Kiniusz 17 #5901 Napisano 12 Grudnia 2018 jak wyobrażasz sobie wizualizację za pomocą 3 wskazówek np czasu :03.25.87 ?? mam Seiko co ma stoper analogowy ale dokładność "tylko" do 0,1s i wtedy da się (godziny wskazówka godzinowa, minuty minutowa a sekundnik przemieszcza się w zakresie 0-10 sek i to są dziesiąte części sekundy 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sawek88 0 #5902 Napisano 14 Grudnia 2018 (edytowane) Mojej przeprawy z EG ciąg dalszy: W związku ze zwrotem przedmiotu chcielibyśmy potwierdzić, po wykonaniu przeglądu, iż był on niesprawny w chwili dostawy i dla Państwa zamówienia wydamy fabrycznie nowy produkt w ramach wymiany. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie adresu dostawy, abyśmy mogli zorganizować wysyłkę nowego produktu. Przygotujemy wysyłkę wymienionego produktu dla Państwa zamówienia, jak tylko otrzymamy od Państwa potwierdzenie adresu. Na chwilę obecną mam nr listu przewozowego i nowy zegarek idzie do mnie z UK. Będę pisał co i kiedy otrzymam Edytowane 14 Grudnia 2018 przez Sawek88 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5903 Napisano 14 Grudnia 2018 No i nie taki EG straszny jak go malują, no ale swoje trzeba niestety odczekać i się poprzepychać 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jareddd 5 #5904 Napisano 18 Grudnia 2018 (edytowane) No i nie taki EG straszny jak go malują, no ale swoje trzeba niestety odczekać i się poprzepychać W moim przypadku EGlobal robi problemy. W pierwszym mailu dostałem propozycję wymiany zegarka na fabrycznie nowy. Przyjąłbym ich ofertę od razu, jednak w międzyczasie kupiłem drugi i zapytałem czy jest możliwość zwrotu pieniędzy. Odpisali, że mogą mi oddać £611 do wykorzystania w ich sklepie. Jako, że za zegarek zapłaciłem około £350 to się zgodziłem. W kolejnym mailu przeprosili za pomyłkę i poprawili kwotę na £271, także w formie vouchera do wykorzystania tylko w ich sklepie. Nie zgodziłem się, i zażądałem nowego zegarka. Odmówili czekam co odpiszą na mojego kolejnego maila. Edytowane 18 Grudnia 2018 przez jareddd 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5905 Napisano 18 Grudnia 2018 W moim przypadku EGlobal robi problemy. W pierwszym mailu dostałem propozycję wymiany zegarka na fabrycznie nowy. Przyjąłbym ich ofertę od razu, jednak w międzyczasie kupiłem drugi i zapytałem czy jest możliwość zwrotu pieniędzy. Odpisali, że mogą mi oddać £611 do wykorzystania w ich sklepie. Jako, że za zegarek zapłaciłem około £350 to się zgodziłem. W kolejnym mailu przeprosili za pomyłkę i poprawili kwotę na £271, także w formie vouchera do wykorzystania tylko w ich sklepie. Nie zgodziłem się, i zażądałem nowego zegarka. Odmówili czekam co odpiszą na mojego kolejnego maila.No jeżeli zegarek był używany, to się nie dziwię, że nie przystali na propozycję zwrotu zegarka i oddania pełnej kwoty. Co do błędu w cenie, to każdy może się pomylić, nie myli się tylko ten co nic nie robi. 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jareddd 5 #5906 Napisano 18 Grudnia 2018 (edytowane) No jeżeli zegarek był używany, to się nie dziwię, że nie przystali na propozycję zwrotu zegarka i oddania pełnej kwoty. Co do błędu w cenie, to każdy może się pomylić, nie myli się tylko ten co nic nie robi.Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? Poza tym w pierwszym i drugim mailu zaoferowali wymianę na nowy zegarek, potem zwrot £611, a następnie £271 w formie vouchera i już nie ma mowy o wymianie zegarka na nowy. Nie uważasz, że to nie w porządku? Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie. Edytowane 18 Grudnia 2018 przez jareddd 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Parówkowy skrytożerca 429 #5907 Napisano 18 Grudnia 2018 Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? Poza tym w pierwszym i drugim mailu zaoferowali wymianę na nowy zegarek, potem zwrot £611, a następnie £271 w formie vouchera i już nie ma mowy o wymianie zegarka na nowy. Nie uważasz, że to nie w porządku? Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie.Owe £611 to zwykła pomyłka, nie łap ich za słówka. Zegarek był uszkodzony od samego początku jeszcze przed odfoliowaniem? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5908 Napisano 18 Grudnia 2018 Zegarek objęty jest 12 miesięczną gwarancją, dlaczego mam ponosić koszty jego wymiany na nowy? ... Ja chcę naprawiony zegarek który im odesłałem albo nowy lub zwrot pełnej kwoty, nie w formie vouchera do wydania w ich sklepie.Czy w PL wymieniają Ci w ramach gwarancji zegarek przy pierwszej naprawie na nowy? NIE, jeżeli jest coś nie tak, to masz prawo do wymiany z tytułu rękojmi, jeśli już, co jest bardziej opłacalne. I taki też pewnie (tzn. naprawiony lub wymieniony) dostaniesz, spokojnie, powinien być odesłany zegarek bez wad. 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość davidofx #5909 Napisano 18 Grudnia 2018 Czy w PL wymieniają Ci w ramach gwarancji zegarek przy pierwszej naprawie na nowy? NIE, jeżeli jest coś nie tak, to masz prawo do wymiany z tytułu rękojmi, jeśli już, co jest bardziej opłacalne. I taki też pewnie (tzn. naprawiony lub wymieniony) dostaniesz, spokojnie, powinien być odesłany zegarek bez wad.Ty decydujesz jak ma zostać zrealizowana usługa usunięcia usterki. Do wyboru reklamacja czyli czekasz aż naprawia lub rękojmia lub towar niezgodny z umową I decydujesz czy chcesz żeby naprawili, czy wymienili lub zwrócili pieniądze. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5910 Napisano 18 Grudnia 2018 Ty decydujesz jak ma zostać zrealizowana usługa usunięcia usterki. Do wyboru reklamacja czyli czekasz aż naprawia lub rękojmia lub towar niezgodny z umową I decydujesz czy chcesz żeby naprawili, czy wymienili lub zwrócili pieniądze. Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu TapatalkaDokładnie to napisałem.Ale kolega jareddd skorzystał z 12-miesięcznej gwarancji, jak sam napisał. A naprawa gwarancyjna nie wiąże się z natychmiastową wymianą zegarka.No ale jeżeli sami zaproponowali wymianę zegarka na nowy, to tego bym się już trzymał i nie odpuścił, no chyba, że były jeszcze jakieś czynniki o których nie wiemy i dlatego odstąpili od tej opcji. 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jareddd 5 #5911 Napisano 18 Grudnia 2018 (edytowane) Nie ma innych czynników. W skrócie zaoferowali mi wymianę na nowy zegarek, poprosiłem o zwrot pieniędzy jeśli to możliwe bo zamówiłem u nich nowy w międzyczasie, odpisali że zwrócą £611 (jako voucher na zakupy u nich), zgodziłem się podejrzewając że to pomyłka, jednak myślałem że skoro zwrot nastąpi w formie vouchera to dali mi więcej £, odpisali że pomyłka i jednak to jest £271 (jako voucher na zakupy u nich), grzecznie odmówiłem i poprosiłem o nowy zegarek lub zwrot całej sumy £350 na mój rachunek bankowy lub zwrot naprawionego zegarka. Czekam teraz na odpowiedź. Edytowane 18 Grudnia 2018 przez jareddd 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommly 11556 #5912 Napisano 18 Grudnia 2018 Nie ma innych czynników. W skrócie zaoferowali mi wymianę na nowy zegarek, poprosiłem o zwrot pieniędzy jeśli to możliwe bo zamówiłem u nich nowy w międzyczasie, odpisali że zwrócą £611 (jako voucher na zakupy u nich), zgodziłem się podejrzewając że to pomyłka, jednak myślałem że skoro zwrot nastąpi w formie vouchera to dali mi więcej £, odpisali że pomyłka i jednak to jest £271 (jako voucher na zakupy u nich), grzecznie odmówiłem i poprosiłem o nowy zegarek lub zwrot całej sumy £350 na mój rachunek bankowy lub zwrot naprawionego zegarka. Czekam teraz na odpowiedź.No i tak trzymaj. Pewnie naprawią i odeślą, albo wyślą nowy. 0 ..."Wszystko jest możliwe. Niemożliwe po prostu wymaga więcej czasu"... Dan Brown Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
