Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Matt2405

Klub Miłośników Zegarków Audemars Piguet

Recommended Posts

No jak dla mnie, to te dwa zegarki w Twojej kolekcji sie zbyt dubluja i zostawilbym tylko chrono, ale oczywiscie i jeden i drugi zacne sztuki 😊

Ps

zostaw chrono i do plywania Fiddy 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hubex
26 minut temu, artme napisał:

No jak dla mnie, to te dwa zegarki w Twojej kolekcji sie zbyt dubluja i zostawilbym tylko chrono, ale oczywiscie i jeden i drugi zacne sztuki 😊

Ps

zostaw chrono i do plywania Fiddy 😁

Dżizas, to chrono jest okropne. Zostaw divera do pływania, a jak potrzebujesz chrono, to jest przecież zacny Zenith w złocie🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jak widac... ile ludzi, tyle zdan 😉

Ja to bym RO do noszenia, Fiddiego do lansu 🤪😉 a Rolka SD do katowania 😂😉

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tyrania najczesciej sprawdza sie 305 lub 372. A z chrono Navitimer fajnie sie uzupełnia.

Panda na gumie  z diverem na bransie sie dubluje ? Całkiem inne zegarki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tego divera z kajdanem to chyba tylko z kapokiem łączysz, co by na dno nie pociągnął...? 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla zainteresowanych - w Pradze mozna bez problemu zapisac sie na nowego AP RO 15500. Czas oczekiwania ok. roku.

 

A moze CasioOAK? 😂

 

Edited by artme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wątek spadł bardzo nisko tak więc wypada go podbić
A zegarek ...cóż jak przyklejony do nadgarstka
f39d9e6f9e4facc7c4f2f624f14c965e.jpgeecad4de34869ed9b9c3ed7822525f26.jpg

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie skora do ceramicznego bezela tak sobie... ale coz - warto sie bawic 😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szymon, fajna gitara! ;-)
A poważnie, super zegarek! Coś mało go nosisz tylko ;-)


I'm not myself, but not dead and not for sale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie, skoro tak mało go nosisz to puść go do ludzi

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Szymon, fajna gitara! ;-)
A poważnie, super zegarek! Coś mało go nosisz tylko ;-)

Nie tak mało - minimum 2-3dni w miesiącu ;)
No właśnie, skoro tak mało go nosisz to puść go do ludzi

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka



Były podejścia do tego ale jakoś nie wychodziło wiec uznałem to za znak... tak czy owak jak go nie noszę to pojawia się pomysł sprzedaży, a jak wraca na łapę to zmieniam zdanie...:)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szymon, piękny zegar. 


W dniu 22.12.2014 o 11:43, Cezar. napisał:

... mądrzy zrozumieją, a reszcie nie wytłumaczysz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, nomysz4 napisał:


Nie tak mało - minimum 2-3dni w miesiącu ;)
 

 

To nie jest mało...to jest bardzo mało, sprzedać! ;) 


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, pisar napisał:

 

To nie jest mało...to jest bardzo mało, sprzedać! ;) 

 

Jak ktoś ma 10-15 zegarków w kolekcji to normalna kolej rzeczy.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.