny dekiel? W przeciwienstwie do innym myiot tutaj mozna nacieszyc oko

 

To prawda, wygląda OK, z daleka można pomylić z 3133 :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko nie 44. To wyglada fatalnie i to nie tylko na mniejszych nadgarstkach.

 

Średnica 44mm w zasadzie nie ma znaczenia - to czy zegarek dobrze leży na nadgarstku czy leży średnio zależy od wyprofilowania koperty, a dokładniej od kształtu uszu... ;)


:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.