romcik 0 #5913 Napisano 19 Grudnia 2018 Witam poszukuje srebrem szlufki oryginału do czarnego paska do gwg 1000 może ktoś ma na zbyciu lub podpowie gdzie kupić? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BelYaal 1 #5914 Napisano 20 Grudnia 2018 To tak na ciekawe spedzenie czasu, macie do porownania: 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5915 Napisano 20 Grudnia 2018 Te imitacje (repliki) wykonywane są coraz staranniej co nie zmienia faktu, że funkcjonalności nie da się w tym przypadku podrobić. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bury TBG 1 #5916 Napisano 21 Grudnia 2018 Panowie kilka dni temu kupilem gwg,i nie moge mu ustawic/zsynchronizowac radia,ogladalem filmiki Mateja i Tomka,i w formie timekipingu przechodze do R/C wyswietla mi ostatnie łapanie sygnalu 20 wrzesnia,wciskam prawy dolny i przytrzymuje,i nic sie nie dzieje,a sekundowa powinna wskoczyc na 12,i zaczac lapac sygnal,ale nic sie nie dzieje,nie pokazuje L1...i tak dalej.R/C ustawilem na ON, i tez nic a lezal przy oknie cała noc.Ustawilem na OFF,i chcialem recznie wyszukac,tez nic.Mial tak ktos,o co mu chodzi.Dzieki pozdrawiam 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomG80 8978 #5917 Napisano 21 Grudnia 2018 Panowie kilka dni temu kupilem gwg,i nie moge mu ustawic/zsynchronizowac radia,ogladalem filmiki Mateja i Tomka,i w formie timekipingu przechodze do R/C wyswietla mi ostatnie łapanie sygnalu 20 wrzesnia,wciskam prawy dolny i przytrzymuje,i nic sie nie dzieje,a sekundowa powinna wskoczyc na 12,i zaczac lapac sygnal,ale nic sie nie dzieje,nie pokazuje L1...i tak dalej.R/C ustawilem na ON, i tez nic a lezal przy oknie cała noc.Ustawilem na OFF,i chcialem recznie wyszukac,tez nic.Mial tak ktos,o co mu chodzi.Dzieki pozdrawiamOstatnio z uwagi na pogodę są problemy z odbiorem. Załóż zegar na jakąś metalową rurkę, najlepiej na barierkę balkonu (tylko przez jakąś ściereczkę, żeby nie porysować dekla) i wtedy spróbuj. Rurka stanowi antenę, wzmacnia sygnał i znacząco zwiększa prawdopodobieństwo odbioru sygnał synchronizacji. I żeby nie było, że sam to wymyśliłem: https://youtu.be/wI4FwQMCN9w 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sebastian_SC 1 #5918 Napisano 21 Grudnia 2018 Ostatnio taż miałem problem z synchronizacją. Okazało się, że spadł poziom naładowania akumulatora na Low. Po wystawieniu zegarka na światło i doładowaniu do M zegarek zaczął się synchronizować. Wniosek - trzeba nosić zegarek a nie trzymać w szufladzie 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5919 Napisano 21 Grudnia 2018 Wniosek jak najbardziej poprawny. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bury TBG 1 #5920 Napisano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Dziękuję panowie,bede działał, dam znac,co i jak.Ooo i jak tu napisal poprzednik,bateria...u mnie M ,i tu moze byc przyczyna,wystawie na balkon,choć pogoda kulawa. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez Bury TBG 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
clusca 4903 #5921 Napisano 21 Grudnia 2018 Jak bateria na M, to nie to jest przyczyną. Sprawdz, czy nie ma wlaczonego stopera, timera, albo alarmu BARO. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pmedela 14 #5922 Napisano 21 Grudnia 2018 GWG-1000 nie ma chyba alarmu baro, czy się mylę ??? 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TomG80 8978 #5923 Napisano 21 Grudnia 2018 GWG-1000 nie ma chyba alarmu baro, czy się mylę ???Jak najbardziej ma. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bury TBG 1 #5924 Napisano 21 Grudnia 2018 Jak bateria na M, to nie to jest przyczyną. Sprawdz, czy nie ma wlaczonego stopera, timera, albo alarmu BARO.Chlopie kocham cie.... byl włączony alarm baro,tak jak piszesz,a ja nie wiedzialem,ze go właczylem,i juz qrwicy dostawalem,opuszki palcow juz od wciskania bolały,alarm off,i dziala R/C 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S.Adi. 135 #5925 Napisano 21 Grudnia 2018 Jak niewiele do szczęścia potrzeba 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach